Kako je internet zauvek izmenio način na koji kupujemo i prodajemo automobile?

Internet je zaslužan za promene u gotovo svakom aspektu našega života. Međutim, jedno od područja koje je doživelo najveću transformaciju zahvaljujući internetu jeste tržište polovnih automobila.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Ova pojava iznenadila je čak i najoptimističnije poznavaoce auto industrije. Svakako, pre široke ekspanzije interneta i pojave agencija za digitalni marketing koje su omogućile da se različita tržišta prebace u sferu digitala, malo ko bi mogao da zamisli da će prodaja i kupovina novih i polovnih vozila putem interneta postati potpuno uobičajena pojava.

Pa ipak, to je upravo ono što se dogodilo. Evo na koje je sve načine digitalno tržište uticalo na segment kupoprodaje automobila.

 

Internet je u potpunosti izmenio offline svet prodaje automobila
Pre pojave interneta i izrade sajtova za posredovanje pri kupoprodaji, kupovina automobila bilo je nešto što je zahtevalo jako puno vremena i jako puno strpljenja. Ne samo da je potraga za automobilom koji će se kupiti uglavnom trajala dugo, već je bilo potrebno i izgubiti dosta živaca jer pojedini prodavci možda nisu bili fer pa bi se čitav postupak obustavio taman kada ste pomislili da ste našli svoj savršeni automobil. Sa druge strane, ni prodavcima nije bilo lako. I što je najgore od svega, nikada niste mogli da budete sasvim sigurni da negde ne postoji auto i ponuda koja je u tom trenutku bolja. Svakako, u vašim lokalnim novinama moglo se naći puno oglasa. Međutim, ti oglasi su nudili vrlo malo podataka o stvarnom stanju automobila o kome je reč.


Prednosti savremenog načina kupoprodaje automobila putem interneta
Internet je doprineo da kupoprodaja automobila postane mnogo prijatnija i jednostavnija. Preprodavci automobila sada se više ne takmiče samo sa drugim lokalnim preprodavcima, već i sa hiljadama prodavaca koji svoj auto prodaju direktno. Kao rezultat, kvaliltet njihove usluge se značajno poboljšao, kao i njihove cene. Takođe, preprodavci i vlasnici autoplaceva sada ne ulažu isključivo u optimizaciju sajtova koje poseduju kako biste ih lakše pronašli putem Google pretraživača, već moraju da budu prosutni tamo gde je ponuda i konkurencija najveća, a to su portali za oglašavanje u kupoprodaji polovnih automobila.

 

Najvažnija stvar koju internet daje svakom potrošaču je više informacija
Zahvaljujući ekspanziji informacija putem interneta na youtube-u se danas mogu naći kanali koji nude savete o automobilima i o tome kako da popravite automobile koji su se pokvarili. Na tim kanalima mogu se pronaći saveti stručnjaka koji pružaju praktične uputstva o kupovini automobila i o uočavanju potencijalnih problema koji jedan auto može da ima. Zahvaljujući portalima za kupoprodaju, na jednom mestu možete da izlistate širok izbor automobila, da lako uporedite cene, izlistate automobile prema godištu, pređenoj kilometraži i da pronađete automobile koje se nalaze u vašoj blizini.
Na forumima i društvenim mrežama mogu se razmenjivati praktična iskustva, kako u vezi sa određenim modelima automobila, tako i u vezi samog postupka kupoprodaje. Više znanja znači bolju početnu poziciju. Što više kupac zna pre nego što donese odluku o kupovini polovnog automobila, to će ta odluka biti bolja.

O internetu i realnosti često govorimo kao o dvema različitim stvarima. Međutim, ove dve oblasti međusobno utiču jedna na drugu i može se slobodno reći da su transformisale tržište polovnih automobila na bolje.

Povezane teme: prodaja automobila, automobili, kupovina auta, Kupoprodaja, auto oglasi
Ovu vest nije moguće komentarisati.
Odvezite se na planinu: Opelovi električni automobili su jaki u planinskim predelima

Odvezite se na planinu: Opelovi električni automobili su jaki u planinskim predelima

• Kralj planine: Opel Grandland X plug-in hybrid sa jakom snagom i rekuperacijom • Dinamične sa snažnim...»