"Fabija" dolazi i kao SUV!

"Fabija" dolazi i kao SUV!

On je rekao da „Škoda neće ignorisati segment bejbi SUV modela i da nas posle kodijaka i novog jetija očekuje još jedan automobil“. Međutim, Škoda neće biti prvi brend... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Milutin
Ponedeljak, 24. 10. 2016. 12:27h
neregistrovan korisnik
Škoda početkom 2017. plasira već predstavljen SUV - Škoda Kodak. Vrhunsko vozilo koje ima SVE najbolje od SUV vozila koji su proizvođači ostali napravili. Dužina, gepek, 7 sedišta, enterijer,eksterijer... nešto fenomenalno. To će biti ozbiljan konkurent čak i BMW-u, AUDI-u... i ostalim SUV proizvođačima.
Preporuka:
4
12
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Ponedeljak, 24. 10. 2016. 14:36h
neregistrovan korisnik
@Milutin : Uzmes bilo koji obican auto, napises u prospektu da je ,,suv,,, stavis mu malo jace amortizere da se podigne visina, nalepis ,,zastitnu plastiku,, i eto urbanog terenca, naravno cena je obavezno veca a tenkre tipovi ce pogledati prospekat, videti lepe velike brojeve i ajd kupuj !!!
Preporuka:
13
14
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 24. 10. 2016. 16:23h
neregistrovan korisnik
@Marko : E moj strucnjace, amortizeri ne uticu na visinu auta, vec opruge!
Preporuka:
14
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 25. 10. 2016. 00:18h
neregistrovan korisnik
@Crni : Jesi li cuo nekad za lift kit ? Opruge su samo deo sistema da se podigne auto na veci klirens, tu treba i povocati vecu felnu. Zato je resenje Audi Allroad gde sve ide na dugme ili neki od vecih Citroena.
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Utorak, 25. 10. 2016. 12:01h
neregistrovan korisnik
@Dejan : "Strucnjak" je izjavio da se stave samo jaci amortizeri i auto se podigne, sto nije tacno. Ko je video bar jedan amortizer zna da on lagano moze da se sabije rukama, u pitanju je sila od nekoliko desetina kg. Svaki amortizer je opterecen sa nekoliko stotina kg, prednji obicno vise nego zadnji, zbog raspodele mase, koje je na prednjoj osovini obicno veca, zbog motora, itd., a amortizer moze da zadrzi nekoliko destina kg. Po toj logici, da amortizeri drze visinu vozila, amortizeri na svakom autu bi bili stalno sabijeni do kraja, pa bi automobili bili potpuno spusteni. Zadatak amortizera je da amortizuje neravnine i obezbedi da tocak u svakom trenutku bude u kontaktu sa podlogom, zadatak opruge je takodje da amortizuje udarce, ali i da drzi visinu vozila. Sta si hteo da kazes sa Audijem i Citroenom?! Za sta resenje?!
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

majstor
Sreda, 26. 10. 2016. 09:06h
neregistrovan korisnik
@Crni : Za ulogu amotrizera si u pravu ali dobices minuse jer je narod tako odlucio. Mudar smo mi narod, steta sto ceo svet ne misli tako.
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 26. 10. 2016. 13:11h
neregistrovan korisnik
@majstor : Ne smeta mi ni malo, nek lupaju minuse, ne pisem komentar zbog ocena, nego radi tehnickog obrazovanja. Sto je najsmensije Marko i Dejan su u stvari ista osoba.
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 26. 10. 2016. 10:36h
neregistrovan korisnik
@Crni : Kako citam iz prilozenog, ni ti ni on niste u pravu, pogodili ste 25% od tacnog odgovora ! Da je neko stavio samo opruge vise bi samo ,,utegao,, auto i neznatno ga podigao, znaci treba amortizeri, opruge, torzija i veci tockovi, tu se dobija od 2-6 cola a da li ste sve to iplati, treba staviti na papir. A sta ti nije jasno za Audi Allroad i citroene, kod Audi-a se menja klirens pneumatski od 16-21cm, kad ides preko 120km/h automatski se pusta za 20cm a kod CItroena ide hidraulika, pa se igraj koliko hoces !!!
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 26. 10. 2016. 13:09h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Po drugi put ponavljam da se moj komentar odnosi samo na ono sto je on komentarisao, odnosno da se stave samo jaci amortizeri i auto se samo podigne, sto nije tacno. Onda se ti nadovezes sa nekom pricom o tockovima, i Audiju i Citroenu. Ne pricam ja o podizanju auta, neko o netacnoj tvrdnji u vezi amortizera.
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Ponedeljak, 24. 10. 2016. 14:39h
neregistrovan korisnik
Ugasice D segment zbog SUV vozila. Skoda je svakako best buy godinama unazad.
Preporuka:
11
3
Odgovori

Prijavi komentar

samo-da-upitam
Ponedeljak, 24. 10. 2016. 14:46h
neregistrovan korisnik
Zna li neko koliko ovo kosta. Ako je do 30 hiljada dollara onda nije toliko skupo. Lep je kao lutka. Ovo bi voleo, kakva Tojota, Honde i ne znam ni ja kakvi bakraci. Hvala unapred,
Preporuka:
3
19
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 24. 10. 2016. 16:26h
neregistrovan korisnik
@samo-da-upitam : Fabija je jeftin gradski auto, znaci u nekom osnovnom paketu opreme nece biti preko 15 hiljada evra, a verovatno i jeftiniji.
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Ponedeljak, 24. 10. 2016. 22:07h
neregistrovan korisnik
@samo-da-upitam : Ako bude do 10-11 hiljada,sa nekim srednjim paketom opreme,onda ce biti dobra kupovina...U suprotnom,ako bude skuplja,onda nema sta da trazi pored kaskaija tusona kadjara...
Preporuka:
8
5
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Utorak, 25. 10. 2016. 09:56h
neregistrovan korisnik
@Rs : Fabia u osnovnom paketu opreme je oko 8-9 hiljada, ne znam tacno, ali tu negde. Ovaj auto bi sam po sebi morao da bude skuplji, znaci u osnovnom paketu opreme ce biti skuplji od tih 10-11 hiljada.
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Haha
Utorak, 25. 10. 2016. 09:11h
neregistrovan korisnik
Nista ako ne ostave onaj spic na prednjim vratima kao sto fabia ima. Idealno da se ogrebes, iscepas neki komad odece...
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

samo-da-upitam
Utorak, 25. 10. 2016. 09:53h
neregistrovan korisnik
Hvala svima na odgovoru. Opet kazem lep je , rado bi to kupio. Trenutno vozim hondu, presla samo 15 hiljada km. Honda je krs od automobila, tvrd, neudoban, ima dostq felera, ali je zato nalickan i ulickan, Mnogi ga kupuju samo zato sto je japanski, pa misle evo dobra automobila, Japanci su to napravili, Ma ne valja to. Slicni automobili su i Kia, Hundai.
Preporuka:
2
6
Odgovori