Čačanin najbolji servisni savetnik Tojote u regionu
ČAČAK - Rukovodilac servisa "Tojota Čačak", Tehno MK auto, Nebojša Minić proglašen je Tojotinim servisnim savetnikom godine u regionu, prilikom sertifikacije koju je za službenike u servisima japanskog proizvodjača automobila organizovala Tojota adria, filijala Tojota motor Evrope za područje bivše Jugoslavije.
U regionu ima oko 100 Tojotinih servisnih savetnika, od kojih je u ovom krugu sertifikate dobilo njih 75.
Obuka se sastojala iz tri dela, sa testovima, vežbama i praktičnim zadacima, koju su prošli svi polaznici, a pravo da učestvuju na završnom Skils gran priju izborili su oni koji su postigli najbolje rezultate.
Bilo je ukupno devet finalista, medju kojima i Čačanin Nebojša Minić.
"Završnica je održana u Efel motorsu u Podgorici, krajem maja, Srbija, BiH i Slovenija su imale po dva predstavnika, a Hrvatska tri. Serviseri iz BiH su bili sprečeni da učestvuju zbog poplava, pa je nastupilo ukupno sedam finalista", kazao je Minić za Tanjug, i dodao da mu ovo priznanje veoma znači.
Pobednici po zemljama su Nebojša Minić za Srbiju, Tilen Jančič za Sloveniju i Marina Mitrečić za Hrvatsku.
Servisni savetnici su službenici koji u ovlašćenim servisima Tojote rade na poslovima prijema, komunikacije sa strankama, i bave se reklamacijama, garancijama, servisnim marketingom i drugim dužnostima.
A Nebojša je odvojio i malo vremena za nas pa nam je odgovorio pitanja koja smo mu uputili:
-Kako se osećate kao najbolji servisni savetnik u regionu?
Osećam se isto, posao i dalje radim isto - najbolje što mogu; a prija mi to što nakon skoro decenije rada u ovlašćenim servisima (od toga već sestu godinu sa Toyotom) konačno postoji priznanje za ulozeni trud.
-Kako biste posavetovali buduće servisere koji žele da se bave tim poslom i postignu rezultate koje ste vi postigli?
Što se mlađih tiče, potrebno je imati dovoljno strpljenja da se prođu svi aspekti postprodaje - od osnovnih poslova (pomoć u servisu, magacin, pomoćno osoblje...) preko zahtevnijih (prijem vozila, zakazivanje...) do najslozenijih ( garancije, tehnička pitanja, zadovoljstvo stranaka, upravljanje vremenom servisa, ovladavanje tehnikama komunikacije, prodaje...).
Sa dovoljno strpljenja izdržaće se teskoće koje svakodnevni rad donosi, jer svakoga dana bićete stavljeni pred novi izazov; bilo da je to novo radno mesto, nova stranka, novi tehnički problem ili novi plan prometa.
Uz školovanja, obuke, iskustvo, vestine, napredjuje se u poslu.
Toyota ima dobar metod - Kaizen, to je filozofija stalnog napredovanja, dakle da svakog dana nesto po malo promenite na bolje.
Poslednji komentari
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»
Nedelja, 08. 06. 2014. 16:52h
Petak, 06. 06. 2014. 10:00h
Četvrtak, 05. 06. 2014. 23:02h
Četvrtak, 05. 06. 2014. 23:00h
Četvrtak, 05. 06. 2014. 22:52h