Nema više zatamnjenja šoferšajbne

Nema više zatamnjenja šoferšajbne

Prednje vetrobransko staklo, po novom pravilniku, ne sme da bude naknadno zatamnjeno jer će, u suprotnom, vozilo biti tehnički neispravno. Ovo, međutim, ne važi za vozila državnih... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

napokon
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:35h
neregistrovan korisnik
Ajde baš da vidim da li ova država u ičemu može da zavede red jednostavno tako što će samo primenjivati propise koje donese. Jedna od stvari koja najviše iritira pored bahate vožnje je baš to zatamljivanje stakala, mada imam utisak da te dve stvari idu nekako zajedno. Znam sad da će gomila mudrijaša skočiti da obrazlažu kako je to zatamljivanje neophodno zbog sunca i mesečine a u stvari je jedino neophodno zbog njihovog kompleksa
Preporuka:
380
172
Odgovori

Prijavi komentar

her_zika
her_zika
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:45h
@napokon : A, zašto bi to tebe trebalo da iritira? Uostalom, prednje staklo retko ko i zatamnjuje.
Preporuka:
221
139
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:34h
neregistrovan korisnik
@her_zika : Zato sto za uspesno i sugnro kretanje u saobracjau je potrebno da pratis druge vozace. Onda kada ne vidim,gde gleda ,da li me vidi, da li telefonira ili slicno,dolazi do udesaili problema. Vrlo je prosto, svaki dan vozim po bg 70 ak km i znam sta gledam. Neka lepo kupe kola sa klima uredjajem ako im je do hladjenja a ne folije.Rizicni su to je sustina,
Preporuka:
365
97
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:11h
neregistrovan korisnik
@Petar : Kada izmisle klimu koja stiti od suncevih zraka ja cu prvi da je kupim i tebi i meni! Zakon je debilam,znaci novi turisticki autobusi koji fabricki mahom dolaze sa mat crnim staklima treba to da skidaju i stavljaju druga!?
Preporuka:
108
270
Odgovori

Prijavi komentar

Schumacher
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:37h
neregistrovan korisnik
@Mirko : To je zbog sigurnosti saobracaja. Bez tamnih sajbi se lakse vidi u kom pravcu vozac gleda. Ovaj se zakon primenjuje vec decenijama na zapadu i svima je lakse u saobracaju.
Preporuka:
268
52
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:19h
neregistrovan korisnik
@Schumacher : Da si otisao dalje od svog sela znao bi da ovo nigde na zapadi i nije obuhvaceno zakonom!
Preporuka:
76
236
Odgovori

Prijavi komentar

pera-mitic
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:52h
neregistrovan korisnik
@Mirko : men'se cini da ti nisi mako iz svog sela, autobus moze biti zatamnjen iz razloga sto ga nevoze putnici, pogledaj malo prostor oko vozaca kad bude naiso autobus u tvoj kraj, pa ce da vidis da nije zatamnjen i ako prepoznas Peru iz Mosorina za volanom, oma da mi javis!!!
Preporuka:
256
18
Odgovori

Prijavi komentar

Laki
Četvrtak, 03. 05. 2012. 23:21h
neregistrovan korisnik
@pera-mitic : Hahahaha...e jesi mu odgovorio i mene nasmejao.Svaka ti cast.
Preporuka:
46
3
Odgovori

Prijavi komentar

sportbilly
Četvrtak, 03. 05. 2012. 17:00h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Grijesis. U Americi sofersajbna, vozacevo i suvozacevo staklo ne smiju biti zatamnjeni. Znam iz prve ruke.
Preporuka:
162
16
Odgovori

Prijavi komentar

Vuk
Četvrtak, 03. 05. 2012. 21:20h
neregistrovan korisnik
@sportbilly : Gospodine niste u pravu i ta prva ruka Vam nije, bas, puzdana.Zivim u SAD(Nevadi) i niko te ne pita za zatamljena stakla.Postoji dosta servisa koji ih ugradjuju,Kosta, da dobro urade, oko 300-400 dolara.Ja sam za svoj SUV platio 360$. Sofersajbnu niko i ne zatamljuje, sem, rijetko, sto zatamne mozda 20-30 cm od vrha, ali ponavljam rijetko.
Preporuka:
22
26
Odgovori

Prijavi komentar

willy
willy
Petak, 04. 05. 2012. 15:30h
@Vuk : Evo sad sam bas gledao za Nevadu i uopste niste u pravu....prednje staklo tzv. vetrobransko sme da se zatamni samo na vrhu al' tako da ne ometa pogled vozaca, bocna prednja smeju maksimalno do 35% ..zadnja stakla mogu da budu zatamnjena po volji..zakon je iz 1993
Preporuka:
27
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vuk
Subota, 05. 05. 2012. 04:58h
neregistrovan korisnik
@willy : Ja zivim u Las Vegasu i zatamnio sam stakla na svom SUV-u koliko sam htio, mislim na stakla sa strane i pozadi, a da ste pazljivo procitali sta sam napisao, procitali biste da nisam tamo vidjao da neko zatamni sofersajbnu, sem rijetko 20-30 cm pri vrhu, sto se uklapa u to sto Vi kazate, a nisam rekao da zakon dozvoljava da se zatamni sofersajbna, a svi vi se upitajte koliko ste vi u stvari auta u zivotu vidjeli sa zatamljenom sofersajbnom?Ko to radi sem sluzbenih vozila?
Preporuka:
11
8
Odgovori

Prijavi komentar

Schumacher
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:06h
neregistrovan korisnik
@Mirko : zivim u selu koje se zove Holandija vec 14 godina.nikad nisam video nekog sa zatamnjenim sajbama.
Preporuka:
180
20
Odgovori

Prijavi komentar

Vanzemaljac
Četvrtak, 03. 05. 2012. 20:11h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Ja zivim na tom zapadu i ovde je zbranjeno zatamniti sofersajbnu i prednja stakla (vozac i suvozac).
Preporuka:
116
10
Odgovori

Prijavi komentar

professor
Petak, 04. 05. 2012. 00:39h
neregistrovan korisnik
@Vanzemaljac : Ne znam samo gde si ti video da se soferka zatamnjuje? Nemoj govoriti u ime svih Evropskih drava, jer recimo u Francuskoj i Belgiji uz odgovarajuci hologram dozvoljeno je zatamljivanje svih vetrobranskih stakala.
Preporuka:
9
7
Odgovori

Prijavi komentar

Danmile
Četvrtak, 03. 05. 2012. 23:04h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Ti izgleda nikad nisi presao granicu EU. Zabranjeno je zatamniti vetrobran i dva prednja prozora u svim clanicama evropske zajednice.
Preporuka:
21
4
Odgovori

Prijavi komentar

Boban-9
Petak, 04. 05. 2012. 11:09h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Pre ce biti da ti nisi nigde isao ili nisi obavesten,i na zapadu je nije dozvoljeno zatamniti vetrobransko staklo i prednja stakla moraju biti manje tamna od zadnjih. Naravno za sve to moraa da imas i atest jer u protivnom ne prolazis tehnicki pregled.Pre par godina sam kupio polovan auto sa zatamnjenim zadnjim staklima i uz njih sam dobio i deklaraciju od 3M cija je folija koriscena i atest.A inace zatamnjena stakla su izuzetno korisna pogotovu ako imate malu decu i idete na duzi put leti.
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 05. 05. 2012. 07:16h
neregistrovan korisnik
@Schumacher : Pa ljudi dali ste vi normalni ko jos zatamnjuje prednju soferku???!!!! Uglavnom su u pitanju zadnje staklo i bocna zadnja stakla!!!!!!
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Marcco
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:59h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Kaže "...ne sme naknadno da se zatamljuje...".
Preporuka:
96
9
Odgovori

Prijavi komentar

DejanRM
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:06h
neregistrovan korisnik
@Mirko : To je fabricki tonirano liku jedan.. niko te ne dira za to... kako mislis da zatamnis soferku 50% ne mogu da vas razumem nikako... kakvi likovi svima kojima smeta zakon.. a ustvari nije nikakav problem sve smo to znali od ranije .... a autobus ima BOCNA zatamljenja... nema soferku zatamljenu... razmisli prvo sta ces napisati .... ni tebi niko ne brani da napravis auto da ti bude zatamljen onom jeftinom jadnom folijom.... kao da mrtvaka prevozis boze oprosti...
Preporuka:
153
15
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:23h
neregistrovan korisnik
@DejanRM : Gde vidis da sam ja napisao da se radi o prednjem staklu? I koja je razlika ako su bocna stakla fabricki mat tamna i naknadno mat zatamljena!? Ne smeta meni zakon vec ova globa koja ce terati ljude da vade neke ateste umesto da im to proveri svaki tehnicki pregled prilikom registracije,mediokritetu jedan!
Preporuka:
35
75
Odgovori

Prijavi komentar

doom
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:32h
neregistrovan korisnik
@Mirko : samo mi objasni sta znaci "mat toniranje" i da mi objasnis pojam "mat" ?
Preporuka:
41
12
Odgovori

Prijavi komentar

Rajko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:07h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Zaboravio si da je zabranjeno zatamnjivanje samo prednjeg vetrobranskog stakla.
Preporuka:
65
4
Odgovori

Prijavi komentar

Krile
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:20h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Citqj tekst....stakla koja nisu fabricki zatamnjena
Preporuka:
38
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:22h
neregistrovan korisnik
@Krile : A koja je razlika u bezbednosti da li su fabricki zatamnjena ili naknadno!? Da li postoji i neki propis da se ne smeju nositi naocare za sunce koje su zatamnjene vise od 30% ? Sprdnja od zakona i od drzave!
Preporuka:
15
17
Odgovori

Prijavi komentar

alo
Petak, 04. 05. 2012. 19:25h
neregistrovan korisnik
@Mirko : covece...nosi cvikere,jer to ne onemogucava druge ljude da vide gde ti gledas, dal telefoniras, dal si se spustio do kasete, da li se svadjas sa zenom,ili bilo sta slicno. Ali kada imas tamna stakla,ne mogu da predvidim da li si npr adekvatno udkljucujes u saobracaj,tj da li si me video..ili kod prestrojavanja (posto znamo da 90% ljudi ne daje zmigavac),da li je toliko tesko doci do ovog zakljucka?
Preporuka:
11
9
Odgovori

Prijavi komentar

Polat
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:41h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Izmisljena je,imas fabricke zavesice na svim prozorima kod pojedinih auta.Ja na a8 imam i klimu i tamna stakla i zavese.i sve je to legalno i po ps-u.
Preporuka:
48
13
Odgovori

Prijavi komentar

kajs
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:44h
neregistrovan korisnik
@Polat : jel onaj iz '94? :-)
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar


Miroslav Ruzic
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:54h
@Polat : Zavese na prednjim bocnim staklima nemate ni vi ni bilo ko drugi,ni kod A8 ni kod bilo kog drugog vozila. One postoje samo na zadnjem i na zadnjim bocnim staklima.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Petak, 04. 05. 2012. 08:49h
neregistrovan korisnik
@Polat : Čedomire, ti li si?
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

ds3
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:25h
neregistrovan korisnik
@Mirko : a ko jos stavlja foliju zbog zastite od sunca...
Preporuka:
47
31
Odgovori

Prijavi komentar

Ja-stavljam
Petak, 04. 05. 2012. 12:20h
neregistrovan korisnik
@ds3 : imam malo dete i prijatnije je u autu neuporedivo nego bez folija,probajte pa pričajte
Preporuka:
18
6
Odgovori

Prijavi komentar

Xxx
Petak, 04. 05. 2012. 13:27h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Ko bre priča o autobusima, pazi da se neistopiš na suncu:-)
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Jos-Jedan
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:21h
neregistrovan korisnik
@Petar : Kakve veze ima folija sa praćenjem saobraćaja? Valjda je bitna koncentracija? Ako pričamo o foliji onda podrazumevamo da je postavljena kvalitetna od strane majstora a ne one kineske kroz koje se ne vide. I ti pogledaj emisiju SAT PLUS gde su prikazane sve prednosti kvalitetno postavljene folije. Ja imam folije i klimu ali zašto da mi pri ulasku u auto bude 65 stepeni ako ne mora? Prvo probaj auto sa folijom pa onda nešto kaži.
Preporuka:
68
83
Odgovori

