Admiralska limuzina: "pežo 508"

Lansiran početkom 2011. godine, u više nego li teška vremena za klasične limuzine, "pežo 508" ipak se prodao u respektabilnih 370.000 primeraka. U Francuskoj se lako našao na vrhu pored znatno starijih i ne preterano popularnih modela, kao što su "reno laguna" i "sitroen "C5", ali to nije bio slučaj i na evropskom tržištu, pošto je "Folksvagen" sa "pasatom" obrao "kajmak".

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Vreme je ostavilo traga na "pežou 508" koji je nedavno blago redizajniran. Najspektakularnija je sama svetlosna grupa, sa čak 144 integrisanih dioda, što znači da je osvetljenje 100 odsto LED! Svetlosna grupa pozadi je isto tako modernizovana, dok je hromirana lajsna sa prtljažnika uklonjena.


Unutrašnjost je evoluirala znatno diskretnije, što i nije za kritiku, uzevši u obzir da

Tehnički podaci:
Pežo 508 2.0 BlueHDi/180
Motor:
4-cilindrični, turbo dizel
Zapremina: 1.997 kubika
Snaga: 180 KS pri 3.750 o/min
Obrt. moment: 400 Nm pri 2.000 o/min
Pogon: na prednjoj osovini
Menjač: šestostepeni automatski
Dimenzije: 4.830x1.828x1.456 mm
Masa: 1.515 kg
Rezervoar: 72 litara
Ubrzanje: 8,5 sekundi
Maks. brzina: 230 km/h
Potrošnja: 7,8 litara

 

je već u startu veoma kvalitetno urađena. "Pežo 508" je ozbiljan automobil, ambiciozno zamišljen i realizovan, kao da je izašao iz neke renomirane fabrike sa druge strane reke Rajne. Čak je i sam izgled prilično germanski, sa malim staklenim površinama i padajućom linijom krova. Zaboravite neugledne i sićušne dugmiće od jeftine plastike, kao kod nekadašnjeg "407" - ovde je sve na nivou najboljih predstavnika u segmentu. Iako je sam dizajn potpuno klasičan, dopali su nam se pregledni i bogati instrumenti, kao i obilje "sunđeraste" plastike.

 

Centralna konzola je prilično masivna, kako bi se integrisao poveći kolor ekran, sada znatno moderniji. Osim što je postao osetljiv na dodir, poseduje multimedijalni sistem pozajmljen od mlađeg brata "308". Obogađen je i kamerom za pomoć pri parkiranju, ali ne i trenutno veoma popularnim sistemom sa pogledom od 360°.


Za malim upravljačem, sportski podrezanim odozdo, vozač se oseća odlicno. Errgonomija je odlična, a jedina zamerka se može uputiti preterano brojnim

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

komandama na upravljaču, pre svega onim za tempomat, smestenim previše nisko. Zavaljen u tvrda, ali udobna sedišta, sa dobrim bočnim osloncima (može se produžiti i sedalni deo), vozač ne oseća zamor ni posle višečasovnog putovanja. Postavljen na platformi bratskog "sitroena C5", poseduje međuosovinsko rastojanje od čitavih 2,82 metra. Na nivou konkurenata je i prtljažnik, zapremine 515 litara.


Poznat po odličnim dizel agregatima, "Pežo" je u "508" ugradio osveženi 2.0 BluHDi. Postoji u dve verzije, od 150 i 180 KS, s tim da je prvi predviđen uz ručni, a drugi uz automatski menjač. Same perfomanse su znatno bolje od 2.0 HDi/165 (i dalje u ponudi), logično, čitavih 400 Nm obrtnog momenta, savršeno "leže"

Pogledajte ponudu sajta mobile.de na srpskom jeziku.

automatici. Radi se o "pravom" automatskom menjaču, a ne robotizovanom koji ide uz 1.6 HDi, nastalim u saradnji sa japanskim Aisinom. Iako i dalje ima samo šest prenosa i bez duple spojnice, pokazao se mnogo bržim i "pametnijim".

Savršeno odgovara karakteru vozila, a ko baš voli da se igra ručicom, po želji može preći i na manuelni mod, odnosno "sport". Prelazi tako ostaju duže angažovani, s tim što tada zna biti pomalo agresivan. U proseku, ovaj motor se zadovoljava sa nepunih 8 litara na 100 kilometara, ali po malo jačim gradskim gužvama računajte na 9-9,5 litara, uprkos veoma efikasnom "start&stop" sistemu.

Povezane teme: Pežo 508, Pežo, Limuzina

Poslednji komentari

Kikiriki-Semenke
Ponedeljak, 02. 02. 2015. 14:46h
neregistrovan korisnik
Golf je fantasticniji...
aca
Ponedeljak, 02. 02. 2015. 13:18h
neregistrovan korisnik
Mado o ukusima ne vredi raspravljati ali cini mi se da je Pezo konacno izbacio jedan bas ruzan auto.
Pug
Ponedeljak, 02. 02. 2015. 11:59h
neregistrovan korisnik
Udoban kao i svaki peugeot, mekan trap ima i upravljac nije najprecizniji kao na primer kod vw-a. Dobra stvar je sto je izuzetno stabilan i izolazija nije losa. Opet nije kao kod nemackih automobila ali i peugeot i kosta manje. Kao novog ja ga ne bih kupio ali kao polovan je ok kupovina. Materijali u kabini su dobri, mekano je sve i ne zvecka i vrata su teska kao kod boljih automobila ali opet ima znakove nedovrsenosti u smislu da su rucice nekako labave, posle nekog vremena se vrata ne otvaraju sva isto, tapaciri u gepeku i pregrade su nekako jeftinije uradjene i osvetljenje tastera u vratima nije bas najbolje. Moje iskustvo kaze da je u rangu sa mondeo ili citroen c5 ali je ispod passat-a!
rs
Ponedeljak, 02. 02. 2015. 11:50h
neregistrovan korisnik
Pasat je obican narodni radnicki auto,nije udoban i nije prijatan za voznju.508 je ladja za pasat.
ZQ
Ponedeljak, 02. 02. 2015. 07:19h
neregistrovan korisnik
Kao neko ko ima veoma bliskog iskustva u prodaji automobila moram reci da Passat ne moze da se poredi sa ovim gledajuci da je mnogo skuplji i jednu klasu iznad i pritom Passat nije dobro prodavan u 2014 kao i nova C klassa
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»