Ford predstavio novi sistem "prilagodljivog upravljanja"

Ford predstavio novi sistem "prilagodljivog upravljanja"

Novi sistem će se naći na određenim Fordovim modelima u narednih 12 meseci, a zasniva se na postojećoj "speed sensitive" funkciji "power steering"-a kako bi smanjio... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

kung-fu-panda
Petak, 30. 05. 2014. 12:32h
neregistrovan korisnik
grdna mi marka ovaj ford..ja na moju solencu sam sam si servo napravil..uzedo srefce na letvu sto ima odlabavi ga malo i kod volan isto, sad se obrtav i neje mi otpao.s jedan prs moz se mota dok si ranijo.morao bilder da budes...
Preporuka:
11
91
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Petak, 30. 05. 2014. 13:09h
neregistrovan korisnik
Odlicna i korisna stvar koja doprinosi bezbednosti. Konacno da neko stavi to a da bude dostupno obicnim smrtnicima. BMW taj sistem dodatno naplacuje preko 1800 Eura. Vozio sam BMW modele na promociji sa i bez aktivnog upravljanja i razlika je ogromna. Stvarno je uzivancija u voznji. Ford je poznat po prezinom upravljacu i upravljanju, mogu da zamisli kakav ce tek biti sa ovim sistemom.
Preporuka:
142
2
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Petak, 30. 05. 2014. 13:35h
neregistrovan korisnik
Konacno da ovo neko ponudi osim cuvene trojke Mercedes, BMW i Audi. Svaka cast Fordu.
Preporuka:
106
1
Odgovori

Prijavi komentar

ALO
Petak, 30. 05. 2014. 14:45h
neregistrovan korisnik
Pre 5-6 godina, nikada ne bih razmisljao da kupim Forda. Sada, nisam bas toliko siguran.
Preporuka:
90
0
Odgovori

Prijavi komentar

ford
Petak, 30. 05. 2014. 17:23h
neregistrovan korisnik
elektricni volan je katastrofa. Nikakav odziv volana ,nije precizan kao hidraulicni I nikada ne znam gde su mi tockovi. nista bolje od hidraulike za te stvari.
Preporuka:
6
78
Odgovori

Prijavi komentar

Zizi
Petak, 30. 05. 2014. 18:10h
neregistrovan korisnik
@ford : Jos jedan filozov. Nije ni probao na Audiju, BMW, Fordu a vec ne valja.. Da ne valja ne bi bilo nedostizno za ostale i ne bi se doplacivalo.
Preporuka:
87
3
Odgovori

Prijavi komentar

Apsolutno
Petak, 30. 05. 2014. 23:16h
neregistrovan korisnik
@ford : si u pravu! Za neke stvari je hidraulika neprevazidjena a to su delovi pogona gde je bitna preciznost! Podrzavam komentar sto ce reci svako ko se bavi auto-moto sportom! Zasto ljudi vole stare automobile tipa mustang i slicne, epa upravo zbog toga jer nemaju nista od pomenutih sistema i pruzaju pravi ugodjaj u voznji a elektro volan je totalna suprotnost tome!
Preporuka:
3
39
Odgovori

Prijavi komentar

Raso
Subota, 31. 05. 2014. 11:14h
neregistrovan korisnik
@ford : Ako ne znas gde ti stoje tockovi odnosno u kojoj poziciji ja vise ne bih vozio.
Preporuka:
5
33
Odgovori

Prijavi komentar

FF
Nedelja, 01. 06. 2014. 09:00h
neregistrovan korisnik
@Raso : Ti Raso mora da si policajac!
Preporuka:
2
14
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Nedelja, 01. 06. 2014. 08:28h
neregistrovan korisnik
@ford : To isto procitao u vise auto tabloida. Elektrika ne valja jer nema osecaja u voznji. Ponajbolje je klasika, bez nista, pa tek onda imas osecaja
Preporuka:
1
26
Odgovori

Prijavi komentar

boske
Petak, 30. 05. 2014. 17:44h
neregistrovan korisnik
Cudnog li cuda. Pa Punto je imao elektroservo jos 1999...i svi ga i dalje pljuju...
Preporuka:
6
83
Odgovori