Prijavi komentar

Petar-
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:56h
neregistrovan korisnik
@Jos-Jedan : Da sma hteo, foliju bi stavio, bas kao i vecina balkanaca i primitivaca.A to kakav si vozac dovoljno govori tvoje pitanje kakve veze ima folija sa bezbednoscu saobracaja. Zao mije, necu trositi vreme da ti objasnjavam.
Preporuka:
71
39
Odgovori

Prijavi komentar

ridjokosa
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:24h
neregistrovan korisnik
@Jos-Jedan : Takodje, imam zatamnjena stakla i klimu. Ljudi, ja sam RIDJA, sunce me ubija i alergicna sam na njega. Svetle sam puti i zato sam zatamnila stakla a ne da bih glumatala neko ludilo... I stvarno mi je voznja prijatnija od tada, posebno kad krenem na put ( uopisu mi je posla)... Sto se tice bahatosti, ona nema veze sa tim kako ti izgleda auto, nego sta ti je u glavi. Niste nikada videli nekoga u jugicu kako se bahati? Ja to vidjam REDOVNO! Koliko puta me isece neki bmw, toliko puta me pretice jugo, ili izlece, i ne samo meni. Zatamnjena stakla imaju svrhu, bar u mom slucaju...
Preporuka:
28
7
Odgovori

Prijavi komentar

novus
Petak, 04. 05. 2012. 00:02h
neregistrovan korisnik
@Jos-Jedan : vozio sam automobile sa folijama i to vrhunskog kvalitete i tvrdim da se kroz njih ne vidi dovojlno. Kad se gledadirektno kroz foliju nije problem, ali je vidljivost do retrovizora znacajno losija. Kad padne mrak, situacija se jos pogorsa. Znaci, po meni nije se smelo dozvoliti zatamnjivanje vozacevog i suvozacevog stakla. Na ostalim staklima nije problem. A tu foliju inace niko nikad nije ugradio zbog sunca vec zbog dobijanja na znacaju samog sebe...
Preporuka:
22
13
Odgovori

Prijavi komentar

Krile
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:19h
neregistrovan korisnik
@Petar : A realno zasto nisu doneli i zakon da ne smeju da se zatamnjuju zmigaci i stop svetla.....ima solidan broj pacijenata koji su na bmw-ima onim starijim recimo zatamnili stop svetla do te granice da preko dana ne postoji sansa da ti vidis da on koci
Preporuka:
131
3
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Petak, 04. 05. 2012. 11:24h
neregistrovan korisnik
@Krile : A kad se pozivas na realno, relano je valjda da je toga neuporedivo manje nego zatamnjenih stakala .Nije sporono,imam par takvih stop svetala ovde, skinuo sam ih sa kolada kada sam ih kupio
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vboss
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:27h
neregistrovan korisnik
@Petar : Apsolutno se slazem, nekad je veoma bitno da vidim kroz stakla ovog ispred mene da bih video sta se dogadja jos dalje zarad pravovremene reakcije!
Preporuka:
53
7
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Četvrtak, 03. 05. 2012. 21:59h
neregistrovan korisnik
@Vboss : Samo nepromisljen ili neiskusan vozac moze da kaze suprotno. Saobracaj se prati u svim pravcima (koliko je to moguce). Mada kod nas najvise balvana vozi,a takvi i ne razumeju zasto su stakla zatamnjena problem (ne vidim ispred njih,ne vidim gde gledaju i slicno)
Preporuka:
18
7
Odgovori

Prijavi komentar

ceda
Subota, 05. 05. 2012. 00:50h
neregistrovan korisnik
@Petar : a jel vidis kroz kombi ili kamiondziju koji je na 2.5 m sta radi? aj ne pricaj...
Preporuka:
17
7
Odgovori

Prijavi komentar

DR
Petak, 04. 05. 2012. 12:13h
neregistrovan korisnik
@Vboss : @Vboss : Pravilno odstojanje je najbolji nacin za pravovremenu reakciju. Po tvome ti ne smes da vozis iza kamona i ili autobusa jer ne mozes da vidis ipred.
Preporuka:
28
2
Odgovori

Prijavi komentar

qwertz
Petak, 04. 05. 2012. 09:35h
neregistrovan korisnik
@Petar : a kad se voziš iza teretnog kombija šta onda vidiš,tanak si ti vozač
Preporuka:
20
7
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Petak, 04. 05. 2012. 19:16h
neregistrovan korisnik
@qwertz : A ti jos tanji filozof. teretni kombi je neophodan i tako je napravljen,a stavljanje tamnih stakala stvar izbora. Cilj je od postojecg stanja napraviti sto manje stet i problema.
Preporuka:
6
11
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 05. 05. 2012. 07:14h
neregistrovan korisnik
@Petar : Pa sta ti mislis da svi imaju love za novije modele vozila sa klimom ?!!
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

maki
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:49h
neregistrovan korisnik
@her_zika : Sabane koji lepe crne folije sa pijace i plave diode na prskalice treba posebno oporezovati.
Preporuka:
283
9
Odgovori

Prijavi komentar

Krile
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:16h
neregistrovan korisnik
@her_zika : Aj sad samo da jos uvedu standard za sedista koji ima samo neka domaca firma koja ce posteno da pobedi na tenderu....banana drzava
Preporuka:
59
10
Odgovori

Prijavi komentar

Niko-Bitan
Subota, 05. 05. 2012. 22:10h
neregistrovan korisnik
@her_zika : iritira ih jer ne mogu da vide ko koga vozi kao da nemaju svojih problema nego misle o tudjim. Drugo, uglavnom drzavna kola su cela zatamljena a njima niko nista i ne moze! trece, ne vidim svrhu zakona sem da napune budzet i deru gradjane jer sam zvao i juce i danas AMS i lepo su mi objasnili da nemaju instrukcije kako i sta da rade? ocekuju ih u toku sledece sedmice ali ne mora da znaci da ce poceti sa atestom! pa sad ja kao neko ko se ne razume u sve to pitam gde mogu da izvrsim atest sem pod nekom sljivom ili kruskom? umesto da su poceli sa atestom pa ujueli zakon oni rade sve kontra tj onako kako bi drali narod! sto nije ni prvi ni poslednji put!
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:47h
neregistrovan korisnik
@napokon : da si nekad zatamnio stakla znao bi koliko znači leti a pogotovo kad imas dvoje male dece. ne pričam o totalno crnim već o normalnoj zatamnjenosti. i još mi reci da su fabrike lude što zatamnjuju fabrički vozila. onda bi trebalo da sva vozila koja stignu nova menjaju zadnje staklo ili možda svi da rade ateste??? a bahate vozače nek zaustavi policija i sankcioniše.
Preporuka:
159
47
Odgovori

Prijavi komentar

the-zika
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:32h
neregistrovan korisnik
@vlada : ovo sa staklima ce da vazi samo za obican narod. kao i obicno krimosima nece smeti nista (osim mozda da im mahnu kad prolaze pored njih).
Preporuka:
207
8
Odgovori

Prijavi komentar

Mika
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:10h
neregistrovan korisnik
@the-zika : Krimosi su podvedeni pod onaj deo "...Ovo, međutim, ne važi za vozila državnih organa."
Preporuka:
250
2
Odgovori

Prijavi komentar

Muka-mi-je-od-svega
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:37h
neregistrovan korisnik
@the-zika : Pa ima recenica u tekstu koja kaze da se ova pravilo ne odnosi na vozila vlade.
Preporuka:
81
3
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:49h
neregistrovan korisnik
@vlada : Pisete komentare ,a ne citate vest pazljivo. Sofersajbna ne sme NAKNADNO da se zatamnjuje, tj da se lepi folija! Ako je fabricki tonirana to je uradjeno po standardima normalnih i civilizovanih zemalja kod kojih je ovaj zakon uveden pre dosta godina i gde se, naravno, primenjuje i sa time nema problema. Bocno vozacevo i suvozacevo staklo smeju da se naknadno zatamnjuju do odredjene granice. Ostala stakla ne podlezu zabrani. Tako da kada ti auto FABRICKI dodje sa prednjim toniranim, a zadnjim crnim staklima nemas problema.
Preporuka:
140
3
Odgovori

Prijavi komentar

vp
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:11h
neregistrovan korisnik
@vlada : Naravno da nisu lude kompanije koje proizvode fabricki zatamnjena stakla, ali ni na jednom fabricki zatamnjenom staklu neces vidjeti da je zatamnjeno npr. 80 %, nego onoliko koliko je potrebno, nekih 30 %, taman toliko da stiti od sunca, a da je tokom voznje sve pregledno... Znaci, vodi se racuna o tome. Lijepo sebi kupis auto sa zatamnjenim staklima i nemas problema. A ne ko neki baja ima Golfa 2 (ne potcjenjujem i ne mislim nista lose sto neko ima Golfa 2, svako vozi auto za koji ima novaca i koji moze odrzavati) i uzme nalijepi one folije zatamni stakla da se ne vidi nista, smijesno. Ovo je dobar zakon i jednostavno ko nema fabricki zatanjena stakla ili su zatamnjena vise od dozvoljenog treba ga sankcionisati.
Preporuka:
127
10
Odgovori

Prijavi komentar

bg
Petak, 04. 05. 2012. 00:34h
neregistrovan korisnik
@vp : na mom citroenu su fabricki zatamljena stakla,ali samo bocna.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

nacrtacu-nesto
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:57h
neregistrovan korisnik
@napokon : Sta si ti rekao?! Pa upravo je dozvoljeno zatamnjivanje prednjih bocnih stakala do 30% (sto je prilicno tamno, gledajuci sa spoljasnje strane), i zadnjih stakala (bocnih i zadnjeg) do 100%. Jedino vetrobransko staklo ne sme naknadno da se zatamnjuje (ako vec nije fabricki), ali koji je uopste procenat vozila sa zatamnjenim i vetrobranskim staklima?! Ne racunam ona fabricki tonirana i sl.
Preporuka:
81
4
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Petak, 04. 05. 2012. 13:08h
neregistrovan korisnik
@nacrtacu-nesto : fabricki su stakla tonirana( ofarbana) od 15 do 25 posto ja zatamljujem u novom sadu stakla, i obicno su zelenkasta ili kod mercedesa plava, po novom zakonu 70 posto prupostive svetlosti mora biti, sto je vec cisto fabricko staklo, postoji folija koja je providna a ima 99 posto filtera za uv zrake.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:15h
neregistrovan korisnik
@napokon : Sta me briga da l je neko zatamnjivao stakla, njegov problem. Lepse je voziti se sa zatamnjenim staklima jer mozes da blenes na sve strane a da te niko ne gleda. Mana im je sto ne vidis nista kada se nocu parkiras a prednost sto ti manje smeta ako neko iza ostavi duga svetla. No, ovaj zakon nista zivo ne menja, pa zatamnjno vetrobransko staklo imaju samo vozila drzavnih sluzbi i nikad i nije bilo dozvoljeno zatamnjvati ga, a zatamnjenje bocnih stakala od 30% uopste nije malo (mislim vidi se kroz, ali ne mozes prepoznati vozaca) i 90% automobila sa zatamnjenim staklima ispunjava ove norme. Najveca prednost zatamnjenih zadnjih stakala je sto ti ne vidi svako sta imas u gepeku (ako vozis hecbek, karavan ili dzip) ili sta si ostavio na zadnjem sedistu (torbu, jaknu). Jedino sto treba da propisu je l se ovo odnosi na vidljivost spolja ili vidljivost iznutra, jer neka bas skupa kola imaju specijalno tintovana stakla kroz koja se iznutra sve vidi a spolja apsolutno nista. (ima ih na par S klasa i Bentley-a u gradu, stakla imaju zelenkast odsjaj).
Preporuka:
65
10
Odgovori

