“Tojota” traži naknadnu popravku 800.000 automobila

“Tojota” traži naknadnu popravku 800.000 automobila

Kompanija kaže da, ako matice zadnjeg vešanja nisu pravilno zategnute posle reglaže točkova, ramena vešanja točkova mogu da zarđaju i odvoje se od karoserije.   “Tojota”... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

seljosekson
Četvrtak, 02. 08. 2012. 09:04h
neregistrovan korisnik
Yugo 45 je zakon nikad nije imao takvih problema i u tolikim količinama. a ako se slučajno i desi neki problemčić to si mogao sam da rešiš bez odlaska u servis.
Preporuka:
7
6
Odgovori

Prijavi komentar

eg
Četvrtak, 02. 08. 2012. 13:26h
neregistrovan korisnik
@seljosekson : pošten japanski narod
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

MishaCH
Četvrtak, 02. 08. 2012. 09:20h
neregistrovan korisnik
Eto pa vi vidite,a na Yugu nema šanse da se čuje ovo lupkanje,mislim lupka sa svih strana i onda i ne primetiš.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

zemunac
Četvrtak, 02. 08. 2012. 11:26h
neregistrovan korisnik
@MishaCH : da,a zatim otpadne tocak....
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Koky
Četvrtak, 02. 08. 2012. 11:03h
neregistrovan korisnik
.....uffff dobro je što ga ne kupih.....ipak,Yugo je Car!
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

Grrrrrrrr
Četvrtak, 02. 08. 2012. 12:03h
neregistrovan korisnik
Pišite vi šta hoćete al realno nema auta dok ga švaba ne napravi!
Preporuka:
9
24
Odgovori

Prijavi komentar

ALONSO
Petak, 03. 08. 2012. 14:25h
neregistrovan korisnik
@Grrrrrrrr : Svaka cast na komentaru.
Preporuka:
7
6
Odgovori

Prijavi komentar

danilotdi
Petak, 03. 08. 2012. 22:21h
neregistrovan korisnik
@Grrrrrrrr : i ja te podrzavam
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Četvrtak, 02. 08. 2012. 13:10h
neregistrovan korisnik
Zbog nepravilno (nedovoljno?) zategnutih matica logično je da se ramena mogu odvojiti od karoserije, ali ovo sa rđanjem istih baš i nije najjasnije.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 02. 08. 2012. 21:44h
neregistrovan korisnik
@axle : Ma toje sve usa prepaganda, da ne kupue Japanske Auta prie su isto to radili, sa Toyota Prius i Yaris da Abs kocnice su defekt imaosam od oba Auta i nikat nisam opravljao a amerikanci dali nih na sud usa e isto bankrut i mora da stiti nihovu industriu ako neces da popravljas auto kupi Toyotu ili Lexus .
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Petak, 03. 08. 2012. 03:41h
neregistrovan korisnik
Desava se da i najbolji pogresi...Posteno sa njihove strane...I bmw je opozvao voizila,i njemu skidam kapu...
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Novak-dj
Petak, 03. 08. 2012. 08:29h
neregistrovan korisnik
Samo sto je bmw opozvao 1.6 miliona vozila ali sa vise felera od pregrevanja do samozapaljivanja do nosaca aku koji moze izazvati pozar i vodenih pumpi...Ali ipak je priznao gresku zato sad trpa svoje reklame gde god stigne...
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Subota, 04. 08. 2012. 06:19h
neregistrovan korisnik
@Novak-dj : Znam jednog coveka,sto mu se zapalio ganc novi BMW 318 u toku voznje na sred auto puta 2009...Sreca,stao je na vreme,i izleteo iz auta...Nije znao sta ga je snaslo...Stajao je nedaleko zapanjen prizorom,I gledao kako gori,dok vatrogasci I kompanija nisu stgli...Izgoreo je komplet,ama nish nije ostalo,samo dugmici(felne)...Ustanovilo se da je bio pod greskom...
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Subota, 04. 08. 2012. 09:27h
neregistrovan korisnik
Razlog za takozvanu naknadnu popravku je devet udesa koji su se desili zbog navedenog kvara. To rade svi proizvodjaci automobila. A razlog tome da bi izbegli moguce tuzbe vlasnika tih vozila ili familije nekoga ko moze da pogine zbog kvara. To bi proizvodjaca kostalo mnogo vise. Ako kvar na vozilima zbog greske proizvodjaca nije toliko velik da bi izazvao povredu ili smrt bilo kome, onda od naknadne popravke nema nista. Vozaci su prepusteni sami sebi. Sto se tice zastite americke auto industrije, pa ti isti toyotini terenci se i proizvode u USA .
Preporuka:
5
0
Odgovori