Prijavi komentar

kung-fu-panda
Petak, 30. 05. 2014. 19:53h
neregistrovan korisnik
@boske : neje toj isto sto ti mislis, ovo je drugo nesto sasvim
Preporuka:
67
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zizi
Petak, 30. 05. 2014. 22:10h
neregistrovan korisnik
@boske : Boske, kada ti kung fu panda kaze da nije isto sto ti mislis onda si za luna park automobile a ne za prave!
Preporuka:
40
0
Odgovori

Prijavi komentar

kung-fu-panda
Subota, 31. 05. 2014. 16:28h
neregistrovan korisnik
@Zizi : kojo be oces zna panda goleme stvari samo se zeza a lepo sam mu reko za to a ti si ga preterao s lunu i park..neje on za toj on je za burago autici
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 01. 06. 2014. 14:21h
neregistrovan korisnik
@kung-fu-panda : Sta da radite kada covek nije gledao film ,,Maratonci trce pocasni krug" gde je mogao da vidi da je Ford T bio automobil jos pocetkom proslog veka i da su ga vozili Topalovici. Mirko je caletu krao kola, s njim razvalio kapiju pa hteo da ga bije kepec, Laki Fordom zgazio gospodina Rajkovica, Mirko zgazio zandara. Da ne govorim da ga je i Bili Piton vozio. Ford je prvi automobil koji je koriscen za ulicne obracune dok Audi nije ni postojao kao marka.. hahaha
Preporuka:
47
0
Odgovori

Prijavi komentar

Upravo
Nedelja, 01. 06. 2014. 09:01h
neregistrovan korisnik
@boske : Hidraulika je hidraulika. Taj elektro volan na puntu i na saab-u je katastrofa!
Preporuka:
2
28
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 01. 06. 2014. 14:36h
neregistrovan korisnik
@Upravo : Prevazidjena je hidraulika. Sta ce ti hidraulika koja je komplikovanija i zahteva vise materijala prilikom proizvodnje, pumpu, obavezno ulje, plascicne posude za ulje koje mora da se dosipa, kontrolise itd... Ako je proizvod jeftiniji za proizvodnju i time i pouzdaniji ne vidim zasto tezite ka nekim stvarima koje su prevazidjene, skuplje, kompliovanije. Elektro motori su pouzdani. Mogu da traju mnogo duze od motora sa unutrasnjim sagorevanjem a to mozda znate po nekim uredjajima ako ih posedujete (busilice, mikseri itd....)
Preporuka:
84
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 01. 06. 2014. 15:47h
neregistrovan korisnik
@Dule : Da ne govorim da je manja potrosnja goriva koju crpi hidraulika i da se smanjuje tezina automobila kada se komplikovani sistem izbaci iz automobila i da vise mesta ostaje pod haubom za druge stvari. Automobili su toliko pretrpani ispod haube da je nemoguce promeniti sijalicu na faru na kolima ako se Far ne izvadi iz lezista... Jednostavno sve je pretrpano ispod haube.. Evropska komisija za bezbednost u saobracaju ce naloziti proizvodjacima automobila i inzenjerima da zamena sijalica mora biti jednostavna i da ubuduce prave automobile da je to korisnicima lako da urade sami u nekoj nedodjiji... Zamisli da vam nocu u kanjonu moraca crkne sijalica... Podrzavam ovakva resenja koja cine kola jeftinijim, jednostavnijim... Kakva hidraulika... Jedino mi se ne dopada sto se smanjuju cilindri na automobilima manjih kubikaza sa 4 na 3 cilindra...
Preporuka:
67
1
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Petak, 30. 05. 2014. 17:51h
neregistrovan korisnik
Ovo je unutrasnjost novog Mondea. Sa ovim sistemom, odlicnim izgledom spolja i unutra i fantasticnom upravljivoscu Ford bije po usima i Passat-a i Insigniu, o ostalim da ne pricam. Bruka auto.
Preporuka:
80
2
Odgovori

