Kako uštedeti novac čišćenjem DPF filtera

Kako uštedeti novac čišćenjem DPF filtera

   Proizvođači tvrde da se DPF (diesel particulate filter) sam čisti (regeneracijom) i da nema potrebe za održavanjem. Naime, svakih nekoliko stotina kilometara sistem... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

da-li-je-neko-radio-ovakvo-ciscenje
Četvrtak, 31. 03. 2016. 13:55h
neregistrovan korisnik
Koliko se krecu cene ciscenja dpf-a u onim komorama, znaci ne da se auto nakaci na dijagnostiku pa se pokrene regeneracija, vec se dpf skine i stavi u komoru gde se valjda zagreva ili sta vec?
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Subota, 02. 04. 2016. 02:37h
neregistrovan korisnik
@da-li-je-neko-radio-ovakv : Ne Mora se skidati pdf filter moze se skinuti lambasonden ili kod neki Auta kroz cevi i dosipati specijalnu tecnost jedan litar i upalis auto edno20 min.i ga vozis edno pola sat stae na uputstva i ocisti partikel.moze se kod Audi i Vw Regenerirati sa kompjuter,kod BMW voziti 4000 obrtaja motor Edo 30-40 kilometrar i isto skidati partikel i se doda 1lit. Spec.tecnos za filt.i staje jednu noc isto se To radi i kod EGR ventil skines EGR i ga napunis sa specijalnu tecnos za EGRi partikel, kosta 20€ I jednu noci da staje i drugi dan je ko nov.te cistenja utsedds od 700do1500€ sa par sati posla.
Preporuka:
11
32
Odgovori

Prijavi komentar

veki
Četvrtak, 31. 03. 2016. 21:30h
neregistrovan korisnik
U ovlaštenom servisu za Citroen C5 mene je koštalo oko 600EU,ali sve je rađeno po protokolu,dobio sam tvornički reparirani filter,doliven je aditiv i ono najvažnije preko dijagnostike je resetovan komp. u autu,naravno na rad i delove postoji garancija,uz filter se obavezno menjaju i posebni prsteni kao i komplet dihtunzi,proces traje oko 3 sata. E sad zbog naše platežne moći mnogi ili ga trajno vade ili idu kod ovakvih samoproglašenih majstora za čišćenje.Treba znati da se u filteru razvijaju temp.i do 1200 C i da je to posao za stručne osobe jer sa loše sastavljenim filterom riskirate požar.Još jedan problem je što takvi servisi uglavnom nemaju mogućnost pristupa komp.auta a ako njega ne podesite on ne može obavljati regeneraciju jer ga je potrebno baždariti na tvorničke norme,tako da čišćenje filtera nije samo uklanjanje čađi.Vlasnici automobila sa DPF filterom moraju obavezno koristiti skuplje ulje sa oznakom ("low saps"-niska razina pepela) jer sva ostala ulja utječu na brže prljanje filtera.
Preporuka:
57
11
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Petak, 01. 04. 2016. 08:53h
neregistrovan korisnik
@veki : E prike na sta si ti bacio novce, prvo si kupio pogrean auto a posle su bacio 600e na nepotrebnu popravku !! Do zaprljanosti dpf filtera dolazi zbog loseg goriva ili zbog nacinja vonjze, 4-5 brzina i ide se manje od 70-80km/h (kako citam da si iz cro, tamo imaju mnogo bolje gorivo nego u srbistanu) ! AKo se intezivno vozi na otvorenom, nema ni teoretske sanse da dodje do zaprljanosti... Ipak, to su kvalitetni hdi motori i njihove komponente, nema sta... Ovaj dpf filter se izvadi (ali se ostave lambda sonde) i proda za 100-200e, jeste da svetli zuto al to ne utice nikako na rad motora..
Preporuka:
21
85
Odgovori

