Uskoro vožnja sa nula promila alkohola u krvi

Uskoro vožnja sa nula promila alkohola u krvi

Profesor Saobraćajnog fakulteta u Beogadu, Milan Vujanić kaže da nema razloga da neko pije kada vozi i da bi novi zakon trebalo da predvidi vožnju bez alkohola, s obzirom da mnogo... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Tomin-fan
Petak, 18. 01. 2013. 13:39h
neregistrovan korisnik
Osim za one koji dokazu da su pili Tominu rakiju !!!
Preporuka:
62
41
Odgovori

Prijavi komentar

daniel21000
daniel21000
Nedelja, 20. 01. 2013. 17:27h
@Tomin-fan : Ostace auto-limari bez posla :)
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

vlatkoj22
vlatkoj22
Petak, 18. 01. 2013. 13:41h
Докле да се говори: НИЈЕ У ПИТАЊУ ЗАКОН ВЕЋ ПРИМЕНА ЗАКОНА. Када то успемо решавамо многе проблеме у саобраћају, а и многе друге.
Preporuka:
180
2
Odgovori

Prijavi komentar

hunt
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 00:08h
neregistrovan korisnik
@vlatkoj22 : Znas kad ce zakon da vazi za sve i primena istog- NIKAD! da se ne lazemo! Moze samo da se smanji eventualno krug "nedodirljivih" i nista vise..
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

zivko-s-SRBIJA-JE-UGROZENA-znao-sam-jer-sve-ostaje-za-vladu
Petak, 18. 01. 2013. 13:43h
neregistrovan korisnik
да би могла да функционише и да се весели са разним певачицама за грађане нема алкохола
Preporuka:
48
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nataly
Petak, 18. 01. 2013. 13:54h
neregistrovan korisnik
Smatram da nema ama bas nikakve potrebe za ovako radikalnom merom! Cinjenica je da se na nasim putevima desava puno nesreca, za koje su krivci pijani vozaci, ali isti nisu sigurno imali 0,1 ili 0,2 promila alkohola u krvi, vec mnogo vise!!!
Preporuka:
186
23
Odgovori

Prijavi komentar

jan
Subota, 19. 01. 2013. 12:08h
neregistrovan korisnik
@Nataly : lako je njima kada imaju svi svoje vozace i limuzine.gde si ti video brate u srbiji da se ne pije i vozi i 0.3 je puno dovoljno 0.5 dva ,tri piva i vozis normalno.
Preporuka:
28
19
Odgovori

Prijavi komentar

Krivi
Petak, 18. 01. 2013. 13:57h
neregistrovan korisnik
Kakvi bolidi. Pa to nema nigde. Hrvatska je to pokušala da uvede, pa kad se fratar pobunio da je pio vino prilikom krštenja odmah su vratili na 0,5 promila. Mi ništa ne možemo da naučimop da greškama drugih. Pa udese na prave oni sa 0,3 promila nego oni sa 1,3 promila. Još jedan način da se od poštenog sveta izvuku pare. Predlažem da kazne plaćamo delovima tela, jer nam ništa drugo ne preostaje. Npr. preticanje preko pune kazna: bubreg, brza vožnja: rožnjača oka itd. Samo vi se pravite veći katolici od pape, ali ničija nije do zore gorila. A vi profesore, pošto ne znate materiju (jer da znate vaš prošli zakon bi dao rezultate) povucite se u penziju i idite na pecanje, a posao prepustite stručnim ljudima. Nije poterbno izmišljati toplu vodu, samo prepišite zakone evropskih država koji su u ovoj materiji daleko ispred nas. I naravno popravite puteve.
Preporuka:
212
25
Odgovori

Prijavi komentar

boza
Subota, 19. 01. 2013. 13:25h
neregistrovan korisnik
@Krivi : ti isti tipovi pravili ovaj zakon koji nista nije doneo bolje i opet hoce da prave novi. Gospodine Vujanicu i ostali, imali ste svoju sansu. Pokrijte se usima, a zakon neka prave bolji.
Preporuka:
48
3
Odgovori

Prijavi komentar

Tony
Utorak, 22. 01. 2013. 12:11h
neregistrovan korisnik
@Krivi : Ok a zasto ti imas ovde problem oko zakona, ovim sto si rekao da ce zakon samo izbiti pare iz dzepa gradjana?Zasto bi tebe policija kaznila ako imas 0.00 promila alkohola dok vozis?!?Jer problem nije ni u zakonu,ni primeni, koliko u svesti i savesnosti vozaca koji su glavni za volanom kad popiju nekoliko piva i onda naravno onda ce im smetati zakoni,more za svakog ko pijan seda za volan kazna pa neka seda i drugi put!!!Kad vozite nema razloga da se pije, uzmite taxi,ako ne zbog sebe ono zbog drugih koje mozete povrediti svojom bahatoscu!!
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

Srbin
Sreda, 23. 01. 2013. 05:37h
neregistrovan korisnik
@Tony : Nikada u zivotu nisam uzeo ni kap alkohola i seo za volan. Pa opet smatram da je ovo cisto preterivanje! Kao da je ovde problem u tome da li je neko popio jedno pice......mnogo veci problem su putevi koji su u raspadnutom stanju i profesori poput ovoga koji nisu nikada vozili automobil....
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

realan-gradjanin
Petak, 18. 01. 2013. 14:05h
neregistrovan korisnik
Ma vi iz saobraćajnog samo još bukagije da nam date da vučemo sa sobom! Profesionalci ne smeju da piju kad voze to je u redu, ali šta ako odem na slavu i popijem dva piva uz naravno obilnu i kaloričnu hranu, šta onda? Ja realno nisam pijan, ali ćete mi registrovati alkohol i treba da platim kaznu što sam trezan vozio?! Kakve to eksperte vi imate tamo? Bolje da smišljate kako da sankcionišete ove što se manijače sa džipovima.
Preporuka:
145
30
Odgovori

Prijavi komentar

TAxi
Subota, 19. 01. 2013. 02:04h
neregistrovan korisnik
@realan-gradjanin : To ti mislis da nisi pijan. Lepo uzmi taxi i prekinite da izbegavate zakon sa izgovorima 'samo jednu casicu, pa dobro dve, mislim tri, ok, da sa dalekog puta mmmmrrnjj'....
Preporuka:
41
94
Odgovori

