Da li za VW Up! ima mesta u Srbiji? Foto

Folksvagen je sa bezbroj sitnih promena unapredio svoj gradski automobil „up“, veterana sa više od četiri godine staža na tržištu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Uske gradske ulice su ambijent u kojem se 3,6 m dugački „up“ najbolje snalazi. Točkovi su postavljeni na krajevima karoserije tako da je krug okretanja 9,8 m

 

Nemci su na sebi specifičan način, jedva primetno ali sa dosta pažnje, doterali „up“ koji se sada u vožnji ponaša kao pravi VW - od položaja za upravljačem, preko majstorski doteranog ogibljenja do rada menjača i motora. Jednostavno, nemate utisak da ste u 3,6 metara dugačkom automobilu, naravno, sve dok ne krenete u manevar za parkiranje.

 

Mali trocilindrični benzinac sa 60 KS je prave mera za 900 kg težak „ ap“

Što se vizuelnih izmena tiče, Folksvagen je žmigavce sa bokova preselio na kućišta spoljašnjih retrovizora, dok su prednji farovi „prošarani“ diodama za dnevno svetlo. Nova je i prednja maska, sada po uzoru na ostale modele iz VW game, a verzije sa skupljim paketima opreme mogu da se pohvale i hromiranim elementima. Druga, možda i važnija stvar za uspeh modela „up“ je i viši stepen personalizacije. Dvobojna karoserija, nalepnice, točkovi u boji, panoramski krov, audio-uređaj sa 300 vati... Sve navedeno je neophodno da bi se privukli mlađi vozači koji bi u „up“ trebalo da vide svoj prvi automobil.

 

Kroz tretman podmlađivanja je prošao i enterijer, sada sa kvalitetnijim materijalima u više boja, novim dizajnom presvlaka i držačem za mobilni telefon, postavljenim na vrhu centralne konzole. Istraživanja otkrivaju da vozači sve više koriste svoje telefone umesto klasičnih navigacija, tako da je držač praktičan dodatak koji ćete koristiti svakodnevno.

 

Srpska realnost je trocilindrični atmosferski benzinac sa 999 kubika i 60 KS pri 5.000 obrtaja u minutu. Skroman obrtni moment od 95 Nm dostupan je u rasponu od 3.000 do 4.500 o/min. u kojem će motor provesti i najviše vremena. Sve preko 4.500 obrtaja je mučenje, bez rezultata, jer se ne povećava brzina, već potrošnja i buka.

 

    Prva tri stepena ručnog menjača su kratka i 900 kilograma teški „up“ do 60 km/h ubrzava za manje od šest sekundi. Hod ručice menjača je kratka i precizan i ne zamara vozača ni u najvećim gužvama. Isto važi i za papučicu kvačila. Upravljač se podešava po visini, lagan je, ali pruža osećaj kao da se nalazite u većem automobllu. Krug okretanja je 9,8 metara i „up“ je kao skrojen za snalaženje u gužvama. Testirani „up 1.0“ sa osnovnim paketom opreme „move up!“ košta 10.247 evra, dok je za verziju sa petora vrata potrebno da se doplati još 440 evra.

     

    Folksvagen Up

     
    Motor                         3-cilindrični, benzin

    Zapremina                  999 kubika

    Snaga                        60 KS pri 5.000 o/min.

    Maks. obrtni moment  95 Nm pri 3.000 o/min.

    Pogon                        na prednjim točkovima

    Menjač                       5-stepeni, manuelni

    Ubrzanje                     za 13,8 sek.

    Maksimalna brzina      162 km/h

    Dimenzijje                   3.600/1.641/1.504 mm

    Međuos. rastojanje       2.407 mm

    Prtljažnik                     251-951 litara

    Rezervoar                    35 litara

    Prosečna potrošnja      4,4 litara

    Emisija CO2              101 g/km

    Cena                         10.687 evra

     


     

     

     

     

    Povezane teme: Folksvagn, Folksvagen Up, VW grupa, VW

    Poslednji komentari

    Marko
    Četvrtak, 15. 12. 2016. 07:18h
    neregistrovan korisnik
    Za strucnjake iz Srbije ne postoji bolji auto od polovnog francuza ili italijana. Po recima strucnjaka iz Srbije, ti isti polovnjaci stari u proseku po 10 god, su daleko bolji od novih nemackih automobila! Nemojte da pogresite i kupite nov nemacki auto, kupite polovnog francuza za 2500e i bicete prezadovoljni. A ovi sto ne znanju pa kupuju nemacke automobile, neka ih, neka se pate.
    Rs
    Sreda, 14. 12. 2016. 18:52h
    neregistrovan korisnik
    Pa i za svoju klasu nije vrhunski...Recimo nije bolji od aygo,c1 i 108,twinga koji su i jeftiniji od Up-a,a pri tom manje trose i agilniji su...
    Malo-morgen
    Sreda, 14. 12. 2016. 18:34h
    neregistrovan korisnik
    Isti kao i naš "Jugo". Mala razlika u detaljima je zanemariva.
    Republikosrpskijanac
    Sreda, 14. 12. 2016. 17:09h
    neregistrovan korisnik
    Koncept ovog automobila, kao sto je navedeno u tekstu, je to da je namenjen za grad gde nema potrebe za jaka ubrzanja. Mana mu je, gledano na predhodni model, maksimalana brzina koja ne prelazi 145km/h, preko toga inace postaje nebezbedan. Realno potrosnja je mala, 5 litara na 100km. Licno bolji izbor je Polo sa istom kubikazom, tj 1.0MPI 60hp. Iskustvo: prodaja u ovlascenom salonu.
    igor
    Sreda, 14. 12. 2016. 11:04h
    neregistrovan korisnik
    Vozio sam ga vise puta. Ima i klimu i servo i prednje podizace... Kada govorim o vrhunskom kvalitetu ovog auta ne uporedjujem ga sa automobilima koji nijesu u ovoj klasi... Ne mozemo upredjivati UP i recimo mercedes A klasu... Vec ga upredjem sa smartom isl... I dalje stojim iza toga da je automobil vrhunski za svoju klasu, ali da mu je cijena definitivno previsoka i naravno ovo je automobil koji nije prvi vec se kupuje kao drugi automobil u kuci...Na srecnim geografskim prostorima, naravno.
    Karavan za velika dela

    Karavan za velika dela

    Na velikim evropskim tržištima pored uvek popularnih SUV modela, beleži se i porast prodaje karavana....»