Novo doba za Seat - „kupra“ postaje zaseban brend
Kompanija Seat, koja od 1986. godine posluje u okviru Folksvagen grupe, zvanično je predstavila poznato ima „kupra“ kao zaseban brend. Na taj način, sportska oznaka boriće se od sada autonomno za naklonost kupaca koji žele automobil naglašene vozne dinamike i atraktivne optike.
Takođe, u sklopu promocije predstavljen je i novi vizuelni identitet sa modernim logotipom. Prvi model koji će na karoseriji ponosno nositi samo amblem „kupra“ , biće predstavljen na ženevskom auto-salonu početkom marta, a prema još uvek nepotvrđenim informacijama očekuje se da će čast premijere imati potentnija verzija SUV-a Seat „ateka”. Za sada poslednji model koji je pored imena Seat zaslužio i popularnu oznaku jeste atraktivni kompakt „leon kupra R”.

Svejedno je da li je 10 ili 13 centimetara SNEGA!
Prva asocijacija na sneg su neprohodne ulice i velike gužve. Sve smo to osetili na svojoj koži u prethodnih...»

SAZNAJTE: Da li je MINIVEN pravi auto za vas?
Prednostima koje karavani donose svojim vlasnicima u pogledu prostranosti enterijera i većeg prtljažnog...»

"Reno kađar" sa NOVIM izgledom i JAČIM motorima
Segment kompaktnih SUV-ova nastavlja da raste i „Reno” je posle nepune četiri godine počeo sa prodajom...»