< Nazad na blic

Savetujemo: Prilikom kupovine "audija A4" proverite prednji trap

Savetujemo: Prilikom kupovine "audija A4" proverite prednji trap

Audi A4 Izbor motora kod "audija A4" je vrlo širok na srpskom tržištu i počinje sa benzincem 1,6 L i ide sve do S4 quatro sa 265 KS. Svi motori koji su servisirani redovno... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Drinko
Subota, 02. 06. 2012. 17:06h
neregistrovan korisnik
Значи, кола отерати у сервис са електроником за проверу. Одокативне методе су немоћне осим ако се не ради о покиданој конструкцији. Да ли ће продавац пристати на проверу уовлаштеном сервису и к томе проверу идентитета возила нпр, у АМСС?
Preporuka:
95
1
Odgovori

Prijavi komentar

darkside
Utorak, 05. 06. 2012. 12:21h
neregistrovan korisnik
@Drinko : "da li će prodavac pristati"? Pa ako ne pristane, ne znam ko bi u zdravoj pameti i dalje pričao sa tim prodavcem...
Preporuka:
35
2
Odgovori

Prijavi komentar

darkside
Utorak, 05. 06. 2012. 14:22h
neregistrovan korisnik
@Drinko : "da li će prodavac pristati"? Pa ako ne pristane, ne znam ko bi u zdravoj pameti i dalje pričao sa tim prodavcem...
Preporuka:
12
4
Odgovori

Prijavi komentar

Sloba
Subota, 02. 06. 2012. 17:28h
neregistrovan korisnik
Ja ne savetujem nikome da daje tolike pare za AUDI A4. Nazalost tek posle drugog sam ukapirao da ima mnogo boljih automobila za manje pare. Prednji trapovi su samo deo problema na Srpskim puteviima. Jedina pohvala jeste stvarno niska potrosnja.
Preporuka:
78
35
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Četvrtak, 07. 06. 2012. 11:50h
neregistrovan korisnik
@Sloba : da li mozes da navedes te koji su mnogo bolji, kao i konstruktivne razloge zasto je to tako ili samo nalazis opravdanje za nesto sto nisi u mogucnosti da kupis pa se vozimo korejancima :) ?
Preporuka:
32
6
Odgovori

Prijavi komentar

Prelevic
Subota, 02. 06. 2012. 17:29h
neregistrovan korisnik
Jurio sam A4 b6 u dobrom stanju ( do 150km pravih max ) oko godinu dana, ili 1.8T ili TD, do 2000 kubika max, sve kante, izakani i lazno predstavljeni automobili, nisam uspeo da nadjem niti jedan koji bi bilo moguce kupiti za 6k eur u punoj opremi.
Preporuka:
52
36
Odgovori

Prijavi komentar

Anakin
Subota, 02. 06. 2012. 20:59h
neregistrovan korisnik
@Prelevic : Pa naravno da ne mozes da nadjes za 6 hiljada evra to sto ti trazis... Prva pretpostavka je da dizeli prelaze mnogo vise nego sto bi ti zeleo da pomislis, i naravno da nijedan auto nije sa pravom kilometrazom... Druga stvar u punoj opremi ga tek neces naci jer su takvi automobil bili sluzbeni (sto znaci da imaju oko 500k kilometara) ili luksuzna transfer vozila (sto znaci da imaju preko 750k kilometara). Cene padaju, i tek ce padati, ali alavost nasih prodavaca i neiskrenost nemaju granice... Sa druge strane izgleda da bi i ti auto koji je baka vozila do pijace i nedeljom do crkve i obavezno ga parkirala pod zvonikom, ali ne ide...
Preporuka:
151
4
Odgovori

Prijavi komentar

http
Nedelja, 03. 06. 2012. 11:22h
neregistrovan korisnik
@Prelevic : Takav auto moze da se nadje, ali ne za sumu novca koju si ti spreman da izdvojis.
Preporuka:
72
0
Odgovori

Prijavi komentar

Penicilin
Nedelja, 03. 06. 2012. 13:23h
neregistrovan korisnik
@Prelevic : Kao u ostalom i vecian vozila iz uvoza! Ako ste hteli takav auto, morali ste da povecate budzet. Pogledajte na mobile.de koliko kostaju takvi primerci. Kostaju kao ti koje ste gledali, a gde je tu carina, pdv, dovoz......?
Preporuka:
52
2
Odgovori

Prijavi komentar

Zvonko
Utorak, 05. 06. 2012. 06:11h
neregistrovan korisnik
@Penicilin : Kupio sam A4b6 u kompletnoj opremi od prvog vlasnika sa predjenih 96 hiljada km, izgleda kao da je juce izasao iz prodavnice, garaziran, sa svim papirima i to me je izaslo 7 hiljada eur. Stavio sam 17" felne, mutlimediju, uradio servis, promenio jos neke stvari i sve me je izaslo 8 hiljada eur, obozavam ovaj auto, mnogo sam zadovoljan posle predjenih 5000km :)
Preporuka:
22
27
Odgovori

