Sitroen proslavlja 60 godina "ajkule"

Sitroen proslavlja 60 godina "ajkule"

Od Fordovog "modela T" pa nadalje, istoriju automobilizma su krojili modeli koji su pomerali granice, a ovo je svakako bio slučaj i sa originalnim Sitronom "DS"... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

vlzac
Utorak, 05. 05. 2015. 11:03h
neregistrovan korisnik
Nekada je mogao da se kupi za dinare kao domace vozilo.Uz ostale citroenove modele,sklapao se u Kopru. p.s.ds19 i ds 21
Preporuka:
69
0
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Utorak, 05. 05. 2015. 23:04h
neregistrovan korisnik
@vlzac : golf je golf
Preporuka:
12
46
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Sreda, 06. 05. 2015. 14:01h
neregistrovan korisnik
@vlzac : Da budemo skroz iskreni, iz citroena sve sto je bilo dobro je ova ajkula i spacek ! Sve ostalo je tesko groblje, rupa bez dna sa popravkama i cenom rezervnih delova !! E sad, ova ajkula je znala da popije kao dobar dan 15-20l ondasnjeg olovnog benzina, sa ovim bezolovnim bi islo jos vise ! Svi je hvalite a kad bi trebali da tankujete i odravate onda nema nikog na vidiku... A hidraulika kod citoena, kazu da popravka ne ide iispod 800E...
Preporuka:
6
19
Odgovori

Prijavi komentar

Boginja
Utorak, 05. 05. 2015. 11:05h
neregistrovan korisnik
U istoriji automobilizma postoji 7 revolucija. Prvi je Bencov automobil iz 1886. Zatim model T od Forda. Sledi ga Citroen DS, pa Range Rover. Sledeći veliki obrt je BMW M5. Na kraju, auto koji je promenio poimanje prevoza na 4 točka svakako je Bugati Vejron. Od svih nabrojanih meni je DS svakako najznačajniji.
Preporuka:
21
54
Odgovori

Prijavi komentar

AAF
Utorak, 05. 05. 2015. 13:06h
neregistrovan korisnik
@Boginja : Revolucija sa Minijem,revolucija sa Fiatom 1300- karoserije ravnih linija,revolucija sa Fordom GT 40 ....
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

upravo-tako
Utorak, 05. 05. 2015. 23:05h
neregistrovan korisnik
@Boginja : odlican redosled
Preporuka:
6
11
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Četvrtak, 07. 05. 2015. 11:06h
neregistrovan korisnik
@Boginja : A kontra-revoluciju pojavom Golf dvojke ne spominjete?
Preporuka:
21
4
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Utorak, 05. 05. 2015. 11:15h
neregistrovan korisnik
Najbolji auto na svetu
Preporuka:
60
6
Odgovori

Prijavi komentar

Laza
Utorak, 05. 05. 2015. 11:33h
neregistrovan korisnik
Stari komsa je do skoro po malo vozio svoju vrh ocuvanu ajkulu. Sada ga vidim u nekom novom pezou. Prica se da se menjao sa nekim kolekcionarom.
Preporuka:
72
0
Odgovori

Prijavi komentar

Karamata
Utorak, 05. 05. 2015. 13:58h
neregistrovan korisnik
Ovaj model ne bi ni nastao, da Citroen nije dobio kao kompenzaciju nemačku tehnologiju na konto ratne reparacije. Tako da obrni-okreni opet je u pitanju nemački auto. Ko ne veruje, neka progugla.
Preporuka:
4
33
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Četvrtak, 07. 05. 2015. 08:07h
neregistrovan korisnik
@Karamata : Jeste, her Adolf i njegov gl.ing. Albert Šper lično su konstruisali ajkulu i to tokom 1945...dok je Gering kuvao kafu. Ko ne veruje...nek zamisli.
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

ggb
Utorak, 05. 05. 2015. 14:16h
neregistrovan korisnik
Samo za crvenu.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor-struja
Utorak, 05. 05. 2015. 14:32h
neregistrovan korisnik
Zvanicno proglasen za najbolji auto na svetu koji je ljudska ruka napravila. A nije "Made in Germany"...
Preporuka:
30
4
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Četvrtak, 07. 05. 2015. 08:23h
neregistrovan korisnik
@Majstor-struja : Vidi se da si struja i da se ne razumes u mehaniku. Ovo je nemacki auto samo to ne znas jer ne citas!
Preporuka:
1
14
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Utorak, 05. 05. 2015. 15:08h
neregistrovan korisnik
Auto je prelep...
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

