U KORAK S VREMENOM
Kompanija Knez Petrol, jedini domaci lider u svojoj bransi, medju prvima je pocela da promovise digitalizaciju u poljoprivredi.
Pravo na Knez Petrol KARTICU ZA POLJOPRIVREDNIKEimaju svi registrovani poljoprivrednici, privredna drustva , zemljoradnicke zadruge , preduzetnici , fizicka lica koja obavljaju poljoprivrednu proizvodnju na poljoprivrednom gazdinstvu u smislu odredbi regulisanih zakonom I imaju registrovano
poljoprivredno gazdinstvo pod uslovima koja propisuju resorna ministarstva.
Prepoznavanjem sve veceg interesovanja za poljoprivredu koje vlada medju mladim, skolovanim ,informaticki opismenjenim ljudima, kompanija Knez Petrol je pored tradicionalnog nacina podnosenja zahteva popunjavanjem obrazca uvela
ELEKTONSKO APLICIRANjE ZA KNEZ PETROL KARTICU ZA
POLJOPRIVREDNIKE preko naseg sajta, popunjavanjem ONLINE ZAHTEVA, primerom dobre prakse unapredili I ubzali smo postupak. Uz sve to nasi poljoprivrednici se mogu brzo I lako informisati o svim novinama na nasim pumpama, cenama, kao I drugim benefitima, na nasem sajtu.
Ovakvim konceptom saradnje sa poljoprivrednim proizvodjacima stvaramo uslove za ostvarivanje obostrane koristi – nasi kupci dobijaju znacajne popuste za gorivo koje im je potrebno u procesu proizvodnje, a mi kao kompanija povecavamo volumen prodaje derivata. Istovremeno osavremenjujemo kanale komunikacije sa potrosacima, bilo da pripadaju starijoj populaciji sa tradicionalnim pristupom kupovini, bilo da pripadaju mladjoj populaciji koja preferira savremene tehnologije.
Nas cilj je da nastavimo sa dobrom praksom saradnje sa srpskim agrarom I da je
svakim danom sve vise unapredjujemo jer samo tako mozemo izgraditi obostrano
poverenje medju nama. Kompanija Knez Petrol znacajan akcenat stavlja na svoj buduci razvoj, tako da veoma pazljivo pratimo sve inovativnosti I istrazivanja u sferi energenata I goriva, pa cemo nasim kupcima medju prvima ponuditi sve vrste unapredjenih I osavremenjenih derivata koji ce se vremenom pojavljivati.
Dugorocni plana razvoja kompanije podrazumeva jos cvrsce pozicioniranje u PETROL kanalu gde je I sada domaci lider – kroz sirenje maloprodajne mreze, kao I u sektoru AGRAR-a gde nas razvoj ide uzlaznom linijom, tako da od nase kompanije mozete ocekivati brojne inovativnosti tokom sledece godine.

Svejedno je da li je 10 ili 13 centimetara SNEGA!
Prva asocijacija na sneg su neprohodne ulice i velike gužve. Sve smo to osetili na svojoj koži u prethodnih...»

SAZNAJTE: Da li je MINIVEN pravi auto za vas?
Prednostima koje karavani donose svojim vlasnicima u pogledu prostranosti enterijera i većeg prtljažnog...»

"Reno kađar" sa NOVIM izgledom i JAČIM motorima
Segment kompaktnih SUV-ova nastavlja da raste i „Reno” je posle nepune četiri godine počeo sa prodajom...»