Prijavi komentar

Nomad
Petak, 01. 04. 2016. 13:37h
neregistrovan korisnik
@Dejan : C5 kupuju ljudi koji vole udobnu vožnju. Sa druge strane, nisu mi jasni ljudi koji zbog uštede od pola litre kupuju polovne dizele...
Preporuka:
56
17
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Petak, 01. 04. 2016. 14:34h
neregistrovan korisnik
@Nomad : Tacno tako, citroen ti je udobnost bez kvaliteta !! Uzmes polovan 1,4 d4d i sve ce ti biti jasno do daljnjeg !
Preporuka:
19
64
Odgovori

Prijavi komentar

Ma
Petak, 01. 04. 2016. 18:44h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Kako da ne, taj c5 je kvalitetniji od svakog pasata. Vozim c5 tako da pričam iz iskustava. Na kupovinu tog auta me je nagovorio komšija koji na satu ima preko 280000 km. Auto je bez greške. Trapovi su izdrzljivi, motori izdrzljiv, mirni, i tihi, limarija bez greške, udobnost nema konkurenciju, delovi su bagatela, oprema odlična, potrošnja, i ubrzanja su super. Ko ne zna, bolje da ne lupa i da upoređuju c5 sa pasatima, audijima, škodama..i ostalim krševima.
Preporuka:
80
30
Odgovori

Prijavi komentar

veki
Subota, 02. 04. 2016. 00:07h
neregistrovan korisnik
@Ma : U potpunosti se slažem sa svime sto si napisao.Ali teško je to objasniti ljudima koji robuju predrasudama i kojima je Pasat Bog.
Preporuka:
80
16
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 02. 04. 2016. 08:09h
neregistrovan korisnik
@Ma : Evo na primer ako cemo porediti Avensisa dizela i c5 dizel ! Avensis na 280k km je tek razradjen a c5 je na preko pola puta do generalne, idi do limara i pitaj ga slobododno koja auta najvise ne voli da radi ? Delovi bagatela, ma kako da ne, nije to jugo ! Kad saberes odrzavanje c5 na period od jedne decenije, zakjlucis da je to veoma skup auto a posle ne mozes ni da ga prodas za 10% od pocetne cene a ulozio si u njega brdo para na delove ! Lepo ti covek napisao koliko je zveknuo za dpf, ja na bilo kojoj Toyoti ili vw nisam cuo da je neko ikad imao problem ? Al da ponovimo, udobnost bez kvaliteta,ok ! Neka ostane tako do kraja... Mani te se pricama o kvalitetu auta svi vi koji za 5 godina predjete 40k km i onda kao nista mu se nije desilo, predji za jednu godinu toliko pa da vidis gde je stvarnost !!!
Preporuka:
28
68
Odgovori