Prijavi komentar

http
Četvrtak, 03. 05. 2012. 23:25h
neregistrovan korisnik
@Marko : Ja kad vozim auto ja gledam gde idem, ne blenem okolo. Ne znam za tebe.
Preporuka:
10
4
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Petak, 04. 05. 2012. 14:50h
neregistrovan korisnik
@http : Ja ponekad stanem na semafor.
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

delboy
delboy
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:32h
@napokon : Za nesto si u pravu a za nesto nisi. Bas me briga za zatamnjivanje stakala, ko to cini i iz kojih razloga. Mozda si u pravu i za kompleksase, a mozda se iza tih stakala kriju oni koji beze od nekoga kome su na bilo koji nacin stali na zulj. Ali mene nervira i iritira nesto drugo. Ovaj propis ne vazi za vozila drzavnih organa. Zasto????? Ako je vozilo sa zatamnjenim staklima nebezbedno i tehnicki neispravno, zasto je onda vozilima drzavnih organa dozvoljeno da u saobracaj idu nebezbedna i tehnicki neispravna? Ili je vozilima drzavnih organa dozvoljeno da gaze narod k'o zivinu. A ako zatamnjenje stakala ne smeta bezbednosti saobracaja, zasto se onda gradjani maltretiraju ovakvim suludim propisima. Izgleda da Agencija za bezbednost saobracaja hoce po svaku cenu da opravda svoje postojanje pa makar to bilo i diskriminacijom vozila i ucesnika u saobracaju.
Preporuka:
145
15
Odgovori

Prijavi komentar

pa
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:46h
neregistrovan korisnik
@delboy : Ne vazi za vozila drzavne sluzbe jer su ljudi u toj sluzbi (predsednik, premijer) podloznni atentatima pa ne bi bilo bas idealno da se vidi ko je u kojem autu.
Preporuka:
41
74
Odgovori

Prijavi komentar

Ako-vladaju
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:32h
neregistrovan korisnik
@pa : po zakonu, i primenjuju zakon na druge, ne treba nikoga da se plase. Ako su plasljivci, zakonom im zabraniti da obavljaju drzavne funkcije
Preporuka:
50
23
Odgovori

Prijavi komentar

delboy
delboy
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:45h
@pa : Predsednik i premijer ne sede napred pored vozaca nego pozadi gde je zatamnjenje dozvoljeno a u voznji se, kroz prednju sofersajbnu, ne vidi ko sedi na zadnjem sedistu. Uostalom, za Tadica je kupljen jedan jedini blindirani "Mercedes" pa i idiot moze da vidi ko se u tom automobilu vozi. Nego to je bahatost drzave da za nju ne vaze zakoni i propisi.
Preporuka:
75
5
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Četvrtak, 03. 05. 2012. 23:55h
neregistrovan korisnik
@delboy : Ta vozila uglavnom voze predsednike i ostale državne jagnjeće brigade.ta vozila ne mogu da ugroze nekog u saobraćaju iz prostog razloga što policija zatvara put za saobraćaj kad oni prolaze
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:35h
neregistrovan korisnik
@napokon : Izgleda da jedini koji ovde ima komplekse si ti. Ja imam fabricki zatamnjena stakla pozadi iskljucivo zbog dece. Apsolutno me nije interesovalo da li to izgleda cool, mafijaski ili kako bi ga ti vec nazvao. Vozacko, suvozacko kao i prednje staklo su tonirana blagom zelenom nijansom koja kako kazu umanjuje prodor suncevih zraka a gotovo je neprimetna. Takodje ne reflektuju prakticno nimalo suncevu svetlost. E sad me interesuje zasto tebe iritira tamno staklo. Da ne dodje do zabune, saglasan sam u vezi bahate voznje.
Preporuka:
69
12
Odgovori

Prijavi komentar

BP
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:18h
neregistrovan korisnik
@Sale : Izvini, a jel su tvoja deca bas toliko osetljiva na svetlost?
Preporuka:
33
56
Odgovori

Prijavi komentar

Sale-
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:59h
neregistrovan korisnik
@BP : Ne verujem da bi im bas pala kruna sa glave da ih vidi sunce ali stariji sin se stalno zalio da mu smeta sunce da smo kacili neke sundjerbob zastitnike za sunce, kasnije smo kupili auto sa zatamnjenim staklima.
Preporuka:
41
8
Odgovori

Prijavi komentar

ridjokosa
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:29h
neregistrovan korisnik
@BP : Izvini, ali kakvo je to pitanje? Ja zenu potpuno razumem, vec sam gore napisala komentar, ja sam npr. RIDJOKOSA i blede sam puti i meni sunce ITEKAKO smeta! Alergicna sam na njega, i kad leti krenem negde, to je potpuni uzas... Nismo svi ko africki crnci (nemam nista protiv crnaca, samo poredjenja radi), neki od nas su i svetli... Mozda su i gospodjina deca svetlije puti...
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

zex
Petak, 04. 05. 2012. 00:56h
neregistrovan korisnik
@BP : izvini care,nisam pristalica pretjerivanja al folije dobra stvar za djecu i dalja putovanja,klima nemoze sve!zamisli kako je ici auto cestom 300km i da ti sunce sija u glavu a temp u autu na 22,folija pomaze i to dobro,al stvaro dobro ljudi kazu,30 procenata prednja bocna stakla sasvim dovoljno stite,a vidljivost ostaje dosta dobra,imao sam 70 procenata na alfi nazada a 30 naprijed/toliko mi se cinilo dovoljno na uzorku/i bio sam prezadovoljan,kad spucam put od 530km uopste nemas glavobolju,dijete bude odmorno,ne kenjka i ne place...
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

partibrejker
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:50h
neregistrovan korisnik
@napokon : stakla se zatamnjuju zbog hlada u kolima!!! a to sto tvoj traktor nema zatamnjena stakla je posledica toga sto oupste nema bocna vrata
Preporuka:
55
27
Odgovori

Prijavi komentar

Mare
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:29h
neregistrovan korisnik
@partibrejker : Bravo za odgovor! Najviše se bune ovi što voze kola od kojih su bolje folije skuplje ili im roditelji ne daju da im stavljaju folije na stakla.
Preporuka:
21
34
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:58h
neregistrovan korisnik
@Mare : Na svom sportkom kabrioletu imam fabricki tonirana zelena stakla,i to je sve. NIkada mi na pamet ne bi palo da ga prepravljam u mrtvacki sanduk.Eto ti odgovor, da ne mislis da pisu ljudi kojima "roditelji ne daju da lepe" ili kako ih vec oznacavas.
Preporuka:
26
15
Odgovori

Prijavi komentar

Kiselo-grozdje
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:17h
neregistrovan korisnik
@napokon : Ja već godinama u nazad imam zatamnjena stakla ali ne kao državni automobili ful crno već neka srednja varijanta. Ako već nisi znao, zatamnjena stakla dosta spuštaju temperaturu u kolima i u slučaju sudara i loma stakla zadržavaju staklo od rasipanja. Sve ovo je i dokazano i u emisiji SAT PLUS. Ne zatamnjuju svi stakla da bi izigravali mangupe i kriminalce. To što ti ili drugi želite zatamnjena stakla a nemate mogućnosti, para ili kršten auto ne znači da treba da pametujete drugima.
Preporuka:
42
16
Odgovori

Prijavi komentar

Vuk
Četvrtak, 03. 05. 2012. 20:58h
neregistrovan korisnik
@napokon : Recite mi razlog zasto bi Vas iritiralo zatamljivanje stakala(prednja niko i ne zatamljuje) i kako to doprinosi bezbjednosti saobracaja?Pustite tu demagosku pricu kako su zatamljena stakla vezana samo za "kontraverzne biznismene".Ja imam zatamljena stakla, zivim vani, profesionalno uradjeno(kostalo me oko, u evrima, 270 evra) i super su zastita od sunca.Ja ne vidim veliku razliku izmedju nosenja naocala za sunce u autu i zatamljenih stakala.Ima li je? Jesu li i oni koji nose naocale tokom voznje kompleksasi?Bojim se da ste to Vi iz nekih razloga!Jedan policajac ovdje mi je rekao da je to iz razloga da se vidi ko je u autu i da moze ako je fabricki zatamljeno.Kakva je razlika fabricki i u ovlastenom servisu i sta koga briga ko je u autu?Ako imaju razlog da zaustave, neka zaustave, a moje auto moja stvar, sve dok vozim normalno i ne ugrozavam druge.Ako im je to mjera u borbi protiv kriminala, onda je to smijesno.U gradu u kom ja zivim, nikada nisam bio zaustavljen zbog "rutinske"kontrole.Desilo mi se par puta da policija vozi iza mene, a posto imaju u svakom autu kompjutere, ocito provjere podatke i ako nema sta sumnjivo, ako nisi u bazi podataka, samo prodju.
Preporuka:
24
14
Odgovori

Prijavi komentar

slabo-znas
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:27h
neregistrovan korisnik
@Vuk : Mnogo konstatujes. Providna stakla omogucavaju onome iza tebe da vidi i ispred tebe, npr pesak koji istrcava, sigurnije preticanje itd. Svako zatamnjeno staklo u uslovima slabije vidljivosti dodatno smanjuje vidljivost u tom smeru. Zbog raznih estetckih kompromisa danasnji automobili imaju znacajno losiju preglednost pogotovu zadjneg dela od automobila od pre 10tak godina. A sto se tice toga da su zastita od sunca da ste strucni znali bi da to utice samo na osvetljenost, a ne i na temperaturu(npr boja automobila ima veci uticaj na temperaturu u kolima nego zatamnjenost stakala).
Preporuka:
5
6
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Petak, 04. 05. 2012. 14:42h
neregistrovan korisnik
@slabo-znas : @vuk: to sto si napisao nema veze sa zivotom, prvo kad vozis iza dzipa koji je vislji od tvog auta sta onda? dva staklo i te kako ima veze sa temperaturom, u foliji (pravoj original) ne kineskoj ima od 3do7 slojeva, svaki sloj ima svoju namenu, jedan za temp, jedan za uv zrake, jedan boja, i aluminijum koji odbija toplotu napolje, a isto tako zadrzava hladan vazduh unutra. i tako dalje
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

slaboznas-
Petak, 04. 05. 2012. 16:13h
neregistrovan korisnik
@marko : Dzip je po definiciji nesigurno vozilo sa svakoga ko nije u njemu. Smrtnost pesaka kao i vozaca drugih vozila u sudara sa dzipom znacajno je veca nego npr sa obicnim vozilom. Tako da mi nije jasna filozofija kojom se vodis "Zato sto su dzipovi nesigurni da onda budu i ostali". Na zapadu se vec par godina vodi debata o posebnom oporezivanju ovakvih vozila bas iz razloga nekompatibilinosti sa ostalim gradskim saobracajem, a njihovog sve veceg ucesca. Osnovna pretpostvka je da ti po gradu ne treba vozilo sa 20cm(ili vise) klirensom. Sto se tice folija nadam se da svoje informacije nisi dobio sa reklamnom postera neke od njih vec od ozbiljnih studija koje se time bave. Koliko je meni poznato zatamnjivanje stakla sa takvim kvalitetom izrade o kome pricas je prilicno skupo pa je rezervisano za automobile najvise klase kao dopunska oprema. Tako da onda pretpostavaljam da oporezivanje onih koji imaju to da plate nije problem tj. onda to nije socijalna kategorija pa se slobodno moze oporezovati.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

bravo
Petak, 04. 05. 2012. 19:20h
neregistrovan korisnik
@slaboznas- : lepo kaze,a strasno je sto postoje ljudi koji sami svojim intelektom ne mogu da dodju do ovoga sto si napisao...ali to i jeste kategorije vozaca sa zatamnjenim staklima.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vuk
Subota, 05. 05. 2012. 05:13h
neregistrovan korisnik
@slabo-znas : Ja vozim SUV i ako Vi vozite iza mene mala kola sta vidite?Ja nigdje nisam spomenuo temperaturu, vec zastita od sunca u smislu da vas sunce ne "bije"u oci, a da Vi znate koliko tvrdite, znali biste da danas mozete da kupite, naravno placate dopunski, vozila sa staklima koja su tako zatamljena da odrzavaju tepmeraturu u autu, ali posto ovdje pricam o autima poprilcino skupim i nedsptupnim vecini, vecina i ne zna za tako nesto.Ako Vi vozite na dovoljnom i propisanom rastojanju, necete imati problema da primjetite bilo sta, a sad sto "sofercine", a Vi nekako zvucite tako, vole da se "priblize"ma metar od auta ispred, je vec druga stvar.Sta je sa autobusima, kombijima, kamionima koji zaklanjaju vidik mnogo vise nego i jedno vozlio sa zatamljenim staklima, a to sto po Vama su "dzipovi"(kada toliko znate, trebali biste znati da je "dzip"Jeep, vrsta SUV-a i da vecina SUV-ova nisu "dzipovi") nesigurni dacu Vam da provozate moj porsche cayenne S, pa mi poslije toga recite da li ste se u njemu osjecali nesigurno.Covjek Vam pokusava reci da ima dosta vozila koji zbog velicine zakalnjaju vidik, bezobzira da li imaju, ili ne zamljena stakla, a Vi onda opletoste o sigurnosti "dzipova", cisto da imate sta da kazete.Zatamljivanje stakal na nacin kako Maro govori kosta, oko 1500$ dopunski, pa ko hoce neka izvoli.
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:24h
neregistrovan korisnik
@napokon : Da li ima neka odredba da znam koliko naocare za sunce smeju biti tamne dok vozim auto!? :)
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

napokon2
Petak, 04. 05. 2012. 06:25h
neregistrovan korisnik
@napokon : U stvari kad bolje razmislim ne treba ništa zabranjivati već uvesti taksu od 1000e prilikom registracije, pa kad već hoćeš da u saobraćaju izgledaš kao opasni baja ili si VIP, jelte, onda ti neće biti problem da to platiš.
Preporuka:
2
7
Odgovori

