Lepoti i savršenstvu se ne može odoleti

"Stojadin": idealan auto za sneg Video

Mnogi vozači u Srbiji su ovih dana osetili nemoć svojih automobila zbog snega i leda koji su okovali puteve širom zemlje. Mnogi, ali ne i svi. Vozači "Stojadina" su mirne duše mogli da sednu za volan svog "keca" i punim gasom voze i po zavejanim planinskim putevima - tako barem poručuje stara promotivna reklama za Zastavu "101".

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Zastava "101" u punoj snazi

U promotivnoj reklami, "kec" demonstrira svu svoju okretnost i snagu po uslovima koji se ovih dana mogu naći u skoro svim delovima Srbije.

 

Mi vam nikako ne preporučujemo brzu vožnju po snegu, a pored lepog krajolika koji možete videti u ovoj staroj reklami za jugoslovensku verziju FIAT-a 128, u njoj možete saznati da "stojadin" nudi živahan motor, pouzdane kočnice i da odlično leži na putu.

 

 

Svakako tvrdimo da marketinški tim Zastave nije imao bezbednost na prvom mestu kada je na ovaj način promovisao popularnog "keca", a šta im je bilo na pameti kada su radili letnju promotivnu reklamu za isti auto, apsolutno ne možemo da dokučimo.

 

 

Elegancija "stojadina" je u ovoj reklami upoređena sa  violončelistom koji muzicira na plaži, dok se, pomalo misteriozni "kec" bez vozača približava kroz talase, a slogan na kraju prosto objašnjava da se lepoti i savršenstvu ne može odoleti.

 

U svakom slučaju, Zastava "101" je često nailazila na podsmeh i kritike, ali ne treba zaboraviti da je to najuspešniji model jugoslovenske auto industrije koji je proizveden u daleko većem broju od "fiće" i "juga".

 

Svakako se treba podsetiti da je FIAT 128, na kome je "kec" i zasnovan, bio proglašen za najbolji auto 1970. godine, i da je praktično bio prvi moderni hečbek na svetu, pojavivši se na tržištu tri godine pre Golfa.

Povezane teme: Zastava, Sneg, Stojadin

Poslednji komentari

Dule
Sreda, 12. 12. 2012. 11:38h
neregistrovan korisnik
Mislim da je Fica nacionale bio pravi auto za zimske uslove.Po zaledjenoj kocki na 7% uspona isao je ko mace uz dud.
sale
Utorak, 11. 12. 2012. 21:03h
neregistrovan korisnik
101 jeste bio sve do devedesetih odlican auto. ne jedan vozac mi je rekao da tokom 70 ih recimo kad bi isao za nemacku nikakakva bruka nije bila da ga vozis. nije tada opel kadet pa ni golf 1 bio neko cudo u odnosu na 101
the-zika
Utorak, 11. 12. 2012. 14:20h
neregistrovan korisnik
wow, zadnja rec tehnike.....
Auto-manijak
Utorak, 11. 12. 2012. 08:45h
neregistrovan korisnik
Fiat 128 nije bio hečbek već klasična troprostorna limuzina! Imao je četvora a ne petora vrata. Verzija koja se pojavila kasnije, "sport", bio je hečbek sa troje vrata - svojevrsni kupe.
burton
Utorak, 11. 12. 2012. 05:08h
neregistrovan korisnik
Pa on ga ni ne vozi, 100000km za 33 godine mu dodje 3000km godisnje
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»