Prijavi komentar

felne
Sreda, 06. 06. 2012. 08:28h
neregistrovan korisnik
@Zvonko : Samo nek si stavio felne, to je kljucno
Preporuka:
41
7
Odgovori

Prijavi komentar

realno
Subota, 02. 06. 2012. 17:30h
neregistrovan korisnik
Dajete savete za proveru koje obican kupac ne moze da odradi osim u servisu koji je specijalizovan bas za konkretan model. Na kom to automobilu ne strada trap? Naveli ste vrlo opsta mesta, sve je podlozno habanju. Nije vam bas neki nacin za reklamu sajta za prodaju polovnjaka. Bolje da unapredite auto stranu na sajtu koja je jadna i bavi se tracevima tipa kome se zapalio ferari u americi. O auto bildu da ne pricam, koga zanimaju uporedni testovi kocenja. Sta, kao sad necu da kupim tamo neki auto jer je na njihovom testu izgubio od nekog drugog za nekoliko milimetara...
Preporuka:
130
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 02. 06. 2012. 22:28h
neregistrovan korisnik
@realno : Na Fordu je, osim stabilizatora koji su jako jeftini, gotovo nemoguće da nešto strada na trapu.
Preporuka:
11
38
Odgovori

Prijavi komentar

Penicilin
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 18:48h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Zavisi koliko se vozi. Realno, stradaju trapovi na svim automobilima, samo kod nekih brze, a kod nekih sporije. Najcesci nedostatak danasnjih automobila, po pitanju trapa, su trougla ramena, koja imaju ulivenu kuglu, tako da se ona ne moze pojedinacno menjati kao kod starih automobila, sto povecava troskove odrzavanaj trapa.
Preporuka:
34
0
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 02. 06. 2012. 17:51h
neregistrovan korisnik
Konacno jedan dobar tekst, lepo napisan sa dobrim preporukama. I kao sto covek iznad preporucuje, svaki polovnjak proveriti i elektronski da vidite je l prckano nesto a da u knjizi ne pise, a i obratiti paznju jer prilikom uvoza (a vidjao sam ovo cesto) neki da l na carini ili gde vec imaju obicaj da sa polovnog automobila poskidaju sitnice koje im zatrebaju za drugi neki auto, pa tu onda stradaju razne kvake, rucice, ozvucenje instrument table i slicno, oa ne nasedajte na price prodavca tipa: ma radi to samo treba dve zice da se prikace, aha...
Preporuka:
14
66
Odgovori

Prijavi komentar

a3
Subota, 02. 06. 2012. 18:08h
neregistrovan korisnik
na slici je audi a3. uozbiljite se.
Preporuka:
162
3
Odgovori

Prijavi komentar

aj-fon
Subota, 02. 06. 2012. 20:05h
neregistrovan korisnik
@a3 : Haha upravo tako, imam isti ovakav ;-)
Preporuka:
87
12
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Utorak, 05. 06. 2012. 08:43h
neregistrovan korisnik
@aj-fon : Imas i ajfon.. sto se jos malo ne pohvalis.. o boze boze kakvih ljudi ima...
Preporuka:
24
43
Odgovori

Prijavi komentar

4s
Subota, 02. 06. 2012. 18:18h
neregistrovan korisnik
Na slici vam je a3 :)
Preporuka:
103
3
Odgovori

Prijavi komentar

dejanR
Subota, 02. 06. 2012. 18:45h
neregistrovan korisnik
E, fala ti na savetu! Pa to treba proveriti kod svakog polovnog dizela. U cemu se to A4 razlikuje?
Preporuka:
59
3
Odgovori

Prijavi komentar

Lux
Subota, 02. 06. 2012. 18:57h
neregistrovan korisnik
Tacno je da kod starijih modela A4 prdnji trap brzo propada, narocito ako se vozi po losim putevima. Treba provozati auto po losem putu i to najvise do 50 km na sat, ako se cuje klokotanje kod prednjih tockova treba izdvojiti poprilicnu sumu novca za zamenu delova.Sto se tice motora 1,9 tdi 110 cv, uz normalno odrzavanje , neunistiv.
Preporuka:
48
4
Odgovori

Prijavi komentar

vlasnik
Subota, 02. 06. 2012. 20:32h
neregistrovan korisnik
Kupio sam a4 sw 2000 god. ovde u italiji 2004-te godine i vozim ga vec 8 god bez ikakvih ovih problema sto su navedeni. Sledece godine cu da ga zamenim pa ako je neko zainteresovan neka se javi da mu ga dovezem!
Preporuka:
16
34
Odgovori

Prijavi komentar

dallboy
Subota, 02. 06. 2012. 20:53h
neregistrovan korisnik
stvarno a3!!!
Preporuka:
50
1
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Subota, 02. 06. 2012. 21:17h
neregistrovan korisnik
''Svi motori koji su servisirani redovno pokazali su se dobro i bez problema prelaze 200.000 kilometara.'' - Pa naravno, retko koji primerak je u srbiju uvezen ispod 300-400k km. Pravih!
Preporuka:
56
0
Odgovori