Prijavi komentar

Ma
Subota, 02. 04. 2016. 16:05h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Stoji da je Tojota dobar auto. Pominješ motor, pa kod HDI motora stubline ni posle 500000 ne menjaju geometriju niti se troše. Skoro je bilo ovde da je neko kupio Citroena, pa naknadno utvrdio da ima 700000 na satu. Inače što se tiče limarije c5 imao 12godina garanciju pa sad ti vidi. Delovi su jeftini, slobodno proveri....za Citroen je veliki servis 23000dinara (koji se menja na 200000 km), a ujle je 7000din, na 25000km. Koliko su za tojote servisi? I da, prelazim godišnje 30000 k km.
Preporuka:
69
13
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Nedelja, 03. 04. 2016. 07:18h
neregistrovan korisnik
@Ma : Toyote nema veliki servis, prva jeftinija stavka !!! Ulje original eneos 450din lit a ako hocu full sintetiku onda mozda 600din,, kako god okrenes nikako voda ne ide na tvoju vodenicu... hdi motor nije ni citroenov, nego psa kukavicije jaje !
Preporuka:
17
70
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Ponedeljak, 04. 04. 2016. 13:37h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Dakle toyota ima veliki servis samo se ne radi na 60000 do 80000 km vec na mnogo vise km. Do tada se kontrolise lanac i ostali elementi i po potrebi menjaju. Dakle veliki servis postoji! Ulje za toyotu kosta vise i ono koje ja sipam motul 5w30 je 1400din/Litar a jeftinije ~1000din, kazem kvalitetno! Filteri su bagatela i obicno se ne menja filter goriva. Razlika izmedju avensisa i citr. c5 je nebo-zemlja, u korist toyote naravno.
Preporuka:
36
19
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 04. 04. 2016. 17:36h
neregistrovan korisnik
@Realno : Sta ce ti motul kad se u japanca koristi eneos, duplo je jeftinije a obavlja posao po preporuci ! Veliki servis znaci, zamena svih rolera,spanera, kaiseva, vodene pumpe, ulje i svi filteri !! Kod Toyote se lanac ne menja, osim ako frajeri nisu menjali ulje na preko 20k km i isteglili ga namerno, roleri se menjaju po potrebi a videna pumpa se menja kad crkne, znaci da rezimiramo, ne postoji veliki servis,ok ! Tako nesto postoji na spisku cenkovnika u servisu !!!
Preporuka:
10
31
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Utorak, 05. 04. 2016. 08:59h
neregistrovan korisnik
@Dejan : U Srbiji ne postoji dobar servis za toyota vozila kao i dobar majstor za toyota vozila! Svako ko vozi toyote 10god i vise to zna. Sto se tice servisa, procitaj uputsvo pa ces videti da postoji veliki servis. To smo mi Srbi izmislili da ne postoji veliki servis! A poznati smo i po tome da ne citamo uputstva jer sve znamo!
Preporuka:
28
31
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Utorak, 05. 04. 2016. 09:02h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Inace ulje eneos je klasu ili dve ispod motula samo sto ljudi kod nas ne znaju jer su i jedno i drugo nova ulja kod nas, ne racunajuci dvotockase!
Preporuka:
21
7
Odgovori

Prijavi komentar

em
Nedelja, 03. 04. 2016. 00:37h
neregistrovan korisnik
@Dejan : ajde, molim te, napisi sta vozis... avensis(2002) ima drugar koji je uvezao auto iz HU iz tojotinog salona(varijanta staro za novo, pre nekih 7god), prava km i vrisne mu menjac na 190kkm, majstor mu zameni za 700€ menjac i ponesto iz slupanog auta sa 130kkm, to sta je bilo u boljem stanju, i kaze mu da im je to mana. ja kad sam gledao avensis pre 5god da kupim(2003 model), bilo je dosta oglasa da motor trosi ulje a na satu upravo do tih, jedva, razradjenih 250kkm(manje od 280). ali ko sam ja da ovo pisem uopste. ja vozim onaj renoj senik, sto je mozda malo bolji od daciju, za koji je drugi drugar rekao da bolje vuce i da je udobnjiji od njegovog pasata b5.5 sa 10 konja vise... dooobro, ajde racunaj 5, posto je jos 5 konja bilo u autu sa pretrpanim gepekom i potrosnjom od 6.7lit do beca i nazad na 130-140kmh... renoj mi je treci po redu auto, posle prvog i drugog renoja... prvog sam vozio do njegove 30god. starosti(81god), drugi mi je spasio zivot u udesu gde sam se prvrtao 5x po njivi(senik2002)... treci vozim sad(2004) i nadam se da me nece sahraniti i da cu sa njim lepo prelaziti 10-15kkm godisnje i da me zabole za ciscenje filtera za 600€, jer, fala Bogu, tek je na pola puta do onog razradjenog za avensisa... provereno...
Preporuka:
60
17
Odgovori

