Deluje da nije važno za dobro poslovanje, ali je bitnije nego što mislite: Ova stvar može biti PRESUDNA za uspeh svake kompanije.
Da bi se jedna mlada kompanija probila u svetu poslovanja, a ona koja je već priznata i poznata opstala u samom vrhu, oduvek je bilo važno da pre svega tržištu ponude proizvode ili usluge koji su drugima potrebni.
Naravno, bitni su i kvalitet onoga što nude, prezentacija, odnos koji imaju sa svojim klijentima i saradnicima, na koji način uzimaju učešća u široj zajednici u kojoj posluju… Međutim, u današnje vreme postoji još jedna stvar koja može biti presudna za uspeh kompanije – njen imidž.
Kada kažemo imidž, to ne podrazumeva samo osmisliti upečatljiv logo i platiti za dobru reklamu, već i to kakav je odnos firme prema radnicima, kakva je atmofera u kancelariji i, u krajnjem, u kakvom prostoru zaposleni rade. A za sve to može biti zadužen i fit-out, odnosno način na koji je prostor uređen kako po pitanju unutrašnje arhitekture i infrastrukture, tako i dizajna i dekoracije svake od prostorija.
Istraživanja pokazuju da su zaposleni daleko zadovoljniji i duže ostaju u kompanijama koje im omogućavaju adekvatno opremljen prostor za rad, ali i da za trenutke predaha imaju lepo i praktično uređene zone za obedovanje, odmor i druženje sa kolegama, kao i pristup kafićima i restoranima. Povezanost među zaposlenima, ali i njihova lojalnost prema čitavoj firmi, rastu ukoliko je prostor u kom borave uređen u skladu sa misijom kompanije. A s druge strane, kada klijenti i poslovni partneri uđu u prostor u kom vlada prijatna i pre svega prijateljska atmosfera, raste i njihova želja za početkom ili nastavkom saradnje.
Zato je uvek dobar potez svoj biznis preseliti u poslovni prostor uređen po meri kompanije i njenih zaposlenih. A sumnjamo da kod nas postoje bolji eksperti za uređenje poslovnog prostora od ekspertskog tima MPC Properties, najveće regionalne kompanije za razvoj i upravljanje nekretninama koja poseduje i UŠĆE Shopping Center, BEO Shopping Center, Mercator Centar Beograd, Immo Outlet Centar, kao i poslovne centre UŠĆE Tower One, UŠĆE Tower Two i Navigator Business Complex, ali i mnoge druge office i retail projekte građene po najvišim svetskim standardima.
Jedan od njihovih najnovijih projekata, poslovna zgrada TLD Belgrade, smeštena je na savršenoj lokaciji u starom jezgru prestonice, na uglu ulica Kneza Miloša i Bulevara kralja Aleksandra, a radovi na njenoj izgradnji polako se privode svom kraju. Ova zgrada na svojih devet spratova već sada nudi 8.300 kvadratnih metara za izdavanje, kao i parking mesta u podzemnoj garaži na dva nivoa.
Na ulasku u samu TLD Belgrade poslovnu zgradu, posetioce dočekuje sofisticirani lobi, a u prizemlju će biti smeštene i brojne konferencijske sale sa najmodernijom opremom. Zakupcima su na usluzi 24/7 služba obezbeđenja, CCTV sistem nadgledanja, četvorocevni HVAC sistemi za klimatizaciju i ventilaciju, najsavremenija LED rasveta i još mnogo toga. Međutim, to nije sve!
Budućim zakupcima poslovne zgrade TLD Belgrade, stručni tim kompanije MPC Properties omogućava da sami biraju kako će biti organizovan i uređen prostor na spratovima - od izgleda i veličine kancelarija, preko zona za odmor i relaksaciju, pa sve do najsitnijih detalja po pitanju dizajna i tehničkih rešenja, kako bi se dobio poslovni prostor koji je jedinstven i neponovljiv, koji kompaniji i njenim zaposlenima daje identitet.
- Fit-out danas nije samo standardni kancelarijski prostor, već kompanije mogu da biraju različito uređenje – od minimalnističkih eneterijera sa svedenim kombinacijama boja, do eklektičnih i razigranih enterijera sa različitim motivima ili možda neki od opuštenih i kreativno oslobađajućih enterijera, sa primenom otvorenih betonskih tavanica, igrom vidnih instalacija, zidova sa dekoratvnim zidovima opeke i slično. Naš tim takođe može ponuditi veliki izbor renomiranih proizvođača materijala, podnih obloga, svetiljki, plafona i ostalog gde klijenti mogu izabrati ono što odgovara vizuelnom izrazu same kompanije – kažu u kompaniji MPC Properties.
Enterijer poslovnih prostora pored estetskog elementa, koji je osnovna asocijacija na ovu reč, imaju veoma kompleksne organizaciono-tehnološke zahteve. Broj kancelarija, broj radnih mesta, pozicije sektora, infrastrukturni, sigurnosni i drugi zahtevi čine da je dizajn enterijera bliži kreiranju “dobro funkcionalne mašine u savršenom pakovanju”.
- Prilikom odabira TLD Belgrade, kao svojeg budućeg poslovnog okruženja, klijent će zajedno sa svojim arhitektonskim biroom, imati na raspolaganju i profesionalni tim ispred zakupodavca, koji će adekvatnim informacijama i savetima dati podršku prilikom procesa projektovanja – otkrivaju stručnjaci.
Sa druge strane, često je klijentima bitnije da u kratkom roku se usele u poslovni prostor.
- U tom slučaju, zakupac se može direktno obratiti nama sa svojim zahtevima i željama, i dobiti projektno rešenje kao i izvođenje po principu “ključ u ruke”, gde klijentu samo ostaje da se useli i opremi nameštajem i elektronskom opremom. Takođe, za one koji bi želeli da se u najkraćem mogućem roku usele u prostor, imamo već pripremljene projekte, te je potrebno samo izvesti radove, što se može izvršiti u roku od samo dva meseca – poručuju u kompaniji MPC Properties.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»