Dizajner „bugati širona“ prešao u Hjundai

Dizajner „bugati širona“ prešao u Hjundai

Plan je da Selipanov rukovodi dizajnerskim studiom u Evropi, a Rus iznad sebe ima samo Luka Donkerfolkea kojeg je Hjundai izabrao kao zamenika za Petera Šrejera (povlači se krajem... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

dumpster-diving-championship
Ponedeljak, 12. 12. 2016. 17:01h
neregistrovan korisnik
Hiron, a ne širon...
Preporuka:
1
6
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Ponedeljak, 12. 12. 2016. 17:21h
neregistrovan korisnik
Dzaba sve ako ne budu ugradjivali u te Genesis modele dizel motore, na primer 3.0 sa najmanje 300 ks, jer su ti automobili veliki i teski.
Preporuka:
0
7
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Četvrtak, 15. 12. 2016. 00:31h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : 311 konja najslabiji i 365 jaci: https://www.genesis.com/us/en/genesis-g90.html
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Toma
Ponedeljak, 12. 12. 2016. 17:27h
neregistrovan korisnik
S konja na magarca.
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

milos
Utorak, 13. 12. 2016. 01:29h
neregistrovan korisnik
pare bato samo rokaj
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Utorak, 13. 12. 2016. 15:31h
neregistrovan korisnik
Kojeg drugog bivseg dizajnera, nego Golfovog, da uzmu?
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sixx
Petak, 16. 12. 2016. 16:07h
neregistrovan korisnik
Kinezi isto ovako "dizajniraju" automobile (pogledas kako neki auto izgleda pa ga dizajniras da bude, koliko ono bese, 30% drugaciji i ne podleze povredi autorskih prava)... Logo sumljivo lici na aston martin, zadnji deo auta na mecku S klase a napred na kombinaciju audi r8/ford mondeo... Kinezi...
Preporuka:
1
1
Odgovori