Obavezne zimske gume, kazna 5.000 dinara

Obavezne zimske gume, kazna 5.000 dinara

Ukoliko vozači ne budu imali propisanu zimsku opremu, sleduje im kazna od 5.000 dinara. Cene novih pneumatika kreću se, u zavisnosti od proizvođača, od 3.500 do 11.500 dinara.     U... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Baki
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 16:10h
neregistrovan korisnik
Sta znaci ovo Michelin i Goodyear do 11.000 dinara cene? Guma za bicikl ili?
Preporuka:
18
14
Odgovori

Prijavi komentar

Daniel-87
Utorak, 01. 11. 2011. 17:46h
neregistrovan korisnik
@Baki : JA SAM GLEDAO CENE GUMA OVIH DANA, ZA MOJA KOLA JEDNA GUMA KOSTA OKO 23000 din PREVISE. U pitanju je miselin valjda.
Preporuka:
5
20
Odgovori

Prijavi komentar

mischelin
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 16:26h
neregistrovan korisnik
Naslov "od sutra obavezne zimske gume"...a u tekstu pise da nisu???
Preporuka:
40
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 21:36h
neregistrovan korisnik
@mischelin : Ne vredi Srbskim vozacima objasnjavati sta je zimska guma, odmah se poteze pitanje odakle mi novci, dajte mi veci platu, oni hoce da zarade na nama i tako dalje...Setite se koliko je otpora bilo za pojas, paljanje svatla po danu, prva pomoc, sve to naravno nama ne treba jer srbi najbolje znaju kako se vozi. Letnja guma zimi=smrt... Dokle smo mi stigli da nam ministri odredjuju kad da stavimo zimske gume, savko ko ima iole malo mozga taj nece slusati ministra nego jos pre izjave ministra da kupi sve 4 zimske gume a ne dve jer sa te dve moze da nastane jos veci problem pri kocenju jer dolazi to trenutnog zanosenja vozila... Narode-vozaci KUPITE sve 4 - cetiri zimkse gume, znam da to trenutno puno kosta ali mnogo manje kosta nego kad nastane sudar i steta i ne daj Boze neko nastrada.. zapamtite, bolje i bilo kakva zimksa guma nego najbolja letnja. Oustalom vidite i saznajte vise na sajtu 4gume.com Sretno i pametno...
Preporuka:
71
24
Odgovori

Prijavi komentar

filip
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 22:54h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Totalno se slazem sa tobom oko zimskih guma, i pojasa ali bih dodao da je jos bitnije imati tehnicki ispravan auto! Ali objasni mi zasto mi trebaju svetla po danu kada ni jedna Engleska u kojoj je stalno magla ne trazi svetla po danu, zasto treba prva pomoc kada 80 posto vozaca nece znati da je upotrebi a koja je razlike izmedju jednog ili drugog proizvodjaca prve pomoci, rezervnih lampica koje opet retko ko zna da promeni?
Preporuka:
51
1
Odgovori

Prijavi komentar

mythbuster
mythbuster
Sreda, 02. 11. 2011. 09:39h
@filip : To nije novi nego stari zakon za sve te stvari samo je sada drzava u finansijskom problemu pa "brine" o bezbednosti gradjana pisanjem kazni...Setice se oni jos pravila,prvo da vide koliko fali da se popuni budzet
Preporuka:
19
5
Odgovori

Prijavi komentar

roader
Utorak, 01. 11. 2011. 00:55h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Prijatelju, ako zaista verujes u ovo sto si napisao... mani se ti voznje! Ocigledno da si jedan od onih koji voznju jos uvek dozivljavaju kao nesto posebno... Ustvari, to je samo jos jedan vid kretanja. Kada se pise zakon, moraju se uzeti sve opcije u razmatranje. Stari zakon je u odnosu na ovaj bio bar 10x bolji. Na +15, zimske gume imaju daleko losije karakteristike nego letnje. Dakle zimske gume = smrt (tvojim recnikom ta ne pricam sada o trenju, tragu kocenja...) Zimi, po gradu, zaista 99% vremena tip gume ne igra ulogu. Ako neko zivi u nekoj vukojebini, taj ce i sam da se potrudi oko guma jer se nece nikada isparkirati. Van grada je druga prica. Opet, onaj ko je toliko nesavestan da po snegu krene na put bez zimske opreme, nesavestan je i po mnogim drugim pitanjima (alkohol, bzina ...) pa su mu gume najmanji problem na tom putu. Resenje je jednostavno. Jasno definisati uslove po kom su obavezne zimske gume i oprema i tada kontrolisati vozila. Onaj koji nema opremu - kazna ili nece ni kretati na put ako je pametan. Zime kod nas su sa jako malo padavina i relativno tople, pa nam celu zimu gume nisu neophodne, a cesto su gore resenje od letnjih (i ovde da se napomene, da su zimske gume specificne po tvrdoci i samo zimi, po padavinam imaju dobre performanse, letnje su univerzalnije... M+S su prakticno letnja smesa sa sirim sarama) . Dakle, poenta ovog "zakona" je samo uzimanje para!
Preporuka:
24
49
Odgovori