Prijavi komentar

mf
Subota, 02. 06. 2012. 22:00h
neregistrovan korisnik
moj predlog je da se napravi baza podataka za sve iole trazenije modele i to : cena velikog servisa( na koliko se radi po specifikaciji proizvodjaca) cena malog servisa i jos neke uobicajene zamene potrosnog materijala tipa kocnice, set kvacila... mislim da bi to zanimalo vecinu kupaca automobila i posetilaca vaseg sajta
Preporuka:
51
0
Odgovori

Prijavi komentar

Potrosnja-ulja
Nedelja, 03. 06. 2012. 03:30h
neregistrovan korisnik
Potrosnja ulja 0.5l na 10000km? Zar automobil ciji je motor u ispravnom stanju ne bi trebalo da trosi ulje?
Preporuka:
15
44
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Nedelja, 03. 06. 2012. 23:17h
neregistrovan korisnik
@Potrosnja-ulja : To zavisi od samog autobila, za neke je normalno da trose malo ulja, a neki netrose ni malo.
Preporuka:
29
1
Odgovori

Prijavi komentar

Potronja-ulja
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 20:28h
neregistrovan korisnik
@Miki : Za jednog yuga starog tridesetak godina je normanlo da trosi ulje,pod uslovom da je u voznom stanju.Ali audi star nekoliko godina ne bi trebao da trosi ulje.Naravno sve to zavisi od nacina eksploatacije,kilometraze,nacina odrzavanja motora itd.
Preporuka:
6
19
Odgovori

Prijavi komentar

joske
Nedelja, 03. 06. 2012. 04:12h
neregistrovan korisnik
vlasnik sam A4 quattro 3.0 V6 benzin, full oprema, americki model. 1. stvarno mi je zao vas u evropi (a posebno u Srbiji, jer nemate para) koji vrlo tesko mozete da nadjete kvalitetan polovni auto za razumne pare. Sva su kola u Evropi u proseku 2x vise potrosena za istu kilometrazu nego ovde 2. audiju do 2005 (mozda 2006) kad se promeni kilomeraza, nikako ne moze da se utvrdi kolika je stvarna 3. posle toga, a narocito posle 2008 godista postoje nacini da se elektronski utvrdi da je vracena kilometraza. 4. kupite lepo od kineza softver za proveru svih vw/audi/seat/skoda vozila i sa laptopom krenete po placevima. ako je auto ok, onda kod mehanicara. pozdrav, audi je najbolji premijum brend
Preporuka:
25
65
Odgovori

Prijavi komentar

dragan
Nedelja, 03. 06. 2012. 08:45h
neregistrovan korisnik
preskupo za tako star auto, ima mnogo boljih a novijih automobila jeftinijih za odrzavanje
Preporuka:
30
15
Odgovori

Prijavi komentar

Peki
Sreda, 06. 06. 2012. 08:30h
neregistrovan korisnik
@dragan : kao npr? da nije hyndai limena kanta?
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

arpi
Nedelja, 03. 06. 2012. 08:57h
neregistrovan korisnik
ja imam daewoo nexiu 1,5 16v,90ks 1997.god.kosta dve hiljade ako je u super stanju,i jeste bolja.
Preporuka:
8
42
Odgovori

Prijavi komentar

ex-demokrata-1
Nedelja, 03. 06. 2012. 09:14h
neregistrovan korisnik
Svako može da se na Mobile.de sam uveri sa koliko to kilometara ovde dolaze ti A4, nema niti jednog ispod 300 000 km. U Nemačkoj oni koštaju oko 2000 e a ovde oko 6000 e,pa neka ljudi sami procene o čemu se tu radi,pri čemu svi na satu ovde imaju oko 130 000 km...naš kupac više voli da živi u iluziji nego u stvarnosti,kako može A4 sa 130 000 km da košta u Srbiji 6000 e, a u Nemačkoj sa tom kilometražom košta 10 000 evra ? U svakoj zemlji kad neko kupuje kola važno mu je da je prešao što manje,to određuje i cenu, a zahvaljujući lošem standardu i nepoznavanju pa i strahu od putovanja,ljudi radije ovde prevarantima plaćaju 3x veću cenu nego da sami odu do Nemačke i kupe kola za sebe. A4 je dobar auto ali teško da će neko da prođe jeftino sa njim ako ga kupi ovde sa čuvenih 130 ili 150 000 km na satu.
Preporuka:
81
0
Odgovori

Prijavi komentar

Miko
Nedelja, 03. 06. 2012. 09:20h
neregistrovan korisnik
Sa svojim A4 sam prešao 350.000km, zamenio sam samo 1 silen blok i to je propao mojom krivicom, udario sam u ogromnu rupu, polomio felnu i oštetio krilo i branik.
Preporuka:
29
21
Odgovori