Prijavi komentar

srednjisloj
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:38h
neregistrovan korisnik
ma da, dokle ova bahatost. Da se uvede Zakon da svi moramo da vozimo nova kola, karavane, sa pregradama za decu, a stakla da se menjaju na nedelju dana, jer prljavstina na njima menja refleksiju. Ako neko ima troje dece, obavezno i tri rezervna sedista za decu. Ta nova kola da placamo 20% vise od vrednosti zbog popune budzeta agencije za bezbednost saobracaja. Ja vozim nov automobil, kupljen pre 2 godine, i nisam tehnicki ispravan. Mislim jesam cim izadjem iz Srbije. Alo!!!
Preporuka:
182
30
Odgovori

Prijavi komentar

http
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:45h
neregistrovan korisnik
@srednjisloj : Ti bar vozis nova kola, ja imam juga starog 20 godina tako da policajac moze da mi napise kaznu za bilo sta, samo ako 'oce !
Preporuka:
160
4
Odgovori

Prijavi komentar

zatamljeni
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:54h
neregistrovan korisnik
@srednjisloj : Ko vise smislja ovakve gluposti? OTIMANJE...
Preporuka:
86
14
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:15h
neregistrovan korisnik
@zatamljeni : Umesto da kontrolu vrsi svaki tehnicki pregled prilikom registracije, oni ce opet da deru narod nekakvim atestima! Kakva smo nakaradna drzavica!
Preporuka:
46
6
Odgovori

Prijavi komentar

nacrtacu-nesto
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:58h
neregistrovan korisnik
@srednjisloj : Pa sam si dosao do odgovora/resenja - izadjes iz Srbije (i ne vracas se) i odlicno. Tebi dobro, a ovima po agencijama i sl. kako bude (zavisi koliko ljudi ostane u Srbiji)
Preporuka:
65
4
Odgovori

Prijavi komentar

Ma-nije-valjda
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:04h
neregistrovan korisnik
@srednjisloj : Zalosno je koliko se ljudi u Srbiji ovako bahati zivotima svoje dece zbog nekih neostvarenih frustracija koje imaju sa izvrsnom i zakonodovanom vlascu. Nazalost, takav menatlitet se menja samo kad im dete u sudaru proleti kroz soferku i zbog toga sa takvim mentalitetom ne moze da bude mnogo kompromisa i dogovaranja nego se to bez milosti udara po dzepu. Ma sta bilo ko mislio 6000e je jeftinije od zivota deteta, neko to zna unapred, neko nauci, a neko bi dao i triput vise samo da mu se dete vrati.
Preporuka:
44
25
Odgovori

Prijavi komentar

Markoni
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:50h
neregistrovan korisnik
@Ma-nije-valjda : Nesreće se dešavaju i to je neizbežno a ti si odmah decu upleo u ovo.Država ovo radi samo da bi uzela lovu i nema tu mnogo filozofije a mogli su bar malo da nam olakšaju život i poboljšaju standard a ne samo kazne zabrane i ograničenja!Imamo rigorozniji zakon nego pola Evrope a plate katastrofalno male.
Preporuka:
38
13
Odgovori

Prijavi komentar

instruktor
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:17h
neregistrovan korisnik
@srednjisloj : Ovaj tekst je samo informacija ali ne i edukacija. Prvo 30% zatamljena prednja stakla su ona na primer na zastavi 10, odnosno na svim novijim automobilima. Postupak njihove izrade se sastoji u prskanju mikroskopskih čestica srebra između dva sloja stakla. Zabluda je da su 100% zatamljena stakla drastično bolja u snižavanju temperature. Totalno netačno! Prvenstveno se zatamnjuju zbog VIP ličnosti. Za jedan stepen celzijusa su efikasnija od onih sa 30% propuštanja svetlosti. Samo iz razloga bezbednosti je ova novina, ali ja bih bio još drastičniji, zabranio bih upotrebu svih stakala sa preko 35% jer se ta vozila mogu zloupotrebljavati za otmice, dilovanje i druga teška krivična dela! Samo vozila Vlade Srbije imaju dozvolu da im sva stakla osim šoferšajbne budu zatamnjena 100% i to se može razumeti. Što se tiče likova koji imaju para da kupe dobre nove automobile a nemaju za dečja sedišta - njima treba oduzeti dozvole i uputiti ih psihologu. Zbog loše edukacije 99% kupaca novih vozila će pre izabrati alu-felne, GPS, multimedijalne sisteme, neke nepotrebno visoke pakete opreme ALI ĆE KUKATI KAKO NEMAJU PARA ZA KVALITETNO DEČJE SEDIŠTE. SRAMOTA!!
Preporuka:
62
17
Odgovori

Prijavi komentar

marija
Petak, 04. 05. 2012. 06:24h
neregistrovan korisnik
@instruktor : @instruktor ja vozim juga i imam 4 dece, uzrasta 5, 3 i blizance od godinu dana. naravno da nemam gde da smestim 4 sedista jer u tom slucaju muz ne moze da krene sa nama. samo cekam da mi neko kaze da kupimo jos jedan auto. da imamo ne bismo vozili yuga.drugo iz ivog teksta saznajem da verovatno ni jedno od 2 sedista koj imam nije atestirano? da li opetda ih kupim? jos i taj trosak mi ne treba
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Djorke
Petak, 04. 05. 2012. 15:25h
neregistrovan korisnik
@instruktor : Kakav komentar " zabranio bih upotrebu svih stakala sa preko 35% jer se ta vozila mogu zloupotrebljavati za otmice, dilovanje i druga teška krivična dela!". Trebalo bi tebi zabraniti kompjuter jer ga mozes zloupotrebiti i napisati komentar u koji će neko da poveruje i da počne greskom da širi gluposti po Srbiji. Kakve bre zloupotrebe čoveče ??? Pričamo o tamnim staklima, a ne o nečemu malicioznom. Drugo - sedišta za decu: korisna stvar, treba ih imati ali treba i znati da u Srbiji samo nekom prizvodu Š-klase napišu oznaku da je za bebe i odmah košta 150 EURA. Ludost. Ne predlažem da decu držimo u krilu (kao što su nas sve držali do pre neku godinu i nikom ništa nije falilo), ali malo olabaviti sve te namete. Ne u smislu poštovanja novih pravila, nego samo u smislu da se dozvoli dovoljno vremena da se ljudi prešaltaju na nova pravila. Nekome je velika para da sada krene da atestira sve sta ima u kuci - samo da bi bilo "po EU standardima". Nemamo bre plate po tim standardima. P.S. Imam tamna stakla i imam sediste za dete koje nije po novom zakonu ... i da - vozim korejski auto star 14 godina i ne planiram da pljackam, kindapujem, dilujem drogu ...
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

FlavijeVIII
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:48h
neregistrovan korisnik
@srednjisloj : Dve godine star auto nije nov.
Preporuka:
4
40
Odgovori

Prijavi komentar

Posteni-pronalazac
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:44h
neregistrovan korisnik
@srednjisloj : Interesuje me kako će se prevoziti deca u autobusima i taksiju gde nema takvih sedišta za decu. Ako će ih roditelj držati u krilu, znači li to da može tako i u sopstvenom autu?
Preporuka:
37
4
Odgovori

Prijavi komentar

bocky
Četvrtak, 03. 05. 2012. 17:30h
neregistrovan korisnik
@Posteni-pronalazac : Autobusi su tek posebna prica!!!!
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

Brankica
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:44h
neregistrovan korisnik
Dobro je da se poostravaju zakoni i da se novi uvode.Ali sta je sa postovanjem istih!??? Ovo je moje zapazanje,obicnog coveka,turiste koji zivi u drugoj zemlji.Bila sam u Srbiji pre dve nedelje,Nis,Beograd...ista pesma svuda.Policija vata zjale,salje sms poruke,kamikaze jure na motorima, kolima,po koji mahne policajcu (tumacim da se poznaju) smeskaju se...vozaci pricaju na mobilnim telefonima,ne vezani putnici u automobilima,deca skacu na zadnjem sedistu...vozaci blago povuku pojas kada vide policijskog "manekena" na ulici ili raskrsnici i vrlo im je zabavno koliko sam primetila da sam pozelela biti policajac u Srbiji i primati platu za "paradiranje".
Preporuka:
94
12
Odgovori

Prijavi komentar

Apatrid
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:39h
neregistrovan korisnik
@Brankica : Ova zemlja se i ne preporučuje turistima upravo zbog prevelike opuštenostu u svem pa i po pitanju bezbednosti. To što neko ne veže sebi pojas to mi ne smeta, ako hoće neka se i obesi o isti. Smeta mi što ljudi u Srbiji Voze decu bez odgovarajućih sedišta, voze bebe u kolima i puše (lično video više puta), voze ćelave gume, a o zimskim gumama da ne govorim. I tako sa izlizanim gumama, decom na zadnjem sedištu, lošim kočnicama, sa cigarom u zubima krenu da pretiču na punoj liniji.... To nije stvar novca nego mentaliteta.
Preporuka:
60
13
Odgovori

Prijavi komentar

srba
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:01h
neregistrovan korisnik
@Apatrid : kako ja sada da vežem dete kada su mi do sada dva sedišta ukrali i bog zna šta jos svi su pametni kada imaju sve a kada bih i vama bilo ovako malo morgen bi tako napisali
Preporuka:
26
3
Odgovori

Prijavi komentar

mihajlo41
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:47h
neregistrovan korisnik
...svako cudo za 3 dana! Bas da vidim to u praksi, izgovore, opravdanja....i sl. Sve je isto samo nema njega!
Preporuka:
35
4
Odgovori

Prijavi komentar

akte
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:49h
neregistrovan korisnik
toliko vec ima desnih volana da ce biti mozda lakse da promenimo saobraca na levu stranu
Preporuka:
72
9
Odgovori

