Ko pravi najpouzdanije automobile?

Ko pravi najpouzdanije automobile?

S obzirom da se u Srbiji ne kupuje veliki broj novih vozila, želeli smo da saznamo Prodajete polovni automobil? Postavite... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

mare
Sreda, 21. 01. 2015. 13:47h
neregistrovan korisnik
Samo HONDA
Preporuka:
103
109
Odgovori

Prijavi komentar

Erik
Sreda, 21. 01. 2015. 14:04h
neregistrovan korisnik
@mare : Toyota! Topla preporuka!
Preporuka:
60
32
Odgovori

Prijavi komentar

toplistanadrealista
Nedelja, 25. 01. 2015. 03:56h
neregistrovan korisnik
@Erik : Honda i mazda su puno, puno kvalitetnija auta od tojote, tojota je jeftinija i zastupljena je u svim segmentima i to sa vise modela, jeste najprodavanija ali je njen kvalitet daleko ispod mazdinog i hondinog....to znam 100%!!!!
Preporuka:
14
22
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 10:48h
neregistrovan korisnik
@toplistanadrealista : Znam za jedan slucaj da je Mazda produvala (benzinski motor, 1 cilindar nema dobru kompresiju) posle 4 godine i ~70000km. Nije dzabe Toyota broj 1.
Preporuka:
7
16
Odgovori

Prijavi komentar

011
Sreda, 21. 01. 2015. 15:54h
neregistrovan korisnik
@mare : Bravo, Mare!
Preporuka:
20
27
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Sreda, 21. 01. 2015. 16:57h
neregistrovan korisnik
@mare : Samo Citroen!
Preporuka:
23
109
Odgovori

Prijavi komentar

sija
Nedelja, 25. 01. 2015. 13:13h
neregistrovan korisnik
@kiki : tako je bez obzira na predrasude koje vaze za francuska vozila,tu postoje i razne zablude npr delovi nepasu od ovaj model na onaj i obrnuto.sto je u potpunosti tacno ali tu se zapravo se nalazi glavna caka dakle francuzi su na jedan jrdnostavan nacin zastitili svoje proizvode idelove od jeftinih kineskih kopija,jer kinezima se neisplati da zajedan isti deo pa cak i za isti model i godiste prave vise razlicitih varijanti tog istog dela,vec im je serijska i masovna proizvodnja i proizvodnja na isti kalup najisplativija isto tako ako uzmete primer neke popularne proizvodjace kod nas gde jedan isti deo pase u vise modela i generacija a to je za kkineze pun pogodak sta sam hteo da kazem da se kod ovih prozvodjaca skoro uvek dolazi do originala a i kvaliteta sto se tice sasvim su zadovoljavajuci obrnuto moze da prica samo onaj ko nikad nije vozio
Preporuka:
14
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 21. 01. 2015. 19:31h
neregistrovan korisnik
@mare : ja bih ipak rekao da je Toyota pouzdanije od Honde, ako nista drugo, ima bolju limariju. U Anketi nedostaju Svedjani, Volvo i Saab prave dosta kvalitetne automobile.
Preporuka:
57
27
Odgovori

Prijavi komentar

je-suis-mare
Sreda, 21. 01. 2015. 21:31h
neregistrovan korisnik
@mare : i priznajem samo Hondu
Preporuka:
28
36
Odgovori

Prijavi komentar

Djosa-casa-ns
Četvrtak, 22. 01. 2015. 09:53h
neregistrovan korisnik
@mare : Druze i dan danas vozim sebagio cipele koje sam kupio kod djovanija devedesetih u novom sadu... Imam i auto,al ne ide na vazduh a i pokvaren je...
Preporuka:
8
30
Odgovori

Prijavi komentar

mirkoCh
Subota, 24. 01. 2015. 12:17h
neregistrovan korisnik
@mare : imam hondu accord, auto je strava.. napravljen u japanu, ne racunajmo ove civic sto se prave u englesku, puno su Losi.. Honda jazz je isto veoma kvalitetan...
Preporuka:
10
15
Odgovori

