Audi predstavio fejslift "A6" game Video

Audi je na internetu objavio prve zvanične slike obnovljene game "A6", koja će se prvi put u javnosti pojaviti na Salonu automobila u Parizu u oktobru.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Audi "A6"

U Audijevom saopštenju se navodi da je novi "A6" restilizovan, obogaćen novim

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

opcijama svetala, novim infotejnment sistemom i menjačem, a glavna prednost mu je rekordno niska potrošnja goriva sa podjednako jakim spotskim specifikacijama.

Sve ove prednosti će deliti i osveženi "A6 allroad", "S6", "S6 Avant" i "RS 6 Avant" modeli.

Audi "A6 Avant"

Novi izgled je dobila prednja rešetka, usisnici vazduha, branici, zadnja svetla i izduvne cevi, a izdvajaju se ksenon farovi.

Audi "A6 allroad quattro"

Enterijer je prostran i u "Avantu" dostiže 565-litarski gepek koji može da se proširi na čak 1.680 litara

Audi "S6"

Svi motori u paleti sada zadovoljavaju Euro 6 norme, a po ekonomičnosti izdvajaju se 1.8 TFSI sa 140 kW/190KS i 2.0 TDI sa 100 kW/150KS koji ima potrošnju od samo 4,2 l/100 km i emisiju CO2 od 109 g/km.

Audi "S6 Avant"

A6 će biti dostupan i sa unapređenim 3.0 TDI clean diesel motorom sa 160 kW/218KS i 200 kW/272KS, kao i sa bi-turbo verzijom ovog motora sa 235 kW/320KS.

Audi "RS 6 Avant"

Audi najavljuje da će restilizovani "A6" početi da isporučuje na jesen, a cene u

Pogledajt eponudu polovnih Audija na sajtu Mojauto.rs

Nemačkoj počinju od 38.400 evra, koliko košta A6 1.8 TFSI sedan.

 

Bazni A6 Avant 1.8 TFSI ima cenu od 40.900 evra, A6 allroad quattro 3.0 TDI 56.650 evra, S6 je dostupan od 75.400 evra, a RS6 Avant od 108.900 evra.


VIDEO>Restilizovani "audi A6":

Povezane teme: Audi A6, Audi, Salon automobila u Parizu

Poslednji komentari

Sale
Sreda, 10. 09. 2014. 01:09h
neregistrovan korisnik
Opet ovaj dudule pokusava da prodaje pamet. Kad vec pominjes problem korozije i antikorozivne zastitie gde napisa da se Audi izdvajao po kvalitetu e bas je bilo suprotno. Audi je imao najlosiju antikorozivnu zastitu od svih Nemackih automobila i revolucionarni pomak su napravili sa novom tehnologijom tretmana metala i lakiranja koja je po prvi put primenjena na modelu Audi 80 B3 1986 godine a potom i na ostalim modelima, gde se radilo o takvom procesu da je od golog metala do zavrsnog sloja laka povrsina tretirana 18 puta. Eto da naucis nesto pa da prodajes na nekom drugom forumu ;)
Dule
Utorak, 09. 09. 2014. 21:14h
neregistrovan korisnik
Kod Audija se dobije bolja zavrsna obrada nego kod Skode i VW-a, bolja zvucna izolacija, finiji materijali ali to svakako ne opravdava razliku u ceni i ne doprinosi preterano izdrzljivosti i dugotrajnosti automobila pogotovu ako imaju iste motore. Da li skupi modeli opravdavaju cenu moze da se pogleda na videu na YouTube koji poredi Mazdu 6 i Audi A6 a naziv videa je: ,,Mazda 6 -- Road test by SAT TV Show 06.10.2013". Pozdrav svima kao i redakciji!
Dule
Utorak, 09. 09. 2014. 20:08h
neregistrovan korisnik
Lexus, sta je pisac hteo da kaze? Tesko je protumaciti sta si hteo da kazes u komentaru.
Sale
Utorak, 09. 09. 2014. 18:40h
neregistrovan korisnik
Da sam na povrsini, to je sigurno i to na mnoooogo visem nivou od tebe :) Kritikovao si resenja a koliko su ona uspesna ponajbolje govore rezultati prodaje a ja sam na pisao : 'nema sumnje da je tehnika savrsena, samo sta se kome svidja. ', dakle, stvar je ukusa a o ukusima se ne raspravlja, jasno, i sledeci put dobro procitaj post pre nego sto skocis kao oparen ;)
Dule
Utorak, 09. 09. 2014. 15:19h
neregistrovan korisnik
Uostalom, danas manje vise svi prave pouzdane automobile. Pre 30-40 godina problem kod automobila je bila korozija pa su proizvodjaci npr.( Mercedes, Volvo, Saab, Audi, BMW) uspevali da se odvoje svojim kvalitetom od ostalih u dugotrajnosti automobila. Danas je razlika mala jer su masine i obrada materijala i celika, aluminijuma, zastita metalnih povrsina od kojih se proizvode automobili dovedeni na mnogo visi nivo. Danas skoro svaki proizvodjac daje garanciju na koroziju od 12 godina a nekada su poznate marke pocinjale da rdjaju vec prvu zimu koja iz zadesi kada izadju iz prodajnih salona. Takodje danas se deli tehnologija dok nekada nije bilo tako. Danas Audi, VW, Skoda, Seat imaju iste motore, menjace i ostalu tehnologiju. Postavlja se pitanje zasto kupiti Audi kada mozete Škodu sa istim motorom. Zar motor nije najbitniji za dugotrajnost automobila? Ostale stvari na automobilu su trajne i nisu skupe kao kada dotraje motor. Nekada je Audi bio Audi i znalo se kakvi su im motori i sta se kupuje i da se to moze dobiti samo ako se debelo plati kod odredjenog proizvodjaca. Danas isti taj motor imate u Skodi. Zasto kupiti A6 2,0 TDI i platiti ga 50000 Eura sa odlicnom zavrsom obradom kada mozete Škodu Superb 2.0 TDI za 26000 eura. Velicina prostora i funkcionalnost je ista, mozda cak i malo veca kod Superba! Motori su isti jer se isto habaju pa prelaze istu kilometrazu! Pogledaj na YouTube video ,,Fifth Gear Web TV - Skoda Superb vs Mercedes E-Class". Pozdrav redakciji!
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»