Prijavi komentar

Bocardo
Petak, 30. 05. 2014. 22:05h
neregistrovan korisnik
@sasa : Apsolutno se slazem Mondeu za 2014-u od svih auta D segmenta moze samo da parira nova Mazda 6. Naravno tu ne racunam premijum automobile koji su 10000€ skuplji a sa priblizno slicnom opremom i motorom.
Preporuka:
56
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Subota, 31. 05. 2014. 14:29h
neregistrovan korisnik
@Bocardo : Bokardo, slazem se. Prema CarBayuer na YouTube Mazda 6 je skinula tron sadasnjem Mondeu za auto u klasi. Kada dodje novi Mondeo krajem godine bice tesno. Jos samo fali ,,muzicar" da potvrdi za Mazdu 6. :-)
Preporuka:
75
4
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Ponedeljak, 02. 06. 2014. 15:57h
neregistrovan korisnik
@Dule : Potvrdjujem, posto sam ljubazno prozvan:) Mazda je kraljica. Ali Dule, ipak sam na omotu jedne moje pesme koja se zove "Gentle Lady" postavio fotografiju Forda T.
Preporuka:
40
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Utorak, 03. 06. 2014. 21:32h
neregistrovan korisnik
@muzicar : Slazem se, s tim da je Mazdin dizajn i najlepsi od svih Japanca kako spolja tako i iznutra! Odlicna je i dobra kupovina prosla generacija Mazde 6 sa 2.0 dizelom od 140 ks koji je iz Pezo / Ford i napravljena je na istoj platformi sa Mondeom Mk4 i Volvo S 80. O odrzavanju nece te boleti glava. Mozes da ides u Pezo, Citroen, Volvo, Ford, Mazdu jer svi imaju isti motor 2.0 dizel, ako se pokvari na putu, sto se naravno nece dogoditi! Svaka cast za sliku, bila bi fora da stavis i kako se Topalovici voze u njemu.
Preporuka:
48
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pffff
Nedelja, 01. 06. 2014. 09:03h
neregistrovan korisnik
@Bocardo : Mondeo je prelep auto i lepo se vozi ali je uvek bio NAJNEPOUZDANIJI auto u klasi zajedno sa citroenom! Mazda je negde u srediti sa benzincima jer su im dizeli katastrofa! Best buy auto je VW Passat uvek bio i uvek ce i biti! Zavidni, nije mi vas zao!
Preporuka:
1
56
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 01. 06. 2014. 15:57h
neregistrovan korisnik
@Pffff : Neistina! Mondeo je prema nemackom izvestaju pomoci na putevima daleko pouzdaniji automobil od VW Passata. Ima neuporedivo manje kvarova. Takodje i svi zapadni novinari i AutoBild isticu da je Mondeo bolji automobil od Passata. Mazda na sredini? hahah Pa Mazda 6 je u Nemackoj po statistici automobil broj jedan po pouzdanosti! Dizeli u Mazdi su iz Forda/PSA (Pezo-citroen) koji su napravili prvi dizel posle Mercedesa (1936 god), Pezo (1959) i prvi ugradio dizel u mali gradski auto Pezo 204 daleke (1968 god) a VW pri dizel tek (1974 god) za model golf 1. Skoro sam setao decu sa komsijom koji je direktor u jednoj jakoj kompaniji zali se na Passata 2.0 TDI koga vozi od kraja 2005-te i koji je kupljen nov u Srbiji i odrazavan u ovlascenom servisu i kaze da se stalno se kvario. Tri puta kaze covek da su mu crkavale dizne da su se prva dva puta pravi blesavi u servisu i da je firma morala da plati a treci put su priznali kvar kao fabricku gresku u popravili o svom trosku. Zalio se i na remont turbine koja je bila crkla i na jos neke stvari. sada je presao 200000 km i prodaje ga. Sada kaze da mu vise ne pada na pamet da kupi i vozi VW nego ce da kupi Toyotu Avensis 1.8 benz ili Mazdu 6, ili Mondeo. VW Kosta puno, precenjen je, kvari se, krade se i zbog cega je visok rizik od kradje tako da je i kasko osiguranje skupo. Ja za Mondea ne placam Kasko jer se ne krade a i vecina ostalih koji voze kola koja se ne kradu. VW je bacanje para i to kazu sami vlasnici i strepe od kradje!