Prijavi komentar

lazarevac
Nedelja, 25. 01. 2015. 20:59h
neregistrovan korisnik
@mare : bonda no 1.
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

kupio-novog-pre-7-god
Sreda, 21. 01. 2015. 13:48h
neregistrovan korisnik
ford. ni sam nisam ocekivao to sto sam do sada u eksploataciji vozila dobio, a imao sam prilike da vozim dosta toga. redovan servis. garaziran. svaka preporuka. realno nema losih auta u danasnje vreme. treba se drzati preporuke proizvodjaca i biti objektivan i prema vozilu i prema sebi ... mozda za taj novac je moglo da se kupi polovno vozilo za klasu ili cak dve iznad. ali tada sigurno ne bih mogao da dam preporuku kao u ovom slucaju... pozdrav svima
Preporuka:
76
103
Odgovori

Prijavi komentar

Vas-Ford
Sreda, 21. 01. 2015. 23:41h
neregistrovan korisnik
@kupio-novog-pre-7-god : je proizvedeno u Nemačkoj, dakle, zato Vam auto dobro služi. Oni koji su Vam dali minuse ovo nisu uzeli u obzir, ali zato su oni svi experti za Nemačke automobile, pogotovo za VW proizvođača možemo reći, a uža specijalizacija im je Golf.
Preporuka:
54
18
Odgovori

Prijavi komentar

Haralampije
Sreda, 21. 01. 2015. 13:48h
neregistrovan korisnik
YUGO se voli, sve ostalo se vozi!
Preporuka:
191
35
Odgovori

Prijavi komentar

druze
Četvrtak, 22. 01. 2015. 00:29h
neregistrovan korisnik
@Haralampije : Šteta što se više ne proizvodi još uvek je najpristupačniji novi auto...
Preporuka:
38
18
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Sreda, 21. 01. 2015. 13:49h
neregistrovan korisnik
Sve osim jasnog rezultata ankete da su japanci najpouzdaniji bi pokazalo da su Srbi,nasuprot jako rasirenom subjektivnom misljenju da su pametan,u stvari jedan veoma zadrt narod.
Preporuka:
158
36
Odgovori

Prijavi komentar

boske
Sreda, 21. 01. 2015. 15:13h
neregistrovan korisnik
@muzicar : ustvari pokazuje samo koliko je nas izbosne
Preporuka:
72
6
Odgovori

Prijavi komentar

rork
Sreda, 21. 01. 2015. 17:51h
neregistrovan korisnik
@muzicar : Slazem se i postujem hondin benzinski motor kao verovatno najbolji na svetu, ali bi da prokomentarisem a da ne ispadnem zadrt! :) ovo sto se trazi u anketi za oceniti, pouzdanost i kvalitet zavrsne obrade kod azijskih proizvodjaca jos uvek ne ide zajedno. Da ne pricam o nabrojanim segmentima koji se ovom prilikom ne uzimaju u obzir, kao npr. dizajn...
Preporuka:
31
22
Odgovori

Prijavi komentar

007
Sreda, 21. 01. 2015. 21:42h
neregistrovan korisnik
@muzicar : A ti kao veliki poznavalac vozis kiu?
Preporuka:
11
26
Odgovori

Prijavi komentar

X6
Četvrtak, 22. 01. 2015. 02:09h
neregistrovan korisnik
@muzicar : Ali se slažem,japanci su bez premca...jest da "kad" se pokvari da delovi koštaju mnogo,ali zaro se retko i kvare...Da li Mazda, Toyota i slično...
Preporuka:
45
13
Odgovori

Prijavi komentar

HONDA
Subota, 24. 01. 2015. 17:36h
neregistrovan korisnik
@X6 : Delovi nisu skupi uopste..Ja sam kupovao delove za klubove jer sam vani,,tako da nikad u zivotu ne bih nista iz Nemacke kupio. Hondine kocnice su dugotrajnije od VW iste klase,, a traju i do dupli duze za otprilike 10% vise para...Kad se preracuna,, izadju daleko jeftijiji i povoljniji japanci,,a da ne pricam o kvarovima, tu su svabe broj 1,,najvise se kvare.
Preporuka:
27
5
Odgovori

Prijavi komentar

jajoglavac
Sreda, 21. 01. 2015. 13:55h
neregistrovan korisnik
Novi...svakako...
Preporuka:
32
3
Odgovori

Prijavi komentar

Ilija
Sreda, 21. 01. 2015. 14:01h
neregistrovan korisnik
Koja su to kola bolja od Moskviča?!
Preporuka:
80
3
Odgovori

