Toyota nastavlja snažan rast u Evropi

Rekordno tržišno učešće na evropskom tržištu u prvih devet meseci ove godine

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

•Rast prodaje Toyote Motor Europe (TME) nastavljen je sa 864.904 prodatih vozila u prvih devet meseci, uz povećanje tržišnog udela na rekordnih 6,7 odsto, što je porast od 0,6 procentnih poena na međugodišnjem nivou
•Rekordna potražnja kupaca za hibridno-električnim modelima, koji sada predstavljaju 59 odsto ukupne evropske prodaje
•Ponuda multitehnologija u vozilima s niskim emisijama proširena je uvođenjem modela Yaris Cross Hybrid i Lexus NX Hybrid, kao i Plug-in Hybrid modela

 


Toyota Motor Europe (TME) u prva tri kvartala 2021. godine prodala je ukupno 864.904 vozila marke Toyota i Lexus, beležeći tako rast od 21% u odnosu na isti period prošle godine, kao i 3% veću prodaju u odnosu na 2019. U ovom periodu TME je nadmašio ukupan rast zabeležen na automobilskom tržištu, zadržavajući snažan zamah kojim je njen tržišni udeo dostigao rekordnih 6,7%, što je povećanje od 0,6 procentnih poena u odnosu na prošlu godinu. Prodaja multitehnološke, elektrifikovane game modela TME-a beleži još veće povećanje plasmana, pri čemu je prodaja hibridno-električnih vozila porasla za 36%, dostigavši 59% ukupne prodaje. Toyota je zadržala svoju poziciju drugog najprodavanijeg brenda putničkih automobila u Evropi, s tržišnim udelom od 6,4%, što je rast od 0,7 procentnih poena u odnosu na isti period 2020. godine.

„Ovi rezultati pokazuju da imamo snažan trend rasta. Predstavljanjem Yaris Cross Hybrida i Lexus NX Hybrida, kao i Plug-in Hybrida, nastavili smo da širimo našu elektrifikovanu gamu modela s niskim emisijama. Porudžbine su i dalje na rekordno visokom nivou, ali nismo imuni na poremećaje u snabdevanju s kojima se suočava globalna automobilska industrija. Naš izazov je da pokušamo da zadovoljimo potražnju za koju znamo da postoji za našim proizvodima” - istakao je Matt Harrison, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe.

Brendovi i rezultati po modelima

Obim prodaje Toyote porastao je za 21%, na 805.181 u periodu januar - septembar 2021. godine, čime je dostignuto učešće na tržištu putničkih automobila od 6,4%, uz rast na godišnjem nivou od 0,7 procentnih poena. Najprodavaniji modeli marke su Yaris, vozila Corolla game i RAV4, koji predstavljaju 57% ukupnog plasmana, uz učešće hibridno-električnih modela od 78%. Ukupan Toyotin obim prodaje hibridnih automobila povećan je za +38% u odnosu na isti period prošle godine, na 470.712, čineći 59% ukupne prodaje brenda.

Lexus je u ovom periodu prodao 59.723 automobila, što je povećanje od +17% u odnosu na prošlu godinu. Bogata ponuda SUV-ova s modelima RX, NX, UX, GX i LX predstavljala je 86% ukupne prodaje, s učešćem SUV hibrida od 60%. Najveći međugodišnji rast prodaje ostvarili su LC (+113%), LS (+41%) i UX (+40%), koji je dobio novu verziju UX 300e s potpuno električnim pogonom. Gama modela ovog brenda dodatno je proširena aktuelnim lansiranjem novog SUV-a s oznakom NX, u hibridno-električnoj i Plug-in hibridno-električnoj verziji.


Toyota Motor Europe (TME) - rezultati u periodu januar-septembar 2021:

•Ukupna prodaja: 864.904 (+21% u odnosu na isti period prethodne godine)
•Tržišno učešće: 6,7% (+0,6 u odnosu na isti period prethodne godine)
•Ukupna prodaja hibrida: 507.987 (+36% u odnosu na isti period prethodne godine)
•Odnos prodaje hibrida: Zapadna Evropa: 70% - Istočna Evropa*: 28% - TTL: 59%

 

Toyota - rezultati u periodu januar-septembar 2021:

•Ukupna prodaja Toyote: 805.181 (+21% u odnosu na isti period prethodne godine)
•Najprodavaniji modeli: Corolla gama (163.872); Yaris (162.078); RAV4 (130.630)
•Najprodavaniji hibridni modeli: Yaris Hybrid (130.986); Corolla Hybrid gama (129.895); Toyota C-HR Hybrid (91.454)
•Ukupna prodaja hibrida: 470.712 (+38% u odnosu na isti period prethodne godine)
•Odnos prodaje hibrida: Zapadna Evropa: 69% - Istočna Evropa*: 28% - TTL: 58%

 

Lexus - rezultati u periodu januar-septembar 2021:

•Ukupna prodaja Lexusa: 59.723 (+17% u odnosu na isti period prethodne godine)
•Najprodavaniji modeli: NX gama (16.931); UX gama (16.839); RX gama (14.431)
•Najprodavaniji hibridni modeli: UX Hybrid (14.394); NX Hybrid (12.090); RX Hybrid (4.713)
•Ukupna prodaja hibrida: 37.266 (+14% u odnosu na isti period prethodne godine)
•Odnos prodaje hibrida: Zapadna Evropa: 93% - Istočna Evropa*: 8% - TTL: 62%

Povezane teme: Toyota, evropa, Automobili
Ovu vest nije moguće komentarisati.
Novi Mercedes-AMG SL: Novo izdanje ikone

Novi Mercedes-AMG SL: Novo izdanje ikone

Afalterbah. Novi Mercedes-AMG SL, novo izdanje ikone, vraća se svojim korenima sa klasičnim mekim krovom...»

Mercedes-Benz Sprinter sa sveobuhvatno unapređenom pogonskom tehnologijom

Mercedes-Benz Sprinter sa sveobuhvatno unapređenom pogonskom tehnologijom

Početak prodaje u septembru: Mercedes-Benz Sprinter sa sveobuhvatno unapređenom pogonskom tehnologijom...»