Prijavi komentar

John-McClane
Utorak, 01. 11. 2011. 11:56h
neregistrovan korisnik
@roader : vozim ceo zivot i potpisujem da zimske gume na sva cetiri tocka spasavaju zivot. pogledajte tablice kocenja za letnje i zimske i bice vam jasno. osim toga ne mozes u propis staviti da se zimske stavljaju kada je ispod +5 a letnje kada je iznad, jer bi to moglo da znaci promene dan za dan. jedini je nacin da propises vremenski period. sneg moze da padne u maju pa neces staviti zimske gume
Preporuka:
33
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 01. 11. 2011. 12:17h
neregistrovan korisnik
@roader : Samo za tvoje ne znanje, ako bi testirail zimsku i letnju gumu leti na nekom ekstremnom testu, zimksa guma bi se bolje ponasala jer joj je na vrelom asfaltu veca deformacija, veca povrsina kocenja i vece trenje a samim tim i manji trag kocenja ali je zato trosenje enormno i daleko vece nego kod letnje gume. U zimskim gumama se nalazi prirodni kaucuk koji daje gumi mekocu na nizim temperaturama a u letnjim gumama imamo sinteticki kaucuk koji ne dozvoljava da se letnja guma na vrelom afsaltu deformise odnosno ostaje tvrda... Zimska guma ima totalno drugacije i dublje kanale za odvodjenje fluida ( blato, sneg, voda )sa sredine ka krajevima gume, tu su i mikro lamele koje dodatno obezbedjuju kontakt sa povrsinom itd dok kod letnje gume imamo uglavno uzduzne kanale... Ali kao sto rekoh, ne vredi nasim vozacima objasnjavati sto je zimska guma, svako tera svoju politiku kako mu odgovara, ja sam jos pre ovog mrkonjica kupio 4 zimske gume, vozio sam po najgoroj sneznoj oluji jer mi je posao to zahtevao,da sam imao lenje gume mislim da ne bi ni do pola puta stigao...
Preporuka:
55
5
Odgovori

Prijavi komentar

John-McClane
Utorak, 01. 11. 2011. 13:58h
neregistrovan korisnik
@Dejan : hvala na komentaru, nisam imao zivaca da pisem to sto si izneo. vozim zimi sa sve 4 otkako imam svoj auto, sa i bez mrkonjica, jer je moja glava u pitanju a ne njegova
Preporuka:
49
4
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Utorak, 01. 11. 2011. 01:36h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Šteta što mogu da stavim samo jedan plus
Preporuka:
36
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 01. 11. 2011. 14:29h
neregistrovan korisnik
@Pera : Pero hvala na potpunom razumevanju...
Preporuka:
30
3
Odgovori

Prijavi komentar

zlajabgd
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 16:28h
neregistrovan korisnik
ih ministar mrkonjic obmanuo vozace,pa on nas laze vec godinama,tako da ova laz za zimske gume i nije nista strasno
Preporuka:
18
4
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 16:34h
neregistrovan korisnik
Imam jedno pitanje. Vozim motor i sta cemo sada? 5000 din. ili zimske gume jel? Da sigurno. Napolju 20 stepeni narednih nedelju dana bez kapi kise, a oni o zimskim gumama pricaju! Kakvi "strucnjaci" donose nama zakone pa to je prosto neverovatno!!!
Preporuka:
32
13
Odgovori

Prijavi komentar

Mudrac
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 20:50h
neregistrovan korisnik
@Marko : То само значи да им никако није била на уму безбедност у саобраћају, већ даље плевљење наших новчаника. Овакве сулуде замисли свакако треба одговарајуће да наградимо на следећим изборима.
Preporuka:
27
8
Odgovori