Prijavi komentar

Q
Sreda, 21. 01. 2015. 14:05h
neregistrovan korisnik
јапанци
Preporuka:
31
9
Odgovori

Prijavi komentar

Mitsubishi
Sreda, 21. 01. 2015. 14:14h
neregistrovan korisnik
Ma japanac je Tito ,najpouzdaniji i nepoderiv!
Preporuka:
38
6
Odgovori

Prijavi komentar

joja
Sreda, 21. 01. 2015. 14:21h
neregistrovan korisnik
golf 2
Preporuka:
19
59
Odgovori

Prijavi komentar

Japanac
Sreda, 21. 01. 2015. 14:28h
neregistrovan korisnik
Возим Сузуки СХ4 из 2013. Купљен нов. За сада немам ниједну замерку. Једино је бука нешто већа при већим брзинама, али је то донекле и разумљиво с обзиром на облик аутомобила и на мотор од 120 кубика. А да, и нешто је тврђе вешање него што сам очекивао да ће бити, али боже мој. Што се осталих ствари тиче, за сад сам задовољан :) Иначе, возио сам пре тога Пунто 1, из 1999, Италијан, за њихово тржиште прављен, и верујем да је тако поуздан а јефтин (притом мислим и на потрошњу и на делове) ауто данас тешко наћи. Нема где нисам са њим ишао, чак и тамо где би се људи са 4х4 погоном добро замислили пре него што угризу :) Следећи пик ми је неки озбиљнији теренац, а да ли ће то бити Сузуки Гранд Витара или Ленд Ровер Фрилендер, ће видимо :)
Preporuka:
14
36
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Sreda, 21. 01. 2015. 14:30h
neregistrovan korisnik
Ne mozes anketom utvrditi pouzdanost.Anketa moze biti samo zabava u ovom slucaju. Pouzdranost se utvrdjuje jedino preciznom i objektivnom statistikom. Evo jedne takve: svajcarska pomoc na putevima TCS (nemaju svoju auto-industriju pa su objektivni), za period od 25 godina (1989-2014), prateci kvarove na putu: marku,model i tip kvara, ima sledeci redosled najpouzdanijih: 1.Toyota 2. Mazda 3. Honda 4. Subaru 5.Mitsubishi 6.Mercedes 7.Ford. Dalje ne znam ,moze se naci na netu. 5 japanca na prvih pet mesta. Zatim,nemacka pomoc na putevima,statistika za 2000-2013: najpouzdaniji model: Mazda 6. I nemojte da sada trubite ovde sa nemcima. Nemci vas pljackaju kroz prekupe automobile, sami ste krivi sto to dopustate.
Preporuka:
114
7
Odgovori

Prijavi komentar

HONDA
Subota, 24. 01. 2015. 17:39h
neregistrovan korisnik
@muzicar : Bato imas veceru za ovu informaciju..Eh da te znam,,nasao bih te i vodio na vecerui pice i da te vozim HONDOM!!!
Preporuka:
22
2
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 09:38h
neregistrovan korisnik
@HONDA : Moze vecera, al nemoj da me vozas okolo. Ja sam muskarac,znas :)
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bilbija
Sreda, 21. 01. 2015. 14:37h
neregistrovan korisnik
Nijedan covek na svetu nije imao sve te automobile da bi mogao da ih uporedi.Kako cu ja znati kolkiko je pouzdan Kio ili Hyndai kada to nikad nisam vozio? Ili engleski Jaguar. Ili ameriski Kadilak..... I za koga sada da tu glasam,a da to bude merodavno ? Al,dobro,aj da se igramo malo ankete i glasamo za svog ljubimca:) Ja za moju Toyotu Yaris: peri-vozi.
Preporuka:
66
2
Odgovori

Prijavi komentar

Cane
Sreda, 21. 01. 2015. 14:38h
neregistrovan korisnik
Doci ce zuti covek, i objasniti neke stvari... :-)
Preporuka:
100
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nix
Sreda, 21. 01. 2015. 14:40h
neregistrovan korisnik
Sustina je danas da su sva vozila pribliznog kvaliteta i ako se dobro odrzavaju dobro ce vas i sluziti, ostalo su predrasude od stare slave, kako recimo globalno to vazi za toyotu, tako za Srbiju recimo popularni VW...
Preporuka:
46
4
Odgovori

