Meklaren: Previše smo pametni da bi pravili SUV

Meklaren je prilično samouveren u svoju poslovnu strategiju pošto su odbacili mogućnost učešća u trenutno najpopularnijem SUV segmentu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Meklaren "P1 GTR"

Meklaren je siguran da je brend održiv isključivo na prodaji luksuznih

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

superautomobila, a kako je objasnio izvršni direktor firme Majk Flevit poslovni plan njegove kompanije je dovoljno mudar da mu nije potreban rad na SUV modelu koji bi idejno odstupao od koncepta brenda.

 

Umesto strategije učešća u konkurentnom SUV segmentu koju su prihvatili najveći rivali, profitabilnost Meklarena se bazira na tri osnovna koncepta: širenje prodaje po Severnoj Americi, Evropi i Aziji; kontroli troškova i dinamično predstavljanje novih modela kako bi se zadržalo interesovanje mušterija.

Povezane teme: Meklaren, Superautomobili, SUV, Krosover

Poslednji komentari

Strile
Četvrtak, 12. 03. 2015. 12:19h
neregistrovan korisnik
Tako je! Bravo momci!
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»