Koja marka je najtraženija među polovnjacima u Srbiji?

U toku 2016. godine na portalu Mojauto.rs bilo je preko 785 miliona pregleda stranica i preko 8,5 miliona poseta korisnika. Prosečno su pregledali preko 24 stranice i zadržavali su se na sajtu preko 7 minuta, što su sasvim dovoljni podaci da se steknu utisci o najtraženijim markama automobila kad su polovna vozila u pitanju.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Nezvanični "pobednik" među markama je - Folksvagen. Očekivano, automobili ovog brenda spadaju u najuži krug kad je izbor polovnjaka kod većine kupaca u Srbiji u pitanju, a neretko se prate stranice sa oglasima za automobile ovog brenda kao dobar "reper" vezan za godište, kilometraže i cene kad se započinje proces nabavke četvorotočkaša nekog drugog brenda.

Na drugom mestu je, ponovo očekivano, Opel, dok je treći najtraženiji brend na portalu Mojauto.rs - Fijat.

Kao i prethodnih godina, ni za 2016. godinu ne može precizno da se kaže koliko je polovnih automobila prodato u Srbiji. Podaci najčešće nisu dostupni za javnost, a potrebni su meseci da se urade sabiranja i "analize" uvezenih, prvo ili ponovo registrovanih vozila i slično… Preostaju nam samo pretpostavke pa, ako se vodimo onim nepisanim pravilom da kod nas na svaki novi dolaze četiri polovna automobila, doći ćemo do broja od oko 100.000 vozila za 12 meseci.

Nezahvalno je u ovom trenutku pretpostavljati i šta nas čeka u 2017. godini kad je ovo tržište u pitanju, posebno zbog promene uredbe koja nalaže mogućnost uvoza automobila sa najmanje Euro 4 normom. Ona je u Evropskoj uniji stupila na snagu 2005. godine, a primena je počela od 1. januara 2006., što bi značilo da nas sada, što se tiče uvoza, očekuje priliv automobila do deset godina starosti - dakle mlađih i tehnički ispravnijih.

To je dobra vest, ali je prati ona loša, koja je vezana za istraživanje kupovne moći. Ona kaže da se kod nas najviše trguje automobilima vrednosti između 1.500 i 2.500-3.000 evra, u koje svakako neće spadati navedeni polovnjaci iz uvoza…

Povezane teme: Polovni automobili, Moj Auto, Moj auto.rs, Tržište polovnih automobila, Tržište automobila

Poslednji komentari

ns-ja
Sreda, 18. 01. 2017. 15:59h
neregistrovan korisnik
vrh su mi ovi likovi koji jedino imena polovnjaka koriste kao argumente o kvalitetu, ništa da li je bio razlupan pa peglan, da li je prešao 1.000.000km ili je razvaljivan kao rent-a car ili taxi, ili je imao 23 vlasnika itd. To upravo govori o kulturi i nepismenosti, a i nemanju pojma o temi komentatora! Dakle polovan auto je najbolji ako je od prvog vlasnika (i da ima 100% poznatu istoriju) i da nipošto nikada nije bio havarisan, te da nije puno njakan i da nije puno prešao, a marka automobila tu ne igra nikakavu ulogu, ako je akan, njakan, lupan, krpljen, sa 100vlasnika, neodržavan...
Realno
Sreda, 18. 01. 2017. 08:45h
neregistrovan korisnik
Sve si pomesao! VW jeste najkvalitetniji u svom cenovnom rangu a to znaci da ce najduze da traje. Posle 20godina vrata im se otvaraju kao prvog dana. Kakav je kao nov pa nov je i vecina ih je dobra dok su novi. VW se proslavio kao polovnjak jer su ljudi kupovali te automobile sa ogromnim kilometrazama i bili su prezadovoljni i ja sam jedan od njih iako sada vozim "japance". Svaki alfa romeo je za skoro 50% ako ne i vise skuplji od vw-a u istoj klasi.
Braja
Utorak, 17. 01. 2017. 10:03h
neregistrovan korisnik
Zna se,dizelgejt afera ne utice na Srbiju,nece tamo neki izduvni gasovi da me nateraju da zamrzim omiljeni brend Nemacki zna se koji. Ja sam na auto uvek gledao drugacije,naime auto mora da pleni izgledom,jos od 80tih godina proslog veka sam zavoleo Jaguar automobile,oduvek su izgledali za klasu bolje od Mercedesa,a od 2007 pa na ovamo svi su aluminijumski i pouzdanost je na visokom nivou,po Nemackom autobildu Jaguar XF je dobio nagradu zlatni volan kao najbolji u luksuznom brendu u toj klasi,mada i XE model je perfektan i po kvalitetu i po inovacijama,tako da sam bio i ostao zaljubljenik u Britanska vozila,a i vlasnik sam jednog modela iz 2004 godine,prezadovoljan sam
Vlada
Utorak, 17. 01. 2017. 09:44h
neregistrovan korisnik
Ha,ha,ha,slazem se to se i meni skoro desilo u jednom razgovoru u prodavnici auto delova
Jacques
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 15:23h
neregistrovan korisnik
Alo, istoricar, obustavi.. Ne znam sta je bilo pre 43 veka, ali znam da su nemacki automobli jednostavno nesto najsavrsenije danas sto postoji, uzimajući ih sve u obzir. Mercedes Benz nema inovacije? Pocevsi od airbag-a, pa do dan danas 90% inovacija je od Nemaca, dok 10% može da se pripiše drugima, tipa Švedjanima po nešto za bezbednost i eventualno Japanci, ali ja ne znam ni jedan njihov revolucionarni patent. Tako da drugosvetskorataš, obustavi praznu priču. Što se Nemaca tiče, u poslednje vreme dominira ona ''Kiselo groždje''. To što Srbin očekuje da Nemca koji u Nemackoj u dobrom stanju kosta 7,8000 dobije za 3500 u Srbiji i da ga služi kao nov, to je nas problem i to nije realno. Dakle, bez ozbiljnije konkurencije su najbolji Nemci, u skladu sa tim i najskuplji, a to što mi kupujemo izvožene modele sa po 350000 na satu, vracane kilometraze, pa se onda cudimo sto se kvare, to je nas problem.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»