Prijavi komentar

German-fault
Sreda, 21. 01. 2015. 14:45h
neregistrovan korisnik
Nemci su najnepouzdaniji, samo im je marketing dobar, otud dobri prodajni rezultati!
Preporuka:
44
29
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Nedelja, 25. 01. 2015. 21:06h
neregistrovan korisnik
@German-fault : nemci prave izuzetno udobna i pobožna kola i zato imaju taj rejting.
Preporuka:
4
17
Odgovori

Prijavi komentar

colic-boban
Sreda, 21. 01. 2015. 14:47h
neregistrovan korisnik
Da nema nemackih automobila,moja bi deca bila gladna.Od popravke *japanaca*...Nisam upoznat sa kvarovima.Automehanicar
Preporuka:
89
24
Odgovori

Prijavi komentar

majstor
Sreda, 21. 01. 2015. 14:56h
neregistrovan korisnik
TDI najprljaviji i najnepouzdaniji motor danasnjice!
Preporuka:
48
27
Odgovori

Prijavi komentar

pepy
Subota, 24. 01. 2015. 15:38h
neregistrovan korisnik
@majstor : To te je neko debelo slagao!!!
Preporuka:
7
15
Odgovori

Prijavi komentar

verovatno-japanci
Sreda, 21. 01. 2015. 15:35h
neregistrovan korisnik
mada po mom misljenju razlike su sve manje. automobil treba redovno odrzavati pre svega, ako se to uradi odlucuju nijanse.
Preporuka:
32
2
Odgovori

Prijavi komentar

vozac
Sreda, 21. 01. 2015. 15:49h
neregistrovan korisnik
bilo koji auto kad se redovno odrzava gde treba (ne kod Pere gedore i ostalih) je pouzdan. A Nemci celokupno prave najbolja vozila u svakom pogledu, kakvi japanci. A to sto nasa gospoda jedva cekaju neki od preko sa 200 000 i kusur km na satu (i to "pravih" - majstor zika mi proverio), pa onda sude o kvalitetu zamolio bih da izostanu iz ankete.
Preporuka:
23
61
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Nedelja, 25. 01. 2015. 08:00h
neregistrovan korisnik
@vozac : Ti si druze precizniji i od tamo neke statistike ;) koju prave ozbiljni auto savezi,kuce i magazini. Japanci, ceo svet ih vozi, pogledaj u Rusiji na minusu, na bliskom istoku u pustnjama na visokim temperaturama i u celoj Americi (kontinent). Muka mi je od vas strucnjaka koji ne postujete statistiku
Preporuka:
22
3
Odgovori

Prijavi komentar

stefan
Sreda, 21. 01. 2015. 15:54h
neregistrovan korisnik
koreanci?hahhahahahha
Preporuka:
6
30
Odgovori

Prijavi komentar

kiki-ns
Subota, 24. 01. 2015. 19:33h
neregistrovan korisnik
@stefan : kia c'eed 1.6 dizel za dve 1/2 godine 400.000 km...
Preporuka:
5
8
Odgovori

Prijavi komentar

Djordje-P
Sreda, 21. 01. 2015. 15:59h
neregistrovan korisnik
Honda odlicna, Subaru najbolji :-) Japanski su najbolji!
Preporuka:
45
11
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Sreda, 21. 01. 2015. 16:04h
neregistrovan korisnik
A svedski automobili?
Preporuka:
22
10
Odgovori

Prijavi komentar

lol
Sreda, 21. 01. 2015. 16:27h
neregistrovan korisnik
samo honda honda....accord cl proverenooo
Preporuka:
30
8
Odgovori

