Veliko interesovanje za "zastavu 10" na električni pogon

Veliko interesovanje za "zastavu 10" na električni pogon

Član ekspertskog tima i direktor grupe "Zastava vozila" Zoran Radojević rekao je agenciji Beta da je vozilu sa platformom "zastave 10" ugrađen elektro motor.   "Ta... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 20. 05. 2010. 14:52h
neregistrovan korisnik
Ne bi' da omalovazavam uspeh zastave 10, ali 100 km je zaista premala razdaljina izmedju punjenja da bi se ozbiljnije prichalo o ovome automobilu. Kapiram ja i da je to experimantalni model i to... Ali... Ko razume - shvatice : )
Preporuka:
16
8
Odgovori

Prijavi komentar

angry_koala
angry_koala
Četvrtak, 20. 05. 2010. 16:05h
@Mirko : Pre više od 10 godina General Motors napravio je EV1 (prvi auto na električni pogon) koji je tada (sa tada modernim baterijama koje su danas više nego prevaziđene) mogao da prađe oko 150 milja (nešto manje od 250km) tako da je ovo zaista SPRDNJA! Jedina moguća primena bi bila u gradu: kuća - posao - kuća i ništa više.
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

angry_koala
angry_koala
Četvrtak, 20. 05. 2010. 16:09h
@angry_koala : Izvinjavam se za pogrešan radijus auta koji sam naveo gore, nije 250km. Evo malo više o električnom autu EV1: http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

angry_koala
angry_koala
Četvrtak, 20. 05. 2010. 16:10h
@angry_koala : A zamislite samo koliki bi bio radijus ovog auta sa današnjim baterijama? :)
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Armagedon
Četvrtak, 20. 05. 2010. 14:54h
neregistrovan korisnik
A ko se to interesuje, Kamenko i Kremenko ??
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

bora
Četvrtak, 20. 05. 2010. 14:55h
neregistrovan korisnik
Jedini problem je sto (buduci da jedno punjenje izdrzi 100km) vam se baterija prazni pre bubunj potoka ako krenete iz KG sa "punim rezeorvarom". Sto ce cene voznje tice, 100 dingera je ok na tu relaciju. Dakle: natrag za crtacu tablu, sta drugo
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

ob-mana
Četvrtak, 20. 05. 2010. 14:56h
neregistrovan korisnik
Kakav maestralan pokusaj dugogodisnje nesposobnog i na svim poljima neuspesnog menadzmenta Zastave da izvuce jos nesto novca iz budzeta Srbije... NE moze, nadjite privatne investitore pa dalje razvijajte "ideju strucnjaka" (koju moze i zna da realizuje svaki prosecni auto-elektricar).
Preporuka:
35
4
Odgovori

Prijavi komentar

Srebrni
Četvrtak, 20. 05. 2010. 14:59h
neregistrovan korisnik
Dali se zna koliki je domet tog automobila i koliko se dugo pune baterije?
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Boban
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:00h
neregistrovan korisnik
Aj nemojte da ste smesni
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

zdravko-ali-nisam-zdravko
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:05h
neregistrovan korisnik
Mogli bi te autobuse da naprave i da ovi iz gsp kupe te autobuse da se ne gusimo sa ovim zagadjenjem....neki autobusi izbacuju dim kao umesto dizel da koriste ugalj....
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

djoletov-brat
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:09h
neregistrovan korisnik
lepo su nam govorili:tramvajem u dvaesprvi vek!
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Kengur
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:12h
neregistrovan korisnik
Онда нема више нафтних мрља,БРАВО !
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

AlexNS
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:14h
neregistrovan korisnik
Ma dajte malo se uozbiljite. Nemojte nas praviti majmunima. Izvadili benz. motor, stavili veliki akumulator i elektro-motor (Kineski!!!) i imaju el. auto. I to su radili "clanovi "Zastavinog" tima koji okuplja 30 stručnjaka". Pa to su mogli da urade 2 bolja studenta masinstva i el. tehnike u okviru nekog projekta. Jos moze da predje 100km i kojim ce neko putovati od KG do BG za 100din. Jesam iz NS, ali poslednji put kada sam ucio geografiju Srbije KG od BG je bio oko 150km... Mozda i gresim... Ili se BG u medjuvremenu bas rasirio... Moguce, sve je moguce...
Preporuka:
47
2
Odgovori

Prijavi komentar

Stan
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:35h
neregistrovan korisnik
@AlexNS : Eh, kad se samo setim, kada smo oborili onaj nevidljivi Nato avion, pa je udarna vest sledeceg dana bila "Delovi aviona su odneti na analizu gde nasi strucnjaci ulaze u tajne stelt tehnologije"
Preporuka:
37
0
Odgovori

Prijavi komentar

lomitelj
lomitelj
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:19h
Колеге свака вам част. Лепо одрађено. Већ постојећа идеја је сачувана од Фијата, иста је делимично испробана у Југу и сад је лагано пријављена као патент. Милина. Све што им сад треба је да то Фијат пазари и ето пар богаташа у Крагујевцу.
Preporuka:
6
9
Odgovori

