ОDBROJAVANJE pred DDOR BG CAR SHOW i Motopassion

Ovogodišnji sajam automobila DDOR BG CAR SHOW i 14. Međunarodni sajam motocikala, delova i opreme MOTOPASSION, održaće se na Beogradskom sajmu od 19. do 25. marta 2020.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Počelo zagrevanje motora

Cilj ove prestižne regionalne manifestacije u sektoru auto i moto industrije jeste da predstavi aktuelne novitete, trendove, mogućnosti i perspektive ovih sveprisutnih privrednih grana i pratećih industrija na srpskom ali i međunarodnom tržištu.

U vezi sa ovim sajmom, jedna od intrigantnijih je i činjenica da tradicionalno počinje neposredno po zatvaranju legendarnog Ženevskog salona automobila, nasleđujući i neka globalna privredna i koncepcijska pitanja aktuelnog auto i moto sveta, ali i deo njegovog sjaja, ekskluziviteta i inovacionih dilema.

Ovogodišnji DDOR BG Car Show biće održan u tržišnim okolnostima koje su obeležile prethodnu godinu i koje za proizvođače, distributere, sajamske posetioce i potencijalne kupce mogu da budu zanimljiv orijentir. Jer, tokom 2019. godine prodata su 34.202 nova putnička i laka komercijalna nova vozila, oko 11 odsto više nego 2018 (kada ih je prodato 30.731), a od tog broja najviše u aprilu, neposredno posle i "zaslugom" martovskog Sajma automobila - čak 4.258.
Najviše putničkih vozila na srpskom tržištu prodala je "Škoda" (5345 vozila, bez vozila koja su kupili policija, vojska...), a slede "Fijat" (2.666) i "Reno" (1.709). U značajnom segmentu lakih komercijalnih vozila prvorangirani su "Fijat" (2.792), "Dačija" (862) i "Folksvagen" (698). Uzgred, indikativno je da su u istom periodu prodata i 1.584 kamiona, oko 400 više nego 2018.

Samo ilustracije radi, mesec dana pre kraja 2019. vozni park prodatih luksuznih i premium automobila sadržao je 929 "audija", 876 "mercedesa", 735 "BMW-a", 213 "lend rovera", 104 "poršea", 127 "jaguara", 60 "alfa romea", 17 "leksusa", devet "infinitija", pet "bentlija", tri "maseratija" i po jedan "lamborgini" i "rols-rojs". U tom broju je i petnaestak automobila čija je cena znatno preko 300.000.

Tokom 2019. prodato je i 1.212 mopeda, 1.112 motocikala i 198 teških četvorocikala, tako da je 2019. godina završena sa ukupno 38.308 prodatih novih motornih vozila svih kategorija.

 

U saradnji sa Srpskom asocijacijom uvoznika vozila i delova i generalnim sponzorom, kompanijom DDOR iz Novog Sada, na Beogradskom sajmu se, tokom sedam dana, može očekivati reprezentativan broj auto i moto brendova, ali i onih u segmentu lakih privrednih vozila. Najiščekivaniji, luksuzni brendovi i oni u premium segmentu ni ovog puta neće razočarati "automobilsku javnost".

Jedan od koncepcijskih imperativa ovih sajmova je i promocija tehničko-tehnoloških, dizajnerskih, ali i svih drugih inovativnosti u sektorima koje pokrivaju, pogotovo onih u vezi sa alternativnim pogonskim rešenjima i novim konceptima hibridnih i elektro pogona, te novim dostignućima sa bezbednosnog i ekološkog stanovišta.

 

Sajamska ponuda putničkih automobila i motocikala ne bi bila potpuna bez izuzetno obimnog segmenta terenskih vozila, kvadova, garažno-servisne opreme, rezervnih delova, proizvoda prateće industrije, tuning opreme, ali i finansijskih institucija, osiguravajućih društava, strukovnih organizacija, klubova, udruženja... Posetioci će moći da uživaju i u "izboru za miss sajma", u pogodnostima "porodičnog dana", izložbi i paradi oldtajmera, tuning i sportskih vozila, izložbama dizajnera vozila, te u brojnim drugim edukativnim i zabavnim sadržajima, takmičarskim aktivnostima, test vožnjama ili nagradnim igrama, što će posetu sajmovima učiniti dodatno zabavnom, informativnom, poučnom i korisnom.

Konačno, prodavci, sami ili zajedno sa bankama i lizing kompanijama, pripremaju najkonkurentnije cene i finansijske konstrukcije, kako bi za isti novac ponudili više u servisnim olakšicama, uslovima kreditiranja, dodatnoj opremi, produženoj garanciji i drugim sličnim pogodnostima ili privilegijama za kupce.

Izlagački prostor za automobile će standardno biti hale 1 i 4, a premium brendovi će biti predstavljeni u hali 3. U halama 1A, 2A, 2B i 3A će, kao i do sada, biti prateća automobilska industrija, a Sajam motocikala će se održati u hali 2 nivo C.

Povezane teme: sajam, BG Car Show, sajam automobila, automobili
Ovu vest nije moguće komentarisati.