Kako brendirana vozila mogu da unaprede vaš biznis?

Marketinška kampanja na točkovima može da bude idealan i ekonomičan način koji će doprineti da neka poruka dopre do velikog broja ljudi.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Bez obzira da li firma raspolaže jednim vozilom ili čitavim voznim parkom, brendiranje vozila može pomoći da nešto što firma već ima, iskoristi i u marketinške svrhe, da se istakne u odnosu na konkurenciju i da brzo dopre do svoje ciljne grupe.

Možda ta firma donosi na tržište nešto sasvim novo, nešto što još nije viđeno. Ili je u fokusu usluga za koju ne zna dovoljno veliki broj ljudi. Bez obzira koja vrsta posla je u pitanju, brendirana vozila mogu da se koriste kao mobilni oglas za efikasno promovisanje lokalnog biznisa ili najnovije promotivne kampanje.

 

Evo u kojim slučajevima reklama na točkovima može odlično da posluži za unapređenje biznisa:

Prepoznavanje brenda i širenje svesti o brendu
Uzmimo za primer uslugu podizanje očnih kapaka: ovo je procedura za koju su mnogi čuli, ali veruju da je preskupa, ili da je rezervisana samo za bogate. Ali, ukoliko gradom počnu da špartaju automobili brendirani sa licima ljudi raznoraznih profila i vašom porukom vezanom za tu uslugu, na ovaj način možete dopreti i do tih ljudi.
Opšte je poznata činjenica da kupci i potencijalni kupci radije posluju sa biznisima koji su im poznati. Bez obzira da li je službeno vozilo automobil, motocikl, kombi ili kamion - brendiranje vozila sa pravim oznakama može da pomogne firmi da se poveže sa ciljnim tržištem.


Privucite pažnju na vaš brend ili uslugu
Brendirano kompanijsko vozilo je odličan način da se dobije prepoznatljivost i da se privuče pažnja. Brendiranje motocikla, kombija ili drugog vozila takođe može pomoći u ostvarivanju direktne prodaje.
Istraživanja su pokazala da preduzeća koja ciljaju svoje lokalno tržište ostvaruju bolje rezultate kada je njihov brend vidljiv u okolini gde ta preduzeća posluju.
Na primer, parketar koji koristite mini kombi: vozilo je njegova reklama u određenom kraju u kome radi, dok radi (čak i kada samo svrati kod prijatelja na kafu). Dovoljno je samo da se napiše ime preduzeća, stavi prikladni vizual i broj telefona. Na ovaj način parketar će dopreti do mnogo novih klijenata koji će odabrati upravo njega jer su videli da radi u njihovom kraju.

 

Izgradnja poverenja
Brendirana vozila takođe pomažu u stvaranju profesionalne slike za vaš biznis ili uslugu, kao i u izgradnji poverenja kod vaše ciljne publike.
Poznato je da poverenje igra važnu ulogu u odlučivanju kod kupaca. Pogotovo ako ste iz zdravstvene niše. Uzmimo za primer očne klinike. Nije redak slučaj da se na ulicama vide vozila koja su pokretna reklama za očne klinike koje nude najrazličitije usluge ili rešavaju određene probleme kao što su ugradnja sočiva, katarakta, bolesti mrežnjače i slično. Dobrim dizajnom doprinosi se utisku da je u pitanju profesionalna očna klinika, što je veoma važno, a dobro osmišljenom reklamom se stiče poverenje koje može da bude prelomni faktor da se neko odluči za konkretnu uslugu.

 

Brendirana vozila ili flajeri? Šta je bolje?
Iako flajeri mogu da budu odlično rešenje za povećanje vidljivosti, činjenica je da su brendirana vozila trajniji vid reklame, da ne govorimo o boljoj vidljivosti. Dok su flajeri jeftiniji za kratkoročna rešenja, brendirana vozila rade za vas danonoćno, a ulaganje je jednokratno. Međutim, flajeri mogu da budu bolja opcija ukoliko je u pitanju kratkoročna akcija ili trenutna promocija. Takođe, kombinacija više načina reklamiranja može da dovede do najboljih rezultata što bi trebalo imati u vidu.

Povezane teme: brendiranje vozila, brending, reklama, reklamiranje
Ovu vest nije moguće komentarisati.