Prijavi komentar

s
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:51h
neregistrovan korisnik
Ovde nije rec o bezbednosti (da ih je briga za bezbednost, radili bi drugacije) stvar je u parama,parama i samo o parama
Preporuka:
76
4
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:54h
neregistrovan korisnik
Naknadno zatamnjivanje sofersajbne je i ranije bilo ilegalno, tako da novi propisi i nisu tako novi. Problem je bio sto se propisi nisu primenjivali jer su takve automobile vozili u glavnom oni koje policija i ne sme da zaustavi. Ponavljamo k'o papagaji nije problem u propisima problem je u primeni istih i to sto su neki manje, a neki vise podlozni zaustavljanju i sankcionisanju od strane saobracajne policije. Sto se tice volana sa desne strane, ja ne znam koji je "genije" u opste odobrio registraciju takvih vozila?!? To nije bezbedno. Zamislite voznju po npr. Ibarskoj magistrali i situaciju gde vozilo sa desnim volanom treba da pretekne neki sleper! Vozac da bi video da li ima mogucnost za preticanje mora sa vise od pola svog vozila da predje u suprotnu traku!!!! Da smo mi neka normalna zemlja takva vozila ne bi ni smela da se uvezu ili da ih pre registracije odmah "prepakuju" na levi volan.
Preporuka:
138
6
Odgovori

Prijavi komentar

povremen
povremen
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:29h
@1Beogradjanin : prepakuju?sa ukradenim delovima?a kako drugacije..?
Preporuka:
5
17
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:24h
neregistrovan korisnik
@povremen : Da li su delovi kradeni ili ne, to je posao za neke druge sluzbe i nije tema ovog teksta! U ostalom mozes i sasvim legalno da kupis kontrolnu tablu i ostatak enterijera za bilo koji auto kod ovlascenog dilera.
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

Stvar-opreza-i-obzirnosti-u-saobracaju-drugo-sve-je-nevazno-
Petak, 04. 05. 2012. 14:48h
neregistrovan korisnik
@1Beogradjanin : E a ja bih jako voleo da neko vodi evidenciju ucesnika u saobracajnim nezgodama koje su skrivili ili u kojima su ucestvovala vozila sa volanom na desnoj strani, pa da vama i slicnima neke stvari budu jasnije! Ja vozim desni volan, svaki mesec nekoliko puta predjem ibarskom 200 km u oba pravca i tako vec 4 godine i nikad nisam imao riznicnu situaciju prilikom preticanja. Jel znate zasto? Zato sto to sto vam je volan na desnoj strani ne znaci da igrate ruski rulet i NE KRECETE u preticanje dok nemate savrsenu preglednost. U situaciji koju pominjete (iza slepera) NE PRETICETE dok ne vidite savrseno jasno put ispred sebe i kraj. Vozite iza slepera ako treba i 50km. Da prepakujem volan mi ne pada na pamet. Ne dam da iko cacka oko instalacija jer nemam poverenja.
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:56h
neregistrovan korisnik
Bolje da su se setili da iz saobracaja iskljuce one kojima iz auspuha kulja crni gusti dim nego i kojih je sve vise na nasim putevima. Od zatamljenih stakala niko se nije otrovao
Preporuka:
86
24
Odgovori

Prijavi komentar

Zakon
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:31h
neregistrovan korisnik
@Aleksandar : Bravo, upravo tako!
Preporuka:
18
5
Odgovori

Prijavi komentar

alex
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:57h
neregistrovan korisnik
Ako decije sediste nema atest, vozilo mi nije tehnicki ispravno ?! Ko kontrolise uvoz i prodaju nebezbednih sedista za decu i ko ce da odgovara zato sto je takvim sedistima ugrozio bezbednost dece u saobracaju ? Ovo znaci da mozete slobodno da prodajete otrov a potrosaci koji ga kupe i konzumiraju treba da odgovaraju sto su se otrovali !? Izgleda je noko maznuo lovu za ta sedista u predhodnih par godina pa sad mozemo i po zakonu.
Preporuka:
97
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Četvrtak, 03. 05. 2012. 23:10h
neregistrovan korisnik
@alex : Pridruzujem se komentaru. Mislim da bi trebali svi da tuzimo drzavu zato sto je dozvolila da se prodaju sedista koja ne zadovoljavaju propise i time nas dovela u situaciju da ugrozavamo zivote nase dece. Posebno bi imao merak da tuzim ovog lika Okanovica i onog Demira Hadzica u paketu sa Mirkom Alvirovicem...
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Boki84
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:58h
neregistrovan korisnik
Šta da radim, da menjam celi svoj vozni park :)?! Šalu na stranu, ti koji voze sa takvim staklima imaju novca i da ih zamene, neće puno da ih boli.
Preporuka:
27
25
Odgovori

Prijavi komentar

freddie
Četvrtak, 03. 05. 2012. 13:59h
neregistrovan korisnik
Pa sta inzenjer misli, da li je veca pretnja zatamnjeno staklo ili volan dislociran 1 metar u desno?
Preporuka:
65
10
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:30h
neregistrovan korisnik
@freddie : mislim da je jasno... desnjaka registrujes kako hoces! cist idiotizam, kad ih vidim muka me uhvati, refleksno bezim uz ivicnjak! a da ne pricamo o dvostrukom standardu - ako si uvez'o il' ces da uvezes do nekog datuma, samo teraj, al' ako li slucajno uvezes kasnije, e onda ne moze! koja je to fora, ovi sto vec voze su naucili i svikli, pa su bezbedniji od tih sto ce tek da uvezu!?
Preporuka:
56
4
Odgovori

Prijavi komentar

Joca
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:02h
neregistrovan korisnik
@Aleksandar : Mislim da je taj deo propisa loše interpretiran. Do tad je moguća prva registracija, ali prilikom obnove registracije sledeće godine, volan mora biti na levoj strane, i ne samo volan. Mora da se zamene farovi, pošto kod dešnjaka bacaju na levu stranu. Sve to treba da kontrolišu na tehničkom. Znajući kako i ko sve radi tehnički, lele si ga nama. Nadam se da će u tom delu da uvedu drastične kontrole za servise za tehnički pregled, inače džaba propisi, džaba sve.
Preporuka:
16
7
Odgovori

Prijavi komentar

no-no
Subota, 05. 05. 2012. 14:26h
neregistrovan korisnik
@Joca : krivo se oglasavas. jasno je receno da ce se moci obnavljati registracija svake godine. jedino sto spominju neke vece takse koje opet predstavlju jednu vrstu pljacke naroda. nemojte gledati komsiji u dvoriste i moliti se da mu crkne krava.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

xxx
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:00h
neregistrovan korisnik
Volan na desnu stranu ko je uvezao auto sa desnim volanom do 30.06.2012 on može da ga vozi, a taj koji kupuje posle 30.06.2012 ne može da ga registruje i da ga vozi nek mi neko objasni kakve tu logike ima ? sve ih treba ZABRANITI sa desnim volanom kod nas
Preporuka:
77
14
Odgovori

Prijavi komentar


Miroslav Bocka
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:02h
...Drzavni cirkus se nastavlja...Evo napredka na ovim sitnicama,nove Vlade i Predsednika koji ce nastupiti,nema sta....Veoma bitan faktor je ovo sa staklima .....Samo da se pobegne sa teme ne zaposlenih i da im se uzme i to malo slobode i prihoda sto imaju....
Preporuka:
36
6
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:04h
neregistrovan korisnik
trebalo bi neko i da primenjuje do sada usvojene zakone umesto sto samo izmisljaju nove a svaki dan sve vise i vise ludaka na ulici bas zbog tog ne primenjivanja i selektivnosti.
Preporuka:
31
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mopiell
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:07h
neregistrovan korisnik
U vezi sedišta za decu, dodala bih da oznaka ECE R44/04 NIJE uvek na vidljivom mestu na sedištu. Na našem sedištu je skroz na pozadini, sa donje strane. Proverite celo sedište, može biti bilo gde. I nije nalepnica niti hologram nego je fabrički urezano u plastiku sedišta. Bar je kod nas tako. :S
Preporuka:
35
1
Odgovori

Prijavi komentar

d
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:08h
neregistrovan korisnik
A zasto tebi bas toliko smeta ako su stakla zatamnjena?
Preporuka:
23
24
Odgovori

Prijavi komentar

JA
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:09h
neregistrovan korisnik
Bas me interesuje hoce li ovaj propis vaziti za mecke,audie,bmw-ove iz skupstine...
Preporuka:
55
5
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:32h
neregistrovan korisnik
@JA : nece. vec ti je receno u tekstu. a nije receno da nece vaziti ni za mecke i dzipove ni van skupstine. to se ovde podrazumeva!
Preporuka:
37
1
Odgovori

Prijavi komentar

iyoten
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:47h
neregistrovan korisnik
@JA : ofc da nevazi za njih oni su iznad zakona...
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

Iggy
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:00h
neregistrovan korisnik
@JA : Pa koji je zakon u sobraćaju i do sada važio za njih?
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

kopicl
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:10h
neregistrovan korisnik
Još jedna predizborna trka za glasovima, Biće toga još do izbora. Narode jadan li si šta te sve još čeka. Bježite iz ovog jada čim prije
Preporuka:
34
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mjaujork
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:12h
neregistrovan korisnik
Auh, pa kako ce se sada šabanerija voziti??
Preporuka:
44
14
Odgovori

Prijavi komentar

petar
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:35h
neregistrovan korisnik
@Mjaujork : uvek mogu po selima kod sebe, gde znaju lokalnog policajca.
Preporuka:
28
4
Odgovori

Prijavi komentar

He-He
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:37h
neregistrovan korisnik
@Mjaujork : Vozićeš kao i do sad...
Preporuka:
13
5
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:19h
neregistrovan korisnik
Ovo nema ni u Tanzaniji.Mene policajac maltretira a imam fabricki zatamljena stakla u WV.Sa zigom firme u Nemackoj ali to sad ovde ne vazi.Mislim da administracija u Bg koja jede ostatak Srbije nece ovde stati!
Preporuka:
46
2
Odgovori

Prijavi komentar

policajac
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:27h
neregistrovan korisnik
Policijska drzava - bila i ostala. Sa sve SPS-om a celu. Sve smisljaju da mogu da uzmu mito, a satro se bore protiv toga. Kao sto vecina zakljucuje - sve je isto samo njega nema. Nema nam spasa.
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

vlad
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:31h
neregistrovan korisnik
Lepo ti gore pise za koga vazi zakon?
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

dipl-ing-bing
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:36h
neregistrovan korisnik
okanović jeste ing ali da nema tih agencija mnogi ne bi znali šta će da rade
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

vlatkoj22
vlatkoj22
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:37h
#Ovo, međutim, ne važi za vozila državnih organa.# Opet zakon ne važi za sve. OPET IMA POVLAŠTENIH. Ili su oni važniji od nas običnih građana, ili se stvarno BOJE SVOG NARODA?
Preporuka:
29
2
Odgovori

Prijavi komentar

srba
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:41h
neregistrovan korisnik
joj ja nemam šta da kažem ubicu se više vozim yuga 55 iz 85 god. a ukrali su mi do sada 2 x prvu pomoć vredn. 4000 1 x alat u vrednosti 4500 din 2 x dečija sedišta u vrednosti 12000 dinara radio cd itd a moram da kažem da mi auto vredi 450 eura ima plin itd a sada u autu to ništa nemam i neću ni kupovati više kome oni valjaju zakone i licence kada ja sada jedva imam i za leba , struju, zabaviste itd prvi koji me zaustavi i to bude tražio od mene icicu na robiju a da sam prijavljivao provale još bi i sam nadrljao zbog ko zna čega i sada treba da imamo poverenja u vladu i policiju jedonostavno NEZNAM
Preporuka:
66
1
Odgovori

Prijavi komentar

razumem
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:29h
neregistrovan korisnik
@srba : ista situacija, ali jednostavno nije vredno nase muke ;
Preporuka:
25
1
Odgovori

Prijavi komentar

Krusevljanin
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:48h
neregistrovan korisnik
Naravno da ce zatamnjena stakla CRNA KAO UGALJ i dalje da imaju oni koji nam i diktiraju zakone - POLITICARI ! Za njih ovaj zakon ne vazi!
Preporuka:
27
3
Odgovori

Prijavi komentar

Omg
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:51h
neregistrovan korisnik
Uu steta, sad necemo moci da raspoznamo mafiju :D
Preporuka:
26
0
Odgovori