Prijavi komentar

coA
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 11:47h
neregistrovan korisnik
@TAxi : Ne živimo svi u BeOgradu, pa da imamo taxije, naročito ne u 3 iza ponoći.
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ko-pije-i-vozipravac-zatvor
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 00:24h
neregistrovan korisnik
@realan-gradjanin : I ja idem i na slave i na rodjendane i na razne proslave, ali kad odlucim da vozim ne liznem alkohol - nema ni piva, ni vina, ni likera... Svakome je veselije uz casicu-dve, ali ako pijes, uzmi taksi i ne pravi se pametan/naivan.
Preporuka:
2
12
Odgovori

Prijavi komentar

lule
Petak, 18. 01. 2013. 14:05h
neregistrovan korisnik
ako bude 0 promila, onda kad odlucite da popijete nesto I vozite, bar se napite za sve pare, kad Vam svejedno sledi kazna.. I vozite Yugo od 100eur, sa neispravnim kocnica, pa neka vam ga I izmu..
Preporuka:
115
17
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Petak, 18. 01. 2013. 23:21h
neregistrovan korisnik
@lule : da znaš da će tako i biti,ima da izginemo svi !
Preporuka:
54
3
Odgovori

Prijavi komentar

Laza
Petak, 18. 01. 2013. 14:22h
neregistrovan korisnik
Kakva glupost. Ako neko popije jednu čašu alkohola nije mu umanjena vozačka sposobnost. Postoje medicinski dokazi za to. Prema tome na ovaj način samo glupe birokrate opravdavaju svoje plate (i naravno njihovi pajtaši iz "projekata" koji se finansiraju iz budžeta, tj. mi ih plaćamo). Ako bi zabranili da se koristimo automobile smanjili bi štetu za 99% (s obzirom da državni činovnici bi verovatno marali da se žrtvuju i nastave da koriste vozila, kao i da imaju vozače, koje takođe građani plaćaju, kako bi oni mogli da piju i krkaju).
Preporuka:
95
23
Odgovori

Prijavi komentar

tako-je
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 03:46h
neregistrovan korisnik
@Laza : zato i ginu svaki dan na ulicama...pemetno razmisljanje!
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

sale
Petak, 18. 01. 2013. 14:27h
neregistrovan korisnik
Ovo meni vise lici na pokusaj popune budzeta nego na brigu o sigurnosti na putevima...
Preporuka:
121
11
Odgovori

Prijavi komentar

Saki
Petak, 18. 01. 2013. 14:36h
neregistrovan korisnik
Apsolutno se slazem za rigorozne kazne zbog voznje pod uticajem alkohola, ali takodje sam apsolutno protiv nulte granice tolerancije. Granica od 0.5 je sasvim odgovarajuca i oni koji su usled alkohola izazvali udes nisu imali 0.5 vec mnogo vise. Svajcarska je jedva izglasala da se sa 0.8 spusti na 0.5. Casa vina posle jela se smatra obaveznim delom obroka. S'druge strane, broj nesreca usled voznje pod uticajem alhohola je kod njih drasticno smanjena drugim metodama. Dakle spustanjem granice na 0 po mom misljenju se ne bi nista postiglo. Treba raditi na edukaciji ljudi a ne izigravati veceg katolika od pape. POgledajte razvijene zemlje evrope i nesto iskoristite odatle.
Preporuka:
125
12
Odgovori

Prijavi komentar

Red-Lemon
Petak, 18. 01. 2013. 14:55h
neregistrovan korisnik
to nije u redu.. recimo neko ode do kafica..popije jedno pivo (vozice normalo, kao i da ga nije popio) i do kuce ga zaustavi policija..ima 0.1 promila i sad treba da plati kaznu ili da ga jos iskljuce iz saobracaja zbog voznje u "alkoholisanom" stanju...
Preporuka:
93
19
Odgovori

Prijavi komentar

stevan
Subota, 19. 01. 2013. 10:27h
neregistrovan korisnik
@Red-Lemon : Gluplji izgovor odavno nisam procitao. Danas je jedno, sutra je dva a prekosutra saobracajka. Lepo prosetas ili uzmes taksi i ne mislis. Za 20 godina nikada nisam seo u auto a da sam pio.
Preporuka:
24
68
Odgovori

Prijavi komentar

Walker
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 03:47h
neregistrovan korisnik
@stevan : Danas jedan zakon, sutra jos dva, a prekosutra zivis u drzavi sa ljudskim slobodama tipa Severna Koreja...
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Freak
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 07:56h
neregistrovan korisnik
@stevan : Druze nemoj da kakis previse, kad i sam znas da is vozio. Mani se “moralisanja“, ako se tako moze reci. Ne postoji covek koji posle bilo kakvog slavlja, nema bar 0.1 promil. Cak i da nije pio alkohol, opet ce ga imati u krvi.
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ovde-izgleda-sve-pijanice
Utorak, 22. 01. 2013. 22:41h
neregistrovan korisnik
@Freak : Jako ruzan komentar, ja se licno gadim ljudi koji pomisle na alkohol, pa sednu da voze.Za 15 godina nisam sela za volan, a da sam dotakla alkohol, niti sam ikada dozvolila nekom takvom da me vozi. Po komentarima ovde cudo da nema i vise poginulih u saobracaju, a velika vecina umislila da su Sumaheri i kad su trezni, pa zamisli tek objektivnosti kad se malo cugne.
Preporuka:
0
4
Odgovori

Prijavi komentar

3MAJ
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 11:03h
neregistrovan korisnik
@stevan : Zaboravio si da kažeš da nemaš auto..
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Nedelja, 20. 01. 2013. 12:16h
neregistrovan korisnik
@Red-Lemon : Koliko ljudi znas da popiju samo jedno pivo, ili samo jednu casicu zestokog pica?
Preporuka:
7
12
Odgovori

Prijavi komentar

ateista
Nedelja, 20. 01. 2013. 14:17h
neregistrovan korisnik
@popp : Ja redko kad imam za vise od dva.
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

petko
Petak, 18. 01. 2013. 14:56h
neregistrovan korisnik
Da li to važi i za poslanike?
Preporuka:
118
1
Odgovori

