Superheroji 10 godina na putevima Srbije! Video

BEOGRAD, 3. novembar – U okviru tradicionalne kampanje „Superheroji na putu“, posvećene povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, kompanija Hyundai Srbija organizovala je edukaciju o upotrebi dečijeg auto sedišta u Narodnom pozorištu u Beogradu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Sa ciljem osnaživanja svesti o pravilnoj upotrebi auto sedišta za decu, savetnici iz Udruženja Roditelj su prisutnima još jednom ukazali na veoma značajne detalje koji se tiču, zakonske regulative, odabira i postavke auto sedišta. Osim toga, učesnicima koji su pokazali najbrže i najobuhvatnije poznavanje pravilne upotrebe uručena su i auto sedišta.

Predavanje na sceni „Raša Plaović“, deo je sveobuhvatne akcije koja se, u saradnji sa Udruženjem Roditelj, održava od oktobra do decembra. U ovom periodu u Školi roditeljstva Nada Lazić, Gradskoj opštini Zemun i Lokalnom savetu za bezbednost u saobraćaju Gradske opštine Vračar, realizuje se deset edukativnih predavanja tokom kojih roditelji dobijaju priliku da se informišu, čuju korisne savete i praktično osposobe za pravilno korišćenje dečijeg sedišta. Učesnici svakog predavanja na poklon dobijaju knjigu priča Biljane Kordić „Čarobne priče o saobraćaju“, koje deci na jedinstven način pojašnjavaju saobraćajne pojmove. Za roditelje koji su pokazali najveće poznavanje saobraćajnih propisa obezbeđena su auto sedišta.

„Ponosni smo na činjenicu da svojim aktivnostima u okviru kampanje „Superheroji na putu“ Hyundai Srbija već deset godina ostvaruje pozitivan uticaj na povećanje bezbednosti najmlađih. Cilj ovogodišnje kampanje „Superheroji na putu“ jeste upoznavanje roditelja sa svim onim detaljima o kojima, kada su u pitanju auto sedišta, moramo voditi računa kako bi mališani bili u potpunosti bezbedni. Veoma smo zadovoljni njihovim odzivom i zainteresovanošću, što svakako predstavlja podstrek da u saradnji sa našim partnerima i ubuduće nastavimo sa raznovrsnim edukacijama“, izjavila je Anđelka Brzulja, direktorka marketinga kompanije Hyundai Srbija.

Kompanija Hyundai Srbija je prepoznala potrebu da u Srbiji aktivno podrži kampanju koju Hyundai Motor Company organizuje širom sveta. Kampanja „Superheroji na putu“ pokrenuta je 2008. godine i od tada kontinuirano pomaže rešavanje različitih problema sa kojima se u saobraćaju suočavaju najmlađi. U toku deset godina u ovoj kampanji učestvovalo je više od 10.000 dece predškolskog uzrasta, kao i učenika nižih razreda osnovnih škola širom Srbije. Hyundai je za decu mlađeg školskog uzrasta organizovao niz edukativnih radionica, takmičenja u poznavanju saobraćajnih propisa i kreativnih radionica.

Tokom protekle decenije kampanju „Superheroji na putu“podržale su brojne institucije uključujući Narodnu kancelariju predsednika Republike Srbije, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Saobraćajnu školu u Zemunu, ali i profesore Saobraćajnog fakulteta, javne ličnosti kao i osnovne škole širom Srbije.

Poruka koju kampanja „Superheroji na putu“ šalje jeste da od najranijeg detinjstva treba uticati na decu i roditelje i isticati neophodnost i važnost bezbednog ponašanja u saobraćaju, bilo da u saobraćaju učestvuju kao pešaci ili kao putnici u vozilu, sa krajnjim ciljem da broj stradalih i povređenih u saobraćajnim nezgodama svake godine bude sve manji.

Povezane teme: superheroji, Hyundai, Narodno pozorište