Testirali smo osveženu „Tojotinu” limuzinu sa dizel motorom

Novi „avensis“ za duga putovanja

U srednjoj klasi automobila najviše se cene kvalitet, niska potrošnja i atraktivan izgled pa niko od proizvođača sebi ne sme da dozvoli da zaostane za konkurencijom. Zato japanska “Tojota”, nakon svega tri godine od početka proizvodnje, predstavlja obnovljeni „avensis“.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Poboljšan spoljašnji izgled već poznate limuzine

Novi model je poboljšan upravo na poljima koja se kod evropskih kupaca najviše cene - spoljašnji izgled, vozne osobine i potrošnja, odnosno emisija izduvnih gasova. Kada je reč o izgledu situacija je jasna.

 

Pozitivni komentari na dizajn aktuelnog „jarisa“ uticali su da i „avensis“ dobije slično lice. Nešto uži a veći prednji farovi sa integrisanim dnevnim svetlima izgledaju zaista atraktivno, a prijatno su nas iznenadila i potpuno nova zadnja svetla u stilu aktuelne BMW trojke.

 

Tojota avensis 2.0 D-4D
- Dimenzije 4.710 x 1.810 x 1.480 mm
- Međuosovinsko odstojanje 2.700 mm
- Zapremina 1.998 kubika
- Snaga 124 KS pri 3.600 o/min.
- Obrtni moment 310 Nm pri 1.600 o/min.
- Menjač 6-stepeni, manuelni
- Pogon na prednjim točkovima
- Zapremina rezervoara 60 litara
- Zapremina prtljažnika 509 litra
- Ubrzanje 0-100 km/h 9,8 sek.
- Maksimalna brzina 200 km/h
- Prosečna potrošnja 4,5 litra
- Početna cena 19.000 evra

Što se tiče unutrašnjeg prostora on izgleda moderno i pedantno. . Ono što posebno treba istaći je da, u odnosu na prilično sivu i otužnu unutrašnjost kod prethodnika, ona već kod najjeftinije verzije ima pomenute ukrase u obliku aluminijuma, dok vrhunska verzija ima ukrase u obliku imitacije drveta, a sedišta su delimično postavljena kožom.
 

Kada smo već kod sedišta, upravo su nas ona zanimala.

Naime, prednja su pretrpela puno kritike. Zamerke su išle na blagu neudobnost. “Tojota”, naravno, nije sedela skrštenih ruku - prednja sedišta su modifikovana, a bočni držači su izmenjeni kao i lumbalna podrška na koju je bilo najviše primedbi.
 

Vožnja je donela još par iznenađenja. Pre svega, kada je reč o voznim osobinama. Upravljač je sada daleko direktniji, a ručica menjača preciznija. Naravno, utisak ne bi bio potpun da “Tojota” nije doradila i vešanje kako bi se dodatno popravila upravljivost, ali i udobnost pa je tako „avensis“ je postao zaista udobna putna limuzina.

 

Obnovljeni „avensis“ u Srbiju je stigao početkom februara, a početna cena sa promotivnim popustom, za verziju sa 1.6 benzinskim motorom je 17.990 evra, sa PDV-om.

Povezane teme: Tojota, Avensis, Dizel, Putovanja, Cena, Potrošnja, Toyota, Toyota Anvensis

Poslednji komentari


Veselin Micanovic
Sreda, 07. 03. 2012. 16:31h
Pravi auto! Vozim ga godinu dana i odusevljen sam. Moja preporuka!
Mirko
Nedelja, 12. 02. 2012. 22:09h
neregistrovan korisnik
Kakvi bre delovi, neuzima se toyota da se menjaju delovi.. Onda bolje uzeti pasata..
japanac2
Četvrtak, 09. 02. 2012. 11:37h
neregistrovan korisnik
ma kakav wv to je seljacki auto.
Srbin
Sreda, 08. 02. 2012. 15:08h
neregistrovan korisnik
Dzabe pouzdanost kada za svaki deo treba da cekas 3 nedelje da stigne i kada je dilerska i servisna mreza ocajna kod nas!!! A ni Pasat nije ono sto je nekada bio.
japanac
Utorak, 07. 02. 2012. 22:02h
neregistrovan korisnik
srbin,zna samo za pasata,a nezna da je toyota najpouzdanija marka na svetu.