"VOZIM 50 KM/SAT i čekam da me neko pokupi"

Vozači tvrde da je ograničenje brzine na Pupinovom mostu velika OPASNOST - "Najviše obraćam pažnju na kilometar-sat, put ispred sebe, pa na kilometar-sat, a pored toga i veoma često pogledam pozadi jer se plašim da će mi neko velikom brzinom prići sa zadnje strane"

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Kada je 2014. Pupinov most otvoren, resorno ministarstvo je obećalo da će izmeniti ograničenje brzine od 50 kilometara na sat. Posle pet godina, ništa brže, a stručnjaci tvrde da je u ovom slučaju baš tako spora vožnja opasnost.

Vozač Svetislav Živković kaže da oseća dve vrste umora.


- Prva vrsta je psihička zbog toga što gledam put prazan sa tri trake, a ograničen sam na 50 kilometara na čas. A drugi, već počinje fizički umor da se javlja usled monotonije puta i ove brzine, tako da je veliko naprezanje i očiju da se pri ovako maloj brzini ostvaruje visoka koncentracija na putu - rekao je vozač.

I umesto na put i saobraćaj, vozači se koncentrišu na brzinomer.

 

- Najviše obraćam pažnju na kilometar-sat, put ispred sebe, pa na kilometar-sat, a pored toga i veoma često pogledam pozadi jer se plašim da će mi neko velikom brzinom prići sa zadnje strane. Plašim se da ne doživim udar otpozadi - kaže Živković.

 

Oni koji svakodnevno ovuda voze imaju ideju za one koji propise donose.

- Četiri nedelje dva puta dnevno, pri dolasku i pri odlasku na posao ovom deonicom pri brzini od 50 kilometara na sat. Kada prođe tih mesec dana, voleo bih da dobijem neki zvaničan dokument, njihovo mišljenje, šta je urađeno na ovom putu, da li je to logično - predlaže vozač.

 

Objašnjenje nadležnih da je brzina ograničena na 50 zbog nedovoljne širine razdelnog ostrva nije logično ni saobraćajnim stručnjacima. Prof. dr Milan Vujanić sa Saobraćajnog fakulteta kaže da ukoliko vozilo skrene da bi prešlo preko ovog ostrva, s obzirom na to da nema celom dužinom puta metalna odbojna ograda na celom ostrvu, svakako će preći na drugu stranu, bilo razdelno ostrvo četiri metra ili dva metra.

 

- Na moje pitanje zašto na Ibarskoj magistrali ima samo središnja linija širine 15 centimetara pa je dozvoljeno 80, odgovorili su mi da je to bilo po ranijem pravilniku - rekao je Vujanić.

 

Opširnije pročitajte na Blic.rs

Povezane teme: brzina, ograničenje brzine, pupinov most, saobraćajna pravila
Ovu vest nije moguće komentarisati.