Prijavi komentar

Francuzi-i-Japanci
Ponedeljak, 04. 04. 2016. 13:31h
neregistrovan korisnik
@em : Druze ja sam imao lagunu 1.9dci 2004 a sad vozim avensis-a 1.8 i cisto da znas da tvoji renault dizeli su toliko pouzdani da se kao vlasnik istog takvog automobila nikada ne bih usudio da idem preko granice nase zemlje. Koliko podizaca,trapova,kartica i druge elektronike sam zamenio necu da pominjem jer to znas i sam. Sa avensisom samo jednom godisnje kod majstora da zameni ulje i proveri lanac i to je sve. Toyota se jednostavno ne kvari tj. ja nisam imao ni jedan kvar a i da se nekada nesto pokvari to je daleeeeko daleko manje nego kod francuza. Prema tome ja kao vlasnik tih automobila mislim da je sramno porediti japanske i francuske automobili kada se radi o kvarovima i pouzdanost. Nemcima svaka cast za vozila i to je to.
Preporuka:
35
40
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 03. 04. 2016. 13:04h
neregistrovan korisnik
@Ma : Citroen najveci proizvedivac dizel motora, motor Se ne trosi od punk kilometri nego od lose odrzavanje ne kvaltetno ulja vozenja po gradu,a state radi Vw Audi to je sve Kina kvalitet I Nissa cudo sta motori crknu.
Preporuka:
24
27
Odgovori

Prijavi komentar

Kvalitet
Ponedeljak, 04. 04. 2016. 13:23h
neregistrovan korisnik
@Ma : Smesno je kada vidis da ljudi porede automobile kao sto citroen sa passatom ili toyotom avensis! Da li je moguce da je toliko ne znanje prisutno u narodu. Zasto lepo ne odete i pitate majstore da vam kazu sta se i koliko se kvari. Razlika izmedju te automobile je ogromna. Citroeni su poznati kao kvarljivi automobili sa najosetljivijim motorom hdi i pritom jedni od skupljih za odrzavanje. Avensis i passat su u svakom pogledju izmisljeni automobili za citroena c5 cak se i ne mogu uporediti, jedino je citroen udobniji ali zato i nestabilniji poprilicno.
Preporuka:
27
52
Odgovori

Prijavi komentar

veki
Ponedeljak, 04. 04. 2016. 16:05h
neregistrovan korisnik
@Kvalitet : Čitajući tvoj komentar zaista vidim koliko je ne znanje u narodu . 1.HDI je jedan od najpouzdaniji motora 2.1.6 HDI ugradjuju u Mazdu 3,Ford,Volvo i PSA grupaciju jer je zajednički razvijen 3. C5 je zbog hidraulike (trenutno se ugradjuju Hidroactiv 3 plus) jedan od najstabilnijih automobila i jedini koji ne menja pravac kretanja u slučaju pucanja gume,vožnja se NE MOZE podrediti sa drugim autima. 4.Tema je DPF filter tako da sve ostalo nema smisla a pogotovo bilo kakvo poredjenje auta proizvedenih pre 2005 god.koji ne ispunjavaju EURO 5 normu. Vidim da su bas najasili na C5 pa samo da dodam da se veliki servis radi na 240 000 (podatke čitam iz knjižice vozila) a garancija na hidrauliku je 5 god. prvi servis hidraulike je na 200 000 km i košta manje od zamjene seta amortizera na drugim autima (Toyoti) ne znam kako se ponašaju razni polovnjaci jer sam kupovao nova vozila i održavao ih kod nas u ovlastenim servisima.
Preporuka:
52
22
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 05. 04. 2016. 07:33h
neregistrovan korisnik
@veki : Citiram te : ,, ne znam kako se ponašaju razni polovnjaci jer sam kupovao nova vozila ,, !!! Jedan mali savet, kupi citroena starog 10 godina i vidi sta ce da ti se desi, svrbece i tamo gde nikad nije... Isti si kao i ono cesko rebro, samo kupujete novo i pricate o kvalitetu, ja bih smeo kucu da stavim na tiket da bi bilo koja 1 Toyota pregazila 3 citronea dal kilometarski ili vremenski, to vekice dobro zapamti... Srbistan, losi putevi i gorivo a to je ono sto francuzcici jako ne vole ! Onu ekipu iz psa grupe sto si nabrojao, jel su oni nesto kao dobri pa da zasluzuju paznju za kvalitet ili sta ?
Preporuka:
14
44
Odgovori