jomar
Utorak, 05. 05. 2015. 20:40h
neregistrovan korisnik
Nenadmašan model. Lepota , aerodinamika, elegancija, stabilnost u vožnji i udobnost, do danas nisu ni dostignuti, a kamoli da budu nadmašeni. Kada bi mu se ugradjivao savremeniji motor, i uz mali zahvat na izgledu, opet bi bio nedostižan. Lično sam vozio manjeg Citroena, AMI 8, i do dan danas ne mogu da ga poredim ni sa čime što ima 4 točka, i nikako da ga prežalim.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Utorak, 05. 05. 2015. 21:42h
neregistrovan korisnik
Francuzima to i preostalo, da slave stara kola.
Preporuka:
5
22
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan-Sweden
Utorak, 05. 05. 2015. 21:43h
neregistrovan korisnik
To su bila kola. 1972 imao sam dva komada DS 21 i DS 23 takva kola nikada vise niko nece moci da napravi.
Preporuka:
24
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Utorak, 05. 05. 2015. 21:59h
neregistrovan korisnik
Ubedljivo najlepši automobil na svetu. Mojo otac ih je vozio u Francuskoj a moja velika želja je da imam jednog ovakvog lepotana u garaži... Na žalost, u Srbiji je to za mene misaona imenica...
Preporuka:
21
3
Odgovori

Prijavi komentar

delija
Utorak, 05. 05. 2015. 23:11h
neregistrovan korisnik
ajkula i njegovi zadnji amortizeri ahhahahah
Preporuka:
2
24
Odgovori

Prijavi komentar

mile
Sreda, 06. 05. 2015. 00:28h
neregistrovan korisnik
... I dan danas citroen ima najhtabrija dizajnerska resenja... svaka cast...
Preporuka:
22
2
Odgovori

Prijavi komentar

dlakaujajetu
Sreda, 06. 05. 2015. 06:37h
neregistrovan korisnik
Mi ga zovemo AJKULA, ali za francuze je Citroen DS i zenskog je roda. DS = De-eS = deesse ili u prevodu 'BOGINJA' Pozdrav svim ljubiteljima
Preporuka:
26
3
Odgovori

Prijavi komentar

boginja
Sreda, 06. 05. 2015. 10:19h
neregistrovan korisnik
"Na kraju, auto koji je promenio poimanje prevoza na 4 točka svakako je Bugati Vejron"-po cemu? Uzimanjem dijelova od drugih auta iz VW koncerna? Neupotrebljivoscu? Ekskluzivnostcu zbog prodaje koja je trebala da zavrsi davno a oni su ih prodali u stotinama vezija? Marketing je cudo
Preporuka:
17
7
Odgovori

Prijavi komentar

Fr
Sreda, 06. 05. 2015. 15:25h
neregistrovan korisnik
Nesto najbolje sto je ikada napravljeno!Avangarda u svakom smislu i moj auto iz snova i detinstva....
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Četvrtak, 07. 05. 2015. 08:24h
neregistrovan korisnik
Nikada mi se nije svidjala ova ajkula! Ruzan auto za medalju! Stvar ukusa!
Preporuka:
3
20
Odgovori

Prijavi komentar

Misko-Krstic
Četvrtak, 07. 05. 2015. 09:16h
neregistrovan korisnik
Citroen DS је толико био испред свог времена да то није успело ни једном великосеријском аутомобилу до данас. Решења која је он имао шездесетих и седамдесетих, тек данас почињу да прихватају остали произвођачи. Када бих могао да приуштим себи такво задовољство да поседујем олдтајмере, на првом месту би то била "ајкула" DS-23 па много празних места па можда Citroen SM па велика празнина па би тек онда дошао неки други "легендарни" модел.... Баш због претходно поменутог прилично сам разочаран актуелним DS моделима који нису успели ни у чему осим у називу да парирају старим добрим "ајкулама". Мислим да ће бити брже заборављени него што су се појавили. Нема у њима ни духа ни стила, који је красио стару серију DS.
Preporuka:
12
2
Odgovori