Prijavi komentar

Ilija
Sreda, 06. 06. 2012. 08:34h
neregistrovan korisnik
@Miko : U Nemackoj sam nisam nasao niti jedan 1.8T ispod 250000 km, tako da te price sa 130000km ne piju vodu, a stvarno stariji modlei audija su se bas dobro pokazali.
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

SlepiBrat
Nedelja, 03. 06. 2012. 10:08h
neregistrovan korisnik
A to sto im table crkavaju nije problem? Svima pre ode tabla nego nesto na prednjem trapu.....
Preporuka:
7
24
Odgovori

Prijavi komentar

Karamba
Nedelja, 03. 06. 2012. 10:35h
neregistrovan korisnik
Polovan auto ne bih uzeo ni od sebe.
Preporuka:
52
24
Odgovori

Prijavi komentar

Srbenda
Nedelja, 03. 06. 2012. 10:38h
neregistrovan korisnik
Gluplje inf nisam cuo do sada. Mogli ste napisati da se provere i gume kao i da li ima goriva... Diskovi plocice i amorti su potrosni delovi.
Preporuka:
42
2
Odgovori

Prijavi komentar

Djuki
Nedelja, 03. 06. 2012. 12:09h
neregistrovan korisnik
Ako nekog zanima A4, S-line , 1,9TDI, 110KS, 1998, u extra stanju , neka se javi .064-682-43-05
Preporuka:
5
49
Odgovori

Prijavi komentar

as
Nedelja, 03. 06. 2012. 23:51h
neregistrovan korisnik
@Djuki : pa nisu ti ovo mali oglasi!?!
Preporuka:
47
2
Odgovori

Prijavi komentar

Srdjan82
Nedelja, 03. 06. 2012. 12:24h
neregistrovan korisnik
Izgleda da urednik bas voli VW grupaciju. Izgleda Moj auto je bas pun tih vozila. Ma VW ima sve iste probleme. Iz iskustva znam jer ih vozim.
Preporuka:
10
13
Odgovori

Prijavi komentar

miro-73
Nedelja, 03. 06. 2012. 12:57h
neregistrovan korisnik
Nije mi jasno zasto mora sipati eurodizel u auto ako ima EGR ventil i ova od 90 i 110 konja verzija je najmladja 15 godina.
Preporuka:
3
22
Odgovori

Prijavi komentar

Enes-Cosovic
Nedelja, 03. 06. 2012. 17:54h
neregistrovan korisnik
Imam A4 1.9 tdi sa 131 ks iz 2003 godine, i mogu vam reci da je odlican. Kod mene je preko dvije god. Samo servis i nista vise. Ide odlicno a malo trosi.
Preporuka:
38
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sija
Nedelja, 03. 06. 2012. 22:28h
neregistrovan korisnik
Drug je skoro kupio audi a 4.-vozio sam se nekoliko puta sa njim-i razočarao se prilicno Motor radi kao konbajn-instalacija ne funkcioniše-instrument tabla nema veze sa pravom funkcijom.Svi ga tu nesto hvale , neke neverovatne sume se pominju a u stvari mućak je čini mi se
Preporuka:
19
30
Odgovori

Prijavi komentar

Bato
Nedelja, 03. 06. 2012. 22:31h
neregistrovan korisnik
Meni je interesantno to da se u nasim oglasima tesko nalaze vozila koja su presla preko 200 000km ,sto je malo nelogicno za vozilo staro 7,8 godina. Ljudi na zapadu prelaze u proseku po 50 000 km godisnje i vozilo koje je manje preslo mnogo vise kosta zato sto se kod njih pred zakonom odgovara za laziranje kilometraze. Ko kupuje za sebe najbolje mu je da potrosi malo vise ali da sam uveze polovnjaka.
Preporuka:
23
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milos-Radenkovic
Nedelja, 03. 06. 2012. 23:13h
neregistrovan korisnik
Uz svo duzno postovanje za svacije misljenje, zeleo bih da kazem sledece. Zivin na tzv. zapadu. Polovne Audije, Mercedese, BMW, gotovo da niko ne zeli da kupi polovne! Zasto, ako se radi o nesumnjvo kvalitetnim automobilima? Jednostavno receno, niko nezeli skup automobil bez garancije. Cak i kad je sve uredu, treba platitu puno za servise, a da nepricamo, ako treba nesto promeniti. Njihova cena je zbog svega gore navedenog prilicno niska, ako uzmemo u obzir koliko su placeni kao novi. I za dam kraj, jedno pitanje. Da li bi neko kupio pre polovni Audi ili BMW, str recimo 5-6 godina ili naprimer novu Mazdu 3, ili Hondu Civic,ili ..
Preporuka:
17
12
Odgovori

