Pogledajte: Koliko nas auto kompanije lažu o potrošnji goriva

Pogledajte: Koliko nas auto kompanije lažu o potrošnji goriva

  Prema istraživanju najveći "prevaranti" auto industrije su BMW, Audi i Mercedes, a poštenjačine su, naravno Japanci.... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

skeptik
Utorak, 18. 06. 2013. 17:00h
neregistrovan korisnik
nije tacno.... automobilska industrija prijavljuje potrosnju goriva po testovima koje su vladine agencije propisale. to ne znaci da ce svaki vozac da ima toliku potrosnju. objavljena potrosnja je orijentaconi broj koji najvise zavisi od vozaca - skeptik ima 20% bolju potrosnju od gospodje skeptik :-)
Preporuka:
99
72
Odgovori

Prijavi komentar

Srbin-ali-pravi
Sreda, 19. 06. 2013. 08:22h
neregistrovan korisnik
@skeptik : Ma da, laboratorijski uslovi, ko i za temperature vazduha u meteo izveštajima, u hladu van grada na 2m visine iznad zemlje. To su informacije potuno beznačajne. Zamazivanje očiju. Danas pored mogućnosti da se meri trenutna potrošnja u mikrolitar tačno, kao i trenutna temperatura vazduha na više hiljada tačaka u jednom menjem gradu i da tu informaciju imaš odmah na ekranu komandne table, telefona, na bilbordu, staklu obližnje prodavnice....Bili su oni ameri što su pre par nedelja oborili neki rekord u maloj potrošnji baš na taj način, prav auto put, nema stajanja, obilaženja, kočenja, metereološki uslovi bez vetra, kolebanja temperature, i eto ti rekorda. To se zove STATIKA a život je DINAMIKA.
Preporuka:
224
8
Odgovori

Prijavi komentar

masno-tkivo
Petak, 21. 06. 2013. 00:38h
neregistrovan korisnik
@Srbin-ali-pravi : ma jok 'oce da kazu da trosi vise nego sto trosi. I ja kad' prodajem gume kazem kako prelaze 150 k, ali opet zavisi od uslova ecploatacije pa moze da predje i 50 k. Nikad' se ne zna.
Preporuka:
40
1
Odgovori

Prijavi komentar

australija
Sreda, 19. 06. 2013. 20:58h
neregistrovan korisnik
@skeptik : testove prave u laboratoriji,a ne na putevima
Preporuka:
51
10
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Četvrtak, 20. 06. 2013. 00:44h
neregistrovan korisnik
@australija : Podaci o potrosnji se odnose na prosek pri brzini 90 km/h; 120 km/h na auto putu i potrosnja u gradskoj voznji sa dve osobe u automobilu. Utrosak energije za postizanje te brzine je u direktnoj vezi sa masom vozila te je i u tom procentu veca potrosnja kod vecih vozila ali za postizanje te brzine auto sa snagom od recimo 250 KS ne trosi ni 20 % od svog maksimuma te je zato najvece odstupanje za vozila vise klase koja mogu mnogo vise ali pri tom i trose vise. Klasicna manipulacija je kad u TV reklami pokazu neko vozilo i napisu njegovu maksimalnu snagu od recimo 350 KS i pored toga potrosnju od 9 litara ali to se odnosi na pomenute brzine koje to vozilo ostvaruje sa 20 % svoje snage a kad taj motor razvije 350 KS onda ce na displeju pokazati potrosnju od najmanje 35 litara.
Preporuka:
172
2
Odgovori

Prijavi komentar

danilotdi
Četvrtak, 20. 06. 2013. 01:11h
neregistrovan korisnik
@skeptik : fabricki ispisana potrosnja je navedena , npr za bmw 320d f10 4,3l na 100km, pod idealnim uslovima. dakle mozete i vi to da dostignete, ali cete se jakooo smoriti sporom voznjom i ne sme da bude vetra :)
Preporuka:
65
4
Odgovori

Prijavi komentar

Baki
Četvrtak, 20. 06. 2013. 05:03h
neregistrovan korisnik
@danilotdi : Passat W8 (osam cilindara, dobijenih spajanjem dva motora V4) mi je trosio u gradu pazljivom voznjom 18 litara a ako malo jace nagazim da se ponekad cuje karakteristican zvuk motora prosek je je bio 25 litara.
Preporuka:
90
3
Odgovori

Prijavi komentar

z
Petak, 21. 06. 2013. 05:32h
neregistrovan korisnik
@danilotdi : svi gledate sta pise na bordu a to nema veze sa stvarnom potrosnjom.
Preporuka:
40
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Petak, 21. 06. 2013. 21:07h
neregistrovan korisnik
@skeptik : Podaci u prospektima su tacni i oni su odradjeni na ispitivanom stolu uz idealne uslove sa najboljim gorivom i oni se ne poklapaju sa potrosnjom goriva koja je u stvarnosti-voznji !!! Ako pise da motor ima npr. 136KS to je snaga na kraju radilice ( kvacila) a snaga koja se dobije na tockovima je manja i sasvim nesto drugo (BHP) Brake Horse Power !!! Tu nastaju razlike u podacima i ni jedan proizvodjac nece navesti snagu u BHP !!! To je ono o cemu ja pricam, ovde imamo gomilu fenseraja koji samo gledaju cifre u prospektu i zuje u slike i njihov zakljucak je ,, predivan auto,, a ako je predivan onda je i dobar !!! Po nijim je 1,4 D4-D od Toyote isti motor kao onaj 1,4 hdi PSA a u stvari je razlika ogromna u svemu !!! Ne bi se navedeni proizvodjaci blamirali zvor jedne cifre samo tako lako, sve je to tacno sto su napisali a treba i to znati potrosnja goriva uvek svedena na racunicu 100km, sta to znaci, auto ide 140km/h sa trenutnom potrosnjom od npr 7,5l a on na 100km ima potrosnju od 5.35l/100km !!!
Preporuka:
18
21
Odgovori

Prijavi komentar

Dzodzo
Utorak, 18. 06. 2013. 17:07h
neregistrovan korisnik
Naj pošteniji... „naravno japanci”...
Preporuka:
161
31
Odgovori

Prijavi komentar

Cholo
Utorak, 18. 06. 2013. 17:15h
neregistrovan korisnik
Nije tacno. Sva merenja potrosnje goriva se rade u laboratoriskim uslovima. Na konstantnoj temperaturi pri konstantnoj brzini. Sa smanjenim trenjem izmedju svih pokretackih elemenata. Slikovito. Stavis auto u sobu na sobnu teperaturu, sa veoma cistim vazduhom, postavis mu pogodne gume, iskljucis svu elektroniku, ubacic u brzinu i kada razvije na valjcima odredjeni momenat pocne merenje. Na taj nacin i u specifikaciji Grand Cirokija pise 19l na 100 km a on mi trosi 39.
Preporuka:
219
16
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Utorak, 18. 06. 2013. 21:18h
neregistrovan korisnik
@Cholo : testira se na kruznoj stazi pri idealnim uslovima.
Preporuka:
12
69
Odgovori

Prijavi komentar

danilotdi
Četvrtak, 20. 06. 2013. 01:12h
neregistrovan korisnik
@boki : boki je u pravu... tako se meri prosek.
Preporuka:
8
21
Odgovori

Prijavi komentar

Krile
Sreda, 19. 06. 2013. 05:16h
neregistrovan korisnik
@Cholo : Cega 39? Nemoguce da je benzina
Preporuka:
21
41
Odgovori

Prijavi komentar

tln
Sreda, 19. 06. 2013. 11:52h
neregistrovan korisnik
@Krile : Ciroki trosi ko tenk.... provjereno.
Preporuka:
101
7
Odgovori

