PRODATO REKORDNIH MILION LEXUSA U EVROPI: Toyotin luksuzni brend niže uspehe
Značajan uspeh postignut u godini kada Lexus obeležava 30. godišnjicu prodaje u Evropi. Premijera brenda i početak prodaje prvog modela 1990. godine. Aktuelni uspeh zasnovan je na samopunjivom hibridno-električnom pogonu, jedinstvenom dizajnu, posvećenosti kupcu i održavanju vozila, koji služe kao primer u auto-industriju
Lexus je zabeležio značajan uspeh prodajom svog milionitog vozila u Evropi, pošto je postigao ukupni sedmocifreni prodajni rezultat u septembru ove godine. Ovaj uspeh vremenski se podudara sa tridesetogodišnjicom od početka prodaje Lexusa u Evropi.
Takođe, ovaj rekord označava i novu eru u istoriji ovog luksuznog brenda s obzirom na predstavljanje modela UX 300e, prvog električnog vozila s baterijom koje će biti ponuđeno na pojedinim evropskim tržištima.
Te 1990. godine, samo nekoliko meseci posle početka prodaje u SAD, Lexus je stigao u Evropu s jednim modelom, LS 400, i ukupno prodao 1.158 automobila. Iako je početak bio skroman, nagovestio je promene na tržištu premijum vozila, kao što je i LS najavio nove standarde za luksuzne automobile, koji se odnose na performanse, ekonomičnost i bogatije pakete opreme.
Istovremeno, Lexus je uveo nov pristup kupcu i održavanju vozila čime je postavio nove standarde u svetskoj auto-industriji. U skladu s japanskom tradicijom omotenashi - obraćanje kupcu s istom pažnjom i ljubaznošću kao gostu u kući – Lexus je postavio vrhunsku uslugu kao suštinu svog brenda.
Lexus nije pratio ustanovljena pravila na tržištu, već je uveo sopstvena, ne samo preuzimajući vođstvo u razvoju samopunjivog hibridno-električnog pogona. Lexus je prvi u svetu predstavio luksuzan hibridni automobil, RX 400h SUV, 2005. godine, i od tada neprestano radi na razvoju tehnologije koja pruža još bolje karakteristike, manju potrošnju goriva i smanjenu emisiju štetnih gasova, na zadovoljstvo vozača. Od milion Lexusovih vozila koji su stigli na evropske puteve, čak 45% bili su hibridi. Danas, hibridi preovlađuju u gami modela Lexusa, sa stalnim rastom prodaje – trenutno dostižući 96% od ukupne prodaje na zapadno-evropskim tržištima.
Lexus brižljivo prati sve promene koje se odnose na sklonosti i želje kupaca, razvijajući nove modele koji su u potpunosti u skladu s trendovima na tržištu. To je doprinelo rastu interesovanja za SUV / krosover modele, kojih je samo u Evropi prodao 550 hiljada. Aktuelnu gamu danas čine RX, model koji predstavlja automobil za tržišni segment luksuznih SUV vozila; praktični RX-L sa sedam sedišta; NX srednje veličine; tu je i kompaktni UX, gradski krosover predstavljen 2019. godine, koji je vrlo brzo postao najprodavaniji model Lexusa u Evropi. U Rusiji i drugim državama Istoka, Lexus takođe plasira LX i snažne GX modele. Zbirno, ovi modeli čine danas više od 80% prodaje koju Lexus ostvaruje u Evropi.
Zadovoljstvo vozača se ne dovodi u pitanje što potvrđuju i brojni modeli sa oznakom Lexus “F” koji obuhvataju ručno rađen, eksluzivni automobil LFA V10, kao i kupe RC F, koji se takmiči u svetskom GT šampionatu. Duh ovih specijalnih modela direktno se odražava na standardne modele game, kao što su sportske verzije F SPORT.
Lexus nije samo luksuzan brend u automobilskom svetu, već podstiče i promoviše umetnički rad, podržavajući uzbudljiva dostignuća dizajnerskih talenata svojom međunarodnom nagradom Lexus Design Award, i pružajući svojim kupcima mogućnost da uživaju u tom zadivljujućem iskustvu.
*Prodaja Lexusa u Evropi obuhvata Zapadnu Evropu (države Evropske unije, Ujedinjeno kraljevstvo, Norvešku, Island, i Švajcarsku), kao i sledeća istočno-evropska tržišta: Rusija, Ukrajina, Kazahstan, kavkaski region, Turska i Izrael.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»