Prijavi komentar

exdsbojan
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 16:39h
neregistrovan korisnik
Zao mi je samo sto nisam u mogucnosti da kupim ni te prednje dve zimske,i ja i supruga smo ostali bez posla i zivimo samo od porodiljskog 18.000 din...evropski zakon i africki standard...beda
Preporuka:
46
16
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Utorak, 01. 11. 2011. 01:37h
neregistrovan korisnik
@exdsbojan : A odakle ti novac za auto? Od čega plaćaš gorivo, registraciju, održavanje?
Preporuka:
25
19
Odgovori

Prijavi komentar

mythbuster
mythbuster
Sreda, 02. 11. 2011. 09:41h
@Pera : Ma najbolje da se svi vratimo konjskim zapregama,da ne vozimo vise automobile,da ti ne bi bio sarkastican sto je neko u finansijskom problemu
Preporuka:
17
7
Odgovori

Prijavi komentar

storm_trooper
storm_trooper
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 16:53h
Koliko samo prostora za manipulaciju: Ministar kaže ne treba, dok predsednik komiteta za bezbednost kaže da treba...hmmm, a šta kaže policija? Videćemo ukoliko sutra ;)
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ovich
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 19:40h
neregistrovan korisnik
Napokon nesto pametno. Bez zimskih guma nema sta da se trazi sa autom po snegu. Doduse nekapiram bas najbolje zasto "samo 2" zimske gume? Ako je auto zadnja vuca opet je bolje imati zimske gume na prednjim tockovima videvshi da je uvek bolje da mozes da skrenes nego da ides napred.
Preporuka:
12
11
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 20:12h
neregistrovan korisnik
Ja sam presao na bicikli?
Preporuka:
21
3
Odgovori

Prijavi komentar

Bikicsunaj
Četvrtak, 03. 11. 2011. 21:24h
neregistrovan korisnik
@ja : za tebe nokian Hakka WXC 300. Pazi zadnja vuca :)
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bikicsunaj
Četvrtak, 03. 11. 2011. 22:15h
neregistrovan korisnik
@ja : za tebe nokian Hakka WXC 300. Pazi zadnja vuca :)
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

VladaNS
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 20:22h
neregistrovan korisnik
Kako su oni neusaglašeni to je već strašno... milicija verovatno neće zaustavljati i praviti problema, al gde god dodje do nezgode, mislim da će osiguravajuća društva jedva dočekati da naplaćuju kazne zbog nepropisne opreme, što mogu da urade ako je zakon na snazi a odluka nije još prošla.
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

asturais
asturais
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 22:54h
@VladaNS : Zakon o obavezi 4 zimske je pre dve godine donet ali se dekretom odlaže da je u funkciji zbog navodno loše financijske situacije. Istina je da je osiguravajućim kućama već na snazi da se ako nije pripremljeno vozilo ( loše kočnijce i održavanje ili nema zimske gume) odma povlače i krivac snosi troškove. Problem je to što to niko još nije objavio! Nebili se vozači upoznali o tome!
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mika
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 20:42h
neregistrovan korisnik
G-dine Mrkonjicu, 'ocete Vi da mi ih kupite? Makar 2, moooooolim Vas! Znate, radim za 300€, supruga ne radi (otkaz posle trudnoce), a kola vozim samo kad dete vodim kod lekara. Postoji sansa da me bas tada uhvate...
Preporuka:
29
6
Odgovori

Prijavi komentar

Vulkanizer
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 21:23h
neregistrovan korisnik
Ovaj Damir Okanovic je neki veliki instant stručnjak!Nek se obrati katedri za motorna vozila na Masinskom fakultetu i neka ih zamoli da mu objasne sve o pneumaticima,njihovim konstrukcijama i karakteristikama.Ne verujem da je to mogao da nauci na Saobracajnom!!Cudim se da je takav "strucnjak" uspeo da se domogne direktorske funkcije,verovatno kao kadar neke politicke stranke,na drugi nacin nebi mogao bas nikako ..Tesko nama dok nam takvi kroje kape !!!
Preporuka:
30
3
Odgovori