Prijavi komentar

kovach
Sreda, 19. 06. 2013. 13:08h
neregistrovan korisnik
@Krile : krusaka
Preporuka:
70
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Sreda, 19. 06. 2013. 14:34h
neregistrovan korisnik
@Krile : Ne 39 veverica usput usisa na 100km. Nije problem sto oni kazu neku vrednost, ali je problem sto je nazivaju prosecna vrednost. Nije problem na bas ravnom novom putu, ravnomerno, pri 80-90 na sat u najvecem stepenu prenosa smanjiti potrosnju na tu deklarisanu u bilo kom autu, ali prosecno trositi toliko je nemoguce. Mislim primeri kada je Pezo tvrdio da njihov HDI trosi 3L, trosio je stvarno i manje ali ako vozite u gorepomenutim uslovima a realno je trosio oko 7L svugde ostalo, isto npr i WV 1.6 TDI, moze da spusti trenutnu potrosnju na ispod tri litra (a 4.5 mu je deklarisano) ali zato u proseku trosi oko 6 a to je razlika dobrih 25%. Ako se tako meri i emisija CO2 jadni potrosaci (u ostatku Evrope) kad dodje tehnicki, pa ono sto je bilo tax free sa ispod 130g sad pomoz Bog u stvarnom svetu. Al kad slazu ono 5.5 V8 prosecno 9l, da ako se slepa na kamionu a on u leru..
Preporuka:
80
3
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Sreda, 19. 06. 2013. 10:36h
neregistrovan korisnik
@Cholo : Postoje laboratorija i laboratorijski uslovi.
Preporuka:
36
3
Odgovori

Prijavi komentar

Neandretalac
Sreda, 19. 06. 2013. 23:43h
neregistrovan korisnik
@Cholo : Тај чироки је мени омиљен, али толика потрошња није за свакодневну вожњу, бар не за моје услове тј. моју плату.. :) 12-15 литара бих и поднео, али 39 је већ језиво :)
Preporuka:
43
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zdrav-Razum-vozi-X3
Četvrtak, 20. 06. 2013. 11:34h
neregistrovan korisnik
@Cholo : Pa nije valjda da imas digitalnu nogu "0/1" koja samo cepa papucicu gasa do dna, uzgred bi trebao da stavis rucicu automata na "D" umesto "1" ili "2", ili ako je menjac da menjas brzinu na gore (idealno pri oko 2000 obrtaja/min).
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Utorak, 18. 06. 2013. 17:26h
neregistrovan korisnik
Naravno,,, JAPANDZEROSI...HONDA ima sat koji najmanje laze brzinu...Audi i Mercedes su tragedija..
Preporuka:
119
72
Odgovori

Prijavi komentar

Audi
Utorak, 18. 06. 2013. 19:47h
neregistrovan korisnik
@CBR : Japanci jest da su tacni...A li nemozes reci za nemce da su tragedija okreni se oko sebe i pogledaj sta se vozi...
Preporuka:
47
65
Odgovori

Prijavi komentar

Bezveze
Utorak, 18. 06. 2013. 20:12h
neregistrovan korisnik
@CBR : Sve japandzerose vozio, svi bezveze.
Preporuka:
71
90
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Utorak, 18. 06. 2013. 21:20h
neregistrovan korisnik
@CBR : moj bmw 184 ks trosi 6,2 litra sto je odlicno.
Preporuka:
36
110
Odgovori

Prijavi komentar

Deki-bg
Sreda, 19. 06. 2013. 13:08h
neregistrovan korisnik
@boki : Cek, cek 184ks a trosi 6.2litara? Cega? Ulja? :D taj ispod 10l ne moze da spisti,naravno bez klime..
Preporuka:
100
23
Odgovori

Prijavi komentar

perica
Sreda, 19. 06. 2013. 18:56h
neregistrovan korisnik
@Deki-bg : Moj 320 d automatik u gradu sa klimom(koju nikad ne gasim) 6,20 litara mereno na 8 300 kilometara.Sta su mu uradili ,ne znam, ali je to cinjenica.Otvoren put ne prelazi preko 5,20 litara.A sto ide, ludilo. Vozio Japanca /Hondu ,ali ovo je zver za njih.Pozdrav BMW u!!!!!!
Preporuka:
60
47
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Sreda, 19. 06. 2013. 23:48h
neregistrovan korisnik
@perica : Čudno poredjenje! Kada platiš Japanca, kao pomenuti BMW, onda pricaj o tome ko ide ko zver.
Preporuka:
56
9
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Četvrtak, 20. 06. 2013. 00:02h
neregistrovan korisnik
@perica : moj isto trojka 320 d steptronik, prvi automatik menjac koji trosi manje od manuelnog, ja sam ocekivao 9-10 litara. inace ima neverovatan sklop menjaca i motora i ja sam odusevljen. poz
Preporuka:
28
7
Odgovori

Prijavi komentar

Zdrav-Razum-vozi-X3
Četvrtak, 20. 06. 2013. 11:41h
neregistrovan korisnik
@perica : Moj X3 3.0d sa 240ks (cipovan), automatik, od Sapca do Halkidikija, trosio oko 7,5 litara/100km, 130km/sat.....a sa "kovcegom" (thule) na krovu, trosi 10 litara/100km po uslovima nemackog autoputa 160km/sat...... Vozio sam 320d takodje, 5,4 litre/100km i to ga nisam zalio uopste, bio sam mladji i "brzi" pa nisam vodio racuna o potrosnji. BMW pravi najbolje masine, vrh inzenjeringa motora.
Preporuka:
40
17
Odgovori

Prijavi komentar


kosmajac
Sreda, 21. 10. 2015. 08:42h
@perica : evo ti odgovora sta su mu radili, siguran sam da imas ugradjen čip tj bmw pogotovo 320 d tj e46 pa navise se mogu čipovati, ja sam moj čipovao, povecao konjazu a smanjio potrosnju, tkao da na otvorenom 150 km/h ako konstantno drzim pedalu bez smanjenja brzine ili povecanja je stabilna na 4.5-5 litara. dakle idi do dobar sertvis u gradu neka ti provere da li ti je autom čipovan, ako jeste trazi neka ti podese tako da imas manju potrosnju a vecu konjazu time dobijas vecu i brzu startnost automobila a manju potrosnju, jeste da ce ti dimiti kao da je obican dizelas ali ne brini to je zato sto dizne ne mogu toliko brzo da izfiltriraju gorivo pa je visak u obliku dima, mnogi misle dami je motor produvao, ahahah kada sam otisao u servis i zamolio ih da mi vrate na fabricka podesavanja cipa ni trunke dima!
Preporuka:
0
5
Odgovori

Prijavi komentar

mali-gile
Sreda, 19. 06. 2013. 15:23h
neregistrovan korisnik
@boki : Tvoj bmw, ha ha , sledeci mesec ako bude ovakva tema opet, smanjices ti to na 2. litra. Nema auta koje trosi ispod 1. litre na otvorenom. Sve kompanije oko potrosnje automobila lazu i to puno. Da nije tako ko bi kupovao trakove, suv ili jaca kola.
Preporuka:
47
8
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Četvrtak, 20. 06. 2013. 21:28h
neregistrovan korisnik
@mali-gile : ma da, ja proizvodim bmw pa imam razloga da lazem. Inace vozio sam relaciju od nekih 120 km gde sam se trudio da smanjim potrosnju sa 4 osobe u kolima i punim gepekom i trosio je 4,8 litra. Promenio sam dosta auta i ni jedan pre ovog mi nije trosio ispod 7 litra.
Preporuka:
17
7
Odgovori

