Redizajnirana "mazda 6" donosi "G-Vektoring" sistem

Redizajnirana "mazda 6" donosi "G-Vektoring" sistem

1. Šta je G-Vektoring? G-Vektoring ima zadatak da prelazak poprečnih i uzdužnik ubrzanja automobila bude što nežniji, a uz to smanjuje korekcije upravljačem. 2. Šta je drugačije? U... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Malo-morgen
Nedelja, 09. 10. 2016. 19:38h
neregistrovan korisnik
Ako elektronika sve to radi kako ste opisali, ko upravlja vozilom? Vozač ili elektronika? Ovakvi automobili nisu za sportski nastrojene vozače već za penzionere.
Preporuka:
7
38
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Ponedeljak, 10. 10. 2016. 13:07h
neregistrovan korisnik
I sta ces kada budes hteo da preteknes, sila je velika jer je mozda takav put,krivina,auto put a on ti obori snagu... Hmmm. Resice sve oni to ali svakako svi proizvodjaci danas povecavaju performanse svojih automobila a mazda ih ogranicava-smanjuje. Kao vid zastite protiv proklizavanja hmm, ne znam bas, takvi sistemi postoje vec 20godina. Po meni postoje druge stvari koje treba razvijati.
Preporuka:
3
31
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Utorak, 11. 10. 2016. 08:23h
neregistrovan korisnik
@Realno : Treba ljudima uzimati pare. Mazda je odavno kombinacija forda i pezoa. Sta reci, nekad su bili dobri.
Preporuka:
1
32
Odgovori

Prijavi komentar

RealnoNenad
Utorak, 11. 10. 2016. 11:56h
neregistrovan korisnik
@Realno : Oduzima se delic obrtaja kako bi se bolje postavio automobil prilikom okretanja upravljaca. Uglavnom zasto bi uopste preticao u krivini, da rizikujes zivot onog koji ti dolazi u susret?
Preporuka:
21
5
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Utorak, 11. 10. 2016. 12:27h
neregistrovan korisnik
@RealnoNenad : Sustina je da se smanji sila koja se stvara u krivini. Postoje krivine kao sto su na bubanj potoku gde imas vise traka u jednom pravcu! Postoje i gore u evropi ova na bub.pot. je smesna kakvih ima. Uglavnom niko ti ne ide u susret.
Preporuka:
3
10
Odgovori

Prijavi komentar

RealnoNenad
Utorak, 11. 10. 2016. 14:17h
neregistrovan korisnik
@Realno : Ok to da postoje ali i dalje ne kontam sustinu tvog komentara. Nece se oduzeti ogromna kolicina obrtnog momenta da ti ne uspes da savladas krivinu. Drugi primenjuju princip gde koce unutrasnji ili spoljasnji tocak i isto nema nikakvih problema.
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Utorak, 11. 10. 2016. 14:03h
neregistrovan korisnik
Obicno pred grivinu manja i malo pre pola krivine gas...naravno malo se isece (vazi za prednju vucu) i to je to ;) Nego zanima me sta li se dogadja zimi?
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

Jakuza
Četvrtak, 13. 10. 2016. 13:45h
neregistrovan korisnik
Koliko vas je vozilo mazdu? Kada budete provozali onda se javite . Što se tiče kvaliteta ,jedino je jos Mazda 100 % made in Japan. Jedino je osnova dizel agregata do 2014. pozajmljena od pežoa.
Preporuka:
26
1
Odgovori