Novo vozilo nije uvek ispravno

Novo vozilo nije uvek ispravno

Mnoga nova vozila ne ispunjavaju propisane standarde Objašnjenje ovog pravila za “Blic nedelje” dao nam je Branimir Pejović, načelnik Odeljenja za saobraćajno-tehničke... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Mile-Damjanovic
Nedelja, 19. 09. 2010. 05:25h
neregistrovan korisnik
Ovah tekst da nije zalostan bio bi smesan. Gospodin pejovic tvrdi da fabrike ne znaju sta proizvode. A sto niste obavestili javnost kada ste vrsili kontrolu kocinog sistema "nemackog proizvodjaca" i da li ste ikada pokusali da pridjete nekoj od fabrika automobila u nemackoj. Svaki auto koiji se proizvede u Evropi FR, DE, IT.... Prolazi interni tehnicki pregled, Tako da ne izmisljate toplu vodu. A drugo. Identifikacija auta. Odnesite broj sasije u ovlasceni servis te marke i recice vam serijske brojeve svih ugradjenih delova. A kojoj vrsti pripada, moramo poslati gospodina PEjovica da ih obuci. Jer u Mercedesu, BMW ili VW .... Nemaju pojma kak su to vozila, to su samo cetvorotockasi. A i urednik ovih redova bi moga o nekim pitanjima da konsultuje Ringier u Zofingenu, Svajcarska.
Preporuka:
28
2
Odgovori

Prijavi komentar

markonbg
Nedelja, 19. 09. 2010. 10:54h
neregistrovan korisnik
Pa sad ti izgovori onu cuvenu recenicu : "Novo je ipak novo!" :) Nisam bas siguran koliko je sve ovo tacno i koliko treba verovati u sva ta istrazivanja , jer su mnoga od njih narucena i vrlo dobro placena od strane odredjenih kompanija! Da li bi se neki renomirani proizvodjac automobila igrao sa svojim ugledom, godinama teskom mukom sticanim, da posalje nove automobile u prodaju a da im kocnice ne rade kako treba? Mozda su to radili u "Zastavi", posto su sve zivo fuserisali, ali da neka Nemacka ili Japanska kompanija to sebi dozvoli, nisam bas siguran! Sad ce mnogi reci da je bila greska na Tojoti! Da, ali greska se pojavila nakon nekoliko godina koriscenja, a ne na prvom tehnickom! Mada je i to pitanje koliko je tacno i da li su tu neke Americke kompanije umesale prste ne bi li zaustavili rast prodaje Tojotinih vozila, posto je Americka auto industrija bila u debeloj krizi! Neki moji prijatelji voze automobile iz "problematicne serije" i pozvani su u servis, ali kazu da nikada nisu imali problema i da im auto radi savrseno!
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

g_man
g_man
Nedelja, 19. 09. 2010. 14:29h
Zbog ovakvih ljudi i gluposti koje govori Branimir Pejović i njemu slični mi NIKADA nećemo ući u EU. Ova država zna samo da pljačka i muči sopstvene građane. Gomila birokratskih pijavica i vampira koji se hrane krvlju i znojem ovog napaćenog naroda.
Preporuka:
31
1
Odgovori

Prijavi komentar

darkside
Ponedeljak, 20. 09. 2010. 08:37h
neregistrovan korisnik
Količina notornih gluposti koju je ovaj lik izgovorio vređa inteligenciju (najblaže rečeno)! Sa koje planete je on? Ali, šta da se radi: do tada ćemo mi morati da BMW-u "objašnjavamo" šta znače ispravna kola :)
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 20. 09. 2010. 09:35h
neregistrovan korisnik
E neka nam je "objasnio", taman posla da tamo neki neškolovani carinici, koji nisu školovani da prepišu broj šasije, dovode naše školovane institucije u zabludu!?! Svaki novi automobil, pre isporuke kupcu, prolazi tzv. nulti servis, gde se vrši provera i podešavanje svih sistema na vozilu, koji to zahtevaju, a odnosi se uglavnom upravo na kočioni sistem. I onda vozilo ide kupcu, koji naredne 4 godine nema obavezu vršenja tehničkog pregleda. Ali to je tako u nekim "banana državama" kao što su Francuska, Nemačka itd. Ovo je ipak Srbija, država sa ozbiljnom vladom, institucijama, sa uređenim i jasno definisanim granicama..... A da se mi ipak kolektivno odselimo odavde?!
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

zekas
Ponedeljak, 20. 09. 2010. 19:32h
neregistrovan korisnik
elem,neke proste 1983 pazaqrim u zastavi na vozdovcu 125 p crvenu ko komunizam uradim tehnicki registrujem,i krenem na zel.stanicu.vozim do iskljucenja pre gazele, prikocim i ispadne mi motor pred tockove.nakon toga kupim audi 100cc jos ga vozim i nista bitno jos nisam zamenio.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Pedja
Utorak, 21. 09. 2010. 04:11h
neregistrovan korisnik
Ovo je takva glupost!!!Ja zivim u Kanadi u provinciji Alberta i ovde kad kupite auto koji je jednom prosao tehnicki pregled u ovoj provinciji pri svakoj narednoj registraciji vozila se ne radi tehnicki pregled izuzev ako ste vozilo uvezli u provinciju iz nekog drugog mesta i onda samo uradite prvi tehnicki pregled i dokle god ste vi vlasnik tog vozila ne radite vise tehnicke preglede.Zato postoji osiguranje za auto ako se nesto desi,naravno da cete vi zbog svoje sigurnosti proveravati vozilo ali niko vas ne tera da radite tehnicki pregled.Znaci u Srbiji je samo cista otimacina para od sirotog naroda koji je ionako vec napacen kojekakvim glupostima i birokratijom kojoj nema kraja!Sramota!
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marinko
Utorak, 21. 09. 2010. 15:11h
neregistrovan korisnik
Jok ispravna su vozila stara do 7 godina koja su prešla najmanje 100.000 km, i kojih se rešavaju na zapadu a mi ih kupujemo. Novo je novo, pa nek priča ko šta hoće
Preporuka:
5
0
Odgovori