Prijavi komentar

Trle
Petak, 21. 06. 2013. 15:54h
neregistrovan korisnik
@boki : Si vozio Golfa 2 1.6d? Taj na otvorenom na 80km ne prelazi 4.5l. Provereno koliko puta...
Preporuka:
16
5
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Petak, 21. 06. 2013. 23:45h
neregistrovan korisnik
@Trle : ne znam za golfa 2 ali ovaj bmw je stvarno cudo. Jedina mana mu je malo manji gepek sto je problem samo kada se ide na odmor. Ti druze nemoj da drzis do neveg o cemu nemas pojma. pozdrav
Preporuka:
10
6
Odgovori

Prijavi komentar

z
Četvrtak, 20. 06. 2013. 04:52h
neregistrovan korisnik
@boki : na 50 km
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Četvrtak, 20. 06. 2013. 14:11h
neregistrovan korisnik
@boki : Aha...puta 3....Kao sto golf bluemotion trosi 3,5 litra a ustvari trosi 7,5...To su cinjenice...
Preporuka:
24
1
Odgovori

Prijavi komentar

nemac
Sreda, 19. 06. 2013. 01:08h
neregistrovan korisnik
@CBR : Laze taho ... Stvarno? Vozim E 90 320d , juce sam ga vozio 245. Navigacija je pokazivala 229. 3km brze od fabricki deklarisane brzin. Sto volim takve lazi! I daj cbr reci sta vozis! Verovatno neki leksus!??
Preporuka:
18
52
Odgovori

Prijavi komentar

Provereno
Sreda, 19. 06. 2013. 22:21h
neregistrovan korisnik
@nemac : 320d plafon 230 km nizbrdo
Preporuka:
17
12
Odgovori

Prijavi komentar

Andreja
Četvrtak, 20. 06. 2013. 12:42h
neregistrovan korisnik
@Provereno : Kia Sportage 1.7 dizel,magistrala do 90km./h max,na 300km predjenih po kompu 4.8l. ali laze pa je to pravih 5.2l.Auto put na 130kmh pokazuje po kompu trenutno,ne prosek oko 8-9lit.manje trosi u gradu.Do 100kmh je ok,preko toga srce kao lud.Sa ceedom dizel do Grcke i nazad je potrosnja bila 5,3litre a isao sam i do 150kmh,sa ovim nece biti ispod 8lit.garantovano ako ne i vise.
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

gdd
Utorak, 18. 06. 2013. 17:55h
neregistrovan korisnik
americki ford su tuzili ameri jer niakako nisu moglu da postignu propisanu potrosnju.
Preporuka:
140
2
Odgovori

Prijavi komentar

Fade
Utorak, 18. 06. 2013. 18:02h
neregistrovan korisnik
Nisu oni prevaranti nego vi ne citate u kojim uslovima se postize ta potrosnja (sam vozac od 70kg, ravan put bez vetra itd.) to pise na svakom sajtu.
Preporuka:
133
8
Odgovori

Prijavi komentar

Zox
Utorak, 18. 06. 2013. 19:21h
neregistrovan korisnik
@Fade : ...na nizbrdici sa razapetim jedrima !!! e tad vraća gorivo u rezervoar
Preporuka:
144
3
Odgovori

Prijavi komentar

Bgd
Sreda, 19. 06. 2013. 13:33h
neregistrovan korisnik
@Zox : Jedra bi te usporavala kao padobran. S'ti imao fiziku u skoli? Ili makar izasao iz kuce?
Preporuka:
48
21
Odgovori

Prijavi komentar

Buleavrac
Četvrtak, 20. 06. 2013. 04:09h
neregistrovan korisnik
@Bgd : Ukoliko je nizbrdica sa =malim nagibom, i vozilo postize brzinu na istoj nizbrdici od 5km na sat, da li mislis da bi vetar brzine 100km/h koji mu duva u ledja, u ta jedra, smanjio ili povecao brzinu, pametni?
Preporuka:
49
0
Odgovori

Prijavi komentar

Trle
Utorak, 18. 06. 2013. 18:26h
neregistrovan korisnik
Tako sam i mislio! Onolika kubikaza a potrosnja 4l. Ispade da trose manje od hibrida...
Preporuka:
94
8
Odgovori

Prijavi komentar

Sad
Utorak, 18. 06. 2013. 18:36h
neregistrovan korisnik
Ce "gospodin" CBR da nas smara, za sve godine zivota u Minhenu, samo tako....
Preporuka:
90
4
Odgovori

Prijavi komentar

Gresnik
Utorak, 18. 06. 2013. 18:47h
neregistrovan korisnik
Jadni mi sad kad se CBR javi, necemo imati mira od njega.
Preporuka:
73
3
Odgovori

Prijavi komentar

mmmmm
Utorak, 18. 06. 2013. 20:21h
neregistrovan korisnik
kako nas stalno bombarduju podacima da za svaku novu seriju tj model spustaju potrosnju za 10 do 20 posto, ima uskoro da idu na ,,cist atmosferski vazduh,, sve na turbo pogon od istog!
Preporuka:
76
0
Odgovori

Prijavi komentar

dragan
Utorak, 18. 06. 2013. 21:43h
neregistrovan korisnik
2500 kubika trosi 4 litra a moj fijat od 1200 kubika trosi 10 litara koje ovdje lud nemam pojma
Preporuka:
101
2
Odgovori

Prijavi komentar

Cholo
Sreda, 19. 06. 2013. 17:52h
neregistrovan korisnik
@dragan : Tvoj fijat trosi 3 litra ali okolo rasipa taj ostatak. Preko losih spojeva, dihtinga, ubrizgavanja, sagorevanja....
Preporuka:
26
35
Odgovori

Prijavi komentar

JavozimBMW
Utorak, 18. 06. 2013. 22:49h
neregistrovan korisnik
Ko uopste kupuje BMW da bi prvenstveno vodio racuna o potrosnji goriva??? Koga to interesuje verovatno gleda nesto sto je do eventualno 1.400cm3 dizel ili na plin.
Preporuka:
101
7
Odgovori

Prijavi komentar

Neandretalac
Četvrtak, 20. 06. 2013. 00:21h
neregistrovan korisnik
@JavozimBMW : Има пацијената, веруј ми :) Знам лично једног. Купио крш од БМВа, ране деведесете, платио га прецењено, уложио још толико у њега да би га средио, а мотор преко 3000 кубика... Троши ко ненормалан, а регистрација преко 70.000 чини ми се да је била, сад је и већа... А човек има плату око 400 еура месечно... Значи два месеца мора да ради само да би регистровао тај крш. Да не говорим о томе да мора да му поправља делове и слично... Али ето, кад неко има комплекс ниже вредности па се кроз аутомобил и коњске снаге проналази у животу, тако то иде....
Preporuka:
68
5
Odgovori

Prijavi komentar

BMW
Utorak, 18. 06. 2013. 22:56h
neregistrovan korisnik
Vozim bmw 320d 150ks u fullu. Na autoputu skoro pun - 3 putnika + stvari, na oko 100-110km/h uz ukljucen tempomat, prosecna potrosnja mi je oko 4,2l/100km dizela.
Preporuka:
42
94
Odgovori

Prijavi komentar

320
Sreda, 19. 06. 2013. 12:49h
neregistrovan korisnik
@BMW : Isti slučaj.
Preporuka:
18
37
Odgovori

Prijavi komentar

Hahaha
Sreda, 19. 06. 2013. 13:29h
neregistrovan korisnik
@BMW : Evo ja ti verujem! Haha
Preporuka:
41
5
Odgovori