Prijavi komentar

Volim-Srbiju-iako-imam-sve-manje-razloga-za-to
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 15:14h
neregistrovan korisnik
@Milos-Radenkovic : Evo gospodine ja bih pre kupio novu Mazdu 3 nego novi Audi 3. Prvo zato sto je mazda jeftinija, drugo zato sto je osiguranje jeftinije, trece zato sto je servis jeftiniji, cetvrto zato sto se mazda krade gotovo zanemarljivo a u audiju bih morao dobermana da ostavljam da budem siguran da mi ga ne bi ukrali. I na kraju kao bivsi vlasnik mazde mogu samo reci hvale da uputim japanskim automobilima na kvalitetu i pouzdanosti. Na zalost ljudi vise gledaju formu nego sustinu. Vecini ljudi bi recimo Mazda 6 bila puna kapa, ali bi vecina njih radije Grand Cherokee automatik koji samo sto dok isparkiras posrce 2000 dinara benzina.
Preporuka:
16
14
Odgovori

Prijavi komentar

TamoDaleko
Nedelja, 03. 06. 2012. 23:45h
neregistrovan korisnik
Moje iskustvo sa Audi A4, možda nekom pomogne. Kupio sam pred dve godine A4 B6, 2.0 l, 96KW (131 KS), benzinac, 2004.g, automatski menjač, tiptronik, multitronik, sa 70.000 km na satu (100 % potvrđeno servisnom knjižicom). Dve godine sam se vozio bez problema i napravio 30.000 km (sada sam na 100.000 km) a onda sam u kratkom roku morao da zamenim oba ventilatora: za klimu i glavni ventilator radijatora, četkice se potpuno izderale ali sam zamenio kompletne ventilatore, moguće izderale su se tako rano zato što sam u zemlji gde je prilično toplo pa se klima skoro i ne gasi. Zatim sam morao da popravljam elektronsku kontrolnu jedinicu (kompjuter) za automatski menjač. Usput sam zamenio ulje u menjaču i filter (obavezna zamena na 60.000 milja tj. na oko 100.000 km), zatim zupčasti remen (obavezna zamena na oko 100.000 km za modele do 2005. a za novije modele na oko 160.000 km). Sada je sve u redu, ide super, potrošnja i nije tako mala pošto se vozim skoro 100 % po gradu i iznosi oko 9 l. Veoma malo sam ga vozio na otvorenom i tada mi je trošio oko 7.8 l. Imam još jedan glup problem: odlepio mi se tapacirung sa krova pa me nervira jer me stalno dodiruje po glavi. Kažu to je zato što je tamnoplave boje a ovde je dosta jako sunce i toplo. Neznam dali je tako ili nije ali za automobil te klase ipak taj problem nebi trebao da se desi valjda dok ne dođe na otpad. Spremam se da to sredim. Uglavnom volim taj auto i uživam u vožnji, luksuzan je i atraktivnog izgleda, odlična muzika itd...
Preporuka:
16
14
Odgovori

Prijavi komentar

pera-mitic
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 21:56h
neregistrovan korisnik
@TamoDaleko : e, moj batice, kazes da si kupio 6 godina star auto sa 70000? Zar stvarno verujes da ce neko da izdvoji mnogo vise novca za dizela u odnosu na benzinca da bi prelazio 12000 godisnje? Pa da ga onda kao tek razradjen auto proda? Pa nakon samo 100000 da ti se istrose cetkice i strada ti statijaznam sve ne? Ajd sto lazes sam sebe, al bato, nije u redu i nas da obmanjujes.
Preporuka:
23
10
Odgovori

Prijavi komentar

Sapcanin
Utorak, 05. 06. 2012. 12:33h
neregistrovan korisnik
@pera-mitic : Moguce ja da je presao 70000, znam to kao bivsi uvoznik, ali da nije bio slupan to je nemoguce.
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

sreckoZU
Utorak, 05. 06. 2012. 14:20h
neregistrovan korisnik
@TamoDaleko : zakuj ekser u tapacirung.
Preporuka:
33
3
Odgovori

Prijavi komentar

Greska
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 01:11h
neregistrovan korisnik
Nije mi jasno zasto novinari koji se bave tematikom vezanom za automobile ne prodju neki kratak kurs, da nauce isnovne stvari? Na primer auto sa slike nije Audi A4 nego Audi A3.I takvih kardinalnih gresaka kroz celu rubriku.
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nislija
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 07:00h
neregistrovan korisnik
Posedujem A4 ,131 ks, 2001 auto je ekstra. A sto se tice kvarova " Nema ih ". Preporucujem auto.
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

smesno-
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 07:31h
neregistrovan korisnik
Nikakav auto za mnogo para dizel varijanta cadi dobola ako se odlucite za kupovinu imajte u steku jos bar 1500 evra za sve moguce probleme i varijante
Preporuka:
6
9
Odgovori

Prijavi komentar

dusanst
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 10:46h
neregistrovan korisnik
kupio u nemackoj 2009 audi a4 1.9tdi 115 konja iz 2001 karavan sa dosta opreme automatik.ljudi ni po koju cenu nemojte kupovati audi automatike!strasno kako su osetljivi,a i ovo sa trapom je ziva istina.dok sam bio u srbiji vise puta sam morao oko trapa da cackam,ovde u nemackoj ni jednom.uvek je bilo i bice:koliko para toliko i muzike(retko kad ovo nije).
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