Prijavi komentar

zastonemozecirilicninick
zastonemozecirilicninick
Petak, 18. 01. 2013. 15:02h
Људи, ја сам против комбинације алкохола и волана али немојмо ићи у крајности. Шта ако поједем кило грожђа или шљиве пре него седнем за волан? Имаћу алкохола у крви. Казниће ме. А кад докажем да нисам пио кога да одерем за безразложно задржавање и малтретирање?
Preporuka:
129
8
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Petak, 18. 01. 2013. 22:51h
neregistrovan korisnik
@zastonemozecirilicninick : Ako ce te vec kazniti popij i ti nesto da bar znas sto placas kaznu..
Preporuka:
32
6
Odgovori

Prijavi komentar

zastonemozecirilicninick
zastonemozecirilicninick
Nedelja, 20. 01. 2013. 21:57h
@Boki : Ево натегох пиво па шта буде.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Petak, 18. 01. 2013. 15:04h
neregistrovan korisnik
ha ha ha, koliko ce iznosositi kazna za 0.07 % alkohola u krvi, mislim da cu morati da odem sutra d
Preporuka:
30
6
Odgovori

Prijavi komentar

joka
Petak, 18. 01. 2013. 15:11h
neregistrovan korisnik
samo resite mito u policiji i bice ok,a ne,uzmu crvenu dve i teraj sa 1.5 promila!
Preporuka:
72
3
Odgovori

Prijavi komentar

Filipinac
Petak, 18. 01. 2013. 15:44h
neregistrovan korisnik
Mislim da manje poginulih kao i saobracajki apsolutno nema veze sa alkoholom vec sa drakonskim kaznama. Nisam za tu varijantu 0 promila. Dovoljno su nas stegli za sve.
Preporuka:
53
6
Odgovori

Prijavi komentar

Ljubljana
Nedelja, 20. 01. 2013. 14:22h
neregistrovan korisnik
@Filipinac : Kod nas kako su odredili 0 promila, niko vise ne staje ako nekoga pregazi.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Janko
Petak, 18. 01. 2013. 15:45h
neregistrovan korisnik
Glupost!!! Taj zakon nikad nece proci.Oni koji treba da ga donesu piju duplo vise od nas ostalih.To bi bilo apsolutno identicno kao kada bi neko zabranio sex.Nevidjena Glupost zivi bili pa videli!!!
Preporuka:
59
6
Odgovori

Prijavi komentar

vemartino
Petak, 18. 01. 2013. 16:36h
neregistrovan korisnik
fbhkfyu.... grrrrrr.... dobar ovaj oglas u okviru clanka odmah da ponudite kola na prodaju:)
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bravo
Petak, 18. 01. 2013. 17:10h
neregistrovan korisnik
Tako treba,podrzavam 100%..
Preporuka:
16
90
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Petak, 18. 01. 2013. 17:25h
neregistrovan korisnik
Kakva glupost udese izazivaju ljudi koji piju a ne koji ne piju ...
Preporuka:
28
6
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Petak, 18. 01. 2013. 22:47h
neregistrovan korisnik
@Milos : Udese izazivaju losi vozaci i pijani i trezni!
Preporuka:
46
5
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Subota, 19. 01. 2013. 18:05h
neregistrovan korisnik
@Boki : Moja zena lose vozi pa nikad nije izazvala udes a kad bi popila nesto ne mislim da bi bilo tako..
Preporuka:
7
4
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Subota, 19. 01. 2013. 21:51h
neregistrovan korisnik
@Milos : Ne znam za tvoju zenu ali ja dobro vozim i kada popijem.
Preporuka:
10
10
Odgovori

Prijavi komentar

riq
Nedelja, 20. 01. 2013. 23:57h
neregistrovan korisnik
@Boki : To sam i ja mislio 10000 puta po starom zakonu pripit vozio, mladost ludost, savesno, po propisima i onda se desi 10001 put.. ili kao meni da je drugi kriv ali taj nije imao alkohola tako da..Mislim da postoji ceo test vozaca: trezan,jedna casica,dve,tri itd (casice raznih vrsta pica cak) i da je dokazano da su reflexi i sve ostalo do 0.5 ok. (mislim da je usa radila testove i da verovatno ima na youtube). ispod toga je preterivanje,vise zbog punjenja budzeta! Ako i prodje ova budalastina bas bi voleo da vidim hoce za sve vaziti.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vocar-i-profesionalni-vozac
Petak, 18. 01. 2013. 17:27h
neregistrovan korisnik
Da li vi geniji znate da neka hrana posebno voce ako se pojede pokazuje da imate alkohola u krvi. Nekoliko sokica od jabuke ce vam pokazati da imate alkohola u sebi.
Preporuka:
61
14
Odgovori

Prijavi komentar

Just-me
Subota, 19. 01. 2013. 15:32h
neregistrovan korisnik
@Vocar-i-profesionalni-voz : Da li ti genije znas da neka hrana,posebno voce,ako se pojede pokazuje da imate alkohola u vazduhu koji izdisete,a ne u krvi?.Zato se kod nejasnih slucajeva(npr. kad alkometar pokazuje granicne vrednosti ili povecane aosoba kategoricno tvrdi da nije konzumirala alkohol) i uzima krv na analizu,jer su rezultati daleko validniji...Informisi se malo bolje pre nego sto prokomentarises.
Preporuka:
12
5
Odgovori

Prijavi komentar

nikola
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 09:14h
neregistrovan korisnik
@Just-me : A da li ti genije znas koliko bi onda ljudi primenom ovog zakona morali da idu na vadjenje krvi totalno bespotrebno? Zato se i ostavlja ta tolerancija od 0.3 promila da bi se izbegli navedeni slucajevi. Sto se ostaloga tice 0.3 promila je sasvim dovoljno i vec preko 2 pica se izlazi iz ovih granica. Dobar je ovaj zakon, ali sve dok neko obilazi kolnu na semaforu i to preko pune linije i priprolazi kroz crveno, a policajac u blizini okrece glavu mi nista necemo uraditi! Dozvola mora da se gubi bespovratno za ovakve stvari, a to da li je neko popio jedno pice da nazdravi, pa posle vozio nije nikakav problem
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vocar
Sreda, 23. 01. 2013. 09:32h
neregistrovan korisnik
@Just-me : Pa na to sam mislio, nemo se pravis pametan mnogo nemo te ja opravim.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

ILS
Petak, 18. 01. 2013. 17:32h
neregistrovan korisnik
Tako treba!
Preporuka:
7
63
Odgovori

