"Reno klio" u sportskom GT odelu

„Reno klio“ je još od pre generacije među najpopularnijim gradskim automobilima na srpskom tržištu. Ista priča je i sa aktuelnim modelom koji je predstavljen u septembru 2012. na Salonu u Parizu, dok je prodaja počela u prvim mesecima 2013. godine. Pretpostavljamo da će francuski proizvođač možda već krajem 2016. predstaviti redizajnirani „klio“, a do tada će u igri pokušati da ostane zahvaljujući novim paketima opreme.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

"Reno klio" je dugačak 4.062 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.589 mm

Tako je ekipa „Auto Bilda“ dobila prliku da testira model sa „GT lajn“ opremom koja je trentuno na popustu i umesto 690 evra doplaćuje se 390 evra. Za uloženi novac dobijate drugačije „GT“ branike, spoljni retrovizor, deo zadnjeg branika i bočne zaštitne letvice u sivoj „GT“ boji, aluminijumske točkove od 16 inča, hromirani završetak izduvne cevi, „Renault Sport“ znak na prednjim pragovima i natpis „GT line“ na vratima prtljažnika. Rekli bismo, sasvim dovoljno da već atraktivni „klio“ izgleda privlačnije i svežije.

 

Bez vidljivih "GT lajn" oznaka u kabini

Međutim, utisak je da je Reno propustio priliku da sportski „GT lajn“ duh uvede i u kabinu. Mislim da bi bio dovoljan samo običan detalj, kao što su recimo drugačija ručica menjača ili plavi šavovi na upravljaču, da unutrašnjost oživi. Ovako, vozač i putnici i dalje na raspolaganju imaju sve što nudi bogati paket opreme „dynamique“ (automatski klima-uređaj, karticu-ključ, ukrasni elementi na instrument tabli i hormirani ventilacioni otvori, navigacioni sistem Navteq sa ekranom osetljivim na dodir dijagonale 7 inča...).

 

Serijski se dobija i navigacioni uređaj sa ekranom dijagonale sedam inča

Aktuelni „klio“ smo do sada imali priliku da vozimo više puta, a sada smo se odlučili za verziju sa malim 0,9-litarskim trocilindričnim turbo benzincem koji razvija 90 KS pri 5.250 obrtaja u minutu (serijski je opremljen start-stop sistemom). Agregat je stvoren za gradsku vožnju, zna da povuče kada je potrebno i prosečno troši između 6,5 i 8,0 litara, u zavisnosti od stila vožnje. Pri tome, benzinac radi tiho, mirno i bez vibracija, potpuno suprotno od stila na koji su nas navikli motori sa tri cilindra. Ogibljenje ugodno upija sve rupe i neravnine, a Reno je ponovo potrvrdio da je šampion kada je potrebno da se balansira između dinamičnosti i komfora. Za razliku od prethodnika, novi „klio“ je precizniji i bolje drži pravac, dok je petostepeni manuelni menjač ugodan, sa kratkim hodom ručice. Upravljač može da se podešava po visini i dubini, a manevrisanje olakšavaju i zadnji parking senzori (serijski od paketa „dinamik“).

 

Prednja sedišta su komforna čak i za visoke vozače, ali ne pružaju ni minimalnu bočnu podršku telu. Odrasli putnici nemaju šta da draže na zadnjoj klupi, jer prostora za kolena i glave nema dovoljno (osim na kraćim relacijama). Zapremina prtljažnika je u proseku klase (300 litara), ali i dalje manje nego kod „dačije sandero“ (320 litara) i „škode fabije“ (330 litara).

 

Atraktivni točkovi od 16 inča, hromirani završetak izduvne cevi...

Ekran osetljiv na dodir je jednostavan za rukovanje, međutim nije nam se svidelo što se sa svakim novim startovanjem motora vraća na „home“ ekran iako ste, recimo, koristili navigacioni uređaj. To znači da svaki put (startovanjem motora) morate da pritisnete ikonu „navigacija“ a zatim i da potvrdite da želite da koristite navigaciju.

 

„GT lajn“ oprema može da se doplati samo na „klio“ sa najvišim paketom „dinamik“. Testirani model sa TCe 90 motorom (cena 12.790 evra), „GT lajn“ paketom (doplata 390 evra) i metalik „GT lajn“ bojom (doplata 590 evra) košta velikih 13.770 evra.

 

 

Renault Clio TCe 90

 

Motor 3-cilindrični, turbo, benzin * Zapremina 898 kubika * Snaga 90 KS pri 5.250 o/min. * Maksimalni obrtni moment 140 Nm pri 2.500 o/min. * Dimenzije 4.062/1.732/1.448 mm * Međuosovinsko rastojanje 2.589 kubika * Menjač 5-stepeni, ručni * Pogon na prednjim točkovima * Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 12,2 sek. * Maksimalna brzina 182 km/h * Prtljažnik 300 litara * Prosečna potrošnja 4,7 litara * Emisija CO2 - 105 g/km
Cena: 13.770 evra

 

 

Povezane teme: Reno klio, GT lajn, trocilindrični motor, Snaga motora, Škoda fabija, Dačija sandero

Poslednji komentari

rebro
Utorak, 03. 05. 2016. 10:02h
neregistrovan korisnik
Ja samo Reno vozim. Imao sam Lagunu 1, Lagunu 3 i sada Kadjara. Reno je odličan automobil, ali nije sportski. Subaru Impreca je sportski, Kamaro, ali ne i Klio. Taj mali Klio je odličan za grad. Pritom ima 0,9 litarski trocilindrični benzinski motor. Pa kakav je to sportski Klio sa 900 kubika? Spada li to u skutere ili automobile? Po toj logici je i moj Kadjar sportski, a tek Laguna 1 sa 138 konja je bila "zver", ali zamalo.
Andrej
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 16:50h
neregistrovan korisnik
Izgleda da postoje različite varijante sportskog... Meni je Kamaro pre pojam bučnog siledžije ili nabudženog kamiona a ne sportiste, sa svojih zilion kubika i tona. A da Reno ili Pežo nemaju sportske aute, to ne vredi ni komentarisati, ako se ponešto razumete u auto-sport. :)
rebro
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 09:58h
neregistrovan korisnik
Pridev "sportski" i Klio ne idu zajedno. Pridev "sportski" ide uz Kamaro, poneki BMW, Alfu, Jaguar, ali Reno, Pežo i Citroen nemaju sportske automobile.
Inode
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 09:11h
neregistrovan korisnik
Dobro je ja reko opet reklamirate onaj svemocni megan,kolko to para ulazu u promociju da mi je znati kad ih tolko reklamiraju u Srbiji?
sloboleo
Nedelja, 01. 05. 2016. 09:33h
neregistrovan korisnik
sta je na ovom autu sportsko.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»