Kako kupiti dobar polovnjak (3): Produžite život svom polovnom automobilu

Kako kupiti dobar polovnjak (3): Produžite život svom polovnom automobilu

Svom polovnjaku lako možete produžiti životni vek Većina vozača verovatno zna da prilikom paljenja automobila svi uređaji, poput farova, unutrašnjeg svetla, ventilacije ili audio... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

haos
Sreda, 13. 03. 2013. 12:19h
neregistrovan korisnik
ahahaha umirem :D "Kako bi sačuvali lamelu vozači moraju da izbegnu nepotrebno korišćenje kvačila naročito prilikom polaska na uzbrdici. Tada umesto lamele treba upotrebljavati ručnu kočnicu"
Preporuka:
59
6
Odgovori

Prijavi komentar

King
Sreda, 13. 03. 2013. 14:47h
neregistrovan korisnik
@haos : A sta ako je automatik :)
Preporuka:
5
9
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Sreda, 13. 03. 2013. 12:37h
neregistrovan korisnik
Cuj prilikom voznje ne bi trebalo da se prebacuje u vecu brzinu dok se motor ne ugreje!!!! Sta da radimo - da vozimo u prvoj?
Preporuka:
86
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 13. 03. 2013. 14:44h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Ako si prvo ubacio u rikverc da isteras auto, onda moras da nastavis u rikverc dok se motor ne zagreje.
Preporuka:
81
2
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Sreda, 13. 03. 2013. 13:17h
neregistrovan korisnik
Auto mora da bude dobar da se ne pregreje a ako se pregreje onda nema sta da se pazi, pravac generalna. Mada nisam cuo da je nekome prokuvao motor jos od kako nema fice. Ima svasta da se procita danas.
Preporuka:
38
5
Odgovori

Prijavi komentar

Bgd
Sreda, 13. 03. 2013. 13:30h
neregistrovan korisnik
Evo još par korisnih saveta u ovom fazonu: Pre ulaska u auto, prvo otvoriti vrata. Redovno sipanje goriva sprečava da ostanete negde na putu bez goriva. Većina vozača verovatno zna da okretanje volana rezultuje okretanjem točkova.
Preporuka:
83
2
Odgovori

Prijavi komentar

Fc-Inter
Sreda, 13. 03. 2013. 14:41h
neregistrovan korisnik
Ovi verovatno misle na neke krseve,sa njima moras ovako...
Preporuka:
22
2
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Sreda, 13. 03. 2013. 14:47h
neregistrovan korisnik
hahahaha da i ja mislim da treba koristiti rucnu pri kretanju uzbrdo umesto kvacila...daj bre sta pisete vi :D
Preporuka:
31
3
Odgovori

Prijavi komentar

Iggy
Sreda, 13. 03. 2013. 14:48h
neregistrovan korisnik
Kad se motor pregreje, ako se vozilo zaustavi prokuvace 100%!!! Gasenjem motora voda vise ne cirkulise, onaj deo koji ostane u vrucem motoru provrice ko na smederevcu... Postoje drugi nacini da se ohladi motor...
Preporuka:
35
1
Odgovori

Prijavi komentar

Daniel
Sreda, 13. 03. 2013. 15:29h
neregistrovan korisnik
Ovo je smesno... Ko izmislja ova pravila... Za Ulje, Polusinteticno na 10000km, Mineralno na 5000km i sinteticno od 15000 do 25000km... Ovako ljudi... Ako hocete da sacuvate vas automobil, na svako drugo menjanje ulja treba da se menja i vazdusni filter, ulje u kocionom sistemu i svecice. Godisnje jednom filter za gorivo. Polusinteticko ulje se menja na 15000km, sintetisko u zavisnosti dali je dizel agregat ii benzinac, na dizel se menja svakih 25000km a benzinac na 20000km. Mineralno ulje je dugotrajno ulje koje se menja na svakih 30000km ujdno to ulje je i najskuplje... BAr ovde u svajcarskoj tako ide... Pozdrav svima...
Preporuka:
5
50
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Sreda, 13. 03. 2013. 16:22h
neregistrovan korisnik
@Daniel : Aj sipaj kod nas u Srbiji minaralno ulje pa ga vozi 30000km.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

ex-demokrata-1
Sreda, 13. 03. 2013. 18:36h
neregistrovan korisnik
@Daniel : Mineralno se menja na 30 000 i to je najkvalitetnije u Švajcarskoj ??! U kojoj ti Švajcarskoj živiš čoveče,ili tebi stalno podvaljuju pa ti sipaju mineralno ili si ti nešto debelo pobrkao,uglavnom,proveri ti za svaki slučaj šta od ulja imaš u motoru.Gradacije ulja su iste na celoj planeti.
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

