Honda "sivik tajp R" novi rekorder Nirburgringa Video

Slavna nemačka staza Nirburgring godinama unazad predstavlja pravo merilo automobila visokih performansi, a jedno od najdinamičnijih nadmetanja je svakako ono za titulu najbržeg serijskog automobila sa prednjim pogonom. Nova Honda "sivik tajp R" je ovih dana ponovo preuzela titulu i postala novi rekorder "Ringa".

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Japanski hečbek na steroidima sa 305KS ispod haube je uspeo da pređe krug

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

oko "Ringa" za samo 7:50.63 i na taj način preuzme titulu od Reno "megana RS 275 trofi R" koji je 2014. postigao vreme od 7:54.36.

 

I dok su sportski automobili sa zadnjim pogonom, super i hiper automobili ovu stazu prelazili za znatno kraće vreme, nova Honda "sivik tajp R" je jedan od retkih modela sa prednjim pogonom koji može da se pohvali vremenom ispod 8 minuta.


VIDEO>Honda "sivik tajp R" novi rekorder Nirburgringa:

Povezane teme: Nirburgring, Honda, Honda sivik tajp R, Rekord

Poslednji komentari

srbin
Ponedeljak, 09. 03. 2015. 00:01h
neregistrovan korisnik
e mozda sam te pomesao ali te pitam da nemas mozda you tube canal
debelija
Petak, 06. 03. 2015. 11:54h
neregistrovan korisnik
živa istina....
Jake-The-Snake
Petak, 06. 03. 2015. 11:16h
neregistrovan korisnik
Honda je istinski nešto posebno. Vezano na tih 9.000 serijski "cut off" ima samo hondin F20 iz s2k-AP1.Bez obzira više motora dostiže 8.000 iz K, H, B serije što daje poseban osećaj. Tu postoji jedno veliko ALI jer motor pri tom rasponu obrtaja nema linearnu krivu obrtnog momenta i snage. Što se drastično oseća kad bregasta prebaci oštrije koleno (vtech). Ovo je nešto "ispeglano" kod K20 koji ima vtech i na izduvnoj bregastoj a naročito uz skupu i neizvesnu avanturu "aftermarket" ugradnje "individual throttle bodies". Apsolutno se slažem da je turbo hondin promašaj jer nije samo pitanje snage nego i tzv "throttle response" koji je što se vidi više puta na snimku menjane iz 5te u 3ću sa dubokim međugasom koji nešto "okleva" iako motor "ključa u obrtajima". Međutim sirova snaga je prevgnula jer je "pojeo" stazu uz dužno poštovanje neutralnoj izbalansiranosti karoserije i majistorstvu vozača jer su se redovno čula sva 4 točka. Honda u srcu i garaži ali sigurno ne ovaj turbo Type R.
druze
Petak, 06. 03. 2015. 03:25h
neregistrovan korisnik
Ova honda se ne proizvodi...
petar
Četvrtak, 05. 03. 2015. 21:05h
neregistrovan korisnik
megane RS trophy Kosta 45000evra, ima 280ks, uradio 7min54 bez zadnji sedista, klime i radiona i sa specijalnim gumama...
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»