Prijavi komentar

Davor
Sreda, 21. 01. 2015. 16:41h
neregistrovan korisnik
Vozim alfu 159 2.4 sa 210 ks i nikad ni jedan problem nisam imao. Ne mislim da su sad italijanski automobili najpouzdaniji ali nisu ni onakvi kakvim se smatraju. Koliko nas je to sad vozilo sve ove proizvodjace pa da sad kvalitetno glasamo. Kod nas se najvise voze njemacka vozila pa ljudi za njih i glasaju...da me neko pogresno nerazumije,ali jos nisam sreo nekog da mu je na talijanu otisla dizna ili turbina,a kod njemaca (passat i golf)takvih kvarova koliko hoces. Ne spominjem naravno merca i bmw jer kod nas je 90% njemaca passat i golf.
Preporuka:
56
13
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Nedelja, 25. 01. 2015. 21:08h
neregistrovan korisnik
@Davor : algi nikad više.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

zak
Sreda, 21. 01. 2015. 16:42h
neregistrovan korisnik
Devojka moze da bude sa sela, al' auto mora iz NemackU! :)
Preporuka:
30
47
Odgovori

Prijavi komentar

Bosko
Sreda, 21. 01. 2015. 18:47h
neregistrovan korisnik
Pošto puno detalja pri odlučivanju ne treba uzimati u obzir, a po meni su bitni, glasao sam za Japance. A, ako bi sve uzimali u obzir, moj glas bi uvek išao ,,Mečki". Tu nemam nikakvu dilemu.
Preporuka:
17
22
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Sreda, 21. 01. 2015. 20:26h
neregistrovan korisnik
sta reci, na kom smo mi stepenu razmisljanja, kad recimo jedan hyundai, kome recimo svi francuski proizvodjaci na gomili ne mogu ni da primirisu, a i po svetskim merilima pouzdanosti su ispred francuza, po Vasoj anketi su daleko ispod. Ali nismo mi Srbi dzaba strucnjaci koji se u sve razumeju, samo sto u nasoj industriji sem proste celicne konstrukcije ne umemo nista da napravimo,a da je cisto domaci proizvod, a oni kojima se smejemo su svetlosnu godinu tehnoloski i industrijski ispred nas...
Preporuka:
37
8
Odgovori

Prijavi komentar

mirkoCh
Subota, 24. 01. 2015. 15:58h
neregistrovan korisnik
@deki : Renault je daleko kvalitetni od tvoji Korejanaca koji daju lažnu sedmogodisnju garanciju... dci motori su vrlo kvalitetni, jedni od najbolji, i mercedes JI ugrađuje...
Preporuka:
11
8
Odgovori

Prijavi komentar

robin
Sreda, 21. 01. 2015. 20:31h
neregistrovan korisnik
SAAB 93. Fabricki akumulator, amotrizeri......300.000km. Majstor? Japanci?
Preporuka:
29
18
Odgovori

Prijavi komentar

Hm
Sreda, 21. 01. 2015. 20:38h
neregistrovan korisnik
Japan, pa koreja, pa nemci odmah tu negde. Da ne zaboravimo, govorimo samo o pouzdanosti.
Preporuka:
38
7
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Sreda, 21. 01. 2015. 21:11h
neregistrovan korisnik
Kao osoba koja zivi u inostranstvu, u drzaci gde se Japanska vozila najvise voze, mogu da kazem da je zaista tako. Nekvarlija i kvalitetna auta. I sam vozim Nissana. 3 Japanska automobila u porodici, Honda i Toyota. Honda prva kupljena 1997, 17 godina nista nije pipnuto na njoj sto se mehanike tice, osim potrosnog materijala, i drzi rekord, jer je prva kupljena. Ona Srpska glasi, kada odem u SRB, i nekome preporucim Japansko vozilo glasi: "Treba to odrzavati, skupi delovi". Aha... A sta ako se taj auto ne kvari? Kao sto i jeste slucaj? Pa bolje mi je da imam auto koji se pokvari jednom u 10 godina, i da popravka bude 500€, nego da se vucem po majstorima svakih godinu dana i dam 50/100/150€. Ljudi, Japanci se ne kvare cesto. Jedna cinjenica je da je na nasoj Hondi i dalje fabricki auspuh. Razmislite malo, 17 godina!
Preporuka:
74
9
Odgovori

