Deluje da nije važno za dobro poslovanje, ali je bitnije nego što mislite: Ova stvar može biti PRESUDNA za uspeh svake kompanije.

Da bi se jedna mlada kompanija probila u svetu poslovanja, a ona koja je već priznata i poznata opstala u samom vrhu, oduvek je bilo važno da pre svega tržištu ponude proizvode ili usluge koji su drugima potrebni.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Naravno, bitni su i kvalitet onoga što nude, prezentacija, odnos koji imaju sa svojim klijentima i saradnicima, na koji način uzimaju učešća u široj zajednici u kojoj posluju… Međutim, u današnje vreme postoji još jedna stvar koja može biti presudna za uspeh kompanije – njen imidž.

Kada kažemo imidž, to ne podrazumeva samo osmisliti upečatljiv logo i platiti za dobru reklamu, već i to kakav je odnos firme prema radnicima, kakva je atmofera u kancelariji i, u krajnjem, u kakvom prostoru zaposleni rade. A za sve to može biti zadužen i fit-out, odnosno način na koji je prostor uređen kako po pitanju unutrašnje arhitekture i infrastrukture, tako i dizajna i dekoracije svake od prostorija.

 

Istraživanja pokazuju da su zaposleni daleko zadovoljniji i duže ostaju u kompanijama koje im omogućavaju adekvatno opremljen prostor za rad, ali i da za trenutke predaha imaju lepo i praktično uređene zone za obedovanje, odmor i druženje sa kolegama, kao i pristup kafićima i restoranima. Povezanost među zaposlenima, ali i njihova lojalnost prema čitavoj firmi, rastu ukoliko je prostor u kom borave uređen u skladu sa misijom kompanije. A s druge strane, kada klijenti i poslovni partneri uđu u prostor u kom vlada prijatna i pre svega prijateljska atmosfera, raste i njihova želja za početkom ili nastavkom saradnje.

Zato je uvek dobar potez svoj biznis preseliti u poslovni prostor uređen po meri kompanije i njenih zaposlenih. A sumnjamo da kod nas postoje bolji eksperti za uređenje poslovnog prostora od ekspertskog tima MPC Properties, najveće regionalne kompanije za razvoj i upravljanje nekretninama koja poseduje i UŠĆE Shopping Center, BEO Shopping Center, Mercator Centar Beograd, Immo Outlet Centar, kao i poslovne centre UŠĆE Tower One, UŠĆE Tower Two i Navigator Business Complex, ali i mnoge druge office i retail projekte građene po najvišim svetskim standardima.

Jedan od njihovih najnovijih projekata, poslovna zgrada TLD Belgrade, smeštena je na savršenoj lokaciji u starom jezgru prestonice, na uglu ulica Kneza Miloša i Bulevara kralja Aleksandra, a radovi na njenoj izgradnji polako se privode svom kraju. Ova zgrada na svojih devet spratova već sada nudi 8.300 kvadratnih metara za izdavanje, kao i parking mesta u podzemnoj garaži na dva nivoa.

Na ulasku u samu TLD Belgrade poslovnu zgradu, posetioce dočekuje sofisticirani lobi, a u prizemlju će biti smeštene i brojne konferencijske sale sa najmodernijom opremom. Zakupcima su na usluzi 24/7 služba obezbeđenja, CCTV sistem nadgledanja, četvorocevni HVAC sistemi za klimatizaciju i ventilaciju, najsavremenija LED rasveta i još mnogo toga. Međutim, to nije sve!

 

Budućim zakupcima poslovne zgrade TLD Belgrade, stručni tim kompanije MPC Properties omogućava da sami biraju kako će biti organizovan i uređen prostor na spratovima - od izgleda i veličine kancelarija, preko zona za odmor i relaksaciju, pa sve do najsitnijih detalja po pitanju dizajna i tehničkih rešenja, kako bi se dobio poslovni prostor koji je jedinstven i neponovljiv, koji kompaniji i njenim zaposlenima daje identitet.

- Fit-out danas nije samo standardni kancelarijski prostor, već kompanije mogu da biraju različito uređenje – od minimalnističkih eneterijera sa svedenim kombinacijama boja, do eklektičnih i razigranih enterijera sa različitim motivima ili možda neki od opuštenih i kreativno oslobađajućih enterijera, sa primenom otvorenih betonskih tavanica, igrom vidnih instalacija, zidova sa dekoratvnim zidovima opeke i slično. Naš tim takođe može ponuditi veliki izbor renomiranih proizvođača materijala, podnih obloga, svetiljki, plafona i ostalog gde klijenti mogu izabrati ono što odgovara vizuelnom izrazu same kompanije – kažu u kompaniji MPC Properties.

 

Enterijer poslovnih prostora pored estetskog elementa, koji je osnovna asocijacija na ovu reč, imaju veoma kompleksne organizaciono-tehnološke zahteve. Broj kancelarija, broj radnih mesta, pozicije sektora, infrastrukturni, sigurnosni i drugi zahtevi čine da je dizajn enterijera bliži kreiranju “dobro funkcionalne mašine u savršenom pakovanju”.

- Prilikom odabira TLD Belgrade, kao svojeg budućeg poslovnog okruženja, klijent će zajedno sa svojim arhitektonskim biroom, imati na raspolaganju i profesionalni tim ispred zakupodavca, koji će adekvatnim informacijama i savetima dati podršku prilikom procesa projektovanja – otkrivaju stručnjaci.

 

Sa druge strane, često je klijentima bitnije da u kratkom roku se usele u poslovni prostor.

- U tom slučaju, zakupac se može direktno obratiti nama sa svojim zahtevima i željama, i dobiti projektno rešenje kao i izvođenje po principu “ključ u ruke”, gde klijentu samo ostaje da se useli i opremi nameštajem i elektronskom opremom. Takođe, za one koji bi želeli da se u najkraćem mogućem roku usele u prostor, imamo već pripremljene projekte, te je potrebno samo izvesti radove, što se može izvršiti u roku od samo dva meseca – poručuju u kompaniji MPC Properties.

Povezane teme: tld, tld belgrade, mpc, mpc proerties
Ovu vest nije moguće komentarisati.
Toyota Land Cruiser Matt Black Edition - Novi, još ekskluzivniji Land Cruiser

Toyota Land Cruiser Matt Black Edition - Novi, još ekskluzivniji Land Cruiser

Mat crni točkovi i elementi spoljašnjeg izgleda naglašavaju Land Cruiserovu vrhunsku reputaciju, izgrađenu...»