Prijavi komentar

Josarian
Petak, 18. 01. 2013. 17:45h
neregistrovan korisnik
Proslom zakonu nista nije falilo. Samo nema ko da ga primeni.
Preporuka:
67
3
Odgovori

Prijavi komentar

dell
Petak, 18. 01. 2013. 18:05h
neregistrovan korisnik
Podrzavam!Casa,flasa i volan ne idu zajedno!
Preporuka:
18
71
Odgovori

Prijavi komentar

duga
Petak, 18. 01. 2013. 18:55h
neregistrovan korisnik
Sve mi ovo deluje kao gomila gluposti da bi opravdali drpanje para, pa ni prosle zakone nisu sproveli u delo. Volio bih da vidim sudiju ove grupe koja pokazuje, od svih saobracajnih udesa, koji je udeo izazvan od strane onih koji su imali 0.03 - 0.3 promila, pa da vidimo opravdanost ovih odluka.
Preporuka:
54
3
Odgovori

Prijavi komentar

RAKAC
Petak, 18. 01. 2013. 19:01h
neregistrovan korisnik
PRETERANO
Preporuka:
49
5
Odgovori

Prijavi komentar

eee-bre
Petak, 18. 01. 2013. 19:21h
neregistrovan korisnik
kad jedes salatu sa sircetom isto mozes da naduvas 0,15p isto tako mozes i od voca isto da naduvas 0,10p itd! mislim da treba da nam zabranite da postojimo!
Preporuka:
68
6
Odgovori

Prijavi komentar

svaka-cast
Subota, 19. 01. 2013. 02:20h
neregistrovan korisnik
@eee-bre : najbolji komentar!!! sto bi znacilo: salatica, voce, alkohol i volan ne idu zajedno.
Preporuka:
32
2
Odgovori

Prijavi komentar

koja
Petak, 18. 01. 2013. 20:11h
neregistrovan korisnik
A sta ako sam na primer popio predhodnu noc,odspavao 6-7 sati,a u krvi mi jos ostalo malo alkohola,i onda ucestvujem u saobracajnoj nesreci tudjom krivicom.Da li cu u tom slucaju ja biti kriv i ako nisam pijan niti sam izazvao nesrecu?
Preporuka:
44
13
Odgovori

Prijavi komentar

Esp
Subota, 19. 01. 2013. 00:09h
neregistrovan korisnik
@koja : Hoćeš,, jer ne smes da vozis pijan! San ne brise alkohol iz krvi, mozda iz secanja.
Preporuka:
22
22
Odgovori

Prijavi komentar

DSC
Nedelja, 20. 01. 2013. 14:28h
neregistrovan korisnik
@Esp : Nemas ti pojma o saobracaju. Svako odgovara za svoj prekrsaj, znaci jedan radi saobracajne a drugi radi alkohola.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Petak, 18. 01. 2013. 20:43h
neregistrovan korisnik
Боље да утроструче казне за ове преко 0,5 промила,што затворске,што по џепу!!!
Preporuka:
32
3
Odgovori

Prijavi komentar

Vinar
Petak, 18. 01. 2013. 20:44h
neregistrovan korisnik
To su probali i Hrvati pa su zarad svojih vinara odustali!
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

I
Petak, 18. 01. 2013. 22:13h
neregistrovan korisnik
Šta ja kukavac da kažem kad u martu moram da idem na "tehnički pregled". Ne nije vozilo u pitanju već ja. A tamo e vi mladi nemožete ni da zamislite kako se izživljavaju. Baš njih briga dali imam ili nemam negativne poene, jer to nije obuhvaćeno zakonom.Lekari -specijalisti iz raznoraznih oblasti neko korektno,neko od čibuka procenjuje, a neki preko veza i vezica. Lično sam imao problema kada je doktorka (neuropsihijatar) na moje oči bez ikakvog pregleda potpisala dozvolu našem poznatom glumcu, koji je stariji od mene, ali zato je mene maltretirala. Ako su negativni poeni merilo dali neko korektno upravlja vozilom oni bi trbali da utiču i kod produženja vozačkih dozvola starijih, vozača, a ne samo subjektivna ocena lekara.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

goran
Petak, 18. 01. 2013. 22:30h
neregistrovan korisnik
Gospodina Vujanića treba isključiti iz pisanja bilo kakvih zakona.Čovek stalno piše zakone(tezgari) a nikad se njegovi prelozi ne uzimaju u razmatranje.Prošli put je predlagao oduzimanje DECE ukoliko vozač ima alkohola u krvi!!Jel zna gde bi ta deca završila?Samo represija, ništa preventiva.
Preporuka:
37
2
Odgovori

Prijavi komentar

tutinac
Petak, 18. 01. 2013. 23:22h
neregistrovan korisnik
gluposti.
Preporuka:
16
2
Odgovori

Prijavi komentar

mixa
Subota, 19. 01. 2013. 00:15h
neregistrovan korisnik
ovo je zakon za punjenje budzeta...
Preporuka:
23
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mile-svajcarac
Subota, 19. 01. 2013. 01:05h
neregistrovan korisnik
ako budu merili sa onim starim aparatima onda ce svaki vozac koji je pojeo nesto sljiva pa malo grozdja salatu sa sircetom imati minimalno 0,2 promila i kome i kako da dokazete da niste pili.Ja sam za to da se nevozi pod uticajem alkohola ako sam ga konzumirao ali oni nisu u stanju da naprave evropske tablice a kamoli nesto drugo cuo sam da ce taj mirkovic traziti od vozaca da znaju pevati i moraju da znaju note, njega je zaposlila bekuta samo toliko pozdrav ja se nevracam.
Preporuka:
18
5
Odgovori

Prijavi komentar

Just-me
Subota, 19. 01. 2013. 15:36h
neregistrovan korisnik
@Mile-svajcarac : Dokazes tako so lepo zahtevas da ti uzmu krv na analizu i odrede koncentraciju alkohola u krvi,jer alkometar ume da da lazno pozitivne rezultate upravo u slucajevima koje si naveo.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 08:46h
neregistrovan korisnik
@Just-me : Onda neć3 biti više gužvi na putevima. Svi vozači će biti na vađenju krvi. Ta tolerancija od 0,3 je i uvedena ne zbog onih što malo popiju nego da bi se izbeglo vađenje krvi svakom vozaču.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Aman-vise
Subota, 19. 01. 2013. 02:54h
neregistrovan korisnik
Prvo pohapsite ove koji bahato voze i prolecu pored vas, draga policijo, ne primajte mito, vodite ih u stanicu, oduzmite im dozvole, a ne da trgujete sa 0 i 0,3 / to je stvarno smesno i ne resava pitanje klinaca, ali i starijih takodje koji sedaju pijani za volan. Takodje neodogovrno je od domacina da naliva svoje goste, a posle da ne razmislja kako ce da stignu do kuce, da im ili obezbedi taxi ili vozaca koji ce odvesti njihov auto. Sve u svemu, malo samokontrole je potrebno kod vozaca i mnogo kontrole kod policije i sve bi to bilo u redu. A ovako, mlatite praznu slamu.
Preporuka:
26
3
Odgovori

