Jedinstvena tradicija legendarne trke Le Mana: G-Drive Racing tim brani šampionsku titulu Evropske serije Le Man

Svakog juna, u francuskom gradu Le Manu održava se jedna od najpoznatijih i najstarijih trka na svetu - legendarna trka “24 časa Le Mana“. Prvi put je održana 1923. godine, a danas se vozi u okviru svetskog prvenstva sportskih automobila poznatijeg kao „World Endurance Championship“.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Čuvenu trku izdržljivosti organizuje „Automobile Club de l'Ouest“, na stazi „Circuit de la Sarthe“, formiranoj od zatvorenih javnih puteva, što dodatno ističe važnost pouzdanosti i sposobnosti kako vozača, tako i vozila, s obzirom da je ova staza manje održavana u odnosu na staze koje su namenjene isključivo profesionalnim trkama. Idući rame uz rame sa Velikom nagradom Monaka i 500 milja Indijanapolisa, „24 časa Le Mana” spada u jednu od tri najprestižnije trke na svetu.

 

Timski rad, organizacija i fokus neki su od osnovnih postulata za sve vozače koji se odvaže da krenu na put Le Mana, odnosno na put izdržljivosti. Motori rade 24 sata, te je veština kontrolisanja goriva, guma i kočnica od presudne važnosti. Vozači često provode preko dva sata za volanom pre obaveznog zaustavljanja u „pit - stopu“, radi obaveznog servisa, kada novi, odmorni vozač preuzima komande. Danas je pravilo da tri vozača iz iste ekipe dele jedan takmičarski automobil.

 

 

Različite tradicije su tokom godina obeležile trku Le Mana, ali kao jedna od najdugovečnijih je svakako mahanje francuskom trobojkom kojom starter označava početak trke, što je obično propraćeno preletanjem aviona koji na nebu ostavljaju plavi, beli i crveni trag. Takođe, „24 časa Le Mana“ je poznata kao prva trka gde je pobednik svoj podvig proslavio mućkanjem i prskanjem šampanjca, umesto ispijanjem, što se prelilo u tradiciju koja se i danas primenjuje na svim automobilističkim trkama.

 

Tokom pripreme za „Le Man“ izazov, ceo tim prolazi rigorozni režim ishrane, kao i psihofizičke pripreme, jer se samo na taj način uz fokusiranost, znanje, veštinu i izdržljivost može doći do pobedničkog postolja. Jedan od timova koji je dokazao da poseduje sve potrebne karakteristike za pobedu je upravo G-Drive Racing tim, koji je prošle godine treći put zaredom postao šampion Evropske serije Le Man. Ove godine ruski tim, na čelu sa Romanom Rusinovim, braniće šampionsku titulu pomenute serije, koja će se voziti u osam etapa i to u Francuskoj, Italiji, Španiji, Velikoj Britaniji, Belgiji i Portugaliji, dok će istovremeno svoj „pobednički režim“ usmeriti i prema postolju „24 časa Le Mana“ trke koja se ove godine održava od 15. do 16. juna po 87. put.

 

Dugogodišnji pouzdani saveznik na putu G-Drive Racing tima ka šampionskoj tituli je premijum G-Drive gorivo nove generacije, zvanično gorivo tima, koje pored najboljih performansi i povećane snage motora, omogućava profesionalnu zaštitu sistema za dovod goriva u motor, a samim tim i dostizanje željene brzine i sigurnost na svakoj prođenoj krivini.
G-Drive premijum gorivo nove generacije dostupno je i potrošačima u Srbiji i regionu, na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama, za sve one koji žele da svom automobilu obezbede šampionski kvalitet.

Povezane teme: nis, g drive, le man
Ovu vest nije moguće komentarisati.