Mazda povlači skoro 30.000 automobila zbog kvara

Mazda povlači skoro 30.000 automobila zbog kvara

Mazda 6 Atenca Kako je saopštilo Ministarstvo za zemljište, infrastrukturu, transport i turizam Japana, opozivom su obuhvaćeni automobili, proizvedeni od oktobra 2012. do januara... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

trol
Četvrtak, 03. 04. 2014. 18:08h
neregistrovan korisnik
naravno kad nije golf
Preporuka:
9
32
Odgovori

Prijavi komentar

sone
Četvrtak, 03. 04. 2014. 19:12h
neregistrovan korisnik
koliko resora u jednom ministarstvu.tako se stedi,a ne ko u nas i indiji.
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

toljaga
Četvrtak, 03. 04. 2014. 20:20h
neregistrovan korisnik
Mazda se nikad ne kvari .To je preventiva,kao kad ides na rutinski pregled kod lekara,a nisi bolestan
Preporuka:
21
19
Odgovori

Prijavi komentar

cuskija
Četvrtak, 03. 04. 2014. 22:24h
neregistrovan korisnik
@toljaga : sve se kvari
Preporuka:
12
10
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Četvrtak, 03. 04. 2014. 20:22h
neregistrovan korisnik
Ovo je zakasnela prvo-aprilska sala. Mazda je perfektna .
Preporuka:
15
26
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Četvrtak, 03. 04. 2014. 23:49h
neregistrovan korisnik
@muzicar : I dobrome se desi da omane. I Djokovic nekad promasi lopticu. Citao sam na stranim sajtovima i forumima da imaju problem i sa novim dizelom 2.2 zbog Skyactive tehnologije. Obicno je to tako sa necim novim i neproverenim tehnologijama. Da li ce to da objave ili ce ga odmah otkloniti i praviti se blesavi kao mnogi pitanje je. Kako nas narod kaze ,,prvi macici se u vodu bacaju". Zao mi je zbog Mazde, ne volim kada se ovakve stvari desavaju proizvodjacima ne vezano sa kog su kontinenta i zemlje.
Preporuka:
121
1
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Petak, 04. 04. 2014. 14:55h
neregistrovan korisnik
@Dule : Oj,Dule ,stari prijatelju:) Vozio sam prosle subote probnu voznju Mazda 3 ,diesel 2.2. Odlicno povlaci,neverovatno tih i miran dizel motor,prakticno se ne razlikuje od benzinca.Nsam nigde nasao podatak da su imali neki poblem i kakav sa tim motorom.mozda kao nova tehnologija sa izuzetno niskom kompresijom od 14:1. Mislim da je najveci poblem sa kojim se suocavaju svi proizvodjaci u tome sto trziste trazi nove i nove modele,pa su periodi zaispitivanje i testiranje tih novih vozila sve kraci. I eto ti problema...Da se vratim dizel motoru: izuzetno temperamentan sa obrtnim momentom od 380 NM pri 1800 obrtaja.Ubrzanje 8 sekundi.Mazda 3 sa medjuosovinskim rastojanjem od 2,7 metara (rekord u klasi)neverovatno miran i stabilan na autoputu kao i na neravninama. Pozadi dovoljno mesta za osobe do 185 cm.Prostor napred za vozaca i suvozaca je rekord u klasi.Sve u svemu,zaista interesantan auto.A i cena mu je malo opala od pocetka prodaje.Pozdrav
Preporuka:
37
5
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Subota, 05. 04. 2014. 18:05h
neregistrovan korisnik
@muzicar : Zdravo muzicar! :-). Nije problem sto trziste trazi nove modele, svaki automobil se razvija najmanje 4 godine pre pocetka serijske proizvodnje. Svaka stvar prelezi odredjene ,,decije bolesti" u prvoj fazi ukoliko je bilo propusta od strane inzenjera ili je pak posledica lose proizvodnje. To nije vezano samo u auto-industriji vec i u oruzarskoj, avio, elektronskoj itd. Avion Spitfire koje je bio najbolji avion u 2 svetskom ratu i koji je spasio Britaniju imao je manu jer je imao karburatorski motor a Nemci su to znali pa su ih sa svojim Mesersmitima sa injection ubrizgavanjem terali da ih prate