Fijat u Srbiji u problemima, Nadzorni odbor ne funkcioniše

Sindikat kragujevačke Fabrike automobila "Fiat Chrysler - automobili Srbija" zatražio je od Vlade Srbije da hitno obezbedi normalno funkcionisanje Nadzornog odbora te kompanije.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Time bi, veruju sindikalci, bili stvoreni uslovi za brže i efikasnije rešavanje

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

problema u kragujevačkoj fabrici, u kojoj se, zbog slabijeg plasmana na američkom tržištu i izostanka najavljivanog izvoza "fijata 500L" u Rusiju, planovi proizvodnje prave na nedeljnom nivou, dok su zaposleni svake druge nedelje na prinudnom odmoru, piše list "Danas".

 

U sindikatu ove fabrike tvrde da Nadzorni odbor /NO/ odavno ne funkcioniše, pošto je prethodni predsednik NO Danilo Cicmil još pre nekoliko meseci podneo ostavku na tu funkciju, dok novoimenovani čelnik tog organa upravljanja - Miloš Petrović, koji je i državni sekretar u Ministarstvu privrede, čeka saglasnost Agencije za borbu protiv korupcije.

Mada bi Petrović dužnost predsednika Nadzornog odbora, prema nezvaničnim informacijama, zvanično trebalo da preuzme početkom naredne nedelje, u sindikatu smatraju da Vlada Srbije mora da bude mnogo ažurnija kada su privreda, a posebno automobilska industrija u pitanju.

 

"Mi iz 'Fiata' konkretno tražimo da se stvore uslovi za funkcionisanje organa upravljanja fabrike kako bi država Srbija, kao vlasnik trećine kapitala, mogla aktivno da se uključi u rešavanje problema i projektovanje budućnosti kompanije", navode sindikalci.

 

U sindikatu navode da pozdravljaju to što premijer Srbije Aleksandar Vučić pokušava da obezbedi izvoz Fiata 500L na rusko tržište, ali smatraju da je to nedovoljno, uz apel Vladi Srbije da počne da se bavi situacijom u Fiatu.

Povezane teme: Fijat, Fijat-Krajsler automobili, Kragujevac

Poslednji komentari

Igor
Ponedeljak, 16. 11. 2015. 22:04h
neregistrovan korisnik
Vozim Punta 1.2... zato i komentarisem...
Dule
Ponedeljak, 16. 11. 2015. 18:15h
neregistrovan korisnik
Ne znaš šta pričaš! Najveći problem Fiatu 500 je dizajn (ružnoća) a ne cena! Generalno, Fiat 500 može da se kupi sa izdržljivim i štedljivim dizel motorom 1.3 M-jet za razumne pare. Da ne govorim da je godišnji porez za taj motor od 1250 cc zaista smešan! Po tebi su trebali da ostave prazne hale pa da svi radnici ponosni sede kod kuća sa mišlju kako njih niko ne može da iskorišćava kao jeftinu radnu snagu a da pritom deca nemaju šta da im jedu... Nije sve idealno ali bolje da se nešto radi nego ništa. Rešiće Fiat svoje probleme... I ne kradi ,,Nik".. Pozdrav redakciji!
Cile-rev
Ponedeljak, 16. 11. 2015. 09:46h
neregistrovan korisnik
Brate tri komentara, smorio si, znamo svi da vozis Golfa!
Igor
Ponedeljak, 16. 11. 2015. 08:36h
neregistrovan korisnik
Ova konstatacija po pitanju kvaliteta Fiat Stila i Golfa je apsolutno netacna, cak i smesna ( Stilo je jedan od najgorih automobila u klasi, gledajuci prosek ). U Srbiji je Fiat populan pre svega zbog cene, ljudi uglavnom hvale ono sto voze. Uvak sam se drzao one izreke "koliko para, toliko i muzike". Zanimljivi su mi i oni koji uporedjuju Fiat, Alfu i Lanciu sa VW-om, Audijem ili Bmw-om. Imam iskustva sa mnogim ovim automobilima i gledajuci iskustva drugih ljudi kod nas i u svetu apsolutno je kvalitet izrade na strani nemackih vozila. A da imama para vozili bi smo i Porse, Ferari, razne Rols Rojseve... Sto se fabrike tice, ako se ne pronadje novo trziste, napravi novi, zanimljivi, kvalitetni model tesko da ce radnici u Kragujevcu imati neku nadu za opstanak, nazalost.
DJM
Ponedeljak, 16. 11. 2015. 08:27h
neregistrovan korisnik
Ali moze audi A4 2010-11 realna cena zastave 10 (punta) je 1400-1900 evra, a 500L 3000-3900 evra... kod nas je sve precenjeno... cak i carape...