Folksvagen grupa u 2013. prodala 100.000 dizel vozila u SAD

Folksvagen grupa koju čine brendovi Folksvagen i Audi ove godine je po prvi put prodala više od 100.000 dizel vozila u SAD.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Folksvagen i Audi na Novom kontinentu nude 12 različitih TDI dizel modela, među kojima su i VW "Pasat" o Audi "Q7".

 

"Srećni smo što je veliki broj mušterija napokon u stanju da uživa u pouzdanosti,

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

izdržljivosti, efikasnosti i moći dizel motora", rekao je Mark Meknab iz američke Folksvagen grupe.

 

Folksvagen je apsolutni lider kada je reč o dizel motorima u SAD-u sa oko 75 procenata učešća na tržištu.

Povezane teme: Folksvagen, Dizel, Motori, Prodaja

Poslednji komentari

koment
Ponedeljak, 30. 12. 2013. 10:05h
neregistrovan korisnik
u svih 100000 dizelaša ameri natočiše benzin
auto-enthusiast
Subota, 28. 12. 2013. 23:36h
neregistrovan korisnik
Ovo "vw proizvodi:audi,porshe,bently,lamburgini,skodu,seat,ducati motore" je jako pogrešan stav koji nema veze s vezom. VW proizvodi Audi, Škoda, Seat brendove. Lambo je čistokrvni Italijanski brend koji osim vlasništva nema veze s Nemcima. Dizajn centar je u Italiji, fabrika je u Italiji, proizvodni pogoni su u Italiji. Kada kažeš Lamborghini, prva asocijacija je Italijanska zastava. Bentley je Britanski ne Nemački brand. Jedini model koji ima dodire s VW je Continental (serija koju je VW uveo da bi povećali profit i komercijalizovali se). Brooklands, Azure, Arnage, Mulsane su 100% britanski. Ovo za Dukati motore neću ni da komentarišem. :-) Ova priča je ista kao što imamo sportiste imigrante u nekim zemljama, pa tako za onoga Crnca što igra za Bosnu kažeš: "E ovaj je Bosanac, on je naš" Zna se šta i kako je u auto industriji. Činjenica je da su brandovi Bugatti, Lambo, Bentley i ostali poslovali daleko pre VW i ime i tradiciju su izgradlili kao samostalni proizvođači!
Achitwn
Petak, 27. 12. 2013. 16:07h
neregistrovan korisnik
Vlasnik sam "prestiznog" modela i mozda su oni dobri za male razdaljinr gde se ne vozi puno kao u evropi. Ja da svojim ne izlazim iz servisa. Ironicno da bude cak i sad ovo kucam dok cekam opravku
bosque
Petak, 27. 12. 2013. 08:17h
neregistrovan korisnik
alo ljudi rasprava nizasta, Pa svi mi znamo da jedini cilj bio to : njemac,japanac,francuz,englez itd. Cist profit I samo profit I nista drugo. Materijali , elektronika, znanje su vec do te mjere napredovali da je vec odavno bilo moguce napraviti automobile sa manjim servisnim intervalima prakticno bez kvarova do 1000000km . Ali to nije cilj nijedne kompanije. CIlj su upravo kvarovi odredjenih dijelova tacno proracunati od strane kompanija ,pa tako I izlaze novi modeli non stop. Profit I samo profit a ostalo je manje bitno.
Zorz
Četvrtak, 26. 12. 2013. 14:59h
neregistrovan korisnik
Vozis Skodu, a to je isto! :)))))