Prijavi komentar

SULE
Četvrtak, 20. 06. 2013. 09:52h
neregistrovan korisnik
@Hahaha : Alooooo...Ja imam Bmw 320 d i potrosnja mu j oko 7 litara.Taj od 4.2 lita na 100 km lažeeeee
Preporuka:
46
4
Odgovori

Prijavi komentar

Smederevac
Sreda, 19. 06. 2013. 14:39h
neregistrovan korisnik
@BMW : Golf 4 1,9 TDI 118ks 2005. godiste. Ja sam u autu, autoput, radi samo klima na najslabijem, cisto da vazduh ulazi u kabinu i radio, brzina 110-120 km/h u 6. stepenu prenosa radi mirnijeg rada i manje potrosnje. Auto odlicno odrzavan, nove gume, motor u perfektnom stanju. Trosi 4,9l do 5,5l dizela na ravnom u zavisnosti od atmosferskih uslova i kolovoza. Ja imam 90kg i putujem skoro svakog dana na relaciji Smederevo-Beograd. I ocekujete da vam verujem da BMW koji je sam po sebi tezi, ima jaci motor, 2000 kubika i nosi veci teret trosi toliko malo? Pre bih rekao od 6, pa navise u zavisnosti od vrste menjaca i serije motora.
Preporuka:
73
7
Odgovori

Prijavi komentar

bmw330ci
Četvrtak, 20. 06. 2013. 07:32h
neregistrovan korisnik
@Smederevac : nije tacno..provjeri i raspitaj se.. covjek je u pravu.. imao sam taj bmw 320d e46.. 150ps.. trosi u prosjeku 5.5 litara.. a to da na auto putu na 110 na tempomatu trosi 4.2 je 100%.. jest i da ne ide nest posebno za 150ps al i ne trosi.. i nemojte sam gledat svi ima puno konja odma puno trosi.. jer dosta je auta sa vise konja (razumno vise) koji manje trose.. kao bmw 320d e90 koji trosi 4.5 litre u prosjeku a ima 180ps!
Preporuka:
12
19
Odgovori

Prijavi komentar

VW-nikad-vise
Četvrtak, 20. 06. 2013. 10:14h
neregistrovan korisnik
@Smederevac : VW je auto koji najvise trosi, a ne ide nikako! Tako da te price golf, pasat to ideeee, a trosi ko upaljac okaci macku o rep! Nikad vise ne bih kupio bilo sta od VW!
Preporuka:
25
18
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Petak, 21. 06. 2013. 15:09h
neregistrovan korisnik
@Smederevac : Manje ti auto trosi sa klimom nego bez klime a sa otvorenim prozorom. a sto se bmw najnovija serija 320 184 ks, automatik trosi mi u proseku 6, 2 litra. Neverovatno ali istinito, brat mi vozi a4 2011 2.0 tdi 125 kw i trosi mu 8 u proseku, mada na autoputu pri brzini od oko 180 kmh trosi kao tenk. bmw definitivno pravi najbolje motore.
Preporuka:
19
9
Odgovori

Prijavi komentar

Dejans
Sreda, 19. 06. 2013. 18:42h
neregistrovan korisnik
@BMW : "A onda je mrmot uvio čokoladu u foliju..."
Preporuka:
24
10
Odgovori

Prijavi komentar

gasterbajter
Četvrtak, 20. 06. 2013. 05:13h
neregistrovan korisnik
@BMW : ma nije to nista, ja sam 750il napunio krompirom, ja zena i rodjaci krenuli za leskovac da prodamo. 3.279 l/km mi je pokazivao komp. dao bog skazaljka nije ni mrdnila kad smo se vratili u paracin
Preporuka:
41
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dusan
Četvrtak, 20. 06. 2013. 14:34h
neregistrovan korisnik
@BMW : Znači u fullu! BMW u fullu... to mora da je nešto neopisivo?! Kakav laksativ!
Preporuka:
29
1
Odgovori

Prijavi komentar

Djole-sm
Ponedeljak, 24. 06. 2013. 18:31h
neregistrovan korisnik
@BMW : Sipajte pun ponistite kilometrazu kada ispraznite rezervoar opet sipajte pun podelite sa kilometrima i eto vam potrosnja. Moj mercedes c220 cdi 2005 godina 150ks vecinom gradska voznja trosi od 7 litara pa cak do10 litara a sve u zavisnosti od kvaliteta goriva koje sipamo svi mi da napomenem da ga vozim sasvim normalno
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

yugo
Utorak, 18. 06. 2013. 23:03h
neregistrovan korisnik
yugo trosi 10/100 allli ako vozite uz brdo punim gasom onda trosi i do 40% vise
Preporuka:
64
5
Odgovori

Prijavi komentar

Gistav
Sreda, 19. 06. 2013. 13:48h
neregistrovan korisnik
@yugo : hahaha
Preporuka:
32
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Sreda, 19. 06. 2013. 14:44h
neregistrovan korisnik
@yugo : Da je bar 10l i da bar trosi samo 14 uzbrdo pri punom gasu. Stvarno, ko napravi taj motor treba mu zabraniti da koristi vise brojeve za zivota, kako napravi sklopociju koja ima 900kg i trosi kao Mercedes od 2 tone, pa cak i 80 i koje godine.
Preporuka:
50
3
Odgovori

Prijavi komentar

kolkopara-tolkomuzike
Četvrtak, 20. 06. 2013. 01:31h
neregistrovan korisnik
@yugo : jugo 55 1990: 192km 14.2l plina (verovatno tečnija vožnja bez kočenja). posle 2 nedelje ista relacija (gušći saobraćaj) 192km 16.5l plina. vreme puta u oba slučaja je bilo 3h, lokalni putevi, kroz sela. a dok sam išao na benzin jednom sam uspeo na ceo rezervoar da postignem 6.2lna100km doduše većina vožnje je bila izvan naselja.
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Amos
Utorak, 18. 06. 2013. 23:14h
neregistrovan korisnik
Svima je poznato da prizvodjači mijere svoju potrošnju u idealnim uslovima,koji u realnim uslovima ne postoje.Razlog laganja navedenih proizvodjača nije pridobijanje kupaca zbog manje potrošnje,razlog je emisija CO2 gasova.Ekološka svijest njihovih ljudi je jako visoka,i oni ne zele vozila koja troše 8 litara goriva,jer samim tim zagadjuju jako zivotnu sredinu. Japanci zaista imaju tehnički savršeno riješene motore,i već sada 90% novoproizvedenih vozila u Japanu imaju ispunjenu euro 6 normu (samočistive elektro- keramičke katalizatore).Da bi ste to imali potrošnja zaista mora biti minimalna.Prepiranje oko kvaliteta Evropskih (Njemačkih pretežno) i Japanskih vozila je pomalo degutantan.Mislim da bi trebalo da učimo od jednih i od drugih,jer su i jedni i drugi gotovo fizički istrebljeni,pogotovo ljudi iz Japana (atomska bomba),a danas su lideri u svijetu.
Preporuka:
39
5
Odgovori

Prijavi komentar

Milanpanic
Sreda, 19. 06. 2013. 00:20h
neregistrovan korisnik
Ne bih Japanca kupio taman da radi na vazduh. Ajmo minusi.
Preporuka:
42
152
Odgovori

Prijavi komentar

Hans
Sreda, 19. 06. 2013. 08:28h
neregistrovan korisnik
A niko ne spominje same ljude i neku njihovu potrebu da pred kolegama/javnosti skinu potrosnju svog ljubimca za litar - dvije. Podjem od svog okruzenja gdje BMW 320D sa 150 KS trosi čak 4.5 litre ili Passat 5+ 1.9 TDI sa 130 KS trosi 4 litre. Malo sutra.....
Preporuka:
79
3
Odgovori