Penicilin
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 18:52h
neregistrovan korisnik
@dusanst : Ocigledno je da je problem trapa, u stvari, problem nasih puteva. Polovne automatike treba izbegavati. Jeste da je prijatnija voznja, ali automatski menjaci brze stradaju od klasicnih, a popravka im je astronomska!
Preporuka:
10
6
Odgovori

Prijavi komentar

vidim
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 12:32h
neregistrovan korisnik
Moja preporuka za buduce kupce auta skoda octavia od 2004godine do ove najnovije, i vw golf 5 ,za ne tako mnogo novca,a auto skoro bez ikakvih mana.
Preporuka:
4
11
Odgovori

Prijavi komentar

Jovan
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 13:59h
neregistrovan korisnik
Kakav audi, em se krade, em je preskup za održavanje, em em kasko dere... Sećam se kada sam pre 5 godina kupovao Citroena C4 1.6HDI, smejali mi se drugari, do sad sam s njim pregulio 250000km bez ikakavih problema...
Preporuka:
16
20
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 14:58h
neregistrovan korisnik
Na slici je Audi A3,a ne A4. Inace sam vlasnik Audija A4 2008 god. 1.9 tdi sa 190 000 i kusur predjenih kilometara i mogu reci da sam prezadovoljan!
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 15:18h
neregistrovan korisnik
Uvezao sam lično iz Nemačke pre nekoliko godina audi A4 1.9 TDI. 2005. godište sa pređenih 112.000 km. Kilometraža proverena i u Nemačkoj i u Srbiji. Full oprema, podizači, grejači, BT, tempomat...sve sem kože. Za proteklih nekoliko godina, osim redovnog menjanja filtera i ulja na svakih 15.000 kilometara, jedino je rađeno čišćenje EGR ventila koje je koštalo 4.000 dinara u ovlašćenom servisu I to preventivno - dakle nije bilo kvara. E da, posle četiri godine vožnje menjane su i metlice brisača. Auto je odličan i jeftiniji za održavanje (a i za popravku eventualnog kvara) od bilo kog francuskog automobila, koje ovde neki pominju.
Preporuka:
21
13
Odgovori

Prijavi komentar

zvonko
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 15:30h
neregistrovan korisnik
pa naravno koliko para toliko muzike inace vozim iskljucivo audi i nikad problema samo redovno servisiranje i original ujla ali to ne znaci kupiti audi od 3-5 hiljada eura i traziti da te sluzi kao nov to nema ako hoces dobar audi moras izdvojiti 15 -20 hiljada i biti bezbrizan
Preporuka:
11
9
Odgovori

Prijavi komentar

Milos-Grabic
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 15:50h
neregistrovan korisnik
Samo jedna mala ispravka: problem sa prednjim trapom ne važi samo za srpske puteve. U pitanju je boljka koja se provlači i kroz inostrane testove i časopise. S druge strane, često se tvrdi da ovo nije problem ili neka konstruktorska greška, već da se aluminijumskim delovima trapa može postići bolja upravljivost, a na uštrb trajnosti delova trapa tj. standardnog vremena do servisa i zamene delova.
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

Brkic
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 15:55h
neregistrovan korisnik
pa dobro jeste da se javljaju ti svi problemi ali nasi ljudi vole generalno Audi+Volkswagen+Skodu normalno da se mora ulagati malko vise para ali sto je naj bitnije da se menja Filter za Vazduh OBAVEZNO kod Motora sa TURBINOM i necete imati nikakve probleme sa TURBINOM ali moj slucaj vozim trenutno BMW e39 530d sa 135kw odradjen mu je softver i pojacan na 160kw auto ima 11 godina softver mu je radjen pre tri godine i na autu nema nikakvih problema Strasan auto malo trosi u gradu neprelazi 8,6l na otvorenom 7,2l ,ali svaki servis mi treba 230€ sto i nije puno kada se pogleda na starost Auta. A sto se tige AGR/EGR Ventila ljudi pazite oni se zapuse sa ostacima Gara tako da bi trebalo da se skine i isprskati sprejom koji je bas samo za to ostaviti da se nagrize i polako ga iscistiti krpom. Ali bolje potrazite na YOU TUBE sve cete videti kako se radi.
Preporuka:
7
6
Odgovori

Prijavi komentar

gaja
Ponedeljak, 04. 06. 2012. 19:02h
neregistrovan korisnik
kupite mecku i vozite auto;)))))
Preporuka:
12
18
Odgovori

Prijavi komentar

paja
Sreda, 06. 06. 2012. 11:27h
neregistrovan korisnik
@gaja : Nekad bilo...šta su oni sebi dozvolili u drugoj polovini 90-ih uvođenjem W 210 ne bi smeo niko da dozvoli - naročito što se tiče korozije.
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

