"Hjundai i20" - da li stiže u pravo vreme?

Atraktivna cena, a ne aktuelnost! Ukratko, ovo je formula za plasiranje novih automobila na srpskom tržištu na kojem je i pravi tajming važan preduslov za dobru prodaju. Uvoznici i dileri najčešće početak prodaje novog modela povezuju sa prolećem i Salonom u Beogradu, a tako je i ovog marta. Zato i ne čudi da smo tek sada bili u prilici da testiramo novi „hjundai i20“ koji se u ostatku Evrope uspešno prodaje više od 12 meseci.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Početna cena druge generacije "hjundaija i20" je 11.190 evra za verziju sa 1,2-litarskim benzinskim motorom (84 KS) i paketom opreme "komfort"

Novi „hjundai i20“ sa prethodnikom deli samo oznaku jer je u potpunosti promenjen. Ne samo po pitanju dizajna, već se radi o potpuno novom automobilu koji je od pojavljavanja napravio pometnju u B segmentu. Hjundai je sa „i20“ predstavio svoj novi dizajnerski pravac koji su kasnije preuzeli i kompaktni „i30“ i „tuson“.

 

Novi „i20“ izgleda moderno i elegantno, sa atraktivnim LED svetlima, agresivnom maskom hladnjaka i C stubovima prekrivenim crnom plastikom koja stvara utisak kao da krov lebdi. Druga generacija je 40 mm duža od prethodnika, a za istu vrednost je povećano i međuosovinsko rastojanje (2,57 m). Nove dimenzije svrstavaju „i20“ među najprostranije automobile u segmentu sa dovoljno komfora za četvoro odraslih i prtljažnikom zapremine 326 litara koja je na nivou kompaktnih modela. 

Kokpit je oživeo dvobojnom kombinacijom plastike i tkanine. Korišćeni materijali su kvalitetniji nego kod prethodnika, a zadovoljni smo i ergonomijom

Kompletna promena ličnosti „i20“ nastavlja se novim dizajnom unutrašnjosti koji nije revolucionaran ali donosi ogroman skok u odnosu na prethodnika. Prvo, sedišta su veća i komotnija, sa adekvatnom bočnom podrškom telu. Drugo, korišćenja plastika je kvalitetnija, lepša je na pogled i prijatnija je na dodir. U testiranim modelu sa paketom „style“ izdvojili bismo dvobojnu kombinaciju plastike i tkanine koja oživljava unutrašnjost. Možemo da pohvalimo i ergonomiju - prekidači su na dohvat ruke i njihova upotreba ne odvlači pažnju vozača. Hjundai je trebalo da pokaže više hrabrosti u dizajniranju centralne konzole - mali ekran i nisko postavljene komanda ,u našem slučaju automatskog klima-uređaja, nisu dobro rešenje.

Zapremina prtljažnika je 326 litara sa setom za krpljenje pneumatika, odnosno 301 litara sa malim rezervnim točkom

U drugom redu sedišta, bez preterivanja, mogu da se smeste i dvometraši koji će imati dovoljno prostora za kolena i glave. Dvoje odraslih je prava mera, ali treći putnik u sredini je svakako višak.

Testirali smo „hjundai i20“ sa 1,4-litarskim benzinskim agregatom (100 KS, 135 Nm) koji je u našem slučaju bio uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem

Testirani „hjundai i20“ pokreće proverni 1,4-litarski atmosferski benzinac sa 100 KS i 135 Nm maksimalnog obrtnog momenta dostupnog na 3.500 o/min. Pouzdani motor je blago modifikovan tako da sada radi tiše i zadovoljava Euro 6 norme. On je idealan izbor za mali „i20“ jer obezbeđuje sasvim dovoljno snage kada je to potrebno i pri tome troši oko 6,5 litara.

 

Naravno, rezultati i performanse se drastično menjaju sa povećanjem opterećenja, ali ne bi trebalo da zaboravimo da je u pitanju model čiji je zadatak da brzo, efikasno i komforno odradi posao u gradskim uslovima. „Hjundai i20 1.4“ ima dovoljno rezerve i za auto-put, međutim potrošnja i uživanje u vožnji počinju ozbiljno da trpe.

Agregat je u našem slučaju bio povezan sa preciznim šestostepenim manuelnim menjačem, ali ova kombinacija jos nije u cenovniku, već 1.4 „benzinac“ za sada moze da se dobije u paru sa 4-stepenim automatikom (13.590 evra).

 

Hyundai i20 1.4 MPI

Motor 4-cilindrični, benzin * Zapremina 1.368 kubika * Snaga 100 KS pri 6.000 o/min. * Maksimalni obrtni moment 135 Nm pri 3.500 o/min. * Menjač 6-stepeni, manuelni * Pogon na prednjim točkovima * Dimenzije 4.035/1.734/1.474 mm * Međuosovinsko rastojanje 2.570 mm * Prtljažnik 326-1.042 litara * Rezervoar 50 litara * Maksimalna brzina 184 km/h * Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,6 sek. * Prosečna potrošnja 6,5 litara * Emisija CO2 - 122 g/km

 

Povezane teme: Hjundai, Hjundai i20, Benzinski motor, Salon u Beogradu

Poslednji komentari

Zeljko
Petak, 25. 03. 2016. 15:00h
neregistrovan korisnik
Iz ugla Beogradjana nije grad iz naseg u kom zivimo jeste. U pitanju je Jagodina i prosek mi je 5.4 litara do sada. N regionalnom putu uz pracenje sugestije o brzini koju daje racunar prosek je 4.1 litra. Inace je broj obrtaja maksimalno 2100.
Lexus
Petak, 25. 03. 2016. 14:50h
neregistrovan korisnik
Ne slazem se sa tobom,dase se vise hvari od ostali Auta pogotovo Vw Mb BMW onda ti neznam sta je nocna Mora.Hyundai je kopije Toyota kvalitet i nije skupa ni delove.ja Sam slucajno dobio kupio jednu Hyundai ix35 suv 2012 dizel slupali auto i Morao da menjam celu prednica i table 2airbag i belte kras cenzor,kupo ga za 500€ bio Sam iznenagen 2.0l motor 8litar ulja pa To nema ni Porsche sa 3.8l.to je kvalitet Nikad da potrosi ulja i motor.
svasta
Petak, 25. 03. 2016. 14:23h
neregistrovan korisnik
Po kom "gradu" ? Ili nije grad ili ne troši 5l.
micko
Petak, 25. 03. 2016. 09:24h
neregistrovan korisnik
Imam i20 6 godina i nisam ima nijedan kvar na automobilu, promenjene su samo kočnice, prednji stabilizatori i šolje armotizera što sve spada u potrošne delove pogotovu na našim putevima... E da crkla mi je jedna sijalica stop svetla. Prezadovoljan sam pouzdanošću brend-a i ne planiram da ga menjam!
Bruder
Četvrtak, 24. 03. 2016. 17:35h
neregistrovan korisnik
zavisi kod koga uzimaš delove . Iskreno svi delovi za Koreance možeš nabaviti za sitne novce ....Ipak se on pravi u EU u Češkoj mislim ili Slovačkoj , pre će biti u ovoj drugoj . Samo izguglaj delovi za Hyundai ili Kia ...pa ćeš videti o čemu govorim . Inače Kia i Hyundai , brat i sestra ....hahaha tako da većina delova paše , sem limarije naravno .
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»