Prijavi komentar

Srle
Sreda, 19. 06. 2013. 11:46h
neregistrovan korisnik
@Hans : Astra clasic 1.7cdti tacnije Isuzu motor, auto je 2008, na 80km/h bez klime 4.5l a sa klimom na 120km/h plafon 6l sto je bar po meni ok.
Preporuka:
49
1
Odgovori

Prijavi komentar

bmw
Petak, 21. 06. 2013. 15:14h
neregistrovan korisnik
@Hans : prijatelju nisam ja prodavac bmw-a pa da lazem, pitaj nekoga ko ima bmw 2011-2012 godiste pa onda pricaj...
Preporuka:
9
5
Odgovori

Prijavi komentar

Milan-Nis
Sreda, 19. 06. 2013. 10:49h
neregistrovan korisnik
Ako je u pitanju zastita zivotne sredine,onda vlade tih zemalja moraju voditi racuna o tome i za toliko,ako su relevantni testovi,podici standarde.Druga je prica sto se tice potrosnje privatnih vlasnika,nisam siguran da se vlasnici istih mnogo sekiraju za tih 25%.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

lelemame
Sreda, 19. 06. 2013. 11:53h
neregistrovan korisnik
Stati je tehnika, radi a ne cujese ( ako ne izes prebranac sa rebarca suva. ). 100% eco Potrosnja minimum. ?
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

jaba
Sreda, 19. 06. 2013. 12:04h
neregistrovan korisnik
vozači BMW najviše lažu o potrošnji, a za njima idu vozači VW. Njihova kola troše najmanje, a nikad nemaju goriva da nekok povezu....
Preporuka:
109
3
Odgovori

Prijavi komentar

baja
Sreda, 19. 06. 2013. 12:35h
neregistrovan korisnik
@jaba : Evo i ovde vozači BMWa, kažu da njihova kola troše najmanje!!!!!!! ludilo, a zaista proizvođači smanjuju potošnju bar 15% po svakom novom modelu, a modeli izlaze nikad brže. Tako mu dođe da su svi odavno prestali da troše gorivo uopšte. I u gepek BMWa i VWa staje najviše, naravno ako DOPLATITE za gepek, inače ne ulazi u osnovnu opremu. Kod golfa gepek valjda dobijete u paketu sa obrtomerom i termometrom i bočnim retrovizorom. U stvari dobijete pripremu za gepek, kad platite pripremu za kuku.
Preporuka:
58
7
Odgovori

Prijavi komentar

Gryphon
Četvrtak, 20. 06. 2013. 02:41h
neregistrovan korisnik
@baja : HEHEHEEHEHEH, svaka ti cast.....
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Sreda, 19. 06. 2013. 12:45h
neregistrovan korisnik
Teram c klasu 220cdi fabrika tvrdi pod idealnim uslovima grad 8.0l realno 9.0l dizela (za srpsko gorivo dodati pola litra do litar kako se kada zalomi) zimi do 11 kada je klizavo i guzva. Auto-put oko 5-6 zavisi od brzine, magistrala 4-5. Sve mereno naspram potrosenog goriva i kilometraze, bord kompjuter potrosnja nema veze sa mozgom po gradu a na otvorenom ne laze puno. Tahometar ne laze vise od 3-4 km/h proveravao navigacijom i radar-semaforom iznad strade i to je do nekih 150 precizan do u 2 km/h preko toga laze vise.
Preporuka:
38
2
Odgovori

Prijavi komentar

LOL
Sreda, 19. 06. 2013. 12:46h
neregistrovan korisnik
Istine o potrosnji su dovele do takvih apsurda da kada trebate da podelite troskove puta sa nekim misle da hocete da ih oderete ako kazete da vam auto od blizu 2L zapremine ne trosi 6L :)))
Preporuka:
35
0
Odgovori

Prijavi komentar

BMW-vs-SUZUKI
Sreda, 19. 06. 2013. 12:47h
neregistrovan korisnik
E pa ovako,nisam slusao priče i pričice već sam iskusio po svom džepu. Kupio sam u radnji nov Suzuki sx4 JAPANAC ,a kataloška potrošnja u gradu mi je bila 20-30% manja od realne.Besan zbog velike potrošnje prodao sam ga i kupio polovan BMW 320d 150ks,a taj BMW verovao neko ili ne meni troši u realnosti manje nego što je po katalogu. Tako da da njihova istraživanja mogu da okače mačku o rep,čista propaganda zbog prodaje. Japanci nisu više ni blizu ono što su bili,a nemci su sve bolji i bolji i tako će uvek i biti.Za BMW i Audi tvrdim,a Mercedes bas me briga i onako kopiraju BMW liniju.
Preporuka:
22
43
Odgovori

Prijavi komentar

SH4
Četvrtak, 20. 06. 2013. 00:09h
neregistrovan korisnik
@BMW-vs-SUZUKI : Ја возим тај модел Сузукијев, и мени је потрошња по каталогу... То што ти возиш 100 на сат у трећој брзини, нису криви у Сузукију, нити су криви што је у Београду у шпицу гужва гора него било где друго. Аутомобил од 120 коња треба знати возити. Мени тај исти јапанац троши 5 литара на отвореном, 6.3 мешовито и око 7.5 у граду, неретко и мање. А возим га већ годину дана. И колико се сећам, по каталогу то су те бројке. То што си се ти разочарао у аутомобил јер си мислио да купујеш нешто што вреди 40.000 а дао за њега 10.000, то су твоја превелика очекивања, опет ту Сузуки није крив :) Дакле, за сад, Јапанац је за мене цар, краљ, легенда! Видећемо како ће бити наредних година...
Preporuka:
29
10
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Petak, 21. 06. 2013. 00:51h
neregistrovan korisnik
@BMW-vs-SUZUKI : Veoma konfuzno, a pre svega čudno razmišljanje!
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

kovach
Sreda, 19. 06. 2013. 13:12h
neregistrovan korisnik
moja huskvarna za travu, 3.5 ks, neki dan uzmem da sisam, i naspem 1.6 litara u rezervoar, tacno koliki je, a trava malo visa, vlazna, ona se muci, za pola sata, cvrc, prazna... ja opet naspem, isto "do cepa", i na zadnjih 5 metara ,opet cvrc prazna... znaci, sa 3.2 litre, ja osisao vocnjak koji je 15x70 metara, a neko za malo vise da ode 100km... paz' da nece... ovo moje su realni uslovi...
Preporuka:
102
1
Odgovori

Prijavi komentar

kovach
Sreda, 19. 06. 2013. 13:46h
neregistrovan korisnik
moja huskvarna za travu, 3.5 ks, neki dan uzmem da sisam, i naspem 1.6 litara u rezervoar, tacno koliki je, a trava malo visa, vlazna, ona se muci, za pola sata, cvrc, prazna... ja opet naspem, isto "do cepa", i na zadnjih 5 metara ,opet cvrc prazna... znaci, sa 3.2 litre, ja osisao vocnjak koji je 15x70 metara, a neko za malo vise da ode 100km... paz' da nece... ovo moje su realni uslovi...
Preporuka:
46
0
Odgovori

Prijavi komentar

boza
Sreda, 19. 06. 2013. 18:49h
neregistrovan korisnik
@kovach : a ja juce jeo cevape. nidje veze.
Preporuka:
11
22
Odgovori