Stevo
Utorak, 05. 06. 2012. 08:54h
neregistrovan korisnik
Ma nebi kupio ni vozio Audi, Mecku i ostala Bosansko, seljacko Crnogorska mafijska auta da mi ga poklonite. Samo ih gledam jadnicki jadni dodju pred lokal i parkiraju samo sto ne udju unutra, da se ja vidi bolan moj Audi...jel ba...seljak ostaje seljak a Audi mu daje diplomu.
Preporuka:
29
27
Odgovori

Prijavi komentar

VladaNS
Utorak, 05. 06. 2012. 14:04h
neregistrovan korisnik
@Stevo : Svasta, nabojane marke su vrhunske masine, stvarno bi bilo glupo iskljuciti ih samo zato sto ih neki pritivac vozi (ne znam zasto koristis rec seljak ali dobro) .. Ne shvatam kako moze auto da ucini coveka takvim, on je vec takav sa ili bez automobila .. Da imam dovoljno novca svakako bih uzeo u ozbiljno razmatranje AUDI/BWM ili Mercedes, ne zato da bi ga drugi gledali nego da bi ga ja vozio, nisu mi bas jasni ljudi koji kupuju kola zbog okoline .
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Utorak, 05. 06. 2012. 14:53h
neregistrovan korisnik
@Stevo : Ma vazi, sve bi vozio i pevao da mozes . :D I ovo sto pises odise ljubomorom prema ljudima koji sebi mogu vise da pruze .
Preporuka:
20
8
Odgovori

Prijavi komentar

Sija
Sreda, 06. 06. 2012. 07:15h
neregistrovan korisnik
@Stevo : Pa Stevo,mislim da si prilčno u pravu.I ja poznajem mnogo ljudi koji više vole da čuju šta će da im kaže okolina,nego kakva su kola kupili i dal im ona uopšte odgovaraju-mnogo je takvih - samo što neće svi da priznaju to.A što se tiče ovih "jakih" svetskih proizvodjača automobila- mislim da žive od stare slave.Mislim da je puno para a dosta manje muzike tu.Izgleda da su promenili politiku i da neprave više vozila koja su - kvalitetna -toliko koliko kostaju i koji znak nose na sebi
Preporuka:
8
7
Odgovori

Prijavi komentar

Siki
Sreda, 06. 06. 2012. 07:21h
neregistrovan korisnik
@Stevo : Ljudi smirite strasti Kupite ono za šta imate para- bitno je da se ipak okrece- Uživajte u životu- i autobus je ponekad fino prevozno sredstvo- jel da?
Preporuka:
29
0
Odgovori

Prijavi komentar

no
Utorak, 05. 06. 2012. 12:14h
neregistrovan korisnik
e taman tako
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

Coa
Utorak, 05. 06. 2012. 20:39h
neregistrovan korisnik
Audi je samo nacifrani Volkswagen. A oba kotiraju nisko na lestvici JD Power i kod drugih kad je pouzdanost u pitanju. I taj audi cookie cuter dizajn je postao zamoran - sva auta ista sa mnogo lampica unutra i jeftin plastikom. Volkswagen nas tu tretira kao da smo domoroci kojima su nudili ogledalca.
Preporuka:
7
21
Odgovori

Prijavi komentar

Nekome-je-oznaka-isto-sto-i-prestiz-fuj
Sreda, 06. 06. 2012. 09:04h
neregistrovan korisnik
Kupi Audi da bi bio neko, kupi Mercedes da bi bio neko, kupi BMW da bi bio neko, kupi Volvo i vozi se kao (gospodin) čovek.
Preporuka:
8
20
Odgovori

Prijavi komentar

Srecko
Sreda, 06. 06. 2012. 10:49h
neregistrovan korisnik
Neka meni sada objasni neko ko se razume u automobile zasto bih ikada kupio automobil sa automatik mjenjacem?
Preporuka:
3
15
Odgovori

Prijavi komentar

automatik
Četvrtak, 07. 06. 2012. 07:01h
neregistrovan korisnik
@Srecko : Imam dva automobila, privatnik sam i prelazim mnogo kilometara, isto sam imao averziju prema automaticima, te kao dosadan je za voznju, kvari se, skup popravak i tako jos gomilu gluposti. E, onda sam prilikom zamene auta za noviji kod dilera kod kog inace uzimam automobile, kupio automatika mercedesa c klasu, ne zato sto sam hteo vec sto nisam imao vremena da cekam drugi auto sa manuenim menjacem, a i on sam mi je rekao da menjam ako mi se ne svidi, pa sam ga uzeo. Posle par dana privikavanja, auto me sasvim kupio, i sad posle 235 000 km moje voznje u njemu, nema sanse nista drugo da uzimam osim automatika. Motor ne trosi kap ulja, redovna zamena na 15 000 km, filteri, 4 seta guma, jedna zamena prednje desne viljuske, i to je sve. Sa automatikom je laksa voznja po gradu gde je kreni stani, brzi start na semaforu, u brdima na serpentinama volan drzis cvrsto sa dve ruke, on sam bira optimalne obrtaje, sa automatikom nikad nemozes da uletis u crveno, da kidas motor, na semaforu na nizbrdici nema polaska u nazad i da ne nabrajam dalje. Raspitajte se u servisu pa cete cuti da je trajniji automatski nego obican menjac, bar kod ovog modela, ja nisam ni ulje u njemu zamenio, A price da je dosadno voziti auto ako sam ne saltas su price za malu decu, vozim i obican menjac cesto i nikakvo zadovoljstvo saltanja ne osecam. Na kraju krajeva, doplata kod novog automobila za ovaj model konkretno je iznosila 2500 evra za automatik. Dakle da rezimiram, automatik cuva motor garantovano.
Preporuka:
16
2
Odgovori