Prijavi komentar

no-koment
Četvrtak, 03. 05. 2012. 14:55h
neregistrovan korisnik
znaci drzavni organi i dalje mogu da krse zakon,pa cak o kroz crveno da prolaze,a mi gradjani smo drugog reda i treba nas proganjat i sisat,sramota nevidjena koju diktaturu vesite!
Preporuka:
17
4
Odgovori

Prijavi komentar

slavko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:26h
neregistrovan korisnik
Briga njih za bezbednost- ja imam zatamnjena stakla na autu, i mogu vam reci da je prijatnije u kolima, obzirom da je folija hladna iznutra kada je auto na suncu. Najbitnija stvar (za one koji misle da je estetika u pitanju) jeste, da (NE DAJ BOZE) u sudaru ce vas te iste folije zastiti od posekotina, a najveci broj povreda pri udesu je od posekotina. Tako da nije sve u foliranju
Preporuka:
28
8
Odgovori

Prijavi komentar

pera-mitic
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:39h
neregistrovan korisnik
@slavko : A u slucaju sudara, bas te briga, ne samo da ce te folija zastititi, nego ako se slucajno povredis, imas novu atestiranu prvu pomoc, tako da si apsolutno bezbedan.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:48h
neregistrovan korisnik
Pa da... svaki zakon kad se pise, pise se samo zbog njih, bogatih, lopova, budala, ludaka, onih sa Golfom 2 koji su face kad zatamne... a sta da radimo mi "normalni" koji treba porodicu da vozimo u vozilu koje nema fabricki zatamnjena stakla jer je staro 20 godina, jer za novije i bolje nemamo para, kao ni za sediste od 25000 ko neki (o GPS, klimi, elektropodizacima... da ne pricam). Ajde to zatamnjivanje, slazem se, do 30% ok, zatamnis, smanjis temperaturu, stetno zracenje sve ok, ali em jedva das 5000 za neko sediste, em jos treba i za neke ateste da dajes, sediste ko i svako drugo, nista ono od 25000 nema sto ce da spase dete ako dodje do neke teze havarije, vezano je pa je vezano, za mene je to apsolutno ista stvar...
Preporuka:
16
6
Odgovori

Prijavi komentar

pored-Wall-Streeta
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:49h
neregistrovan korisnik
tako mi je drago sto zivim u SAD, gdje ovakvih idiotskih zakona nema...svaki put kad dodjem u Evropi, narocito EU oni imaju neke nove zakone, regulative, ljudi kao da su roboti!
Preporuka:
24
10
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:50h
neregistrovan korisnik
Mogao bi covek i da poveruje u zabrinutost za gradjane dok cita ovu vest dok ne dodje do dela gde se navodi tacna cena atesta i gde moze da se uradi, tu se vidi pozadina cele price.
Preporuka:
24
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bane
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:51h
neregistrovan korisnik
Posle ovakvog naslova uopste nemam nameru da citam clanak zato sto nikad i nigde nije ni bilo dozvoljeno zatamljivanje sofersajbni.
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

Patriot-
Četvrtak, 03. 05. 2012. 15:58h
neregistrovan korisnik
Pa ovaj zakon je i pre postojao, ali se nije primenjivao ! Nista Novo
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

Zbunjena
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:02h
neregistrovan korisnik
Ja sam kupila Punta pre 4 godine,bocna sakla su zatamnjena 20 %,tako mi je rekao covek od koga sam kupila auta,sofersajbna nije,a zadnja stakla mislim 70%,ali nemam nikakav atest , gde sad treba da idem da bih izvadila atest,ili u krajnjem slucaju skinula te folije.Hvala unapred za odgovor.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

gogyns
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:04h
neregistrovan korisnik
državi opet treba para udelite joj koji dinar narode "bogati"
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

strucan
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:07h
neregistrovan korisnik
ne pricaj ono sto ne znas, fabricki su stakla zatamnjena oko 10%, a prozirna anti-UV folija ima jos oko 15-ak., pa je to oko 25%, mada ne moze jednostavno da se sabira. Najsvetlije folije za zatamnjivanje imaju oko 35-40%, a to nije ni T od tamnog, vec samo tonira (oboji) staklo, a u zbiru s fabrickim zatamnjenjem prelazi 40% sigurno, pa ni to ne prolazi po tom zakonu
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:15h
neregistrovan korisnik
E što volim što će sad ovi sa nabudženim džipovima da se vide.
Preporuka:
12
6
Odgovori

Prijavi komentar

Roditelj
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:21h
neregistrovan korisnik
Postovana redakcijo i gospodine Marko R. Petroviću. Ako već pišete članke, pišite ih proverene i potpune! Naime, kako ste već saopštili da dečija sedišta moraju da sadrže atestnu oznaku ECE R 44/04, dopunite vaš članak da sedišta sa oznakom ECE R 44/03 isto zadovoljavaju uslove u Srbiji. Nemojte dovoditi ljude u obmanu da neko ne bi (za ban-badava) kupio sedište na ovu besparicu! Za čitaoce predlažem sajt Srpskog Komiteta za bezbednost saobraćaja kbs.rs
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mama
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:08h
neregistrovan korisnik
@Roditelj : Komitet od dva čoveka, jaka institucija!
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Srbin
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:25h
neregistrovan korisnik
Eh pa ja i nemam problema s ovim zakonom, ja ni nemam auto hehe :D
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sinbad
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:29h
neregistrovan korisnik
Al ovi lupaju ove kaznene poene za sve i svasta.
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

UV
Četvrtak, 03. 05. 2012. 16:44h
neregistrovan korisnik
Mislim da je odlicna stvar sto su napokon dozvolili sve ovo vezano za tamna stakla. To je uradjeno po standardu Evropske unije. Imam tamna stakla u zakonskim okvirima. Folija od 30% je skoro potpuno providna a neverovatnu zastitu ima od sunca, a nazad je naravno nebitno kada je dozvoljeno neograniceno zatamnjenje. Sustina folija i jeste smanjenje toplote, a svi ovi "kriminalci" sto se kriju od ko zna koga, sundjer u ruke pa na skidanje folija
Preporuka:
16
7
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Četvrtak, 03. 05. 2012. 17:18h
neregistrovan korisnik
Nema reci stvarno,mi kojimamo automobile sa Americkog podrucja ne mozemo da registrujemo zato sto nemamo zute migavce a ovi na desnoj strani mogu!?? Stvarno svasta,neznam po cemu su ti automobili bolji od nasih ijako je moj auto vw i 2009 god. napravljen u Nemackoj.
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

klema
Četvrtak, 03. 05. 2012. 17:23h
neregistrovan korisnik
Pa zašto se to zabranjuje?! Pa meni je lakše da ne vidim Bakija Anđelkovića u ogromnom zlatnom BMW-u i bivšeg ministra lokalne samouprave Zorana Lončara u crnom BMW-u.
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

pera
Četvrtak, 03. 05. 2012. 17:31h
neregistrovan korisnik
kakav narod takvi i zakoni!
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

jelena
Četvrtak, 03. 05. 2012. 17:42h
neregistrovan korisnik
Zatamljena stakla imaju uglavnom vozila pratnje politicara i kojekakvih ministara i njihovih saradnika, a oni ne podlezu ovom zakonu , pa ne vidim cemu onda ova zakon?! Jos jedna glupost koja bode oci obicnom svetu. Odvratni su!
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ljutko
Petak, 04. 05. 2012. 08:51h
neregistrovan korisnik
@jelena : Možda bi bilo bolje da svi mi zatamnimo televizore negde oko vesti.?
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

gan
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:03h
neregistrovan korisnik
Ja moram imati (u stvari vec imam, jer brinem za bezbednost svoje dece) atestirana sedista, a Romi svoju decu postave na hrpi kartona u prikolici neke nabudzene troce?! Ko je sada ugrozen? Mislim da su najvise njihova deca, ali ni mi necemo daleko....
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

Naoacare
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:06h
neregistrovan korisnik
Sta je sa naocarima za sunce? Zar i oni ne smanjuju vidljivost?
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

Gojan
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:30h
neregistrovan korisnik
Ja imam ideju. Ajde od ponedeljka kad god naletite na automobil sa atamnjenim staklima van propisa, slikajte ga mobilnim tako da se vidi soferka i tablice i saljeti novinama i ostalim novinarskim kucama pa da vidimo da li se sprovodi zakon kako treba
Preporuka:
13
9
Odgovori

Prijavi komentar

max
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:33h
neregistrovan korisnik
Jel to opet zafalilo para drzavi??
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

coyote
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:38h
neregistrovan korisnik
Ljudi sta vam je, sve je to kontrola, kad ga vidis znas ko je, to im je taktika, da ih se plasimo na prvi pogled.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:53h
neregistrovan korisnik
Neverovatno, ljudi pa mi nemamo puteve, vozila su nam stara u proseku 15 godina ali izgleda da je najveći problem dečije sedište. Ma sve je otišlo u bestraga. Dodju vam budale po stranačkoj liniji i on nepismen vam govori sta je uredu.
Preporuka:
16
3
Odgovori

Prijavi komentar

Tramp
Četvrtak, 03. 05. 2012. 18:57h
neregistrovan korisnik
Šta ste se uhvatili stakala? Pitanje je šta će ljudi koji od ranije imaju dečija sedišta bez atesta, kad nije tražen atest? Da ponovo kupuju, a uzeli pre dva meseca novo i bace ga?
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:08h
neregistrovan korisnik
U potpunosti podrzavam zabranu zatamljivanja stakla.Kompleksi se lece na drugi nacin. O vozilu koje ima volan na desnoj strani nema potrebe trositi reci.Svako normalan zna koliko je ovo opasno u zemlji u kojoj se vozi desnom stranom.
Preporuka:
7
12
Odgovori

Prijavi komentar

Minja
Petak, 04. 05. 2012. 10:31h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Nikola,zivim u francuskoj gde se vozi desnom stranom.Engleskih turista gde je volan sa desne strane kolko hoces i nikad nije bilo problema.Zakljuci sam gde je i kod koga problem.O decijim stolicama nebi ni da komentarisem,kada vidim kod nas majke na suvozacevom mestu i drze bebe u rukama dodje mi da vristim od muke.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

MidnighT
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:10h
neregistrovan korisnik
A da li vaze ovi propisi i za rome koji voze one freze tipa pobesneli maks?
Preporuka:
22
2
Odgovori

Prijavi komentar

behar
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:18h
neregistrovan korisnik
Na autoputun Beograd -Nis odmah posle naplatne rampe (jos dok nisi napustio rampu c5m od mesta gde ti uzmu 750din) upadas u rupu ko bazen i ista samo sto ti ne aktivira vazdusne jastuke tako da razumem odluku da deca sede u odgovarajucim sedistima da im nebi poispadali bubrezi.
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:36h
neregistrovan korisnik
Meni je folija za zatamljivanje stakala spasila zivot kad je pri 60 km/h zbog oluje grana uletela u zadnji deo auta. Da nije bilo folije staklo od zadnjih prozora bi me iseklo.
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

db
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:49h
neregistrovan korisnik
@Marko : Glupost,staklo na automobilima je napravljeno ta da se rasturi na male delove i bez ostih ivica.Sta li ti vozis.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Durpan
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:41h
neregistrovan korisnik
Pa kako ce sad obican gradjanin srbije znati ko je mafijas a ko nije?
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

milena
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:52h
neregistrovan korisnik
ma mogu oni da izmisljaju sta hoce blizi se 6 maj hvala bogu to je za 3 dana
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