Prijavi komentar

gasterbajter
Četvrtak, 20. 06. 2013. 05:21h
neregistrovan korisnik
@boza : Oseca se
Preporuka:
25
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bmw-2-
Sreda, 19. 06. 2013. 14:02h
neregistrovan korisnik
Vozim Bmw 320 d 150 ks, automatik.. 140 km/h i potrosnja ne prelazi 6,2 l/100 km.. Ziva istina..
Preporuka:
11
29
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Petak, 21. 06. 2013. 00:56h
neregistrovan korisnik
@Bmw-2- : Gde prijatelju trošiš 6.2l ?! To je stariji tip motora, najmoderniji, recimo sky active kod Mazde može to da postigne, ali kod tog bmw, molim te!
Preporuka:
11
9
Odgovori

Prijavi komentar

Japanac
Petak, 21. 06. 2013. 06:19h
neregistrovan korisnik
@Bmw-2- : Hahaha,o cemu ti to? Gledas u ekran...E druze od tog nema nista...Naspi lepo 7 litara nafte u BMW,i lepo ga raspali po auto putu,i da vidis koliko ces da predjes...Tako se meri!!!
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

reno
Petak, 21. 06. 2013. 09:34h
neregistrovan korisnik
@Bmw-2- : reno je zakon
Preporuka:
8
8
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Sreda, 19. 06. 2013. 14:04h
neregistrovan korisnik
Proizvodjaci testiraju potrosnju na novim vozilima, u precizno odmerenim uslovima. Npr voznja 90km/h, voznja 120km/h, voznja u gradu gde se pazi na ogranicenje od 50km/h. Sve to naravno da je tesko izvodljivo u realnim uslovima i kada vozilo i kada je vozilo polovno i preslo ko zna koliko. Ja bih rekao da nas vise lazu ovi koji nam toce i prodaju gorivo, po kvalitetu i kvantitetu.
Preporuka:
26
0
Odgovori

Prijavi komentar

Kiaaaaa
Sreda, 19. 06. 2013. 14:31h
neregistrovan korisnik
Meni je Kia Ceed 1.6 benzinac za 48000km potrosila u proseku 7.9litara gde je 99% voznje u gradu (citaj spic). Svaku kupovinu goriva kao i predjeni put belezim od kupovine kola :-D
Preporuka:
26
4
Odgovori

Prijavi komentar

mk
Sreda, 19. 06. 2013. 21:05h
neregistrovan korisnik
@Kiaaaaa : kia, prdi, kaslje :-)
Preporuka:
22
7
Odgovori

Prijavi komentar

kovach
Sreda, 19. 06. 2013. 14:37h
neregistrovan korisnik
moja huskvarna za travu, 3.5 ks, neki dan uzmem da sisam, i naspem 1.6 litara u rezervoar, tacno koliki je, a trava malo visa, vlazna, ona se muci, za pola sata, cvrc, prazna... ja opet naspem, isto "do cepa", i na zadnjih 5 metara ,opet cvrc prazna... znaci, sa 3.2 litre, ja osisao vocnjak koji je 15x70 metara, a neko za malo vise da ode 100km... paz' da nece... ovo moje su realni uslovi...
Preporuka:
21
0
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Sreda, 19. 06. 2013. 16:29h
neregistrovan korisnik
@kovach : Pa napravi onda huskvarnu na dizel :P
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kakav-dizel
Petak, 21. 06. 2013. 06:16h
neregistrovan korisnik
@kiki : Kosu u ruke,i deri :) Pa to trosi kao avion :D
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan-NS
Sreda, 19. 06. 2013. 16:29h
neregistrovan korisnik
Kupim pre 2,5 meseca Skoda Yeti 1,2 TSI.Velika familija,prostran auto,ceo svet priča čudo o motoru a naročito o potrošnji-5,5-7,6 l/100 km.Test vozilo nemaju,naravno,okrenem ga po nekoj livadi i kupim.Auto u svemu odličan.Dok nisam izašao na auto put...Od Srbije do Slovenije brzinom od 130 kmh ,doduše pun ali bez klime,8,8 litara.Kao Lada Niva.U servisu se naravno prave ludi,kao "razrađuje se".Nekog ću ,izgleda,da tužim.
Preporuka:
41
5
Odgovori

Prijavi komentar

coban
Četvrtak, 20. 06. 2013. 08:42h
neregistrovan korisnik
@Ivan-NS : pa prijatelju moj, nije auto 1,2 litra za auto put i to još za 130km/h. Nijedan auto ne troši raketno gorivo, tako da bi taj od 1,2 mogao da ide, morali su u menjaču da naprave sporiji prenos da bi dobili snagu, i on da bi išao 130 km/h mora da se obrće 4000 o/min, a toliki broj obrtaja troši
Preporuka:
31
0
Odgovori

Prijavi komentar

Kubikaza-sine
Četvrtak, 20. 06. 2013. 11:14h
neregistrovan korisnik
@Ivan-NS : Taj mali 1,2 TSI treba drzati u obrtajima stalno da bi iole dobro isao i povukao. Obrati paznju na obrtaje pri 130km/h pa ces videti i sam +sto je to VW benzinac, koji kao i svi drugi iz VW porodice dosta trosi, a ne pruza mnogo.
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

PUG
Sreda, 19. 06. 2013. 18:45h
neregistrovan korisnik
Moj Peugeot 206 1.4b trosi 6.2 na otvorenom a 8 u gradu Beogradu!
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Japanac
Sreda, 19. 06. 2013. 19:16h
neregistrovan korisnik
Strasno! Kako ih nije sramota,da lazu vise nego Japanci?!
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

qq-nama
Sreda, 19. 06. 2013. 19:43h
neregistrovan korisnik
Sve zavisi gde i kako vozis. Na nasim putevima ces da vise trosis, a i kvalitet goriva je dosta los u odnosu na zapadne zemlje. Sto se tice njihovih istrazivanja , oni testiraju potrosnju u idealnim uslovima i to rade profesionalci koji znaju kako smanjiti potrosnju na 1000 nacina :D
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

Wladimir
Sreda, 19. 06. 2013. 19:52h
neregistrovan korisnik
Ja sam prezadovoljan sa x5 3.0d. sa prosecnom brzinom 130 km/h,mogu da predjem 900km,i to sa 4 odrasle osobe i punog gepeka.
Preporuka:
8
10
Odgovori

Prijavi komentar

vladimir
Sreda, 19. 06. 2013. 21:41h
neregistrovan korisnik
@Wladimir : sve to ok samo koliki je rezervoar u x5?
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

yes
Sreda, 19. 06. 2013. 21:43h
neregistrovan korisnik
@Wladimir : I 100 litara dizela u rezervoaru.Nije loše,nije.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Wladimir
Četvrtak, 20. 06. 2013. 21:54h
neregistrovan korisnik
@yes : U rezervoaru ima 85 litara sa rezervom.za tvoju informaciju,nisam nikad vozio do zadnje kapi dizela.znaci,kad se upali rezerva,na prvu pumpu kad naidjem,onda tocim.i ne lupaj da ima 100 litara,nego 85 litara.pisi realnost.
Preporuka:
6
6
Odgovori

Prijavi komentar

GOLF-2-13-plin
Sreda, 19. 06. 2013. 20:19h
neregistrovan korisnik
GOLF 2 1.3 plin trosi u prosjeku 6,7l plina na 100km. Deklarisana benzina je 6,2.
Preporuka:
3
22
Odgovori