Prijavi komentar

19-TDI
Sreda, 06. 06. 2012. 15:48h
neregistrovan korisnik
2003. godine sam kupio tada jos uvek dobar A4 1.9 TDI sa 110ks i ful opremom iz '96. godine. Tada je na satu imao oko 45.000 km, sto je bez sumnje bilo malo ali istinitio jer sam ga kupio od coveka kog dobro poznajem. Danas, posle 9 godina i 250.000 predjenih kilometara, uz redovnu zamenu filtera i ulja, motor mu je besprekoran, limarija kao nova, linija auta i dalje izgleda odlicno iako se radi o autu koji ima 16 godina a enterijera se ne bi postideli mnogi proizvodjaci ni danas. Kocioni sistem koji je ugradjen u moj auto je bolji od svih koje sam do sada video. Imao sam par problema sa navedenima vesanjem i protokomerom ali to je mala cena koju sam platio za ovako dobar auto kojim sam prezadovoljan i ne planiram da ga menjam u skorije vreme.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

s-line
Četvrtak, 07. 06. 2012. 15:08h
neregistrovan korisnik
@19-TDI : Imao sam takodje a4, s line iz decembra 97e, bas taj sa 110 ks i isto sam imao samo reci hvale za njega, dok nije dosao do cifre od 270 hiljada km. Da napomenem da sam bio prvi vlasnik, kupio ga u autokomercu, dakle kilometraza je apsolutno tacna. Tada pocinju problemi sa turbinom, ciji remont je bio oko 700 eur, pocinju da stradavaju kojekakve sitnice u elektronici i na klimatroniku, koji su kostali poprilicno, pa vesanje,i tu odlucujem da prestaje granica isplativosti, nakon 12 godina, te kupujem drugi automobil, ovaj put mercedesnova c klasa, al to je u prici nebitno, i audija stavljam u oglase. Na pitanje o kilometrazi odgovaram posteno i naravno redovno mi spuste slusalicu. Kada sam uvidio da je nemoguce prodati automobil sa tom kilometrazom, za 20 eur vracam sat na 160 hiljada i auto prodajem bukvalno odmah. Onda sam tek uvideo kakvi smo ljudi, sami sebe lazemo, pa zar je neko lud da daje ogromne pare za novog dizela da bi nakon 12 godina imao prosek 10, 15 hiljada godisnje? Uglavnom, prika, vreme ti je da se resavas auta mada je ruku na srce, stvarno dobar.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

al
Sreda, 06. 06. 2012. 20:23h
neregistrovan korisnik
nije mi jasno zasto je ovaj automobil debelo skuplji od nemacke konkurencije,i od c klase,a pogotovo od bmw-a 3,jer po nicemu nije bolji,probao sam sva tri....e da,audi zaista ima najupecatljivije nocno osvetljenje,to je sve...
Preporuka:
4
9
Odgovori

Prijavi komentar

OOOO
Četvrtak, 07. 06. 2012. 11:31h
neregistrovan korisnik
Koliko para toliko muzike! Svi mi znamo da je najbolji auto NOV AUTO ma koji bio a polovnjaci iz uvoza su "macka u dzaku" !
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ne-Ne
Četvrtak, 07. 06. 2012. 14:25h
neregistrovan korisnik
@OOOO : najbolji auto je službeni auto
Preporuka:
22
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Nedelja, 24. 06. 2012. 13:10h
neregistrovan korisnik
Као прво, овај на слици је ауди 3 а не 4. Као друго, најјачи је с4 са 265 кв тј преко 400 конјских снага.
Preporuka:
2
4
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Četvrtak, 28. 06. 2012. 09:49h
neregistrovan korisnik
Uzeo sam audi a4. karavan verzija 2002,motor 2.0i sa 96kw.Menjac multitronik.Kada ga stavim u R i popustam kocnicu odmah krece a kad hga stavim u D nekad odma krene a nekad stoji u mesto kao da je izbacen iz brzine i dok mu ne dam gas nece da krene.Nema nista da lupa da preskace u voznji se perfektno ponasa.Zamenjen je filter i sipano mu je 8l ulja u menjacu.Servis izaso 17.000din.Ako neko zna nesto neka napise
Preporuka:
6
2
Odgovori