GiGu
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:53h
neregistrovan korisnik
Da budemo nacisto - krilatica /za male bebe/ vec ne vazi. "Pred zakonom smo svi isti-dok se ne dokaze drugacije" Ono "mudo"koje je napisalo zakon, treba odmah staviti na krivicnu odgovornost a i onog koji mu je to naredio. Ovako je ocigledno da nismo svi isti i da nazalost u ovoj drzavi i dalje vlada svojevolja, bahatost, korupcija..... Hoce li predsednik opstine "Gi-Gu" da se proglasi za jedno drzavno mudo pa da se bez straha vozika u "zatamnjena stakla" Alal na zakon.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

ciciban
Četvrtak, 03. 05. 2012. 19:57h
neregistrovan korisnik
nije to nista,tek ce da bude... sada nam oni sa dva razreda skole pricaju sta i kako da radimo, videcete za godinu dve,sada masovno upisuju vise i fakultete,naravno polazu ko iz sale,sve sredjeno. e kada se sutra takav pojavi i zaustavi te, 'sa fakultetom', kad se tek onda uobraze i dignu nos,bice nama svima veselo,a sto i dalje ne zna da pise,nema veze!!!!
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 20:07h
neregistrovan korisnik
Kako nam lepe propise uvode,sad i decje sediste treba da ima atest,pa ce onaj ko vozi juga starog 20 godina da ga kosta vise sediste nego auto...pa kad se vec setkaju po evropi ti koji nam uvode te zakone i gledaju kako je kod njih pa nek onda uvedu i propise da najmanja plata bude 1000 eura, pa da svi mozemo da kupimo sediste i dobra kola...
Preporuka:
13
7
Odgovori

Prijavi komentar

Vladimir
Petak, 04. 05. 2012. 11:03h
neregistrovan korisnik
@marko : Stvarno? Negativno si komentarisao dečije sedište što mora da bude ispravno i još ti dali plus za to. Svašta. Čudna zemlja. Valjda ti je vrednije dete od Juga? Ili grešim?
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ni
Četvrtak, 03. 05. 2012. 20:20h
neregistrovan korisnik
1.Zašto će morati da se prebacuje volan sa desne na levu stranu, kada je vidljivost bolja i veća, a samim tim vožnja bezbednija, kada se vozi desnom stranom sa volanom na istoj strani, kao i kada se vozi levom stranom sa volanom na toj strani? 2. Zašto se omogućava zatamnjenje zadnja tri stakla i do 100%? Treba da i oni budu zatamnjeni do 30%. Kome smeta Sunce neka nosi kvalitetne naočari za Sunce ili je nešto drugo u pitanju?
Preporuka:
5
30
Odgovori

Prijavi komentar

Alvirovic-car
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:29h
neregistrovan korisnik
@Ni : 1.preglednost veca i bezbednost bolja sa volanom na desnoj strani,jeste-ali u Engleskoj!Kakva preglednost i bezbednost kada se krece u preticanje na magistrali,treba ceo auto da predje u suprotnu traku samo da bi video moze li da pretekne npr.kamion ili autobus,takvi automobili nikad ne bi smeli da budu registrovani ovde da smo normalna drzava! 2 dozvoljeno je bez ogranicenja zatamniti zadnja bocna stakla i zadnji vetrobran jer i fabrike nude tako zatamnjena stakla na svojim vozilima,to ni nakoj nacin ne ugrozava bezbednost,jer je to u najgorem slucaju isto kao kada se vozi bilo koji pick-up,van,ili furgon sa zatvorenim limenim povrsinama umesto stakala u tovrnom delu.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

onako-usput
Petak, 04. 05. 2012. 01:47h
neregistrovan korisnik
@Ni : Ono, kao, jel tebi dobro?
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar


Srdjan Obradovic
Petak, 04. 05. 2012. 09:17h
@Ni : Ti ocigledno nisi nikada vozio automobil. Gde moze biti bolja vidljivost ako je volan na desnoj strani?! Pa kako ces da vidis da li imas neko vozilo da ti ide u susret kad kreces u preticanje??!! Mislim stvarno... Drugo, zadnje staklo nije bitno jer se kroz njega i da nije zatamnjeno ne moze nista videti a prednje se ne zatamnjuje zbog kamera.... kako bi moglo da se snimi lice vozaca ukoliko dodje do nekog udesa ili mozda nekog krivicnog dela.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kontraverza
Subota, 05. 05. 2012. 07:21h
neregistrovan korisnik
@Ni : 1. Zašto se prebacuje volan sa desne strane na levu? Zato što vozimo desnom stranom i zato što je preglednost u tom slučaju NEUPOREDIVO veća kad je volan sa leve strane ... 2.Zašto tebi smeta zatamnjenje zadnjeg stakla? E pa zato što voziš desnjaka i gledaš kroz automobil da bi video da li možeš da pretekneš. To je ta bolja preglednost o kojoj si pričao pod stavkom 1. Ljudi aj da ne izmišljamo toplu vodu, zna se gde volan stoji ...
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

strucan
Četvrtak, 03. 05. 2012. 20:30h
neregistrovan korisnik
vrlo netacno, taj propis je drugaciji od drzave do drzave i u onim suncanijim (Teksas, Kalifornija npr.) je dozvoljeno i cak preporucljivo tamnjenje napred s visim procentima (tipa 50, 60)
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

LA
Petak, 04. 05. 2012. 01:00h
neregistrovan korisnik
@strucan : Nije, ne lupaj!
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 03. 05. 2012. 21:58h
neregistrovan korisnik
Pravo da vam kazem, ja vozim jako dobar auto, pa volim kad me vide u njemu...
Preporuka:
3
5
Odgovori

Prijavi komentar

jeca
Četvrtak, 03. 05. 2012. 22:30h
neregistrovan korisnik
znači opet da plaćamo ateste
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zika
Petak, 04. 05. 2012. 00:23h
neregistrovan korisnik
Mislim da je problem volana sa desne strane prenaduvan. Vozim takav vec 6 godina, jos od vremena kad sam ziveo u Engleskoj. Problema nikakvih nemam, osim preglednosti pri obilazenju na dvosmernim putevima, ali to popravljam time sto ostavim vece rastojanje od vozila ispred sebe pre obilazenja. Ustvari to bi svi trebali da rade, ali lokalne muskarcine kojima divlje obilazenje povecava muskost mozda tako i ne misle. Sto se tice voznje, sve ostalo je isto!!! A povodom prebacivanja volana na levu stranu IZRICITO SAM PROTIV, jer i pored dobre volje (i zelje za zaradom) vecina "majstora" koji se bave tim poslom ustvari to ne zna da radi ili fuserira i nece dobro uraditi posao, te je lako je moguce da vam onda glava bude u torbi dok vozite takav auto. Atestna mreza i ne postoji, a i da je ima, verujem da bi atestiranje kostalo kao novi auto, jer ono sto se mora u Srbiji mora biti i skupo. Sve u svemu, raduje me sto ne moram da kupujem "novi" auto od lokalnih lopova sto vracaju kilometazu i popravljaju havarisana vozila iz uvoza pa prodaju naivnima.
Preporuka:
7
4
Odgovori

Prijavi komentar

darko
Petak, 04. 05. 2012. 00:39h
neregistrovan korisnik
Pa ljudi decja sedista imaju uglavnom atest samo prilikom kupovine proverite dal je utisnut zig na sediste, uglavnom je zig utisnut u plastiku sa donje strane ali zavisi od proizvodjaca do proizvodjaca.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar


Aleksandar Jovanovic
Petak, 04. 05. 2012. 00:51h
Aaaaaa,jel ste smislili kako da jos otimate ?
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Boris
Petak, 04. 05. 2012. 00:54h
neregistrovan korisnik
@Vuk Piše se "zatamnjena", a ne "zatamljenja"...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Los-Angeles
Petak, 04. 05. 2012. 00:58h
neregistrovan korisnik
Polako, ovo su tek prvi koraci sistemske kontrole i transformacije naroda u poslusne androude. Sve nam to stize sa zapada...I ovi koji pomisljaju da mi kazu da treba da postoji red i disciplina neka zaborave! Nema to veze sa redom, nego sa sistemom koji imamo! Ovo sto vam pricam gledam svaki dan vec deset godina i verujte mi moji prijatelji, nece nam se svideti nikako! Sto bi Bora pevao: " Pravila, pravila, da bi me udavila ili kicmu savila, skroz osasavila..."
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kure
Petak, 04. 05. 2012. 01:16h
neregistrovan korisnik
O cemu ti pricas, veca preglednost kad je volan sa desne strane? Pa kad obilazis mora neko ko je na suvozacevom da ti javi da li mozes, ili ako si sam da dok izadjes da vidis da li mozes da preteknes da vec ubijes i sebe i nekog neduznog!!!
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

eruK
Petak, 04. 05. 2012. 16:40h
neregistrovan korisnik
@Kure : Imas li podatako o broju nezgoda u Srbiji u kojem su ucestvovali automobili sa volanom sa desne strane? Da li mozes da poredis takav auto sa trulim Jugicima od po 20 godina, kojih ima po Srbiji kao i prasine?
Preporuka:
2
4
Odgovori

Prijavi komentar

Kontras
Petak, 04. 05. 2012. 23:12h
neregistrovan korisnik
@eruK : Šta imate protiv Yugića? Vika na njih, a najmanje izazvanih udesa je od strane Yugića.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kontraverza
Subota, 05. 05. 2012. 07:31h
neregistrovan korisnik
@eruK : Ne treba nam statistika da bi videli da je desni volan nebezbedan, to je svima jasno. Pogledaj ti tim statistikama koliko su nezgoda izazvali vozači sa volanom sa desne strane, jer nisu oni samo opasnost za njih same nego za sve učesnike u saobraćaju. Ako za "jugića od 20 godina" podrazumevaš neispravan automobil onda se slažem sa tobom, inače neka je jugić i od 30 godina biće bezbedniji po sve učesnike u sabraćaju od dešnjaka ako je tehnički ispravan naravno (što sa jugićem obično i nije slučaj).
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dno
Petak, 04. 05. 2012. 01:30h
neregistrovan korisnik
Ko ima foliju,njemu nece da polome staklo da bi mu ukrali cd,npr.A nedaj boze da dodje do sudara,srca nece povrediti putnike,naravno sve su u pitanju bocna stakla!
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

gastabayter
Petak, 04. 05. 2012. 02:09h
neregistrovan korisnik
to sev zavisi od drzave do drzave.... u Merilendu je dozvoljeno a vec samo preko reke u Virginiji nije da se imaju jako zatamljena stakla pogotovu napred..... ipak postoje odredjeni propisi preko kojih mozes da kupis takav auto original i onda prodje sve to nekako...... ma sve u svemu ziva glupost.. ipak zbog jako puno lose uradjenih folija mozda su u pravu ali onda treba da kontrolisu njih a ne da uskracuju slobodu gradjanima....a da ne pominjemo sto kod nas kada imas zatamljena stakla naplacuju ti vecu taksu prilikom regiustracije SVAKE GODINE.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

bizarro
Petak, 04. 05. 2012. 02:56h
neregistrovan korisnik
Jel mogu stakla da budu 100% fabricki tonirana?
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

pedja
Petak, 04. 05. 2012. 03:59h
neregistrovan korisnik
jel znate zasto popovi,vladike i ostali voze dzipove sa zatamljenim staklima??zato sto bog sve vidi!!xaxaxax a stas!!malo da se nasalim.briga me za ovaj zakon!!u opste se ne opterecujem!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

zbanderas
Petak, 04. 05. 2012. 06:49h
neregistrovan korisnik
Zasto bi se vozila drzavnih institucija izuzimala iz ove odredbe? U celoj Evropi politicari idu gradskim saobracajem kao i biraci koji su ih izglasali,peske u kupovinu,na posao ili autima sa nezatamljenim staklima! Zasto? Gde je tu problem,pa se "drzavne institucije"stavljaju iznada zakona o saobracaju??
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Petak, 04. 05. 2012. 07:36h
neregistrovan korisnik
Nisam za zatamnjivanje prednjeg vetrobrana, ali za ostala stakla da. Imam ih i sam na svom autu i vrlo su korisna! Ne znam koliko su neki upiceni u zatamnjena stakla, ja sam dosta procitao a i iz licnog iskustva kazem da su folije pored onog estetskog znacaja i visestruko korisne u zastiti od sunca uv zracenja, toplote, bljeska suneca po ocima, a posebno kod saobracajnih nezhoda ge dolazi do pucanja stakla i rasipanja srce koje folije sprecavaju samim tim sprecavaju povrede. U nekim slucajevima znace i da se sprace sitne lopove da vide sta im pozadi na sedisu ili u gepeku. Za malu decu, bebe mnogo znace jer ublazavaju sunce. Sto se tice bezbednisti u saobracaju, folije nemaju nikakve veze sa tim ukoliko ceo autotomobil nije zatanjen 100%... Prave, kvalitetne folije iznutra gledano kao i da ih nema a spolja deluju tamno. Zato sam za stavljanje folija na svaki automobil, bez zatamnjivanja prednje sofersajbne! Naravno u nekim blazim varijantama...
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