Prijavi komentar

Realna-potrosnja
Sreda, 19. 06. 2013. 20:28h
neregistrovan korisnik
Evo sta je realna potrosnja: Benzinac 1.0-1.2 (max 75ks) - grad oko 8.5, otvoren oko 6.5 Benzinac 1.4-1.6 (max 120ks) - grad 10, otvoren oko 7 Benzinac 1.8 i jace - grad 12, otvoren oko 8 Dizel 1.3-1.5 - grad 7.5, otvoreno 5 Dizel 1.7-2.0 - grad 8, ovoreno oko 6 Za turbo benzince dodajte po 1.5L za ove zapremine koje sam napisao, ali vam i KS ide oko 50% gore. Naravno ovo je okvirno i otvoren put je auto put sa nekom voznom (110-120).
Preporuka:
20
6
Odgovori

Prijavi komentar

Sh4
Četvrtak, 20. 06. 2013. 00:33h
neregistrovan korisnik
@Realna-potrosnja : Не лупетај, ја возим 1.6 од 120 коња, троши ми у граду онолико колико ти кажеш да троши на отвореном... На отвореном троши 5 литара, а рецимо да у њега седне неки манијак да га вози, трошио би и 12 литара на отвореном. Дакле, то што си ти написао нема везе са животом, јер просто и једноставно, потрошња зависи од милион ствари и не може се фиксирати за једну бројку и бити иста за све моделе аутомобила исте кубикаже и снаге.. Зависи од облика аутомобила, ширине гума, колико су исте потрошене, колико је стар мотор, да ли ради клима, како се вози тј. да ли га вози неко ко уме да га вози или неки клинац који се ложи па казаљка прелази 6000 обртаја у сваком степену преноса и сл... Зависи и од броја путника, и од подлоге на којој се вози, и од милион других ствари. Зато не лупај. Мој Сузуки да троши 7 литара на отвореном, продао бих га без размишљања, али он толико не троши ни комбиновано.
Preporuka:
7
16
Odgovori

Prijavi komentar

ma-daj
Nedelja, 23. 06. 2013. 13:59h
neregistrovan korisnik
@Sh4 : aj ne lupaj... 1.6 na otvorenom ne moze ispod 6.5 litara.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Japanac
Petak, 21. 06. 2013. 06:11h
neregistrovan korisnik
@Realna-potrosnja : Moja Honda 1.5l e-vtec 115ks,trosi 7-8l max pri normalnoj voznji,na otvorenom jos manje kad je ubacim u 5-tu na manjim obrtajima(2000-2500rpm)...Kad je gazim,i kad histerise na 7000-8000 obrtaja/m,onda mozda i trosi vise od 10l.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

RadE
Sreda, 19. 06. 2013. 20:35h
neregistrovan korisnik
Nije tačno.Kakvih 25% više!!Lupaju bezveze. Testirao sam najmanje 8 raznih automobila najviše iz VW grupacije i sa svakim sam postigao deklarisane potrošnje.Sa nekim čak i manju potrošnju (land rover). Sve zavisi kako se vozi i ko vozi.Ako se vozi lagano i pametno deklarisanu potrošnju je lako postići.
Preporuka:
9
19
Odgovori

Prijavi komentar

Ss
Sreda, 19. 06. 2013. 21:23h
neregistrovan korisnik
@RadE : U pravu ste.Mercedes C200 kompresor brat vozi,otvoreni put 7 l, prosecna brzina 100km/h,a ja 9,5 l i prosecna brzina je veca.U tome je stos,zavisi od vozaca.
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

ninja
Sreda, 19. 06. 2013. 20:40h
neregistrovan korisnik
Na prvom mestu pozdrav za CBR (iako je cesto bezobrazan) ali posto mi je zemljak u Minhenu da mu oprostimo? Moja Alfa 159 TBi trosi koliko joj naspes i kako i koliko vozis. Ako imas tesku desnu nogu toliko i trosi a ako nemas isto toliko i trosi. Rastegljiva je prilicno. Moze i osam litara na sto ali moze i osamnaest. Sa osam litara imas osmeh na pumpi a sa osamnaest osmeh na drumu. Sve je stvar afiniteta. Posto "crtkam" nekakve automobile za BMW, ovde u Minhenu slozio bih se (nakon razgovora sa kolegama) da Nemci prilicno lazu sto je i bilo u nekoliko emisija na nemackim televizijama. Ja Nemce ne volim kao automobile ali ih postujem. Prodaju uglavnom ono sto nikome nije potrebno. Elem, neki dan uzmem od kolege iz susedne firme (sluzbeni auto) i to Dodge RAM 1500 sa HEMI 5.7 litara motorom malo da provozam. Ide dobro, dobro vuce, jedino je malo u krivinama "cudan". Sve u svemu ako ne "teras" preko 130 na sat i nije lose. Trinaest litara ali ako udjes u grad onda mnogo vise od trinaest litara. Skoro pa dvadeset. OK, razumem. Motorcina je to. Elasticno i vuce kako zamislis ali to zadovoljstvo i kosta. Razumem ja da je tehnika napredovala ali iskoriscenje goriva je konstantno pa koliko god bio mali motor ili velik odnos ulozenog i dobijenog je priblizan. Termodinaika je opaka nauka. Sve sto udje na jednu stranu mora da izadje i na drugu i tu nema sampiona. Sve je stvar filozofije a rezultat uglavnom isti sve dok se ne smisli neko "pametnije" gorivo...
Preporuka:
33
1
Odgovori

Prijavi komentar

vladimir
Sreda, 19. 06. 2013. 20:48h
neregistrovan korisnik
Golf 6 2.0 tdi 140 ks normalna vožnja -80 km/h 4.0 l.vožnja prosek 120 6,8l i to pričam o otvorenom putu,ne gradske vožnje.Uspevalo mi je da držim potrošnju i ispod 4.0l. tako da moj zaključak je da potrošnja zavisi od težine noge na gasu a stručnjaci malo nek povedu računa pre nego što ispale komentar.deklarisana potrošnja se meri pri brzini od 80 km/h u najvećem stepenu prenosa na ravnom putu.Da li znate nekoga ko tako vozi???
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Sreda, 19. 06. 2013. 20:53h
neregistrovan korisnik
Nije "Citroen" nego "Sitroen". Isto kao sto nije "Renault" nego "Reno". Zar je to tako tesko zapamtiti?
Preporuka:
8
26
Odgovori

Prijavi komentar

japanac
Sreda, 19. 06. 2013. 21:12h
neregistrovan korisnik
Znate sta? Moj mitsubishi potrosi sve sto mu sipam...:)
Preporuka:
43
1
Odgovori

Prijavi komentar

SX4
Sreda, 19. 06. 2013. 23:40h
neregistrovan korisnik
Hvala Bogu pa imam japanca :)
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Sreda, 19. 06. 2013. 23:43h
neregistrovan korisnik
Imao sam i vozio, razne automobile. Svi proizvodjaci žele da privuku kupce malom potrošnjom goriva. Uglavnom se sve svede na najmanje 1.5,pa sve do 2.5, ili čak 3 litra veće potrošnje. Kako im onda "doskociti"? Ja primenjujem metod da sam prilikom kupovine auta dodam oko 2 litra i ako me onda Ta cifra zadovolji onda se odlučim za kupovinu.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dusan
Sreda, 19. 06. 2013. 23:59h
neregistrovan korisnik
Lancia Delta 2.0 mjt 165ks trosi mi sa klimom i pet putnika na autoputu 5.5lit sa voznjom 130-140 km/h... 1.6 sa 120ks i litar manje
Preporuka:
3
9
Odgovori