Prijavi komentar

idioti
Subota, 19. 01. 2013. 05:48h
neregistrovan korisnik
Kad budete napravili uslove za bezbednu voznju, kad budete smanjili korupciju u auto skolama i kad budete regulisali kupovinu dozvola onda ce imati pravo da propisujete i naplacujete kazne do tada sve ovo je izivljavanje i izvlacenje para od gradjana. Sramota je da se dizu kazne za vozace da se popuni budzet a privreda stagnira. Moram jos da naponem dzaba je da propisete zakon kada sudstvo ne radi nista i kad kriminalci,politicari,biznismeni i njihova deca voze bahato i piju bas svaki put kad sednu u kola i nikad im nece biti oduzeta dozvola. Putevi i uslovi za voznju u Srbiji su katastrofalni pa mi nije jasno kako vlada moze da propise ovakav zakon,jer koliko je pijanstvo problem toliki problem su i uzasno losi putevi. Sramota!!!
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Alexdj
Subota, 19. 01. 2013. 07:27h
neregistrovan korisnik
U zemlji u kojoj vi uredjujete zakon nema razloga ni da se dise!!!
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

peratiga
Subota, 19. 01. 2013. 09:04h
neregistrovan korisnik
Prethodnim zakonom jos se nisam finansijski oporavi (zimske gume,prva pomoc,sijalice i td.) a vec spremaju novo otimanje para!
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

MrsiMudoje-Zlonamerni-
Subota, 19. 01. 2013. 09:29h
neregistrovan korisnik
Prosirite puteve bar za po 1 m.
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

duga
Subota, 19. 01. 2013. 10:05h
neregistrovan korisnik
Vi koji 100% podrzavate ovakvu odluku predomisliti ce te se kad vam naplate par hiljada zbog voznje u pijanom stanju a vi nikad u zivotu niste pili alkohol, a vi to dokazite.
Preporuka:
14
3
Odgovori

Prijavi komentar

caki
Subota, 19. 01. 2013. 10:09h
neregistrovan korisnik
A sta sa vozacima autobusa koji po 5 minuta pricaju telefonom dok prevoze putnike i pri tom tako prolaze pored policije napr.na raskrsnici kod Ade Ciganlije?I to provereno vode privatne razgovore u stilu "draga da li si ustala" ili "pada sneg hoces da ja uzmem hleb kad zavrsim smenu"
Preporuka:
13
5
Odgovori

Prijavi komentar

smesno
Subota, 19. 01. 2013. 10:31h
neregistrovan korisnik
Hrvatska je bila medju prvima u okruzenju koja je uvela 0,0%o alkohola u krvi pa je to palo u vodu i sada imaju 0.5.....Zestoki sam protivnik alkohola tokom voznje ali 0,0 nema smisla...pojedi cokoladicu sa rumom, ili grozdje i aparat ce da izbaci neki promil....to ce samo nasoj policiji dati jos vise razloga da divlja, bahati se i uzima pare ljudima
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

DK
Subota, 19. 01. 2013. 10:40h
neregistrovan korisnik
Dzaba novi zakoni kad prosjecan Srbin ne zna da cita... 'Ko ce bre meni da zabrani da vozim kad malo ili puno popijem... E sad cu u inat da pijem i da vozim'. Mi smo za zalost i sramotu, a time se ponosimo...
Preporuka:
3
11
Odgovori

Prijavi komentar

KalcaNis
Subota, 19. 01. 2013. 11:17h
neregistrovan korisnik
Zamajavanje naroda! Nisu bitni promili. Bitno je da vozac koji je pijan prosao kroz dva crvena svetla, vozio 200km/h i ubio cetri coveka dobije zasluzenu kaznu, 40 godina zatvora (a ne 8)! Vec vidim sliku, kamuflirani "strumfovi" izlecu iz zasede i terorisu sirotinju raju po manjim mestima. A u belom gradu (iliti prestonici) bahata bratija (sinovi i ceri vidjenijih Srba) senluce i gaze i nikome nista. Drzavi je bitno da nametne porez, a ako tu i tamo necija mazica u pozajmljenom tatinom autu pregazi nekoliko jadnika koji cekaju na autobuskoj stanici, ili udari u jugic koji greskom prelazi raskrsnicu na zeleno, tu se vec gleda u drugi citap. Sta li dozive srpski narod? Da mu priuceni imbecili vredjaju zdrav razum!
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

tata
Subota, 19. 01. 2013. 11:30h
neregistrovan korisnik
to su probali u hrvatskoj: ispostavilo se da se broj udesa zbog vožnje pod dejstvom alkohola nije smanjio.razlog: oni koji piju i voze ne brinu koliko je dozvoljeno.oštetili su samo one koji popiju jednu čašu vina uz ručak.a takvih ima mnogo.
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Subota, 19. 01. 2013. 11:35h
neregistrovan korisnik
A zašto bi domaćin morao da vodi računa da li neko vozi pa ne treba da pije. Taj koji ide negde na slavu ili drugo veselje treba sam da vodi računa i da ako zna da će da pije ne treba da kreće kolima, ili ako već vozi onda nema alkohola. Je l' to toliko strašno što neće moći da popije alkohol?
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Subota, 19. 01. 2013. 11:44h
neregistrovan korisnik
Nije stvar u zakonima već u primeni zakona. U Srbiji su zakoni sasvim dobri nego se ne primenjuju. A ne primenjuju se jer to košta. Možete i da vratite na 0.5 a da primenjujete zakon i imaćete rezultate. Ja svaki dan u saobraćaju vidim bar 10 prekršaja i bahate vozače. Ako to ne uradite, smanjivanje ništa ne znači, samo će biti kažnjeni neki sitni prestupnici koji su popili gutljaj piva i sve će ostati isto. Mada baš me zanima šta ćete posle kad dođete do nule i vidite da ljudi i dalje ginu, možda da idete na -0.3 ?
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