tuga
Petak, 04. 05. 2012. 19:23h
neregistrovan korisnik
@Milan : Umesto da pises ovoliki komentar, bolje da si potrosio vreme da vidis komentare ludi koji jasno i logicno objasnjavaju kako zatamnjenje stakla ima veze sa sigurnoscu. mene samo strah hvata kad pomislim poredkakvih ljudi se ja krecem u saobracaju,a odatle i odgovor odakle ovoliko nesreca.
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Petak, 04. 05. 2012. 08:15h
neregistrovan korisnik
Bas steta! Sada cemo biti prinudjeni da gledamo mnoge sirove face.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

majka
Petak, 04. 05. 2012. 08:16h
neregistrovan korisnik
a hoce li meni neko da objasni sta ja da radim s obyirom na to da imam cetvoro male dece ( blizance po 11 meseci, cerku 3 i sina 5) kako ja da u ovu krsinu od juga ubacim 4 decija sedista tako da i suprug moze da stane? ma moze muz i u gepek... ps. zasto komentare ostavljene preko vase aplikacije ne objavljujete?
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Draza
Petak, 04. 05. 2012. 09:12h
neregistrovan korisnik
Kao i obično, jedna pravila za državne organe, a druga za običan narod.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

djole
Petak, 04. 05. 2012. 09:21h
neregistrovan korisnik
Ma da, svi imamo da izdvojimo 20000 za Chicco atestirano sedište, da mi je samo videti ekipu koja sedi i smišlja ova pravila. Da li su predvideli da plate vozaču štetu na automobilu kada otkine trap na malobrojne kratere na putu.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

valter
Petak, 04. 05. 2012. 09:52h
neregistrovan korisnik
poznajem ljude,koji nemaju ni dečje sedište za svoju malu decu, kamo li atestirano sedište, ali su im kumovi glavni saobraćajci u Subotici. TOLERANCIJA, BRE!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

MonteDushano
Petak, 04. 05. 2012. 10:42h
neregistrovan korisnik
E, to volim da znam!
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

LEO
Petak, 04. 05. 2012. 10:55h
neregistrovan korisnik
Meni lično smeta kad u vožnji, iz bilo kojih razloga, ne mogu kroz vozilo ispred mene da pratim situaciju na putu i da pravovremeno reagujem.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

V
Petak, 04. 05. 2012. 11:12h
neregistrovan korisnik
Jedna lepa vest. Jos bi zabrana glasne muzike ( seljana ) koja ugrozava ostale vozace u saobracaju bila pun pogodak.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

komakazzi
Petak, 04. 05. 2012. 11:20h
neregistrovan korisnik
Ako sam ja sediste za dete kupio u radnji, drzava/inspekcija je kriva ako nije ispravno. Kako je moglo da se uveze/atestira ako nije odgovarajuce? Idiotizam u Srbiji po starom...
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Petak, 04. 05. 2012. 11:42h
neregistrovan korisnik
meni su prosle godine pisali 5.000 za zatamljena zadnja stakla (oba bocna na zadnjim vratima i zadnjem staklu). . . Moze im se sve i ako su resili da napisu nesto. Samo me zanima sada da li je ovom izmenom i dalje zabranjeno zatamljivanje zadnjih stakala?
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vladan
Petak, 04. 05. 2012. 12:15h
neregistrovan korisnik
Citam ove komentare i shvatam da je polovina ljudi koja je ostavila komentar a nesto se buni protiv vozila sa zatamljenim staklima vrlo iskompleksirana . Pisete o boljoj preglednosti ukoliko vozite iza vozila kome nisu zatamljena stakla , pa nemojte mu voziti na braniku pa cete videti sta se desava ispred,pa toliko ima auta sa fabricki zatamljenim staklima, evo nova Ford Fiesta zadnja bocna i zadnje staklo su gledano spolja 100% zatamljena i ako vozite iza nje nista sto vi kazete nećete videti kroz nju ali sta Vi tu mozete to su fabricki atestirana stakla. Napadate ljude koji zbog dece zatamljuju bočna i zadnje staklo , samo onaj ko vozi malu deci pozadi moze da shvati kakva su deca nervozna ako se voze duze od 1-2 sata a sunce im bije u oci a ona u sedistu vezana bez obzira sto auto ima klimu .Sad slusam jos jednu glupost u vezi sa novim pravilnikom, ko je kupio i registrovao auto sa volanom na desnoj strani moze ne smetano da ga vozi , samo je zabranjen novi uvoz i prva registacija kod nas a da volan predhodno nije prebacen na levu stranu, cenu to odvajanje ako je auto ne bezbedan onda su svi ili ako je dozvoljeno onda mogu svi da uvezu i voze auto sa desnim volanom . Sve u svemu ovo su sasvim imaginarne i nebitne stvari u zemlji u kojoj ama bas nista ne funkcionise kako treba.
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Petak, 04. 05. 2012. 12:53h
neregistrovan korisnik
novi zakon je glupav kao i svaki drugi, soferka postoji i fabricki tonirana fotogray ljubicaste je boje, a sto se tice folija kad stavite prave llumar folije ima vise prednosti nego mana, ne pece vas sunce kroz staklo, ne mora klima da radi na najjace stalno, u slucaju nesrece staklo ostaje u komadu neraspe se po vama, i ako imate bolji auto imate svoju privatnost, nece vam zavirivati na semaforu,ko jednom stavi folije nece moci da vozi nikad vise auto bez njih!
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kontraverza
Petak, 04. 05. 2012. 20:55h
neregistrovan korisnik
Ineresantno mi je da se vozilo sa desnim volanom koje je registrovno do 30.juna.2012.god smatra BEZBEDNIM. Dok se sva vozila koja se registruju posle pomenutog datuma smatraju nebezbednim. Pa ljudi, ako nije bezbedno da se učestvuje u saobraćaju sa vozilom sa POGREŠNE strane, zašto onda ugrožavate bezbednost dozvolom da takva vozila ipak budu na putu?
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jovan
Petak, 04. 05. 2012. 21:00h
neregistrovan korisnik
Kolumbo otkrio ameriku, a komitet da je nesto propisano jos 2010
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

neverujem
Petak, 04. 05. 2012. 22:42h
neregistrovan korisnik
Na koji nacin da vezem sediste u jugu......?Stvarno nemam komentar! Pravilnik je izuzetno osmisljen,za drzavu u kojoj vise od 30% vozaca ima JUGA ili sl. Nemam nista protiv pravilnika ali vece plate ,bolji standard .....
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Grk-
Petak, 04. 05. 2012. 22:59h
neregistrovan korisnik
Sad imamo vozila na putevima gde je volan sa obe strane, Sta je sledece, vozice se levom i desnom stranom puta, ko kako zeli,kao u Velikoj Britaniji, Ovo je moguce samo u zemlji Srbiji
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

tu-sam-blizu
Subota, 05. 05. 2012. 01:27h
neregistrovan korisnik
Prazne priče!! Država pokušava da bude država ali ne ide to tako lako!! Žalosno je što svaki "tatin" sin neće biti zaustavljen i što ce nekom policija uzeti poslednji dinar samo zato sto je na juga stavio folije i to sam jer nije imao para da plati da se uradi.. Naravno da ce policija da okrene glavu za 1000 din.! Treba krenuti od temelja sa zakonom!!
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 05. 05. 2012. 07:10h
neregistrovan korisnik
Sramota !!!!!!!! Lopovska Drzava !!!! Nas sirotinju sto nemamo para za novija vozila opet ce da klepaju po novcaniku jer je neko zatamnio vozilo da bi zastitio decu od direktnog udara sunca jer nemamo klimu u istom vozilu !!!!!!!!! A ove glavonje sto imaju love ce da prolaze kao i do sada!!!! Da mi je samo znati sta ce da rade kada naidju na vozilo koje je vec fabricki zatamnjeno da nece da im cupaju stakla na licu mesta!!!!!!!! Pu bolje da sam se rodio u nekoj Dzungli !!!!
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Opametite-se
Subota, 05. 05. 2012. 15:02h
neregistrovan korisnik
Vidim da se narod o svemu brine sem o pravim problemima u državi i društvu. Svaki protivnik automobila sa volanom na desnoj strani (ja ga lično ne posedujem ali sam imao priliku da ga vozim) treba da se zapita koliko puta i DA LI je uopšte imao tu nesreću da mu neka necivilizovana budala izletila ispred njega, uleti u makaze, divljački ga prestiže, jurca i sl. a da je pri tom vozio automobil sa volanom na desnoj strani!!! Vratite film u glavi unazad pa da vidim koliko će se ljudi javiti a da su imali taj problem (sigurno ih ima ali ih je veoma mali broj). Ja sam vozač nekih 12 godina, posedujem sve kategorije i do sada nisam izazvao niti jedan udes ali zato sam imao 4-5 udesa u kojima nisam bio kriv i zamislite, volan kod tih vozača je bio na LEVOJ strani, i plus danas svaka šuša može da položi za automobil i učestvuje u saobraćaju. Nek se javi ko danas nema bar jednu rizičnu situaciju u saobraćaju, dal ga neko ne vidi, izleti iz sporedne ulice itd. a pri tom su to vozači sa volanom ne levoj strani vozila (99.9%). Tako da je bitno voziti po pravilima saobraćaja, držati rasotojanje i prilagođavati brzinu uslovima saobraćaja i putevima i sve će to biti ok. Manje napadajte a više gledajte sami sebe. Pozzzzzzzzzz i levacima i dešnjacima. I kakve crne takse za dešnjak, šta dešnjaci možda zagađuju vazduh više ili šta? Neka osiguravajuća društva iznesu tačne statističke podatke koje poseduju pa na osnovu toga neka se dižu premije osiguranja dešnjacima ali onda i levacima! Hvala.
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 05. 05. 2012. 21:23h
neregistrovan korisnik
Ovo za izdavanje atesta na zatamnjenje bocnog vozacevog i suvozacevog stakla sam procitao samo na blicu pa ne mogu cudu da se nacudim ajde da razumem da se provera placa 2400 dinara ali ATEST , stvar je u tome sto vozim stariji auto koji nema fabricki zatamnjena stakla a cuo sam da sva novija vozila imaju fabricko zatamnjenje satakala 18 posto pa me interesuje kupio sam foliju za zatamnjivanje od 25 posto zatamnjenja postavio sam foliju na dva zadnja stakla i vidi se unutra kroz nju i vidi se napolje ali je mnogo prijatnjije na zadnjem sedistu kad je vreo dan elem ne smem da stavim na vozacevo i suvozacevo bocno staklo jer se plasim da me ne kazne a sunce mi smeta proslog leta kad sam putovao na relaciji Kragujevac - Petrovac na Mlavi nekih sat i po voznje drzao sam lakat kroz prozor jer je bila paklena vrucina i leva ruka mi je uzasno pocrnela tj izgorela na suncu to je bilo zaista komicno kada sam skinuo maicu i kada sam video kako mi izleda ruka gde se jasno poznavala linija , elem siguran sam da bi prozor bio zatvoren da sam ugradio foliju na ta dva bocna stakla i da bih na taj nacin bio zasticen od neprijanosti koja je trajala nedelju i po dana u vidu crvenila samo leve ruke . Interesuje me da li smem da ugradim foliju za koju pouzdano znam da je stepena zatamnjenja 25 posto , a da ne moram da vadim ateste i da vrsim provere na raznoraznim institutima da mi nece praviti problem ako je ugradim i ne izvrsim proveru jer znam koji je stepen zatamnjenja hvala
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

tututut
Ponedeljak, 07. 05. 2012. 18:27h
neregistrovan korisnik
Uskoro nas ocekuje novi pravilnik o stepenu providnosti naocara :D
Preporuka:
3
0
Odgovori