Prijavi komentar

Ivca
Sreda, 21. 01. 2015. 21:21h
neregistrovan korisnik
Sve zavisi šta neko očekuje od automobila,za šta mu treba,koliko prelazi itd. Generalno gledano dosta ljudi se ne razume u auta a kupuju polovna kola bez pomoći nekog stručnog pa posle ide kajanje na tanane. Više vode računa kad kupuju bojler ili šporet. Slična priča je i za nova kola gde uzimaju uglavnom bazne verzije sa nikakvom opremom i motorima i to uglavnom kola koja ni te pare ne vrede realno,a prelaze 3000km godišnje. Al novo je novo. Ne,nego bačene pare. Ko šta voli i koliko para toliko muzike. Ja sam za što mladji polovnjak za razumne pare u kom ću i da uživam i naravno kog mogu da održavam.
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

zoran
Sreda, 21. 01. 2015. 21:51h
neregistrovan korisnik
škoda superb! 2005 godište 1.9 tdi pd 96kw kupio '09 sa 36 hiljada sada ima preko 250 idalje odlična kao prvog dana! hvala ti škoda!!!
Preporuka:
20
23
Odgovori

Prijavi komentar

vlasnicatoyoteyaris
Sreda, 21. 01. 2015. 23:09h
neregistrovan korisnik
Toyota ce uvek biti moj izbor! Drze cenu ali vrede svaku paru!
Preporuka:
35
6
Odgovori

Prijavi komentar

petrovic
Sreda, 21. 01. 2015. 23:22h
neregistrovan korisnik
u principu svaki auto se kvari, pa i mazda . trenutno dajem glas za ford.
Preporuka:
14
28
Odgovori

Prijavi komentar

gile
Četvrtak, 22. 01. 2015. 00:47h
neregistrovan korisnik
Od Evropsih sam imo 92 jetta 1.8,96 golf 1.8,2001 audi a4 1.8t i 2005 audi a6 3.2 svi su bili problematicni osim 92 jetta.A Od japanaca 98 honda civic 1.6,2001 acura EL 1.6, 2002 nissan maxima 3.5, 2007 honda accord 3.0 i sad 04 acura rl 3.5 i 10 dodge ram 5.7.sve japance sto sam nabrojo su bili neverovatno pouzdani i nikad problema nisam imo osim mjenjanja kocnica, ulja i to je to.Ako oces dobro pouzdano auto uzmi japanca i nes imat problema. Osim njihovih dizela za koje nemam pojma mi ih u Kanadi nemamo.
Preporuka:
50
7
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Četvrtak, 22. 01. 2015. 01:00h
neregistrovan korisnik
Japanci!!!
Preporuka:
35
4
Odgovori

Prijavi komentar

camli
Četvrtak, 22. 01. 2015. 02:08h
neregistrovan korisnik
Alfa Romeo..ako gledamo pouzdanost nikad nece izdati i sadrze luksuz i komfor cak i one nize klase
Preporuka:
21
29
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 22. 01. 2015. 06:20h
neregistrovan korisnik
Ja mislim da sve japanske Auta i Lexus su br.1 svatio Sam kad Ove zadnje 15god. Prodamo Auta a oprafke kod japanske Auta po neki servis i par lambasonden,a kod Nemacke Auta pogotovo BMW Mb Audi Vw uzas motore menjaca Automate elektronika od1000€ do 5-8000€ oprafke,slucajno imamo jedan BMW 650 coupe 2012 sa 40.000km kad je hladan lose starta auto 60.000€ nov 120.000€ BMW nece pod garancije i samo pogadgaju staje greske To je dobro za nama mi popravljamo 30% oprafke To je eldorado za servise koji se razume a ne za musterije.
Preporuka:
29
9
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Četvrtak, 22. 01. 2015. 08:16h
neregistrovan korisnik
KIA je za mene odličan brend...vozim je već par godina i nemam ni jedan jedini problem ,tako da planiram da kupim i novu
Preporuka:
33
10
Odgovori

Prijavi komentar

aero-casper
Četvrtak, 22. 01. 2015. 08:27h
neregistrovan korisnik
sve se svodi na to kako odrzavate i vozite auto i kako je izasao iz fabrike... sve ostalo su iskustva vezana za svaku situaciju ponaosob...
Preporuka:
11
4
Odgovori

