„Blic“ test - vozili smo „džip renegejd“
Proizvođači koji reaguju brzo i prate aktuelne trendove ne mogu da se požale na prodaju. Poslednjih godina u automobilskoj modi su mali krosoveri i zato ne čudi da deo finansijskog kolača želi da otkine „Džip“ sa modelom „renegejd“.
Na početku, trebalo bi pojasniti da „renegejd“ deli platformu sa „fijatom 500X“ i da se ne proizvodi u SAD, već u Italiji, u fabrici u Melfiju. Glavna razlika između dva
Prodajete polovni automobil?
|
modela je u izgledu, jer „renegejd“ u dlaku prati „Džipov“ trend koji je lansiran pre više od sedam decenija sa legendarnom „vilisom“. „Renegejd“ je naglašenog „kutijastog“ oblika sa prepoznatljivom maskom hladnjaka i, trenutno popularnim okruglim prednjim svetlima. Na taj način je ublažen mačo stil koji gaje „Džipovi“ modeli i automobili je približen ukusu lepšeg pola.
U kabini se odmah vidi da je saradnja sa Italijanima, odnosno „Fijatom“, ostavila traga. Umesto „grubog“ enterijera sa dosta plastike, „renegejd“ je praktično klasičan „evropljanin“ sa odličnom ergonomijom, preglednim instrumentima i materijalima prijatnim na dodir.
Takođe, kabina je veoma praktična za svakodnevnu upotrebu sa dosta pregrada sa sitnice. Dizajneri enterijera su se potrudili i da nas detaljima kao što su oznaka „Since 1941“ iznad centralnog ekrana ili okviri zvučnika na vratima u obliku prednje maske, podsete na bogatu tradiciju „Džipovih“ modela.
Sedišta su komforna i pružaju sasvim solidnu bočnu podršku dok u drugom redu komotno mogu da se smeste i putnici viši od 1,85 metara, zahvaljujući visokoj liniji krova. Zapremina prtljažnika je za klasu prosečnih 351 litar a jednostavnim obaranjen zadnjih naslona može da se poveća na maksimalnih 1.300 litara.
Testirali smo verziju sa 2,0-litarskim „multidžet“ motorom druge generacije koji razvija 140 KS pri 3.750 obrtaja u minutu. Naravno, u pitanju je „Fijatov“ agregat koji ima dovoljno snage i obrtnog momenta (350 Nm pri 1.750 obrtaja u minutu) ali je prilično „glasan“, pogotovo dok se ne „zagreje“. Motor je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem koji bi mogao da bude za nijansu precizniji, a 2.0 „multidžet“ može da se poruči i sa devetostepenim automatskim prenosom.
Automobil je opremljen i „aktiv drajv“ pogonom na sva četiri tačka koji u normalnim uslovima vožnje snagu i obrtni momenat prenosi na prednju osovinu. Kada točkovi ostanu bez trakcije, sistem automatski deo obrtnog momenta prebacuje na zadnju osovinu.
Prosečna potrošnja ne testu iznosila je 7,5 litara.
Cena testiranog modela sa paketom „longitude“ (šest vazdušnih jastuka, klima-uređaj, ESP, alu felne od 16 inča, tempomat...) je 25.890 evra.
Tehnički podaci:
Džip Renegejd 2.0 MultiJet 140 4x4 | |
---|---|
Motor | 4-cilindrični, dizel |
Zapremina | 1.956 kubika |
Snaga | 140 KS pri 3.750 o/min. |
Maksimalni obrtni momenat | 350 Nm pri 1.750 o/min. |
Pogon | na svim točkovima |
Menjač | 6-stepeni, manuelni |
Dimenzije | 4.236/1.805/1.697 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 2.570mm |
Prtljažnik | 351 litar |
Rezervoar | 48 litara |
Ubrzanje | 9.5 sekundi |
Maksimalna brzina | 182km/h |
Prosečna potrošnja | 6.8 litara |
Cena | 25.890 evra |
Poslednji komentari
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»
Sreda, 25. 11. 2015. 15:11h
Sreda, 25. 11. 2015. 14:51h
Sreda, 25. 11. 2015. 14:48h
Sreda, 25. 11. 2015. 14:32h
Sreda, 25. 11. 2015. 13:55h