Preporuka:
105
0
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Ponedeljak, 02. 06. 2014. 16:36h
neregistrovan korisnik
@Pffff : Statistika od 1989 naovamo,pomoc na putevima svajcarski TCS (marka,model ,tip kvara) ,prvih 5 mesta po pouzdanosti: Toyota,Mazda,Honda,Subaru,Mitsubishi. Sve sami japanci.Onda dolaze nemci sa puno kvarova na elektronici,pa svi ostali. Ja sa ,kako kazes Mazdom u "sredini" presao 612 000 km (model 323 F iz 1994) , a moj drugar za to vreme menjao 3 Passata,na zadnjem mu crkao motor sa valjda 210 000 km. Ziveo tebi tvoj Passat ,lepo je ako imas dobra iskustva sa njim.
Preporuka:
55
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Petak, 30. 05. 2014. 22:20h
neregistrovan korisnik
@sasa : Jeste. Vec je trebao da se pojavi ali je odlozeno za kraj 2014-te zbog zatvaranja fabrike u Genku u Belgiji i prebacivanje proizvodnje u Valensiju u Spaniji gde Ford inace ima fabriku. U Americi se novi Mondeo vec prodaje kao Fusion, izgleda kao Aston Martin. Bice ubica u svojoj klasi. Pogledaj na YouTube ,,2013 Ford Fusion Titanium 2.0T Start Up, Exhaust, and In Depth Review". Kad vidim da automobil pale daljinskim kljucem i kako je uradjen siguran sam da ce biti ubica konkurencije u klasi. Preuzeli su Sadasnji Mondeo, preradili, unapredili i prodaju ga u Americi. Isto rade i sa Fijestom, Focusom, Kugom sto govori da evropski inzenjeri u Fordu Evropa odlicno rade svoj posao...
Preporuka:
121
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Nedelja, 01. 06. 2014. 08:31h
neregistrovan korisnik
@sasa : Da ford nije kupio volvo, nikad nebi bio to sta je sad. Volvo je oduvek imao najbolji trap i to majstori pokupili. Poredite volvo 850 i sierru pa ce da vidite koji je bolji
Preporuka:
0
53
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 01. 06. 2014. 14:30h
neregistrovan korisnik
@Dado : Ford je izvukao Volvo od bankrota. Ulozio je ogromne pare a onda je dosla ekonomska kriza zbog cega je morao da ga proda 2010-te kao i svoj udeo u Mazdi od 33%. Volvo S80 i Mondeo mk4, Lend rover, Mazda 6 su napravljeni na istoj Fordovoj platform (Ford EUCD platform) i dimenzije su im iste, medjuosovinsko rastojanje, sve. Volvo S 40 takodje na platformi Forda Focusa i to mozes da procitas ako ukucas na google ,,Volvo S40 D Summum test Ekskluzivno - Vrele Gume", dok je stariji S40 bio na platformi Micubitski Carisme. Toliko o Volvou. Motori u volvou su iz Foda, odnosno iz PSA grupacije dizeli a cena je kod volvoa veca a sve je maltene isto. Sada vise Volvo ne ugradjuje dizel 2.0 koji je iz PSA vec je smanjio svoj 5-cilinarski motor 2.4 i napravio 2.0 dizel od 5 cilinara sto je meni smesno. Motor od 2000 cc sa 5 cilinara... Nepar, dva idu gore, tri dole priliko rada, kakav je to sklad??? Nekad je bio automobil, zadnje 2 decenije je samo staro ime!
Preporuka:
102
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Ponedeljak, 02. 06. 2014. 07:42h
neregistrovan korisnik
@Dule : Sta si ti uvoznik forda za srbiju?Svaki tvoj komentar je knjiga puna filozofija
Preporuka:
0
64
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Ponedeljak, 02. 06. 2014. 22:41h
neregistrovan korisnik