Prijavi komentar

dudule
Četvrtak, 22. 01. 2015. 08:47h
neregistrovan korisnik
Koji je to auto bolji od moskviča?
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 22. 01. 2015. 10:10h
neregistrovan korisnik
Nema tu mnogo pravila....
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

bobo
Četvrtak, 22. 01. 2015. 10:32h
neregistrovan korisnik
Ja imam Pezo 407 i razmisljam da ga bacim u Dunav. Stalno iskacu neki problemi. Mozda me zapao neki falican primerak, al su mi se francuzi zgadili.
Preporuka:
17
8
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Nedelja, 25. 01. 2015. 21:15h
neregistrovan korisnik
@bobo : ja se na putu najviše nagledah pokvarenih pežoa. moj komšija kupio skoro polovnog i kaže da je na njemu sve promenio i opet se kvari. pežo, dacia, sevrolet za izbegavanje.
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

matori
Četvrtak, 22. 01. 2015. 11:02h
neregistrovan korisnik
Imao sam raznih kola, od Nemaca, Francuza,Talijana...Sve najpoznatije marke. Matori je vozio Nissan Suny i prešao 280 000km bez ijednog kvara, a burazer Nissan Almera 180 000km bez ijednog kvara uz smešnu cenu održavanja. Posle mojih muka sa Mercedesima, BMW, VW, Pežoima... sam odlučio da kupim Nissan-a i vozim se ko čovek. Nisam našao ono što sam tražio i uzeo Toyotu. Za kvar ne znam, a preporodio sam se cenom servisa i održavanja. Zadovoljan sam ,ali i dalje mi je Nissan želja :).
Preporuka:
26
6
Odgovori

Prijavi komentar

Danas
Subota, 24. 01. 2015. 08:42h
neregistrovan korisnik
Nove dacie benzinci prelaze 400000km bez otvaranja motora i bez kvarova!
Preporuka:
3
9
Odgovori

Prijavi komentar

Iv
Subota, 24. 01. 2015. 16:44h
neregistrovan korisnik
Kupite Daciu pa će te da vidite šta je pravi auto,izdržljiva, robusna pouzdana i laka za održavanje ne zna za kvar,500000 km za nju nije ništa posle te kilometraže tek se razradi, drugim rečima najbolji auto.
Preporuka:
4
13
Odgovori

Prijavi komentar

brka
Nedelja, 25. 01. 2015. 21:16h
neregistrovan korisnik
@Iv : malo sutra.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Svaba
Nedelja, 25. 01. 2015. 10:15h
neregistrovan korisnik
Samo wv!!!
Preporuka:
3
18
Odgovori

Prijavi komentar

nele
Nedelja, 25. 01. 2015. 13:21h
neregistrovan korisnik
mislim da ti vozis jugica al te francuzi nerviraju ovako
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

mica
Nedelja, 25. 01. 2015. 13:27h
neregistrovan korisnik
slazem se sila je motora prodao psa ovim najkvalitetnijim mazda volvo ford i td i td
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

sija
Nedelja, 25. 01. 2015. 13:28h
neregistrovan korisnik
tako je bez obzira na predrasude koje vaze za francuska vozila,tu postoje i razne zablude npr delovi nepasu od ovaj model na onaj i obrnuto.sto je u potpunosti tacno ali tu se zapravo se nalazi glavna caka dakle francuzi su na jedan jrdnostavan nacin zastitili svoje proizvode idelove od jeftinih kineskih kopija,jer kinezima se neisplati da zajedan isti deo pa cak i za isti model i godiste prave vise razlicitih varijanti tog istog dela,vec im je serijska i masovna proizvodnja i proizvodnja na isti kalup najisplativija isto tako ako uzmete primer neke popularne proizvodjace kod nas gde jedan isti deo pase u vise modela i generacija a to je za kkineze pun pogodak sta sam hteo da kazem da se kod ovih prozvodjaca skoro uvek dolazi do originala a i kvaliteta sto se tice sasvim su zadovoljavajuci obrnuto moze da prica samo onaj ko nikad nije vozio
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

mirkoCh
Nedelja, 25. 01. 2015. 14:39h
neregistrovan korisnik
to samo može japanac, da se kupuje samo Toyota,mazda i naravno Honda, svi servisi bi propali u Evropi... bilo bi još veca nezaposlenost... užas!!!
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

Zlaja
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 03:06h
neregistrovan korisnik
Toyota Yaris je moj auto.Prezadovoljan sam.Ne kvari se, pouzdan, nemam reci.Auto sedi i vozi.Ali treba biti japanac i u odrzavanju vozila.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zna-se
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 08:15h
neregistrovan korisnik
Toyota
Preporuka:
8
1
Odgovori