Pogledajte: Lamborgini sa 2.000KS završio u jezeru Video

Žestoko tjuniran Lamborgini "galjardo" sa preko 2.000KS je prilikom test vožnje doživeo nesreću kada je vozač, pri brzini od 300km/h izgubio kontrolu pa je skupoceni superautomobil završio u jezeru pored staze, a srećom niko nije povređen.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Tjunerska kuća "Heffner Performance" je uspela da izvuče neverovatnih

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

2.000KS(1.491kW) iz "galjarda", ali je sva ova snaga izgleda bila previše za vozača koji nije uspeo da iskontroliše superautomobil pri brzini od 300km/h.

Vozač je ipak uspeo bezbedno da izađe iz automobila koji je završio u plitkom jezeru, a vi pogledajte kako je izgledao ovaj incident.


VIDEO>Lamborgini "galjardo" završio u jezeru:

Povezane teme: Lamborgini Galjardo, Saobraćajna nesreća, Jezero, Superautomobil

Poslednji komentari

Nikola
Ponedeljak, 02. 02. 2015. 18:57h
neregistrovan korisnik
Eto koliko strucnjaka ovde ima. A ja koji se razumem u materiju, dobijem minuse takodje. Ovaj auto je AWD, kakva zadnja vuca?! I opet kazem, izgubio je kontrolu na zadnjim tockovima jer nema krilo na repu! Agregat sa 1500kw ima toliku snagu da mogu tockovi da proklizavaju i u 4-5 grzini na velikim obrtajima pri pustanju kvacila. Nesto "MORA" da pritiska zadnji kraj, ne mnogo, ali dovoljno da moze da drzi auto u pravcu da ga lepi na podlogu. Ovaj auti nema apsolutno nista... Zato se i ne cudim ishodu. Aerodinamika!!!
ja
Ponedeljak, 02. 02. 2015. 09:27h
neregistrovan korisnik
ovo je 4x4 cini mi se, tj audijev quattro ako ne grijesim?
Nikola
Ponedeljak, 02. 02. 2015. 04:59h
neregistrovan korisnik
Kao neko ko se bavi ovim(u inostranstvu) mnogo godina, mogu da kostatujem da je covek apsolutno u pravu, samo sto se pogresno izrazio. Auto je izgubio kontrolu na zadnjoj osovini(naravno, sigurno nece na prednjoj), kao sto se i vidi na videu. Od prevelike snage(2000ks, velika cifra) i obrtnog momenta koji je sigurno takodje velik, doslo je do proklizavanja pri saltanju brzina. Aerodinamika je kljucna u ovakvim situacijama, stoga, trebalo da bude krilo na repu auta, siroko, i po testiranju auta(ne odma 300kmh), da se izracuna i odredi tacan ugao istog, za brzinu na ravnom. Nesto treba da stiska zadnji kraj i drzi auto u pravcu.
Da-
Petak, 30. 01. 2015. 09:20h
neregistrovan korisnik
Spojler bi ga spas'o od 2000 ks!
zivkovic
Petak, 30. 01. 2015. 08:14h
neregistrovan korisnik
Još jedan expert....
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»