Prijavi komentar

Veliki-strucnjak-za-male-stvari
Četvrtak, 03. 11. 2011. 09:35h
neregistrovan korisnik
@Vulkanizer : Okanovic je advokat, znaci pravnik.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Saobracajno-masinski-zubotehnicar-i-botanicar-u-dusi
Četvrtak, 03. 11. 2011. 09:59h
neregistrovan korisnik
@Vulkanizer : Okanovic nije ni saobracajni inzenjer ni masinski vec je pravnik po struci. A Komitet za bezbednost saobracaja je nevladina organizacija. Tako da u Komitetu, katedru mogu da nose samo liftom gore - dole.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jovan
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 22:08h
neregistrovan korisnik
skidam bicikli sa tavana ...
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

asturais
asturais
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 22:49h
Zimske gume bi se trebale staviti kada temperatura padne ispod 7 stepeni. Ali u srbiji je bitnije da se ode na kafu ili pivo nego stave zimske gume. A još bitnije je da su drugi krivi kada su prioritet da se kupe patike od 7000 i cigare od 100 din. nego se stave na stari auto makar dve zimske gume. A kada neko strada ide ono nisam namerno... Nisam mogao znati... I "Nisam ja kriv" .... Ovo poslednje je laž, nemoj cigare kupi gume i videćeš da si zapravo uštedeo jer dobre kočnice i zimska guma sada može da ti samo sačuva glavu. Ovo da se radi za malu platu pa šta ja radim za 200 eura. A ako nemam para za gume sigurno nemam ni za gorivo, tako da je moja konstantacija da ako se vozaš a nemaš para za dobre gume lažeš, imaš ali nedaš dok neko ne strada a tada se vraćamo na ono Nisam ja kriv!!!!!
Preporuka:
15
6
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Ponedeljak, 31. 10. 2011. 23:18h
neregistrovan korisnik
Kolege vozaci, pa ne koriste se gume zbog Mrke, Damira, Ivice i ostalih, vec zbog sebe.
Preporuka:
19
4
Odgovori

Prijavi komentar

goran
Utorak, 01. 11. 2011. 01:02h
neregistrovan korisnik
sta pricaju o ovim cenama,to su mozda cene za ficu.Za moj auto savina guma kosta 250€ a ove strane necu ni sa piram.
Preporuka:
5
7
Odgovori

Prijavi komentar


Nikola Milutinovic
Utorak, 01. 11. 2011. 09:04h
Kakva ludnica, nigde nema na svetu da mora da se vozi sa zimskim gumama kada je temperatura u plusu !!! Pa to je opasno.....
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Znalac
Utorak, 01. 11. 2011. 09:11h
neregistrovan korisnik
Izvini exdsbojan-e, uz poštovanje prema tvojoj materijalnoj situaciji, ali otkud ti pare za registraciju auta, održavanje i benzin ako živite svi od 18000 din?
Preporuka:
13
7
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Utorak, 01. 11. 2011. 09:21h
neregistrovan korisnik
Kad već toliko volimo da se poredimo sa EU, pogledajte kako je to rešeno u Sloveniji. Mislim da Slovenija ipak ima malo više snega od Srbije? http://www.hak.hr/vijesti/izdvajamo/kroz-sloveniju-uz-zimsku-opremu
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

silent_bob
silent_bob
Utorak, 01. 11. 2011. 09:30h
Cene navedene u tekstu nisu tačne! Savet onima koji bi da uštede na kupovini guma - kupite u Bosni ako vas put navede tamo. Kada se uračuna povrat PDV-a na koji imate pravo ako gume iznesete u gepeku, a ne na točkovima ušteda je otprilike tolika da na 3 gume jednu dobijate džabe (poredim sa cenama kod nas). Još ako u Bosnu stignete sa praznim rezervoarom i tamo natočite gorivo koje je oko 25 din/litru jeftinije nego ovde eto još mesta za uštedu.
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

exdsbojan
Utorak, 01. 11. 2011. 12:23h
neregistrovan korisnik
Pero druze...u maju smo ostali bez posla a auto je registrovan u februaru,eto odakle pare...kad trebam da idem u tazbinu spao sam na to da mi zenina majka daje za gorivo...uveliko razmisljam da prodam auto jer mi je problem da zamenim i zubcasti kais a presao sam s njim preko 50k km...auto drzim samo iz razloga kad treba dete odvesti u savetovaliste i slicno..ne kazem da ne treba imati zimske ali kazem da je drzava u rasulu zbog odnosa plata-troskovi...niko te ne pita kako ces kupiti vec moras ili idi peske ...zato kazem beda
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