zoran
Sreda, 13. 03. 2013. 19:55h
neregistrovan korisnik
@Daniel : mineralna ulja su najkraceg veka, i to je tako svuda u svetu. Inace to dal je ulje sint ili mineral je mnogo bitnije za kvalitet podmazivanja posebno pri ekstremnijim. uslovima eksplatacije nego za duzinu perioda zamene.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bobi
Sreda, 13. 03. 2013. 20:19h
neregistrovan korisnik
@Daniel : Mineralno? Na 30000 km? U ch? Da nisi mislio na puno sinzeticko?
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Sreda, 13. 03. 2013. 21:46h
neregistrovan korisnik
@Daniel : Prijatelju ti si malo pomesao loncice,on je rekao bas dobro ali ja mislim tu se radi za stare auta,najbole je da pogledas uputstvo auto i u njemu pise sve koje ulje i na koliko se menja,zato sto servise hoce da proda ono staje najskuplije odnosno naplati najskuplie a dobies najgorie.isto do filter za vazduh 40do 60 hilade kilometra i zavisi gde se vozi ali nije tesko da pogleda jel je prljav ili nie i ne kosta puno dase ocisti,gume treba uvek da kontrolises vazduh a stase radi centriranje trap edino ako trosi gume ili kad menjas spone, ju manje steluj mane problema majstori vise pohvare ngo nastelue a kod nove auta specialno dizel gde e partikel filter i turbo tu se mena fiter za gorivo na 60.000hiljade km i ulja 25-3000km ali motori trose ulja i problema kolko hoces,zato se pridrzavaj uputstvo Fabrikant i uvek kontrlisi stanje ulja i upotrebljavaj poznate marke a ne reklame.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Suncokretovo-ulje
Sreda, 13. 03. 2013. 22:04h
neregistrovan korisnik
@Daniel : Jujujujuju, ljudi moji, nemojte pisati nesto u sta niste sigurni! Neko ce Vas stvarno poslusati i napravice piz*ariju. Kakvih 30000km za mineralno?! Kakvih 20000km za sisntetiku?! Ni slucajno, osim ako zelite da sahranite motor!!! 5 litara kvalitetnog ulja (da ne imenujem sad) je oko 3000-3500 din, filter ulja je cca 400- 1000 din (zavisi koje vozilo je u pitanju). Menjajte to na 7000-10000 km i.ne razmisljajte. Jos pogotovo ako vozite benzice sa plinom, plin razbija ulje. Necete verovati kako izgleda ulje vozeno 10k na plinu, i 10k na benzinu.
Preporuka:
11
4
Odgovori

Prijavi komentar

Lnatic
Nedelja, 17. 03. 2013. 12:12h
neregistrovan korisnik
@Daniel : Idi pretuci svog majstora, ili ga tuzi (tako se to radi u Svajcarskoj). Jer ako ti najskuplje placas mineralno ulje i svecice menjas na svakom drugom malom sevisu ...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

observer
Sreda, 13. 03. 2013. 17:47h
neregistrovan korisnik
Čim primeti da se motor "pregrejao" vozač bi morao da se zaustavi, da zameni motor ili celu kantu, kako nebi došlo do eksplozije.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

observer
Sreda, 13. 03. 2013. 18:03h
neregistrovan korisnik
Mercedes svake godine prosečno gubi samo pola konjske snage, BMW gubi dve, Audi i VW 3 i više, dok preostala evropska vozila gube sve što imaju niže od krova. Moj Mitsubishi 4/4 ništa ne gubi i mirno ulazi u moju garažu koja je duga samo 5,5 metara. Gde da uguram Mercedes?
Preporuka:
3
10
Odgovori

Prijavi komentar

ex-demokrata-1
Sreda, 13. 03. 2013. 18:30h
neregistrovan korisnik
Treba imati ozbiljnu dozu sreće kad se kupuje polovnjak,ipak je to auto koji je prešao min.150 000km ( ako je star par godina )a i to je relativno ozbiljna kilometraža.Slažem se da ove stvari može da odradi svaki vozač ali tek pošto nabavi auto,a od toga šta je kupio zavisi da li će recimo morati češće da menja ulje i filter ulja,jer neki dizeli troše ulje i fabrički a neki ga troše jer je motor izraubovan.
Preporuka:
7
0
Odgovori