Prijavi komentar

Placebo-efekat
Četvrtak, 20. 06. 2013. 00:50h
neregistrovan korisnik
Koliko ti trosi auto? Trosi koliko sipam. ;)
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

mala
Četvrtak, 20. 06. 2013. 08:39h
neregistrovan korisnik
Vozim Smart for two hdi (benzinac automatik). Trosi 6 litara u gradu (do 7l ako je stalno ukljucena klima). Na otvorenom (90km/h) 3.9l. Drzi se propisanog proseka od 5l... Mada mislim da ima onih koji se zanose da smart moze da trosi po gradu 5l i manje... nema sanse! :) Poz
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

malisa
Četvrtak, 20. 06. 2013. 09:33h
neregistrovan korisnik
moja toyota prius (2010 godiste) takodej ne trosi koliko je deklatisano (3.9-4,1 benzina) ali maksimalna potrošnja nikada nije prešla 6 L (130 kmh na auto putu, četvoro ljudi+prtljag, klima, radio itd). Inače u Beogradu po najvecim guzvama ostvarim oko 4-4,5 L.
Preporuka:
11
4
Odgovori

Prijavi komentar

ime-moje
Četvrtak, 20. 06. 2013. 09:45h
neregistrovan korisnik
Samo kod nas moze se cuti da auto trosi ispod minimuma koji je deklarisao proizvodjac.
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ne-lazu-ali-stavljaju-
Četvrtak, 20. 06. 2013. 10:21h
neregistrovan korisnik
Vozim nov auto i ako poštujem bord kompjuter i vozim po "njegovom" predlogu potrošnja je ista kao i po prospektu. U suprotnom potrošnja je veća.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zeka
Četvrtak, 20. 06. 2013. 10:52h
neregistrovan korisnik
Vozim Lanciu Dedru 1.9 tds 1999. god i ostvarujem manju prosjecnu potrosnju kao moj prijatelj koji vozi 307 hdi 2005. god koji ima 25 ks vise. Sto znaci da se stvari nisu previse promjenile vec 15 god, sto se tice potrosnje. Na otvorenom 5-6 l, u gradu do 10l. Ako vozis brzo, ili ako natovaris auto, vise ce da trosi i to je to. Sve ostalo je marketing (cista laz).
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

dkojic
Četvrtak, 20. 06. 2013. 11:31h
neregistrovan korisnik
Vozim BMW (f10), 2.0d (184 ks), na autoputu mi troši oko 6-6.5l (uključena klima, radio svetla, brzina oko 140-150 km/h)...u gradu od 8.5-11l (u zavisnosti od stila vožnje, gužve, klima itd)...ne interesuje me kataloška vrednost potrošnje, ne vozim brzo, ali zato volim da do te određene brzine osetim ubrzanje...i svaki put kad stisnem papučicu gasa izmami mi osmeh...postoji opcija da se smanji potrošnja, ako se uključi efficient dynamics (što ozbiljno umiri auto), uz uključen start stop...ali u tome ne vidim lepotu, takav auto se i ne kupuje da bi se gledala potrošnja u dcl...ovi što pričaju da im BMW troši 3-4l imaju neku neverovatnu potrebu da umanje...mislim da je ta potrošnja nemoguća...
Preporuka:
30
0
Odgovori

Prijavi komentar

nemac
Četvrtak, 20. 06. 2013. 13:24h
neregistrovan korisnik
@dkojic : Slazem se sa tobom i ja vozim BMW 320 d , doduse e90. Isti uslovi voznje na auto putu oko 6,5. Grad hoce malo da pije, tezak je auto i naravno da hoce da popije. Ni ja ne gledam u par decilitara , bitan je osecaj voznje.
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Četvrtak, 20. 06. 2013. 18:56h
neregistrovan korisnik
Kia sportage 2.0 crdi, awd otvoren put 90km/h, 6 stepen, prosek 7.5-8, klima gradska voznja , prosek 8.5-9 autoput 120-130km/h izmedju ova dva, sve u svemu na 5000km, od toga 4000 medjugradske voznje pri uglavnom 90-100km/h, prosek za svih predjenih 5000km, 7.9 litara/100km.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

HDI
Četvrtak, 20. 06. 2013. 21:11h
neregistrovan korisnik
Nista o HDI motorima? Vozim Pezo 508, 1.6 e-HDi, 2011. Na autoputu, brzina oko 130 km/h, standardno trosi oko 5 lit/100. Jednoga dana resim ja da probam koja je minimalna potrosnja (francusko gorivo doduse). Rezultat: >200km na autoputu, brzina oko 100-110 km/h, trosi 4.1 litara! Skoro kao propisano po katalogu!
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

komsija
Četvrtak, 20. 06. 2013. 21:14h
neregistrovan korisnik
moj novi smart fortwo cdi pici bez blama po gradu pet kila nafte a treba ispo tri ipo..
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

rajangigs
Petak, 21. 06. 2013. 00:56h
neregistrovan korisnik
mecka 190E automatik '80 godiste benzin/gas trosi 18lit gasa na 100km sa sve odvrnutom muzikom i izbacenim laktom kroz prozor. benzina ne znam koliko trosi :-)
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zivaistinajaproveravao
Petak, 21. 06. 2013. 23:37h
neregistrovan korisnik
Najmanju potrosnju ima Golf 2, to vozaci Golfa 2 mogu da dokazu kada bace oko na board computer!!! Ha,ha,ha
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

Woofer
Subota, 22. 06. 2013. 01:23h
neregistrovan korisnik
Hah, stvarno katastrofa. Meni za Kiu Sorento 2.5 crdi 2004. godiste napisali da na lokalnim putevima trosi 6.5l. Auto od preko dve tone da trosi toliko, aham...Najmanja potrosnja je 8.5 inace...Toliko o istini...
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

stedljivost
Subota, 22. 06. 2013. 12:24h
neregistrovan korisnik
Мој ауто троши око 1 литар на 100 км које пређем, поуздано! Углавном идем пешке и јавним превозом, па кад се подели и срачуна ...
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Audifan
Nedelja, 23. 06. 2013. 13:22h
neregistrovan korisnik
Istina vozim A4 2009 god 2.0 Tdi 170ks quattro + powerbox trosi u proseku 2l vise od deklarisane potrosnje ali manje od acorda 2.2 koji je em slabiji em nema 4x4 ali Honda je ostala u granicama fabrickih navoda.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

lane
Nedelja, 23. 06. 2013. 13:49h
neregistrovan korisnik
Sto se tice potrosnje na bordu, tu i jesu najvece lazi. Stoga ako na cesto pomenutom bmw 320d pokazuje 4,5 ne znaci da toliko stvarno i trosi. Ja ne tvrdim da je to nemoguce, ali secam se jednog testa iz cini mi se autobilda od pre par godina gde su testirali stvarno veliki broj automobila od stedljivih dizela do pravih automobilskih zveri. Sipali su odredjen broj litara goriva, predju 100km na kruznoj stazi i izmere sta je ostalo. Nijedan nije pokazivao tacnu potrosnju i bilo je stvarno velikih odstupanja. Nazalost secam se samo jednog primera, Porsche Cayene turbo pri punom gasu pokazuje 27-30 litara a potrosio je 67 litara na 100km!!! Sta drugo moze vlasnik takvog auta da kaze osim da mu potrosnja ne prelazi 30 litara kad ga gazi a ono....
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

ivan-kraljevo
Četvrtak, 06. 03. 2014. 00:38h
neregistrovan korisnik
vozim jeep grandcherokee 4.7 v8 h.o (hemi motor) po bordu mi trosi 22l zimi leti oko 18 ali to je po bordu . s verujte mi da me je szrah da sam proveravam ovako kada ga spustim po gradu ispod 20 ja sam presrecan
Preporuka:
1
1
Odgovori