Blic test: ko je prvi član Opelove porodice "X"?

Opelovi kreativci iz Riselshajma su mini-SUV "moku" osvežili i skockali su na veoma dopadljiv način: malo LED rasvete, malo moderne multimedije, malo novog šmeka u kokpitu, sa sve asistentom u sistemu "OnStar" koji "putuje" sa vama... Stigla je i oznaka "X", koja će se od sada nalaziti na svim SUV automobilima koji stižu iz Opela...

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Mali krosover zaslužio je veliku pažnju u svom razvoju iz prostog razloga što je ovaj model za četiri godine na tržištu prodat u preko 600.000 primeraka, čime na lestvici važnosti za kompaniju zauzima visoko treće mesto, iza "korse" i "astre". Ozbiljnija maska, sa revolucionarnim adaptivnim LED svetlima uz doterani "rep" i eto drugačije forme poznatog automobila koji, uz nove boje, sada igra važnu ulogu u privlačenju mladih kupaca ka ovom brendu.

U kabini, priča je takođe drugačija, a sve se vrti oko pomenute multimedije i velikog ekrana osetljivog na dodir. Od drugih elemenata, "moka X" zaslužuje visoku ocenu za poziciju vozačkog sedišta i upravljača, a od 4,28 metara dugačkog automobila nije moguće očekivati mnogo prostora na zadnjoj klupi. U "moki X" ga, međutim ima sasvim dovoljno za osobe prosečne visine.

Što se tiče utiska iz vožnje, prvi je da se "moka 4x4" vozi kao da nema pogon na svim točkovima. Testirani primerak pod poklopcem motora krio je 1,6-litarski dizel motor sa 136 konjskih snaga, koji je više nego dovoljan da pogoni automobil težak nešto malo manje od 1,5 tona. Pri startu zvuči nešto grublje, kao i u nižim stepenima prenosa, ali kad se nađe u "krstarećem režimu" svake vibracije i "dizelaški" tonovi nestaju. Motor se pokazao kao veoma elastičan, sposoban da u najvišim stepenima prenosa "vuče" na izuzetno niskim obrtajima, bez narušavanja komfora vožnje.

"Moku X" testirali smo u Škotskoj, pa smo uz novi automobil, morali da obratimo pažnju i na vožnju "pogrešnom" stranom...         Fotografije: Opel/Charlie Magee

Za "moku X" može da se kaže da je više od malog porodičnog automobila. Namenjena je mladim ljudima koji žele da imaju dopadljiv urbani automobil, ali i moderni četvrotočkaš koji se ne plaši i zajedničkih avantura. Sve to ima i svoju cenu, uključujući i dodatne pakete opreme, "kul" boje i slično, ali ono u šta smo se uverili pri prvom susretu sa ovim automobilom je da je nova "moka X" sigurno automobil sa kojim Opel može da računa dolazak na "kotu milion" kad je ukupna prodaja ovog modela za nekoliko godina u pitanju...

 

Povezane teme: Opel Mokka X, Test automobila, Opel, SUV automobili
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»