Prijavi komentar

ob-mana
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:23h
neregistrovan korisnik
@lomitelj : Jeste, kad bi italijani bili tako naivni... Ovo ce pre da "kupi" tj. investira Vlada Srbije, posto i tamo sede strucnjaci slicni ovima iz Zastave...
Preporuka:
23
0
Odgovori

Prijavi komentar

lomitelj
lomitelj
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:37h
@ob-mana : Да има места за закулисне радње, има. Али да идеја није директно дата Италијанима заједно са "Заставом", није. Неко ће да се овајди а ја сам, можда по мало наивно, помислио (пожелео) да то буду инжењери. Јесам ли или нисам погрешио, видећемо.
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

MikiK
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:33h
neregistrovan korisnik
Za svaku pohvalu, ali radijus kretanja je premali! Slicni automobili u svetu prelaze od 160 do 200 kilometara, a to je vec dovoljna autonomija kretanja za korisnike svih profila.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Stan
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:46h
neregistrovan korisnik
Prosto je neverovatno kako automobili na elektricni pogon nisu vec davno nasli siru primenu. Svaki dan putujem na posao automobilom, prelazim oko 20-tak km dnevno i ovakav auto bi bio fantastican za moj budzet. Iako je ovaj potez Zastave sa prikazanim rezultatom vise nego smesan, pozdravljam da se bar nesto po ovom pitanju radi...
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

milutin05
milutin05
Četvrtak, 20. 05. 2010. 15:48h
Niko to vozilo nije video, vozio od ovih zainteresovanih, ali intesovanje velikoooo...to mu isto dodje kao, kad bih ja bio mnogo zainteresovan za neku devojku, ali je nikad nisam video, pričao, upoznao. Zanimljivo i pomalo interesantno zar ne.
Preporuka:
15
4
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Četvrtak, 20. 05. 2010. 16:14h
neregistrovan korisnik
Lepo je znati da se i u Srbiji nesto desava, ali ovaj elektricni auto je los. U Evropi postoje automobili koji sa jednim punjejem prelaze 480km, a dostizu brzinu i do 220 km/h. Ali sve u svemu nek se ta fabrika u Kragujevcu nastavi razvijati.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar


Stefan Jovanovic
Četvrtak, 20. 05. 2010. 17:22h
Kakav je to tim od 30 clanova, kada motor i akumulator nije sam napravio, a skoljku i pratece delove uzeo od postojeceg automobila... pa deca u tehnickim skolama prave razne modele, ne samo automobile, koje pokrece struja,a 90% delova su sami napravili...auto industrija ide u monopolizam, ubi manje fabrike, da tvoja ne bi imala konkurenciju (neko ce reci, koja konkurencija za jugo, keca, floridu, ali da je drzava ulozila 100-200miliona evra pre 5godina,sa nasim strucnjacima, sada bi imali jaku firmu, koja bi proizvodila automobil na elektricni pogon sa radijusom od 500km i brzinom preko 150km/h). Mediji ne pricaju istinu od zastavi, jer ne dozvoljava drzava (tamo kao ljudi nista ne rade, primaju platu od drzave...). Zasto su ljudi zavrsavali fakultete, da bi primali po 20-25 hiljada? Najbolje znaju oni koji su radili tamo ili rade i dalje. Problem je u tome sto mislimo na sebe (da imamo moc i pare, tj. bavimo se politikom), a za druge ko ih sisa. Sve se vrti oko profita i sopstvenog dzepa, pa ko da vise, taj ce da jase...
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

barbarosa
Četvrtak, 20. 05. 2010. 19:14h
neregistrovan korisnik
jaci smo od sudbine...jel vam sada jasno zasto nam svi zavide.pa zato sto imamo genijalce kojima niko ne moze da izmeri mozak.besplatno grijanje za narod u junu,julu i avgustu...
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

mehanizam
Četvrtak, 20. 05. 2010. 21:11h
neregistrovan korisnik
kuca poso,poso kuca:))) http://www.youtube.com/watch?v=MgNkJfTfHa4
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

wcyber
wcyber
Ponedeljak, 24. 05. 2010. 10:55h
Ajd sad ozbiljno da počnemo od početka što bi rekli: 1. Auto kao osnovni izvor energije koristi akumulatore. Koliki je radni vek akumulatora u takvim uslovima? Kako izgleda kriva pada kapaciteta u odnosu na broj ciklusa pun/prazan? Kako se ponaša kapacitet tih akumulatora na -10? Očigledno nam od tih maksimalnih 100km u praksi možda ne ostane više od 50km. 2. Mi smo zemlja sa klimom koja ima zimu, i u kojoj je potrebno grejati vozilo. Da li ovo vozilo uopšte ima rešeno grejanje kabine? Ili samo ima grejač zadnjeg stakla da ti se ne smrznu ruke? 3. Koliko sati i kojom strujom uopšte treba da se pune ovi akumulatori? Gde ja to da ubodem na parkingu ispred zgrade da se puni celu noć? Ako 100.000 ljudi u Srbiji uključi taj auto da se puni, da li će doći do kolapsa el.sistema?? :DD
Preporuka:
0
0
Odgovori