Prijavi komentar

Kvalitet
Utorak, 05. 04. 2016. 09:09h
neregistrovan korisnik
@veki : Upamtite to ime "Veki" ! Dakle ovo je prvi covek koji kaze da citroen kvalitetniji brend od toyote ! HHAHAHAHA...
Preporuka:
18
45
Odgovori

Prijavi komentar

em
Nedelja, 03. 04. 2016. 01:11h
neregistrovan korisnik
@Nomad : - reno dizel 1.9(2002) - po gradu do 8l(vozio 3god) autoput max 7.3 - 1.9(2004) - u gradu do 8.5l pokazivao najvise, vozim ga tek 3meseca, do Beca i nazad 6.7 a komp pokazao 7.1(sipao 78 lit na 1180km) - benzin 1.6 16v(2002) - do 11l, vozi drugarov cale, nije znao da mi kaze koliko je na otvorenom putu, voza se uglavnom po gradu... NS je u pitanju... ovo je konkretno za reno, i malo je vise od pola litre... ostalo ne znam, ja vozim renoj serpe stare 10god...
Preporuka:
39
6
Odgovori

Prijavi komentar

em
Nedelja, 03. 04. 2016. 14:43h
neregistrovan korisnik
@em : Evo danas sam pogledao, pise mi prosecna potrosnja 6.1l na otvorenom. Od Beca sam uglavnom vozio na otvorenom, do 100 km/h, nekih 400km jos. inace zivim u centru, do posla,pijace idem peske...
Preporuka:
32
9
Odgovori

Prijavi komentar

em
Nedelja, 03. 04. 2016. 16:14h
neregistrovan korisnik
@em : Evo danas sam pogledao, pise mi prosecna potrosnja 6.1l na otvorenom. Od Beca sam uglavnom vozio na otvorenom, do 100 km/h, nekih 400km jos. inace zivim u centru, do posla,pijace idem peske...
Preporuka:
31
9
Odgovori

Prijavi komentar

em
Nedelja, 03. 04. 2016. 22:16h
neregistrovan korisnik
@em : malo ste mi minusa lupili, ajmo, sta nije jasno,pa ima 6 brz... da moze fotka da se okaci videli bi sta pise... a idite na auto povlaka svijet tocka com, pa nadjite hard test avensisa 2.0 d4d 2003god. kad sam jos razmisljao koji bi auto posle onog 30godisnjeg, ovaj clanak me odgovorio od avensisa. tu je i odgovor na Dejanov komentar da tojota nema veliki servis. a za fap filter kupite novine pa citajte sta pise...
Preporuka:
35
7
Odgovori

Prijavi komentar

em
Nedelja, 03. 04. 2016. 21:50h
neregistrovan korisnik
@em : Evo danas sam pogledao, pise mi prosecna potrosnja 6.1l na otvorenom. Od Beca sam uglavnom vozio na otvorenom, do 100 km/h, nekih 400km jos. inace zivim u centru, do posla,pijace idem peske...
Preporuka:
30
8
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Utorak, 05. 04. 2016. 09:38h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Zato ti treba zabraniti da vozis. Pretpostavljam da si vozac svemocnog tdi agregata poznatog po niskoj stopi zagadjenja.
Preporuka:
34
6
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Petak, 01. 04. 2016. 12:32h
neregistrovan korisnik
@veki : Vozis pogresan auto. Sa avensisom ili passatom ne bi imao tih problema!
Preporuka:
14
50
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Petak, 01. 04. 2016. 10:54h
neregistrovan korisnik
Golfov DPF filter se nikad ne zaprlja, jer tako je u mogucnosti !
Preporuka:
21
64
Odgovori