Redizajnirana "mazda 6" donosi "G-Vektoring" sistem

Mazda uvek ide svojim putem. Dok su drugi brendovi napuštali svet roudster modela, Mazda je forsirala novi „MX-5“. Takođe, umesto turbo benzinskim motora sa malom radnom zapreminom, proizvođač iz Hirošime nastavlja da koristi atmosferske agregate sa izuzetno visokom kompresijom. Sada su u Mazdi opet smislili nešto novo: „G-vektoring“ (G-Vectoring) kontrolu, sistem koji upravlja dinamikom vozila i koji je debitovao u nedavno blago restilizovanoj „mazdi 6“, a koristiće ga i nova „mazda 3“. Opširnije o novom sistemu i redizajniranoj "mazdi 6" možete pročitati u aktuelnom "Auto Bildu", broj 144, koji se nalazi u prodaji do petka.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

1. Šta je G-Vektoring?
G-Vektoring ima zadatak da prelazak poprečnih i uzdužnik ubrzanja automobila bude što nežniji, a uz to smanjuje korekcije upravljačem.

2. Šta je drugačije?
U Mazdi su smislili da obrtaje motora koriguju prema okretima upravljača! Njihovo smanjivanje ili povećavanje zavisi od uslova vožnje.
3. Kako radi?
Promena broja obrtaja utiče na opterećenje osovine, a samim tim i na ponašanje upravljača. Što je brzina veća, veće je i opterećenje.

 

4. Da li motor koči?
Obrtaji se redukuju samo u deliću sekunde. Na izlasku iz krivine, softver ponovo povećava broj obrtaja motora.
5. Šta je cilj?
U Mazdi kažu da od sad neće samo sportski nastrojeni vozači bolje upravljati vozilom. Sad će svi primetiti koliko su manje korekcije putanje.

 

6. Kad stiže?
U oktobru, u „mazdi 6“, a od 2017. godine naći će se i u osveženoj „mazdi 3“. Moguće je da će biti omogućeno tehničko "apdejtovanje" starijih modela, ali to još nije potvrđeno.

Povezane teme: Mazda, Mazda 6, Mazda 3, G-Vectoring, G-Vektoring

Poslednji komentari

Jakuza
Četvrtak, 13. 10. 2016. 13:45h
neregistrovan korisnik
Koliko vas je vozilo mazdu? Kada budete provozali onda se javite . Što se tiče kvaliteta ,jedino je jos Mazda 100 % made in Japan. Jedino je osnova dizel agregata do 2014. pozajmljena od pežoa.
RealnoNenad
Utorak, 11. 10. 2016. 14:17h
neregistrovan korisnik
Ok to da postoje ali i dalje ne kontam sustinu tvog komentara. Nece se oduzeti ogromna kolicina obrtnog momenta da ti ne uspes da savladas krivinu. Drugi primenjuju princip gde koce unutrasnji ili spoljasnji tocak i isto nema nikakvih problema.
Milos
Utorak, 11. 10. 2016. 14:03h
neregistrovan korisnik
Obicno pred grivinu manja i malo pre pola krivine gas...naravno malo se isece (vazi za prednju vucu) i to je to ;) Nego zanima me sta li se dogadja zimi?
Realno
Utorak, 11. 10. 2016. 12:27h
neregistrovan korisnik
Sustina je da se smanji sila koja se stvara u krivini. Postoje krivine kao sto su na bubanj potoku gde imas vise traka u jednom pravcu! Postoje i gore u evropi ova na bub.pot. je smesna kakvih ima. Uglavnom niko ti ne ide u susret.
RealnoNenad
Utorak, 11. 10. 2016. 11:56h
neregistrovan korisnik
Oduzima se delic obrtaja kako bi se bolje postavio automobil prilikom okretanja upravljaca. Uglavnom zasto bi uopste preticao u krivini, da rizikujes zivot onog koji ti dolazi u susret?
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»