Reno oživljava proizvodnju "moskviča"?

Francuski proizvođač mogao bi da počne proizvodnju automobila pod imenom nekad veoma popularnog sovjetskog brenda "moskvič", piše ruski list Izvestija.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Reno je ruskoj agenciji za patente (Rospatent) podneo zahtev i potrebnu dokumentaciju za fabričku marku "moskvič", ističe list. Zakonski rokovi za zaštitu nekadašnje marke "moskvič" su već istekli.
Pre svega, "moskvič" je Francuzima potreban da bi odvojili svoje ruske jeftine automobile od srednje cenovne kategorije. U Evropi se jeftiniji modeli "logan", "daster" i "sandero" prodaju pod brendom "dačija" Renoove ćerke firme u Rumuniji.


Zbog toga oni uzimaju "moskvič" kako bi sklonili Reno iz niskog cenovnog segmenta, rekao je Izvestijam analitičar VTB kapital Vladimir Bespalov.


Trgovačku marku "moskvič" je ranije koristila istoimena moskovska fabrika koja je proizvodila automobile do 2001. godine. Na istom tom proizvodnom prostoru francuski Reno je je pokrenuo proizvodnju u okviru zajedničkog preduzeća s vladom Moskve.


Legendarni "moskvič" je proizveden 1947. godine i bio je sve do raspada Sovjetskog Saveza izuzetno popularan. Model je napravio jedan od najvećih proizvođača automobila u Sovjetskom Savezu, ali je bankrotirao 2006. godine.

Povezane teme: Reno, Moskvič, Kupovina, Kompanija, Francuska

Poslednji komentari

nd
Nedelja, 18. 10. 2015. 10:57h
neregistrovan korisnik
pa kad ne mozes zimi da vozis
toza
Subota, 17. 10. 2015. 08:41h
neregistrovan korisnik
tako je, samo će ime preuzeti i nikakve veze neće imati sa onim starudijama
Migrant
Petak, 16. 10. 2015. 11:50h
neregistrovan korisnik
Kako kakve veze ima, pa VW dimi kao Wartburg!
Avaya
Petak, 16. 10. 2015. 09:00h
neregistrovan korisnik
Као прво треба да разумеш категоризацију произвођача аута у бившем СССР - Таврија је правила аута А или Б категорије; ВАЗ је био одговоран за Ц категорију (тј Голф класа) - модел Лада (на домаћем тржишту Жигули) као и искорак у малолитражној категорији са ОКА; АЗЛК (модели Москвич или Алеко) су правили возила Д категорије; ГАЗ правио возила у категорији Е (Волга), са посебном малосеријском производњом лимузина високе класе - чувена Чајка, заједно са ЗиЛ-ом који је правио најскупља аута (првенствено председничке лимузине). Код теренских возила имали смо УАЗ, ВАЗ; као и украјински ЛуаЗ. Производњом комбија се занимао РАФ (у Риги). Колико је ово добар потез, показаће време. АЗЛК је и био угашен због очајног квалитета возила иако су на последње модификације Алека уграђивали мотори од Реноа F3R, LUCAS кочиони системи, Hella фарови, а уз све то био је и страшно јефтин (око 4000$ са климом). Дачија се у Русији продаје под именом Рено (као и у Јужној Америци на пример) и по свему судећи са доласком нове генерације Дачијиних возила, у Русији ће та возила бити продавана под именом Москвич, док ће име Рено бити задржано за сегмент нормалних возила (да се тако изразим), а све у циљу повећања продаје и профита наравно
axle
Petak, 16. 10. 2015. 08:45h
neregistrovan korisnik
Ne bi bilo, to je moglo dok je fabrika bila državna, odnosno društvena svojina. Pošto 500 L deluje prilično dobro sastavljen, tako bi mogla da se vrati i Zastava kao sub-brend Fiata. Problem je što smo tokom poslednjih 25 godina toliko ekonomski uništeni, da smo kao tržište nula i Fiat nema rezona da se bavi nama: na našu žalost.