udri-sirotinju
Subota, 19. 01. 2013. 12:02h
neregistrovan korisnik
iste gluposti kao i u hrvatskoj opali po sitnim prestupnicima da bi se sakrili oni krupni hrvatskoj je trebalo godinu dana da ukine takav zakon kada su napoko uvidjeli da ljude ne ubijaju oni sa 0,3 promila nego oni sa 3,0 promila
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Gnostik
Subota, 19. 01. 2013. 12:16h
neregistrovan korisnik
Drugari i drugarice, ajd nazad u osnovnu... Iz seceras se alkoholnim vrenjem moze dobiti alkohol, tako nase dede i peku rakiju. Iz alkohola se dalje dobijaju aldehidi i ketoni, pa onda daljim hemijskim reakcijama karbonske kiseline. CH3CH2OH-etaniol-etil-alkohol-alkohol koji pijemo prelazi u CH3COH-acetaldehid, a on u CH3COOH-sircetnu kiselinu. Tako da da, iz voca se moze dobiti alkohol u krvi, ali iz sirceta nikako. A apropo zakona se slazem sa vecinom da je apsolutna glupost i da, ako se bude isglasao, ce sluziti za punjenje budzeta, a ne za prevenciju nesreca. Postojecem nista ne fali, fali mu svest onih koji ga sprovode!
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sokolovic-Nebojsa
Subota, 19. 01. 2013. 13:23h
neregistrovan korisnik
Neznam dokle ce vise da se nasi vlastodrzci koriste temom vellike materjalne stete,velik broja poginuli iz razloga pijanstve ili nekih drugih saobracajnih propisa kojise ne pridrzavaju vozaci.Upitanju je samo veci namet vise kazne da bi se u ovoj drzavi zivelo na grbaci naroda. Svi zakoni koji su do sada doneti nsu smanjili ni zrtve ni materjalne stetu niti su poboljsni putevi sve pare od kazni dele policija na unapredjenju voznog parke i dobijanje varibijalnog dele povecanje plata.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ban69
Subota, 19. 01. 2013. 14:26h
neregistrovan korisnik
A zašto policija ( bar u BGD ) potpuno toleriše nevezivanje pojasa, upotrebu mobilnog, pogrešno prestrojavanje i sl. Moja ulica je jednosmerna i polovina vozila je parkirano u pogrešnom smeru. Nove kazne znače samo veće sume za podmićivanje policije.
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

novi-beograd
Subota, 19. 01. 2013. 15:22h
neregistrovan korisnik
da policija ne uzima MITO i da kazne naplacuje UVEK i POSTENO ne bi bilo nikakvih problema sa zakonom, ovaj zakon bi bio dobar, ali posto policija to NE POSTUJE onda traze izgovor da izvuku jos malo parica iz dzepa gradjana....
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

malisa
Subota, 19. 01. 2013. 15:55h
neregistrovan korisnik
0 promila u krvi! tako treeba. .nikada mi nije bilo jasno zasto se uopste ikakva (pa i mala) osamucenost za vreme voznje tolerise. naravno, ovo da vazi za sve....
Preporuka:
7
17
Odgovori

Prijavi komentar

vaitko
Subota, 19. 01. 2013. 19:49h
neregistrovan korisnik
sve gok postoje kumovi i prijatelji saobracajni policajci ma kakav god bio zakon u srbiji pada u vodu. e kad se iskorene kafane i hiljadarke od ruku tek tad se moze reci srbija ima zakon
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

crudelis
Subota, 19. 01. 2013. 19:52h
neregistrovan korisnik
Jedino u ovoj drzavi zakon donosi policija u vezi saobracaja...
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Hahah
Subota, 19. 01. 2013. 20:06h
neregistrovan korisnik
Nisam ni sumnjao da će alkosi odmah početi da kukaju, ako, ako, kukajte samo :D
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 19. 01. 2013. 23:10h
neregistrovan korisnik
Mnogo smo loši i nedisciplinovani vozači zato ovoliko pooštravaju sve kazne i pravila. Ali ipak smatram da je 0 promila preterano. Veliki sam protivnik vožnje u alkoholisanom stanju ali ipak smatramm da neko sa 0,03 posto alkohola ne predstavlja pretnju u saobraćaju. Bolje nek se orjentišu na ove koji non-stop piju i krše pravila a nikad im se čak i ne napiše kazna, a i ako se napiše prođu nekažnjeno...
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Subota, 19. 01. 2013. 23:33h
neregistrovan korisnik
Kada svi vozaci budu profesionalci, onda neka svi imaju nula alkohola u krvi!
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

MR
Nedelja, 20. 01. 2013. 01:06h
neregistrovan korisnik
0,3 promila alkohola u krvi je dovoljna granica.Ko se spremio da više popije neka se spremi za taksi ili neka ga vozi neko ko ne pije.Veći je problem manijakalna vožnja psihopata i likova koji divljaju bez ikakvog respekta prema drugim učesnicima u saobraćaju i ne poštuju elementarna pravila ponašanja u saobraćaju.Takođe veći problem od alkohola je katastrofalna signalizacija na putevima.Da li ste se skoro vozili po magistralnom ili regionalnom putu a da je izvučena bočna linija u žutoj ili beloj boji?!Kada je noć i pada kiša ne znate da li ste na putu ili ste već sišli sa njega.A putevi su široki kao biciklistička staza i po njima treba da se mimoilazite sa šleperima autobusima džipovima...Na nekim putevima su stavljeni saobraćajni znakovi koji se kose sa zdravim razumom i to iritira vozače a tamo gde treba da ih ima nema ih.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

