Vozili smo novi „reno senik"

A, od Renoa, poklon točkovi od 20 inča!

Trendovi poslednjih godina pokazuju da vozači okreću leđa klasičnom MPV modelima i da se okreću SUV-ovima, odnosno krosoverima. To je slika koja se neće promeniti u skorije vreme, a prvi ekspresan i konkretan odgovor stigao je od „Renoa“ koji je u javnost izašao sa novom generacijom „senika“. Više o novom "seniku" možete pročitati u aktuelnom "Auto Bildu", broj 144, koji se nalazi u prodaji do petka.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Prodaja novog "senika" u Srbiji počinje u decembru, kada bi trebalo da se ponudi i "grand senik" verzija sa sedam sedišta. Cena za naše tržište još nije poznata

I, odakle da počnemo? „Senik“ više nije automobil na koji smo se bili navikli - monovolumen je sada postao klasičan krosover, sa snažnim linijama, za 40 milimetara višim klirensom i standardnim točkovima od 20 inča. Da, dobro ste pročitali - 20 inča, odnosno 50,8 centimetara! Hteli - ne hteli, točkovima ćemo se vratiti kasnije.

"Reno senik" sada serijski dolazi sa točkovima od 20 inča

Reno sa četvrtom generacijom slavi dve decenije od pojavljivanja originalnog „senika“, a novi model je baziran na savremenoj CMF-C platformi. Prednji deo automobila je urađen u stilu aktuelnih modela u gami francuskog brenda, sa velikim znakom na grilu, dosta hroma i LED svetlima. Takođe, u ponudi je i dvobojna karoserija, kao opcija.

 

Kokpit nam je dobro poznati iz aktuelnih Renoovih modela

 

Vozačemo okruženje nam je poznato iz novog „senika“, sa moćnim 8,7-inčnim centralnim ekranom u obliku tableta. On izgleda odlično i ima bezbroj funkcija, među kojima je i obaranje naslona zadnjih sedišta („one touch folding“ funkcija), verovali ili ne!

Top verzije su opremljene i „head up“ ekranom. Zapremina velikog i praktičnog prtljažnika je 572 litara, što je za 26 litara više nego kod „senika“ prethodne generacije. Obaranjem zadnjih naslona dobija se pod ravne površine.

Testirali smo verziju sa TCe benzincem sa 130 KS 

Kratko vreme za test vožnju iskoristili smo da sednemo za volan verzije sa 1,2-litarski turbo benzinskim motorom (132 KS) i nismo pogrešili. Pažnju kod nas će svakako privući „senik“ sa dCi agregatima, ali ovo je bila prilika da uživamo u motoru koji ima sve: Radi uravnoteženo i mirno, tih je i na višim obrtajima, može da bude ekonomičan a ima i dovoljno snage za preticanje. Za kraj, vratićemo se točkovima od 20 inča. Sigurno očekujete da su oni recept za „vožnju iz pakla“, ali to je daleko od istine. Bočne strane guma su visoke 105 milimetara, što je na nivou točkova od 17 ili 18 inča. Zbog toga je boravak u kabini prijatan a prelazak preko rupa jedva može da se oseti. Francuzi su razmišljali o svemu, osim o ceni zimskih guma od 20 inča.

 

Tehnički podaci

Reno Scenic TCe 130

 

Motor 4-cilindrični, benzin, turbo * Zapremina 1.197 kubika * Snaga 132 KS pri 5.500 obrtaja u minutu * Maksimalni obrtni moment 205 Nm pri 2.000 obrtaja u minutu * Maksimalna brzina 195 km/h * Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,4 sek. * Pogon na prednjim točkovima * Menjač 6-stepeni, manuelni * Rezervoar 52 litara * Dimenzije 4.407/1.866/1.645 mm * Prtljažnik 572-1.554 litara * Masa praznog vozila 1.505 kg * Prosečna potrošnja (fabrički podaci) 5,8 litara * Emisija CO2 - 130 g/km

 

 

 

Povezane teme: Reno Senik, Reno, Test, Auto Bild

Poslednji komentari

Srbistan
Petak, 14. 10. 2016. 08:54h
neregistrovan korisnik
Najpopularniji auto u Srbiji pored punta je reno klio. Prema tome nemoj da im stajes na muku. To je naravno i najbolji auto. Reno i Fiat su dva najjaca brenda na svetu, nema boljih! Ako ne verujes samo pogledaj komentare.
Marko
Petak, 14. 10. 2016. 08:52h
neregistrovan korisnik
Videh skoro kadjara u Delti. Parkira ga a njemu otpadne prednji svetlo -far. Izadje i namesti far i ode dalje. Nikada oni nece napraviti kvalitetan auto.
Dejan
Četvrtak, 13. 10. 2016. 21:44h
neregistrovan korisnik
Kad si ti vozio na 5500 obrtaja ? Skoro pa nikad a sta se onda odusevljavas sa 132ks ? Svaki agregat je efikasniji kad daje max obrtni moment-snagu na sto manjim obrtajima a ne suprotno ! Nije ovo tema za tebe, ti si verujem dobar u necemu drugom za ovo nisi sigurno, muzicar i informaticar duskutuju o kvalitetu auta, koga jos da dodamo pa da imamo ekipu snova ...
em
Četvrtak, 13. 10. 2016. 10:06h
neregistrovan korisnik
ok za 1.5dci, ali tu je 1.2 bnzn sa turbom i 132konja...
rebro
Četvrtak, 13. 10. 2016. 01:22h
neregistrovan korisnik
Prethodni auto mi je bio Laguna 3, 1,5 dCI sa 110 konja. Prodao sam ga nakon 5 godina. Sada vozim Kadjar sa istim motorom. Ne vidim da ima nekih funkcionalnih problema, ali tropi 4,6 litara u gradu.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»