@Dado : Dado, kao prvo jezicki je nepravilno da se kaze ,,komentar je knjiga puna filozofija." Sta li je pisac hteo da kaze? Mozes da kazes da sam filozof, sto nisam jer iznosim podatke koji su lako proverljivi. A to sto ti meni zavidis na znanji i poznavanju tematike, to je tvoj problem. Uvoznik nisam i ne pisem samo u Fordu u komentarima. Zavrsio sam na post-diplomskim studijama na Fakultetu organizacionih nauka master studije sa temom koja je bila vezana za auto-industriju pa sebi dajem za pravo da mogu nesto da napisem. Naravno svako ko je zavrsio bile kakve studije zna kako se pisu radovi i kako se u njima na fus noti navodi odakle su podatci preuzeti kako bi profesor mogao da proveri literaturu / izvor koji je koriscen. Isto tako i ovde pisem bez izmisljanja! Cenim sve auto-industrije, evropske, japanske i americke, i nikoga ne favorizujem a svi su bili predmet mog rada gde sam svakog posebno obradio u radu i njihovo poredjenje s posebnim akcentom na poredjenje nemacke i japanske auto-industrije i dva luksuzna brenda Mercedesa i Lexusa i njihov nastup na trzistu s osvrtom na prodajne strategije, analizu marketin miksa, analizu okruzenja, segmentaciju trzista, uticaj finansijske krize na industriju, istoriju auto-industrije.... Tako da nemam problem da nesto napisem, a ti mozes uz duzno postovanje da preskocis moj komentar ako ti se ne dopada. S tim da ja tvoje ne mogu da preskocim jer mi takve greske i previse updaju u oci pa nastojim da te nesto naucim! Pozdrav
Preporuka:
89
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Utorak, 03. 06. 2014. 17:42h
neregistrovan korisnik
@Dule : A mozda prosto zato sto si pun sebe
Preporuka:
0
56
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Utorak, 03. 06. 2014. 21:13h
neregistrovan korisnik
@Dado : Dado, na tvoju zalost nisam, ne patim od toga i ne znam po cemu si to zakljucio. Sa svima normalno komuniciram i sve postujem a ako je neko sujetan jer znam vise od njega, to nije moj problem. Cak mi je drago kada nesto procitam i naucim od ljudi ovde. To nije sramota. Svaki covek uci dok je ziv i unapredjuje se. Doktori, naucnici, mehanicari itd, ceo zivot uce o novim metodama i tehnologijama i njihovoj primeni. A to je vezano cak i za tebe i mene u svakom aspektu nasih zivota! U predhodnoj poruci sam te oslovio imenom i pozdravio na kraju, za razliku od tebe, pa zakljuci ko je pun sebe! Pozdrav!
Preporuka:
65
0
Odgovori

Prijavi komentar

nbg
Subota, 31. 05. 2014. 00:13h
neregistrovan korisnik
stvar je u tome da kada auto ide brze sensitivity volana bude manji, a kada ide sporije sens bude veci, to je dobra stvar jer kad ides sporo ne smaras se da obrces volan ceo krug nego samo malo, a kad ides brzo zbog sigurnosti je sens manji, strava.
Preporuka:
56
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Nedelja, 01. 06. 2014. 08:35h
neregistrovan korisnik
@nbg : Nemoj zaboraviti jednu stvar: to je sve pravljeno za normalne brzine, a ne da uleces u zavoj sa 130 gde je ogranicenje 60.
Preporuka:
0
36
Odgovori

Prijavi komentar

HAAHH
Nedelja, 01. 06. 2014. 09:04h
neregistrovan korisnik
@nbg : Jeste na papiru pise sve i svasta ali u praksi je malo drugacije! Nije bas toliko strava kao sto mislis! Lako je pricati kada nisi probao nista slicno!
Preporuka:
0
26
Odgovori

Prijavi komentar

Kuga
Subota, 31. 05. 2014. 20:27h
neregistrovan korisnik
Ford = najbolji odnos kvalitet/cena.
Preporuka:
26
3
Odgovori