SaleKostolac
Nedelja, 20. 01. 2013. 08:13h
neregistrovan korisnik
Još jedna u gomili besmislenostu u ovoj,nazovi državi..Naš osnovni problem je u našem mentalitetu,apsolutnoj želji da ne poštujemo nikakve propise i pravila..pa samo u proteklih 6 meseci dobili smo hiljade i hiljade loših vozača jer je država mirno gledala kako auto-škole štancuju decu-vozače za auto strade smrti, da bi se izigrala primena novih propisa o polaganju vozačkog ispita..i sve zbog para..Ali,tema...pobogu,onaj ko je svestan popiće pivo,i u 99,99 % slučajeva njegove motoričke sposobnosti za vožnju ostaju nedirnute..pijandura će uvek da popije pet komada,bez obzira na Zakon i dozvoljene promile....U Velikoj Britaniji je granica 0,7 pa opet imaju proporcionalno manje saobraćajki od nas..Potpuno je jasno da je u pitanju samo još jedan HARAČ.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

petar-pan
Nedelja, 20. 01. 2013. 08:53h
neregistrovan korisnik
Da li je to onaj koji je bio šef radne grupe i za pisanje predhodnog zakona o bezbednosti saobraćaja na drumovima ? Pa zašto onda nije stavio istorijski član o 0 promila alkohola u krvi? Reč je o liku za sva vremena i sve partijske kombinacije koji od svih uzima pare. A možda i deli sa onima koji mu daju ''posao'' tj.'' tezgu''. Tužno. Ako želite dobar Zakon o bezbednosti saobraćaja na drumovima, prepišite nemecki ili britanski. I tačka. Biće jeftinije nego da se ekipa od 40 ljudi (?) bavi ovom problematikom.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Musmule
Nedelja, 20. 01. 2013. 09:48h
neregistrovan korisnik
Mušmule (divlje kruške) fermentiraju u želudcu stvarajući alkohol.To panduri i pisci zakona "rat i mir na drumovimaSRB" ne znaju.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

mladen
Nedelja, 20. 01. 2013. 10:29h
neregistrovan korisnik
tako je u Evropi vec preko 20 god, sto znaci da su oni davno to proucili,pa se kaze svabo 3 puta meri pa 1 sece, znaci prouceno
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milan-London
Nedelja, 20. 01. 2013. 10:31h
neregistrovan korisnik
Nevidjene gluposti da se opravdaju losi putevi. U engleskoj je dozvoljeno 0,8 promila s razlogom da bi ljudi mogli da popiju pivo posle posla kao sav normlana svet. Ovako ako pojedem dve tri cokoladne bobmone sa cherijem ili kilo grodzja bicu pod alkoholom. Glupost!!!
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Blagoje
Nedelja, 20. 01. 2013. 11:41h
neregistrovan korisnik
Zakon vam je nula...
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Nedelja, 20. 01. 2013. 12:32h
neregistrovan korisnik
Ako ec ne mogu da pijem ko covek ne moram ni o jedno pice koje mi dozvoljavaju.
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Nedelja, 20. 01. 2013. 12:36h
neregistrovan korisnik
Citam komentare i ne verujem da devedeset posto njih se protivi novom zakonu.Kakav smo mi narod pa to je strasno.Alkohol bre treba zabraniti i kad pesacis a kamoli kad vozis.
Preporuka:
4
7
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 10:13h
neregistrovan korisnik
@dejan : Nazalost slazem se stobom...Imao sam prilike da gledam u autobusu kako pijan pesak stumbava se sa trotorao i pada pred autobus koji udarom pogadja lika direkt u glavu i bukvalno ko satarom muje smrskao glavu...Alkohol je los i kad vozis i kad pesacis...Nego sta bi ja uradio da sam na vlasti bi rebnuo tako debele cene na alkohol da ljudi jednostavno od cena odustanu od njega...Mozda to upali pre nego ove kazne
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

besposlicari
Nedelja, 20. 01. 2013. 12:41h
neregistrovan korisnik
ovi iz ove agencije za saobraćaj ne rade ništa,a primaju ogromne pare. pogledaj te malo kakvi su putevi,a ne izmišljaj te samo kako da kaznite ovu bedu i jad od naroda
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Nedelja, 20. 01. 2013. 12:49h
neregistrovan korisnik
Ja bi zabranio i jelo! jel ovi pametni neznaju više šta da izmisle.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

zeka
Nedelja, 20. 01. 2013. 13:24h
neregistrovan korisnik
Usled krize i visokih cena, nećemo imati para i za benzin i za piće, a možda ni za jedno. A, nesreća biće sve više u Srbiji i to zbog loših puteva, koji su suženi sa tankim i brzo propadajućim slojem, takozvanog predizbornog asfalta, koji čak i kokoške mogu da isčaprkaju i naprave katakombe, Isto tako, nema para ni za sređivanje automobila. I na kraju, a možda, je najvažnije to što je narod sluđen, bolestan, zamišljen i stalno žuri.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vojislav
Nedelja, 20. 01. 2013. 13:42h
neregistrovan korisnik
Da se razumemo na samom pocetku, apsolutno sam za najstroze kaznjavanje pijanih vozaca! Ali, ovo je besmislica koja postoji u samo par zemalja ,a i tamo razmatraju da se ipak vrate na nesto normalnije. U celoj Evropi je uglavnom 0,5 promila, ponegde cak 0,8, a najredje ovo sto je sada kod nas 0,3. I Hrvati su pokusali pre par godina sa nultom tolerancijom ali su brzo vratili na 0,5 jer se pokazao besmisao da neko odgovara jer je npr. popio neko malo pivo ili jedni casu vina ili cak genetski ima prirodan nivo od oko 0,1 sto je cesto kod dijabeticara. Potrebno je poostriti kazne za objektivno pijane vozace a ne kaznajavati za gluposti. Teske nesrece izazivaju manijaci koji su mrtvi pijani a ne ljudi koji ce eventualno imati 0,1 ili 0,2 promila.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

igor
Nedelja, 20. 01. 2013. 13:53h
neregistrovan korisnik
pa ovo nema ni u nemačkoj ni japanu... al mi ćemo i njih da prevaziđemo....
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

SaleKostolac
Nedelja, 20. 01. 2013. 16:40h
neregistrovan korisnik
Pojasniću ti,pošto polovini naše populacije mora da se crta...onaj ko izadje uveče u lokalnu diskoteku ili kafe taj će popiti (najverovatnije) toliko alkohola da nijedna granica u Zakonu ga neće zaštititi,i za takve imamo sankcije preko 0,3...Imamo većinu nas koji će popiti pivo (leti najčešće),i neće smeti da sednu u auto zbog krajnje restriktivnosti Zakona...SVAKO je loš vozač sa pet piva u sebi,ali onaj ko je zaista loš biće to i posle koka kole,a takvih je ooogroman broj...Dakle,granica od 0.3 je koliko toliko korektna,a pojačati drastično sankcije za one koji se nisu uklopili..i na kraju,evo ličnog primera : misliš li zaista da ja sada,upravo posle ručka i popijene jedne čaše Rosea,nisam sposoban da sigurno vozim automobil?Pitanje je,naravno,hipotetično,ali odslikava dileme koje će imati hiljade i hiljade normalnih vozača koji će biti kažnjeni zbog bahatosti drugih...
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

