Anketa: Klasični ili moderni dizajn automobila? Anketa

Nema nikakve dileme da su moderni automobilim poslednjih nekoliko godina napokon počeli da dobijaju originalnije linije, međutim, da li je to dovoljno da se mogu porediti sa raznovrsnim stilovima koje su nudili klasični automobili.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Audi "prolog avant" koncept(2015) vs. Sitroen "DS"(1957)

Glavni razlog za jednolična dizajnerska rešenja koja su poslednjih decenija

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

vladala automobilskom industrijom su pre svega strogi sigurnosni propisi i sistemi koji podrazumevaju određen oblik i linije karoserije koji predstavljaju manju opasnost pre svega za pešake.

 

Međutim, kako su određene azijske firme poslednjih godina pokazale, izgleda da se oštrije i radikalnije linije vraćaju u modu, ali da li su one ujedno i garancija kvaliteta ili samo želja za isticanjem.

 

Kada su u pitanju dizajnerska rešenja u automobilskoj industriji da li se zalažete za stare vrednosti ili verujete u moderan izraz?

Povezane teme: Dizajn automobila, Klasični dizajn, Audi, Sitroen

Poslednji komentari

Borivije-Bankovic
Ponedeljak, 09. 03. 2015. 15:58h
neregistrovan korisnik
Типично размишљање људи који не познају ауто-индустрију. Пре свега треба знати да је сваки утомобил у серијској производњи производ многих компромиса и да све што је ново не мора да буде боље. Штавише, ново често зна да буде и корак уназад. Најбољи пример је управо "ситроен" са слике. Популарна "ајкула" је имала јединствени систем хидропнеуматског самоизравнавајућег вешања. Тај систем је толико савршен да га је и "ролс-ројс" уграђивао у своје моделе по "ситроеновој" лиценци. "Ситроен", односно ПСА, га је напустио деведестих година, искључиво због уштеда у производњи и прешао на класично вешање. "Ситроен ДС" у коме се возио Шарл де Гол је 22. августа 1962, у атентату погођен са преко 140 метака из аутоматског оружја и изрешетане су му обе гуме на предњим, погонским точковима. Захваљујући самоизравнавајућем вешању, аутомобил није изгубио стабилност и брзину. Возач је успео да задржи возило на путу и спасе Де Гола. Оно што је овде битно је да је систем потпуно механички, без икакве електронике. Већина произвођача је успела да постигне нешто слично тек са увођењем компликованих електронских система стабилности и контроле вуче деведесетих и касније. Ово је само један од примера где је напредније напуштено ради јефтинијег. "Ауди" бих увек узео када су у питању мотор, мењач и механика, али што се дизајна и удобности тиче, када би се "ајкула" правила и данас, пре би узео њу него десет "аудија".
axle
Ponedeljak, 09. 03. 2015. 08:35h
neregistrovan korisnik
Poslednju rečenicu bolje da si izostavio, bio bi ti mnogo inteligentniji komentar. Zato evo minus.
Ivan
Nedelja, 08. 03. 2015. 23:31h
neregistrovan korisnik
Svako ima pravo na svoje misljenje. Sreca pa nikog nije briga za tvoje!!
Svidrigajalo
Nedelja, 08. 03. 2015. 12:23h
neregistrovan korisnik
Promasio si temu. Ovde je tema dizajn, ne tehnoligija. Ako bi ti neko naredjao 10 modernih automobila iz istog segmenta i postavio te na 400 metara od njih, ne bi mogao da ih razlikujes, jer su svi isti. Razlike su u sitnicama. Ajkulu prepoznajes na kilometar. Audi na slici ne izgleda lose, ali je koncept koji 99% nece zaziveti i nije originalan, dok je ajkula pravljena u desetak modela i verzija i imala milione proizvedenih primeraka. Mozes je videti po muzejima umetnosti i dizajna sirom sveta, sto ni jedan moderni automobil iz masovne proizvodnje sigurno nece doziveti.
Dzeronimo
Nedelja, 08. 03. 2015. 10:24h
neregistrovan korisnik
Da li bi se pre oslanjao na racunar u kolima ili na sebe? Po meni racunar moze da zakaze! Seti se prvog plasticnog auta kada se ceo svet smejao a sta je sad - plastika! Prosirili i produzili auto za nekoliko cm a olaksali ga 100 kg! Da je ostao iste tezine pa da shvatim ovako ne mogu! Slazem se sa tobom samo vezano za potrosnju a kad saberem i oduzmem sve odlucio bih se za neki stariji auto jer nije plastican i nema toliko elektronike! Da i covek moze da zakaze ali ako racunar zakaze a covek se oslanja na njega ishod moze biti fatalan! Vozim auto 96 god i verujem mu vise nego nekom novijem neke srednje klase jer ne mozemo svi priustiti auto od 30-50 k a opet nije da ni oni me mogu da zakazu!
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»