prilikom obrusavanja da bi im se ugasili motori. To je kasnije otklonjeno i ako je avion bio vrhunski. Veci je problem ako je nesto revolucijarno primenjeno u automobilima za sta nije imalo vremena da se duze ispita u realnim uslovima eksploatacije pa pocne da pravi problem dok se to ne resi kao comon-rail ubrizgavanje kod dizela. Svi proizvodjaci su imali boljke na pocetku, sada je to uglavnom retkost sa novim modelima. Mazda 3 je odlicna ali je kubikaza velika za automobil te klase (2.2 dizel) a snaga je ista kao i kod manjih kubikaza. Zato im prodaja losije ide zbog toga. Bolje bi bilo da su nastavili da od PEZO/ Forda kupuju dizele 1.6 D. Taj motor 2.2 povecava cenu kolima drasticno, kao i tezinu automobilu. Da ne govorim da je u Srbiji godisnji porez za tu kubikazu nije ispod 650 eura sto je mnogo dok je ispod 2000cc oko 200 eura! Svi rivali u klasi uglavnom nude dizel 1.6! Pozy
Preporuka:
78
0
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Nedelja, 06. 04. 2014. 13:53h
neregistrovan korisnik
@Dule : Odlicna ti je analiza.U njihovom marketingu znaju poreski sistem svake pojedinacne zemlje.Oni ocigledno imaju sledecu strategiju: razvijemo svoj motor,jeftinije je i profitabilnije nego kupovati tudji ; ciljna grupa su veca trzista: zap.Evropa,USA,Kina...i svesno zanemaruju manja trzista poput srpskog.Taj 2.2 dizel je radjen za modele 3,6,5 i cx5. Strategija :veca kubikaza sa manjom snagom pa ce motor biti dugovecniji.Manjim trzistima od 2015 ide Mazda 2 sa dizelom 1,5. Steta,jer je 2.2 totalno nepraktican za srpsko trziste. Na probnoj vozniji sam vozio Mazdu u sestoj brzini,tempo samo 60 km/h pri oko 1400 obrtaja,motor je toliko elastican i oupste se "ne protestuje " zbog toga sto vozim u sestoj brzini.Menjac mu je izuzetno precizan i veoma kratkih hodova,milina je saltovati.Takodje je i upravljac veoma direktan...Nadajmo se da su ovi iz Mazdinog marketinga i menadzmenta dobro izvagali...
Preporuka:
16
16
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 06. 04. 2014. 16:56h
neregistrovan korisnik
@muzicar : Cak nisam siguran da li je taj motor 2.2 d ostao od saradnje sa Fordom a motor 2.2 d je do prosle generacije bio poreklom iz PSA, Mitcubishi outlender ima PSA 2.2 dizel. Nazalost Japanci ne prednjace sa dizel tehnologijom. Honda ima samo 2.2 i ugradjuje ga u Civic i to im je problem. Hondin 2.2 d troskari ulje i ima dosta zalbi od prvih vlasnika! Za Akorda je i ok ali je za Civic prevelik, nema potrebe. Toyota kupuje od BMW 1.6.d koji je poreklom iz PSA koji je preuzet iz Minija jer su PSA i BMW zajedno razvijali benzinske motore. Suzuki kupuje od Fiata dizele... Nisam rekao da je los motor, sigurno je odlican za voznju, ja vozim 2.0 dizel od 143ks pa znam kako ide, ali i dizeli vise trose sto su jaci i skuplji su dosta. Razlika je oko 1500 Eura izmedju 1.6 i 2.0 d recimo kod Pezoa, Citorena, VW, Audija, Skode, Forda Fiata, Opela, Alfe, takodje i potrosnja je veca za 1,5 l na 100/km! Svi oni u toj klasi nude 1.6 i uglavnom ljudi njih kupuju (Ford Focus, Ford C max, Pezo 308, Citroen C4, Fiat Bravo, Opel Astra, VW Golf, Audi A3, Skoda Octavia, Reno Megane 1.5d) i prelaze velike kilometraze. Pritom slabiji dizeli 1.6 kao sto je kod Pezoa, Citroena, Forda, Volvoa, Mazde, Minija, BMW od 90 ks nemaju plivajuci zamajac dok jaci od 115ks kod istih imaju zamajac koji povecava cenu kolima i motoru i nije ispod 1000 Eura zamena istog kada dotraje! Svi veci dizeli imaju zamajac, imam ga i ja u kolima i sluzi da cuva menjac i kvacilo od prevelikog obrtnog momenta dizela.
Preporuka:
57
1
Odgovori