Bubuleja-nobelovac
Četvrtak, 03. 11. 2011. 09:29h
neregistrovan korisnik
@exdsbojan : Dobro, ali ovde je tema zimska guma a tema "nemati" je na drugom mestu. Ajd' malo da pisemo ono sto citamo a ne da komentarisemo sve sto nam padne napamet. U stilu: za jaku zimu je kriv Tadic a za kisu Nikolic. Kada je magla okrivljujem Velju Ilica. A kad se auto pokvari kriva je Vlada. Bas bezveze zar ne.
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Zloca
Utorak, 01. 11. 2011. 17:04h
neregistrovan korisnik
Ali da li možemo da se dogovorimo, ja bih onda slao i one koji nemaju: 6 vazdušnih jastuka, TCS, ABS, ESP, EBD, EBA. Jel eto ja to sve imam, ali nemam zimske gume. I nekako se osećam glupo i prilično nesigurno sa njima u Srbiji koja nije ni alpska zemlja, niti zemlja koja ima više od 60 dana pod snegom. Glava čuva život, a ne gume, i naravno ako se utvrdi da sam izazvao udes zbog nedostatka zimskih guma spreman sam da snosim posledice duplo..
Preporuka:
10
9
Odgovori

Prijavi komentar

Bas-si-zlocko
Četvrtak, 03. 11. 2011. 09:33h
neregistrovan korisnik
@Zloca : Da li si spreman da snosis posledice ako, ne daj Boze, ubijes pesaka ili nesto slicno? Lepo, prihvatis krivicu ali onog drugog vise nema. Bas ljudski. Zasto onda vozaci kupuju auto na sva cetiri pogona a nema brda i snega? Glava cuva glavu a zivot se gubi zbog te iste glave.
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

kefalo
Utorak, 01. 11. 2011. 22:19h
neregistrovan korisnik
Pa samo 2 gume nego sta, zamislite da ministar mora da odvoji od svoje cetvrte ili nedaj boze trece plate za 4 gume audijevog dzipa! ej bre ljudi treba to zaraditi
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zloca
Četvrtak, 03. 11. 2011. 15:42h
neregistrovan korisnik
Kao što sam napisao, snosio bih posledice i to duplo. Inače ako zgazim pešaka (daleko bilo) to nije zbog loših guma, nego zbog neprilagođene brzine ma koje god gume imao. Ko zimi ide brže od 30-40 na zaleđenim površinama po gradu neće mu pomoći zimska guma. Oni sa zimskim gumama ne gaze pešake, zar ne?! Ljudskost nema nikakve veze sa saobraćajem nije ti to klub umetnika, ili vođenje ljubavi. Koncentracija, smirenost, pravila, pravila i samo pravila poštuj ih kao i vozač i kao pešak i nema jeda. Inače imam 25 godina vozačkog iskustva i radim kao profesinalni vozač, i evo upravo što imam novu Prvu pomoć ja sam spasio barem dva života :) ona moja Nemačka nije valjala. A tek kada zimske gume dođu naši putevi i kultura u saobraćaju ima da budu u punom sjaju a broj žrtava će biti 90% manji. Pa da li ti stvarno misliš (ako uopšte nešto misliš) da se problemi u našem saobraćaju rešavaju sa Prvom pomoći i zimskim gumam, ili je tu najlakše bilo udariti?!
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

Borhez
Subota, 05. 11. 2011. 14:57h
neregistrovan korisnik
@Zloca : Pravila, pravila.... Pa priča je ta da JE PRAVILO imati zimske gume. Ajd sad poštuj pravila...
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

EdHunter
Petak, 04. 11. 2011. 13:25h
neregistrovan korisnik
Gde li vi nađoste ovako jeftine gume?!Npr. zimske gume 15" koštaju od 6000 pa naviše,ove cene možda važe za gume za yuga ili nešto slično,za bilo koji veći auto je to mnogo skuplje!
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Petak, 04. 11. 2011. 18:13h
neregistrovan korisnik
Jel vidite sta kaze ovaj u prethodnom postu dole? Okanovic nije saobracajac nego pravnik. Pa sta onda on naso da drzi predavanja o gumama. Njega treba lepo zaposliti u sud pa da bude neizabrani sudija i gotovo.
Preporuka:
3
0
Odgovori