CarDusanSilni
Nedelja, 20. 01. 2013. 17:54h
neregistrovan korisnik
Volim da popijem. Volim da slavim. Volim da se napijem. Imam 31 godinu. Nikad u zivotu nisam popio casu pica ako sam u posetu/klub/diskoteku/zurku dovezao svoje auto. Jednostavno ako planiram da pijem tj. da se napijem onda ne vozim. Imam gradski prevoz, imam taksi, imam noge. Zivim u Kanadi i do bilo kog prijatelja/diskoteke/zurke mi je minimum 20km, i bar 45min cekanja na gradski prevoz. Da su mi distance 3-5 km. isao bih biciklom ili peske. Poenta price, ljudi treba da se obrazuju i njihova kultura (u ovom slucaju alkohol i volan kombinacija) treba da se prevaspita, a najbolji nacin (dokazano) za to su surove kazne.
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

Surovi
Sreda, 23. 01. 2013. 05:57h
neregistrovan korisnik
@CarDusanSilni : Slazem se i za pocetak te treba surovo ostaviti tamo gde si pobegao i zabraniti takvima da ulaze u zemlju!!! Strasno kako neko ko ne zna ni sta se ovde desava dozvoljava sebi da komentarise!!!
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 09:19h
neregistrovan korisnik
Za Igora zasto uopste poredis Srbiju sa Nemackom i Japanom. I u Nemackoj ako te zaustave i naduvas 0.3 ce te skinuti sa puta...ali to je nebitno jel u Nemackoj je put pravljen za brze voznje a u Srbiji vala ne...Alkohol treba svesti na minimalnu promilazu i napraviti zestoke kazne za vozace koji voze pod dejstvom alkohola bilo to jedna flasa piva ili jedna casa rozea...Prvo u Srbiji voze bahato jel nacin na koji ljudi poloze je smehoteka a da negovorim o ucenju voznje. Drugo kola koja se voze u 50% slucajeva imaju neki problem. A trece kad na sve to dodas i alkohol e onda sansa da napravis udes ili glupost sto svojom sto tudjom krivicom je uvecana sigurno za jos 10% Jako je glupo uporedjivati Srbiju sa drugim drzavama koje imaju drugaciji pristup i polaganju voznje i ucenju kako se vozi...
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 10:23h
neregistrovan korisnik
U Holandiji su to resili na kulturan nacin. Ako vozis vise od 5godina 0.5promila a ako si derle koje je tek polozilo i nemas 24godine 0.2promila. Ako si matoriji od 24god a vozis manje od 5godina 0.2promila. Ako kad te zaustave kazes da nisi pio a nadju ti 0.2promila rade analizu krvi...I to je to. Nema lazi nema prevare...I rade kontrole random postave punkt i zaustavljaju fazon svako drugo vozilo i tako na putu protresu u jednom danu znaci tonu vozaca..... In the Netherlands, the legal limit for drivers is a blood alcohol concentration (BAC) of 0.5 pro mille. Novice drivers (people who received their driving license less than five years ago) are not allowed to have a blood alcohol concentration higher than 0.2 pro mille. This blood alcohol level also applies to people below the age of 24. In the Netherlands random testing is allowed.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pravi-Valter
Ponedeljak, 21. 01. 2013. 22:24h
neregistrovan korisnik
Kada budu, bez izuzetka, svakoga ko ima vise od 0,5 promila vodili u zatvor na petnaest ili trideset dana, mozda bi stvari drugacije stajale. A likovi koji zbog alkohola ubiju u saobracaju bi morali da odgovaraju za ubistvo sa predumisljajem.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Petar-Petrovic-Njegos
Utorak, 22. 01. 2013. 03:43h
neregistrovan korisnik
Ma lako je njima da donose ovakve zakone. Imaju visoke plate,pa arci pare na taksi ili prenociste . . . A sta ja da radim kad odem na slavu ili na neko veselje,jedva se skrpim i za gorivno ,a ne za taksi... Pesacima ovo treba da se uvede,oni su bre krivi za sve,sto ne gledaju 'de idu . :D
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

golman
Utorak, 22. 01. 2013. 08:49h
neregistrovan korisnik
to je glupost. pa i pre par godina su smanjili dozvoljenu količini alkohola sa 0,5 na 0,3 pa se broj udesa povećao. znači nije alkohol problem,već prebrza vožnja. bolje je smisliti način da svi automobili imaju ugrađen čip koji blokira velike brzine ili nešto slično
Preporuka:
0
2
Odgovori

Prijavi komentar

zacvo
Utorak, 22. 01. 2013. 09:07h
neregistrovan korisnik
U Hrvatskoj je ovaj zakon povecao broj nesreca. Logika je ako sam popio jedno pice na nekoj proslavi, onda je svejedno da li cu da se napijem jer vec imam preko nule. Zbog ovoga su vratili stvari na staro. 0.3 je odlicno resenje.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

milebg
Utorak, 22. 01. 2013. 09:54h
neregistrovan korisnik
Ovo je glupost! Kao sa prethodnim zakonom. Povecali su kazne i time samo omogucili vecu zaradu korumpiranim saobracajcima, dok se pijane pevaljke pustaju na slobodu. Prava stvar je samo rigorozna i premanentna kontrola. Kazne za nevezani pojas ne smeju biti takve da teraju ljude u zatvor.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Choopo
Utorak, 22. 01. 2013. 10:50h
neregistrovan korisnik
Ovakvim zakonom kažnjavaće se oni koji imaju meru i zaustave se na jednom piću.Oni nisu ti koji uzrokuju nesreće i ništa se postići neće.Treba samo primenjivati postojeći zakon.Samo primenjivati-ništa više.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Hogar
Sreda, 23. 01. 2013. 07:54h
neregistrovan korisnik
Pa ovo nije normalno...kao što nije normalno stalno menjanje zakona .Pa primenite samo stari zakon,vršite redovne i česte alko test kontrole...i eto rezultata.
Preporuka:
2
0
Odgovori