Prijavi komentar

muzicar
Nedelja, 06. 04. 2014. 18:47h
neregistrovan korisnik
@Dule : Ti si ziva auto-enciklopedija,na neki nacin si besplatan auto-kurs ovde:)Ja ti inace nikada u zivotu nisam bio vlasnik dizel automobila,oduvek sve sami benzinci. U Svici je benzin oduvek bio jeftiniji,pa nemam razloga da kupujem dizele.Taj mi je dizel-Mazda interesantan ako bih ga kupio za brata dole,ali je sa druge strane nepogodan zbog kubikaze preko 2000 cc.U svakom slucaju,dobar dizel 1,6 ili 1,9 je za Srbiju idealan.
Preporuka:
28
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 06. 04. 2014. 22:16h
neregistrovan korisnik
@muzicar : Hvala muzicar! :-) Drugo nije jeftinije sam razviti dizle motor jer da je tako Pezo, Citroen, Ford, Volvo, BMW, Mini, Mitcubishi i do skoro Mazda ne bi korisltili PSA motore, Fiat svoje dizele prodaje Opelu i to 1.3, 1.6. 2.0, Suzukiju takodje, kratko vreme Sabbu za 9.5 model i Cadilacu za BLS model. VW grupacija isto deli iste dizele sto je normalno dok predhodne dve grupe nisu ista grupacija a dele dizele. Mercedes od Renoa kupuje najslabiji dizel 1.8d od 110 ks za A i B klasu a sada su najavili i za novu C klasu 1.6d od Renoa. Isti je slucaj i za benzince sto se tice zajednickog razvoja. Za USA trziste i ne mogu da racunaju jer se tamo voze bezinci u 95% slucajeva jer je gorivo jeftino, Kanada, Rusija isto pritom u Kanadi i Rusiji je jako hladno preko zime pa je zimi lutrija upaliti dizela na -25, -30 a i benzin je tamo jeftin. Nisu ni Kinezi bas tako bogati kao sto ljudi misle, ipak je racionalnije slabiji dizel koji je jeftiniji i manje trosi. Upravo to imas da procitas u clanku na Gogle pod nazivom ,,Volvo S40 D Summum test Ekskluzivno - Vrele Gume". Upravo novinar napominje da je razlika izmedju 1.6 i 2.0 dizela u istom modelu 1800 Eura a i potrosnja je veca kod jaceg!
Preporuka:
24
0
Odgovori

Prijavi komentar

au-bre
Petak, 04. 04. 2014. 08:16h
neregistrovan korisnik
Automobilska industrija je u potpunom rasulu
Preporuka:
3
13
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Petak, 04. 04. 2014. 08:25h
neregistrovan korisnik
Nemacki proizvodjaci na celu sa ADAC-om su sve ovo smislili, samo da bi srozali konkurenciju na najnize grane a onda Golf bude auto godine a ostala Nemacka smejurija pokupi sve nagrade!
Preporuka:
6
14
Odgovori

Prijavi komentar

tr
Petak, 04. 04. 2014. 13:40h
neregistrovan korisnik
plastikaneri japanski
Preporuka:
4
29
Odgovori

Prijavi komentar

toljaga
Petak, 04. 04. 2014. 15:05h
neregistrovan korisnik
Koliko znam,to su vozila koja su povucen iskljucivo u USA. U Evropi nije bilo nikakvog povlacenja. Malo je zaista uocljivo da malo-malo pa japanci moraju da sa americkog trzista povlace vozila na kontrolu.Zna se vrlo dobro da ameri cesto rade smisljeno takve smicalice japancima,bilo je mnogo slucajeva...
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mazda
Subota, 05. 04. 2014. 10:21h
neregistrovan korisnik
Nemoguce! Ja sam u soku!
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dragisa
Nedelja, 06. 04. 2014. 10:04h
neregistrovan korisnik
Mislim da je ovo preventivno reagovanje od strane Mazde. Problem se javlja kod modela koji imaju i-Eloop sistem, ali zbog programa koji nadgleda taj sistem. Verovatno će softverski da reše u ovlašćenim servisima.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

tr
Nedelja, 06. 04. 2014. 13:57h
neregistrovan korisnik
sad ce japanac reci da je sve to globalna teorija zavere koju je pokrenuo trol da bi golf dvojka 1.6 dizel zavladao svetom.
Preporuka:
3
6
Odgovori