Savetujemo: Prilikom kupovine "audija A4" proverite prednji trap

Nijedna lista top 10 najtraženijih polovnih automobila na srpskom tržištu ne može se sastaviti bez "audija A4". U odnosu na konkurenciju "BMW" i "mercedes" ovaj četvoročkaš je jeftiniji pa se zato smatra vrlo primamljivim članom grupe kvalitetnih vozila. Najpopularnije su dizel varijante ovog modela s tim što bi kupci posebnu pažnju trebalo da obrate na merač protoka vazduha, oscilirajuća ramena odnosno kompletan prednji trap.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Audi A4

Izbor motora kod "audija A4" je vrlo širok na srpskom tržištu i počinje sa benzincem 1,6 L i ide sve do S4 quatro sa 265 KS. Svi motori koji su servisirani redovno pokazali su se dobro i bez problema prelaze 200.000 kilometara.

 

Najpre se pojavio "audi A4" sa motorom od 90 KS, potom je napredovao na 110 KS uz drugačiju upravljačku jedinicu motora i turbinu. Konačno, u novom milenijumu pojavio se motor sa 115 KS sa sistemom pumpa-brizgaljka. Prosečna potrošnja dizela je oko 6.5 litara na 100 kilometara.

 

Potrošnja ulja je oko 0.5 litara na 10.000 kilometara i u motor staje oko 4 litara ulja.


- Kao najkritičnije tačke kod dizel motora mogu se izdvojiti merač protoka vazduka, zatim EGR ventil i turbina. Merač protoka vazduha zna da strada kao kod "folksvagena" nakon veće kilometraže. Zato je potrebno redovno obavljati servis i menjati filter vazduha. Ipak, reč je o generalno dobrim motorima, a za njihovu dugovečnost bitno je izabrati kvalitetna ulja i eurodizel - ističe stručni tim sa portala mojauto.rs i dodaju da prilikom kupovine treba izbegavati benzinski
motor 1,6 jer je previše slab.


Kod starijih "audija A4" problematično može biti prednje vešanje kod kojeg može doži do habanja. Takođe, treba obratiti pažnju na prekomerni dim iz auspuha, a nije zgoreg ispitati i turbinu kod turbo dizela.


Gornja i donja oscilirajuća ramena neretko propadaju na našim neravnim putevima. Generalno, kompletan prednji trap smatra se najslabijom karikom "audija A4" - tvrdi stručni tim sa portala mojauto.rs.

 

Šta posebno proveriti kod "Audija A4":

  • 1. Gornja i donja oscilirajuća ramena
  • 2. Prednji trap
  • 3. Merač protoka vazduha
  • 4. Turbina
  • 5. EGR ventil
  • 6. Diskovi, pločice, amortizeri

Povezane teme: Mojauto.rs, MojAuto.rs, Mojauto, Automobili, Audi, Audi A4

Poslednji komentari

vlada
Četvrtak, 28. 06. 2012. 09:49h
neregistrovan korisnik
Uzeo sam audi a4. karavan verzija 2002,motor 2.0i sa 96kw.Menjac multitronik.Kada ga stavim u R i popustam kocnicu odmah krece a kad hga stavim u D nekad odma krene a nekad stoji u mesto kao da je izbacen iz brzine i dok mu ne dam gas nece da krene.Nema nista da lupa da preskace u voznji se perfektno ponasa.Zamenjen je filter i sipano mu je 8l ulja u menjacu.Servis izaso 17.000din.Ako neko zna nesto neka napise
Nikola
Nedelja, 24. 06. 2012. 13:10h
neregistrovan korisnik
Као прво, овај на слици је ауди 3 а не 4. Као друго, најјачи је с4 са 265 кв тј преко 400 конјских снага.
s-line
Četvrtak, 07. 06. 2012. 15:08h
neregistrovan korisnik
Imao sam takodje a4, s line iz decembra 97e, bas taj sa 110 ks i isto sam imao samo reci hvale za njega, dok nije dosao do cifre od 270 hiljada km. Da napomenem da sam bio prvi vlasnik, kupio ga u autokomercu, dakle kilometraza je apsolutno tacna. Tada pocinju problemi sa turbinom, ciji remont je bio oko 700 eur, pocinju da stradavaju kojekakve sitnice u elektronici i na klimatroniku, koji su kostali poprilicno, pa vesanje,i tu odlucujem da prestaje granica isplativosti, nakon 12 godina, te kupujem drugi automobil, ovaj put mercedesnova c klasa, al to je u prici nebitno, i audija stavljam u oglase. Na pitanje o kilometrazi odgovaram posteno i naravno redovno mi spuste slusalicu. Kada sam uvidio da je nemoguce prodati automobil sa tom kilometrazom, za 20 eur vracam sat na 160 hiljada i auto prodajem bukvalno odmah. Onda sam tek uvideo kakvi smo ljudi, sami sebe lazemo, pa zar je neko lud da daje ogromne pare za novog dizela da bi nakon 12 godina imao prosek 10, 15 hiljada godisnje? Uglavnom, prika, vreme ti je da se resavas auta mada je ruku na srce, stvarno dobar.
Ne-Ne
Četvrtak, 07. 06. 2012. 14:25h
neregistrovan korisnik
najbolji auto je službeni auto
Igor
Četvrtak, 07. 06. 2012. 11:50h
neregistrovan korisnik
da li mozes da navedes te koji su mnogo bolji, kao i konstruktivne razloge zasto je to tako ili samo nalazis opravdanje za nesto sto nisi u mogucnosti da kupis pa se vozimo korejancima :) ?
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»