Blic test: šta je novo na restilizovanom "kliju"?
Ne mnogo toga, kad se pogleda spoljašnjost… Spolja se, zaista, ne vide gotovo nikakve izmene, i obuhvataju novi izgled svetala, maglenki, branika i maske hladnjaka, što i nije toliko bitno. Važnije je da su ove promene nastale tek kako bi se označile značajnije promene kad je mehanika u pitanju.
Što se tiče izgleda, u Renou su bili oprezni sa promenama jer je „klio“ redovno u vrhu prodaje modela "B" segmenta. Zato su odigrali na kartu „veće mogućnosti za personalizaciju“, odnosno prilagođavanje različitim ukusima i željama svakog vozača. Proširena je ponuda boja karoserije i aluminijumskih točkova, a redizajnirani „klio“ je dostupan i sa LED „pure vision“ prednjim svetlima.
Unutra, međutim, enterijer je dobio bolje materijale i za nijansu kvalitetniju završnu obradu. Kokpit je oživljen hromiranim detaljima, plastikom visokog sjaja i sa nekoliko umetaka u drugoj boji (okviri ventilacionih otvora, deo oko menjača i na oblozi vrata…).
Ponuda prostora je ostala identična, a to znači da pozadi ima dovoljno prostora za kolena i glave putnika visine do 1,8 metara. Izbrojali smo i dosta pregrada za sitnice, ali nam je u vožnji često smetao nisko postavljeni prednji naslon za ruke. Zapremina prtljažnika je i dalje velikih 300 litara i može da se poveća na maksimalnih 1.146 litara.
Mnogo važniji novitet su motori. Novina je 1,2-litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 118 KS i 205 Nm maksimalnog obrtnog momenta dostupnog već na 2.000 obrtaja, pa je mali „klio“ tako postao živahan i brz, što se i očekuje od gradskog automobila. Na našem testu se, međutim, našao primerak sa 1,5-litarskim dCi motorom sa 110 KS, u kombinaciji sa ručnim menjačem i start-stop sistemom, koji je namenjen pre svega onima koji u gradskoj vožnji, uz živahnost automobila, žele da ostvare i značajnije uštede u potrošnji. Posle kratkog testiranja, motor je ostavio utisak agregata koji ima sasvim dovoljno snage za pokretanje automobila "B" segmenta, a u poslednjoj evoluciji prilično je tih i bez puno vibracija
Reno je blago unapredio i oslanjanje koje je i dalje „podešeno“ na komfornu vožnju. Upravljač sada pruža više povratnih informacija sa puta, ali ne očekujte čudo - sportski osećaj dobićete samo za volanom „RS2 i „RS trofej“ verzija.
„Klio“ je i dalje dostupan sa TCi i dCi agregatima sa 75 KS, odnosno 90 KS, a vozači kao i do sada mogu da se odluče i za automatski EDC menjač sa dvostrukim kvačilom (6 stepeni prenosa). Cena redizajniranog „reno klija“ za srpsko tržište kreće se od 9.650 evra sa aktuelnim popustom ("life" paket opreme i 1.2 16v motor, 75 KS), dok se verzije sa testiranim motorom prodaju isključivo u najvišem, "intens" paketu opreme po trenutnoj ceni od 15.750 evra (popust 1.800 evra).
Poslednji komentari
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»
Sreda, 05. 10. 2016. 20:09h
Utorak, 04. 10. 2016. 12:12h
Ponedeljak, 03. 10. 2016. 15:44h
Ponedeljak, 03. 10. 2016. 09:58h
Ponedeljak, 03. 10. 2016. 09:58h